hambergermenu

تخت یک و نیم نفره چیست

تخت یک و نیم نفره چیست

از آنجایی که هر کسی یک جثه ای دارد باید تخت خواب ها با سایزهای متفاوت طراحی و تولید شود. برفرض تخت خواب نوزاد اندازه 140*60 را دارد برای تخت یک نفره سایز 200*90 را در نظر می گیرند و
تخت یک و نیم نفره 200*120 است باید بگویم هر کسی بر اساس نیاز خود و مساحتی که در اختیار دارد خرید این محصول را دنبال می کند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تاشما را با تختخواب یک و نیم نفره بیشتر از قبل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

مدل تخت یک و نیم نفره

تخت خواب های یک و نیم نفره شبیه به سایر تختخواب های روتین در بازار به شکل مدرن، سلطنتی و کلاسیک در پیش روی شما قرار داده می شود. شما می توانید از نمونه یک و نیم نفره برای خوابیدن همزمان یک مادر و کودک به راحتی استفاده کنید. البته اگر فضای اتاق پذیرایی از مهمان شما هم بزرگ است توصیه می شود به جای خرید تختخواب های یک نفره از محصولات یک و نیم نفره برای راحتی بیشتر آن ها بهره بگیرید.

 

قیمت تخت یک و نیم نفره

همان طور که سایز تختخواب ها با یک دیگر تفاوت دارد قیمت این محصول نیز بر اساس متریالی که استفاده می شود فرق می کند. به عنوان مثال یک تخت خواب یک نفره از تختخواب دو نفره ارزان تر است و تخت خواب یک و نیم نفره از تختخواب دو نفره ارزان تر است. شما بر اساس متریالی که در پروسه ساخت یک تخت خواب استفاده می شود نیاز است هزینه مد نظر را پرداخت کنید. ارتفاع در کنار سایز تخت در تعین قیمت آن اثر گذار است؛ یعنی تاج و قید تخت خواب هر چقدر بزرگ تر باشد و کار بیشتری روی آن شده باشد کار شما گران تر به فروش می رسد. به یاد داشته باشید که سایز تخت خواب در تمام کشورهای دنیا متفاوت است و هر کشور سایز استاندارد مخصوص به خود را دارد.

 

قیمت تخت یک و نیم نفره

 

تخت یک نفره بخریم یا تخت یک و نیم نفره

اگر برای خرید تخت یک نفره و یک و نیم نفره مردد هستید بهتر است سایز آن را با فضای داخلی منزل خود در ابتدا تطابق بدهید. سپس دست به انتخاب بزنید و یک محصول را برای خود خریداری کنید. سایز تخت خواب یک نفره شما قابل تغییر است اما شما اگر از اندازه استاندارد آن می خواهید بهره بگیرید باید بدانید این سایز 200*90 سانتی متر است. ارتفاع آن نیز از 25 تا 50 سانتی متر از سطح زمین قابل تغییر است. به تخت خواب های یک و نیم نفره تخت خواب های دو قلو نیز می گویند. این تخت عرض و طولی در حدود 140*200 سانتی متر دارد و برای استراحت افراد قد بلند با جثه بزرگ یا برای یک مادر و کودک در نظر گرفته شد است. پس این نیاز شما است که در این جا تعین کننده است که تختخواب خود را یک نفره سفارشی سازی کنید یا یک و نیم نفره البته این امر به مساحت فضای مد نظر شما نیز بستگی دارد.

 

تخت یک و نیم نفره برای چه سن هایی است؟

شاید از خود بپرسید که تخت یک و نیم نفره را چه کسانی می توانند مورد استفاده قرار دهند. باید بگویم از همان بدو تولد مادر می تواند با خرید این تختخواب در کنار فرزند به استراحت بپردازد البته ایمنی لازم شبیه گهواره های کودک برای این تخت خواب در نظر گرفت نشده است. پس بهترین زمان از دوره نوجوانی تا میان سالی است که افراد ترجیح به استفاده از تخت خواب به دلیل سالخوردگی یا بیماری را دارند.

 

تخت یک و نیم نفره برای چه سن هایی است؟

 

کلام آخر پیرامون خرید آنلاین تخت یک و نیم نفره

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید یکی از کاربردی ترین محصولاتی که برای خرید در پیش روی شما قرار دارد تخت خواب های یک و نیم نفره است. همزمان دو فرد با جثه کوچک یا یک مادر و کودک و یا یک فرد با جثه بزرگ تر می تواند از این تخت خواب استفاده کند. سایز این تخت از تخت دو نفره کوچک تر و از تخت خواب یک نفره بزرگ تر است. برای سفارشی سازی و خرید آنلاین کافی است به وب سایت مبل و میز در این راستا سری بزنید. در صورت مشاهده محصولات می توانید به سفارشی سازی کردن آن بپردازید و یا اینکه از طریق درگاه های ارتباطی که در بخش تماس با ما برای شما در نظر گرفته شده است با مشاورین بخش تولید در ارتباط باشید تا محصول ایده ال خود را به خانه مهمان کنید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *