hambergermenu

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۹ نوزدهم با بازی شهاب حسینی

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت 19 پوست شیر، قسمت 51 سریال جیران، قسمت پنجم رهایم کن، قسمت نهم سریال سرگیجه و فیلم سینمایی تی تی! در این میان سریال های آکتور، پدرخوانده، مترجم و ارتش سری نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در سایت ما دریافت کنید! همچنین سریال گاریچی نیز به زودی در این سایت آماده تماشا و دانلود خواهند شد!

 

  • قسمت 19 سریال پوست شیر!

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی را به جرات می توان دست کم پس از سریال یاغی، محبوب ترین و پرفروش ترین اثر پخش شده در سال جاری بوده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و موفق به جذب مخاطبین بسیاری شده است. پوست شیر در قالب سه بخش 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. فصل (بخش) سوم و پایانی این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

 

قسمت 19 سریال پوست شیر

 

  • شما می توانید قسمت 19 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

 

داستان و موضوع پوست شیر حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 9 سریال سرگیجه

 

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

 

قسمت 9 سریال سرگیجه

 

  • شما می توانید قسمت 9 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

 

موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

در قسمت هفتم سریال سرگیجه دیدیم که پیمان پس از تعقیب و گریز و خطر کردن های بسیار، و بیهوشی و ضرب شتم وی، سرانجام در روستایی رها شده و صبح فردای آن روز از آن محل ناشناخته به خانه می آید.

 

قسمت هشتم از سریال سر گیجه با اتفاقات دیگری آغاز می ‌شود. افسر آگاهی (هومن سیدی) ازپیمان درباره علت وجود سیم کارت کامران بر روی گوشی او می پرسد. پاسخی که پیمان می دهد، عجیب به نظر می رسد. وی اظهار بی اطلاعی می کند و ابراز می کند که حتما در زمانی که در ویلای لواسان به وسیله کامران و افرادش بیهوش شده بوده، عمل تعویض سیم کارت صورت گرفته است! مشخص نیست که پس از استفاده از گوشی و تماس گرفتن، چگونه متوجه عوض شدن سیم کارتش نشده است. مساله مشکوکی که کارآگاه را بیشتر به فکر می برد و برای همین گوشی را از پیمان گرفته و با خود به اداره می برد. در آن جا به وسیله سیم کارت مذکور که اینک بر روی موبایل دیگری قرار گرفته است (به دلیل قفل بودن گوشی پیمان) و کد گرفتن، وارد اکانت تلگرام کامران می شود و آخرین چت های وی با پیمان که همانا ویس مربوط به شب درگیری این دو بود را می شنود. به این ترتیب برای وی محرض می شود که در شب مفقودی کامران، بین او و پیمان درگیری یا دست کم دعوا و مشاجره ای رخ داده است. در نهایت زمانی که پاسخ های پیمان برای کارآگاه قانع کننده نیست، از او درباره آدرس ویلایی که وی در آن جا بیهوش و محبوس شده بود سوال می کند که پیمان نیز آدرس دقیق آن جا را به پلیس می دهد. گروه تجسس پلیس آگاهی به محل مذکور می روند ولی نکته یا سرنخ خاصی دستگیر آن ها نمی شود. ویلایی که برای همه جای پرسش دارد. تا جایی که حتی پریسا نیز از وجود آن بی خبر بوده است. در همین راستا، پریسا به دیدار یکی از افراد قدیمی فامیل می رود و از وی درباره وجود چنین ویلا یا خانه ای در لواسان پرسش می کند که با اظهار بی اطلاعی وی مواجه می شود. در ادامه پیمان باری دیگر به انبار ضایعاتی اتومبیل های اسقاطی می رود و از فردی که در آن جا کار می کند درباره ماشین پورشه ای که چندی پیش به آن جا برده شده بود سوال می کند که وی نیز این گونه اظهار می کند که آن ماشین به دلیل مشکوک بودن و نداشتن سند و… به آتش کشیده شده است. اتفاق قابل ذکر و مهم دیگر این اپیزود در انتهای این قسمت رخ می دهد. در جایی که فریبا و پیمان، پسرشان را برای شب به شهربازی برده اند و پریسا و دخترش ملودی نیز در آن جا حضور دارند. در خلال شام و پایان مراسم اتفاقات ناگواری رخ می دهد! سرانجام اتفاقی که فریبا همواره از رخ دادن آن ها بیم داشت، به وقوع می پیوندد و ماجرای ارتباط وی با کامران علنی می شود. پریسا از طریقی که فعلا مشخص نیست (شاید به وسیله همان افراد ناشناس که مدام پیام می داند) به عکس های لورفته دونفره کامران و فریبا دسترسی پیدا می کند. بین این دو درگیری و مشاجره بدی رخ می دهد و باعث رسوایی بسیاری برای خانوده می شود. افراد رهگذر و حاضر در صحنه نیز از این دعوا و اختلاف و بی آبرویی فیلم گرفته و به این ترتیب پیمان با آن ها درگیر می شود.

حال باید دید که در قسمت نهم سرگیجه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شما را دعوت به تماشای اپیزود 9 سرگیجه از سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در بالاتر ذکر شد، می کنیم.

 

سریال سرگیجه چه روزی و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 5 سریال رهایم کن

 

سریال رهایم کن Rahayam kon محصول 1401 به تهیه کنندگی: مجید مولایی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که به تازگی در سایت کول دانلود پخش شده است.

سریال جدید کارگردان میخواهم زنده بمانم احتمالا یکی از مهم ترین سریال های امسال خواهد بود. داستان سریال «رهایم کن» در دهه پنجاه خورشیدی خواهد گذشت و … نام این سریال که در آغاز طوطیا نام داشت، به «رهایم کن» تغییر پیدا کرده است. این نام در حالی برای سریال جدید شاه حسینی انتخاب شده که در سال ۱۳۹۷ سریالی با عنوانی شبیه به این به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور برای پخش از شبکه سه تولید شده بود.

 

قسمت 5 سریال رهایم کن

 

  • شما می توانید قسمت 5 سریال رهایم کن و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

چه بازیگرانی در رهایم کن حضور دارند؟

آزاده صمدی , بابک کریمی , حسن معجونی , محسن تنابنده , مهدی حسینی نیا , هدی زین العابدین , هوتن شکیبا , یوسف تیموری , مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

 

موضوع و خط داستانی سریال رهایم کن درباره چه چیزی ست؟

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه ای می شوند که خروج از آن ممکن است آن ها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

 

در قسمت های پیشین رهایم کن چه دیدیم؟

در قسمت سوم دیدیم که یونس پس از اقدام به قتل نافرجام، برای پنهان و آرام شدن اوضاع سراغ هاتف می رود اما تمام  آنچه اتفاق افتاده است را از او مخفی نگه می دارد. در نهایت با پیدا شدن اسلحه هاتف به ماجرا پی می برد و این که یونس باعث شده به چنین دردسر بزرگی بیفتد ناراحت و عصبانی است.

اپیزود چهارم رهایم کن ولی با اتفاقات دیگری دنبال شد. هاتم خان به دیدار هاتف در یک کافه می رود و تلاش می کند تا او را متقاعد کند که با او به خانه برگردد ولی با امتناع وی مواجه می شود. ولی وقتی که خبر قتل یونس را می شنود نظرش عوض می شود. یونس که در روز های قبل فقط برای یک شب در خانه هاتف بوده است، پس از خروج از خانه وی کشته می شود و ظاهرا به این دلیل است که پلیس الان به دنبال هاتف هستند. پس از این ها است که موفق به بازگشت وی می شود. در نخستین اقدام هاتم و هاتف بر سر مزار مادر خود می روند. در ادامه افسانه به دیدار بهرام بوقی می رود تا بلکه بتواند خبری از دانیال پیدا کند. بهرام به او چیزی نمی گوید و به این ترتیب افسانه متوجه نمی شود که دانیال مرده است؛ آن هم به وسیله برادرش یعنی هاتم خان. در همین ملاقات است که بهرام حرف های تندی علیه هاتم می گوید و افسانه نیز از فرصت استفاده کرده با عصبی کردن وی باعث بدگویی بیشتر او بر علیه برادرش می شود. زمانی که افسانه به خانه مراجعه می کند، قضیه را به هاتم خان می گوید و او نیز با خاری و خفت بهرام بوقی را از کافه اخراج می کند. سوییچ ماشین و کلید کافه را از وی گرفته، با او تسویه حساب کرده و حتی بیشتر از طلبش را به او پرداخت می کند و او را برکنار می کند. در پی بارگیری و یا تخلیه  بار یکی از کارگردان معدن هاتف خان که وظیفه رانندگی را بر عهده داشت، جسد آقا عبدالله در بین دور ریخت های معدن پیدا می شود. ولی همچنان مشخص نیست که چه بر سر وی آمده است و این فرد به چه شکل و با چه انگیزه ای و از سمت چه کسانی کشته شده است. در پی کنکاش بیشتر وی، متوجه می شود که شخصی به نام بهروز و افرادش که در داخل معدن و زیر زمین کار می کند با زیاده خواهش و سهم بیشتر باعث قتل وی شده است. او در قبال لو ندادن ماجرا از بهروز، حق سکوت می خواهد. در بخش دیگری از این اپیزود، مارال به معدن می آید که با هاتف صحبت کند تا بلکه بتواند از برادرش یونس خبری به دست بیاورد. حال آن که نمی داند او کشته شده است.

حال باید دید که در قسمت 5 سریال رهایم کن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت پنجم رهایم کن در این جا می کنیم.

 

رهایم کن چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال رهایم کن ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 51 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

قسمت 51 سریال جیران

 

  • شما می توانید قسمت 51 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

اپیزود 49 جیران به این ترتیب دنبال شد که فرماندهی قشون به کاظم (نظام الملک) اعطا می شود و از آن سو نیز آقاخان صدراعظم بلاعزل می شود! فرامینی که باعث شگفتی و خشم جیران و همه درباریان می شود! آقاخان نوری خوشحال از این پیروزی و پست و مقام های به دست آمده، نقشه های شومی برای انتقام گرفتن از مخالفینش دارد.

در قسمت 50 دیدیم که شمشاد پس از اقدام به قتل امیرقاسم (ولیعهد) به ناچار و یا از روی دلخواه و ترجیح خود، از شله زرد مسمومی که به شاهزاده داده بود، خورد و به این ترتیب کشته شد. البته شاید راه دیگری هم نداشت و اگر زنده می ماند به دست عوامل درباری کشته می شد. پس از این است که وی به اتاق ستاره خاتون می رود و این گونه بیان می کند که به خاطر وی، دست به این قتل زده است و در واقع انتقام ستاره را از جیران گرفته است. جیران، شاه و سلمان شبانه روز بر سر مزار ولیعهد مقتول حاضر شده و در حال سوگواری هستند. در سمت دیگر داستان ولی سیاوش و افراد وفادارش در حوالی بندر آستاراخان در پی کمین زدن و حمله به عوامل شاه هستند. در کنار ساحل بین این دو گروه جنگ سختی در می گیرد. سیاوش در حالی که شخصا در حال جنگیدن بود به یک باره چشمش به صفر بیک، قاتل سارا می افتد و به وی حمله ور می شود. سیاوش در ابتدا با ضربات چافو وی را کشته و سپس در حالت نیمه جان با ضربات مشت به دریا می افکند تا زجرکش شود. سیاوش به خوبی می داند که این آغاز راهی است که در پیش گرفته است و باید خود را برای نبردهای بزرگ تر آماده کند. در همین وضعیت است که آقاخان نوری این بار با شکوه السلطنه متحد می شود. شکوه که پیش تر نیز به آقاخان اعتماد کرده و خیانت دیده بود، این بار از وی دستخط و عهدنامه کتبی می خواهد.

 

آقاخان که از وضعیت متزلزل فعلی خود خبر دارد و از سوی دیگر جیران و تاجی زخم خورده را روبرو و علیه خود می بیند به ناچار و با اکراه، پیش شرط شکوه را می پذیرد و به این ترتیب، مقدمات این موضوع که شکوه، مهدعلیا بعدی ایران است را برنامه ریزی می کند. به موازات این ماجراها، این گلین است که نقشه های تازه ای در سر دارد و در این راستا شبانه به ملاقات ملک زاده می رود. چیزی که از چشمان نظام الملک پنهان نمی ماند و به نظر می رسد که اتفاقات مهمی از خلال این دیدار در راه خواهد بود. در روزی که روز جشن و عیش شاه بود، در قراری از پیش تعیین شده، جیران، گلین و تاجی به دیدار شاه می روند چرا که در این مکان، گوش عوامل آقاخان از صحبت های آن ها ناتوان است. در ادامه ملک زاده نیز به این سه تن افزوده می شود و همگی از شاه می خواهند که آقاخان را از مقام صدارت عزل کنند. البته ادعای آن ها در این باره برای این موضوع است که وی را در جریان قتل های ولیعهد های گذشته دخیل می دانند. در خلال این صحبت ها که در نهایت شاه به زیر بار سخنان و خواسته های زنان درباری نمی رود این گونه بیان می کند که عزل آقاخان ممکن نیست، چرا که شکوه السلطنه و متعاقب آن، بزرگان ایل قاجار متحد او هستند. در همین حال است که شکوه نیز از پشت چادر ظاهر می شود و او نیز خود را به عنوان یکی از مخالفین آقاخان معرفی می کند. وی عهدنامه بین خود و نوری که در واقع اهانتی به شاه و.. دستگاه سلطنت بوده است را به شاه می دهد و به این ترتیب موفق به تغییر نظر شاه می شود. شاه در همان محلی که با سربازانش به گرد آمده بود دستور عزل نوری را صادر می کند. البته در قسمت پیشین دیدیم که چگونه آقاخان با گرفتن حکم جدید به عنوان صدراعظم بلاعزل قاجار انتخاب شده بود. حال مشخص نیست که چگونه قرار است وی از کار برکنار شود. سربازان همایونی به ارگ و مقر اقامت آقاخان هجوم برده و دستور عزل وی را ابلاغ کرده و نگهبان ها و افراد وی را دستگیر می کنند. عوامل نظامی آقاخان بدون کمترین مقاومتی تسلیم می شوند. آقاخان و نظام الملک نیز دستگیر شده و به این ترتیب اوامر شاه اجرا می شود. هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است جایگزین در مقام صدر اعطم شود. عزیزخان که فرمانده کل قشون کشور است به شاه گوشزد می کند که پس از این تصمیم ممکن است سفارت های انگلیس و روسیه به دربار فشار آورند در جهت تغییر تصمیم شاه، که ناصرالدین شاه نیز ابراز می کند که به هیچ وجه زیر بار این درخواست نخواهد رفت. در ادامه عزیزخان نیز این تضمین را می دهد که در همه حال حامی تصمیم شاه و بزرگان قاجار است.

 

حال باید دید که در قسمت پنجاه و یکم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 51 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

زمان دقیق پخش سریال جیران چه روزی است؟

سریال جیران ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • فیلم سینمایی جذاب و مخاطب پسند تی تی

 

فیلم سینمایی تی تی – Titi  محصول سال 1398 به نویسندگی مشترک: ارسلان امیری، آیدا پناهنده و همچنین تهیه کنندگی و کارگردانی: آیدا پناهنده یکی از بهترین و موفق ترین فیلم های اکران شده امسال می باشد که قرار است به زودی از وبسایت کول دانلود پخش شود.

این فیلم که در تاریخ 15 تیر 1401 در سینماهای سراسر کشور اکران شده بود، توانست به آمار فروش 13.4 میلیارد تومان در گیشه امسال برسد.

 

دانلود فیلم تی تی

 

  • اگر در پی دانلود فیلم سینمایی ایرانی تی تی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 

در فیلم تی تی در حالی الناز شاکردوست , پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: استادی که قصد دارد پایان نامه ای در مورد پایان جهان به اثبات برساند ، با مادری عجیب و غریب که می خواهد لیاقت انسانیت را داشته باشد ملاقات می کند و …

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *