hambergermenu

درب ضد سرقت لابی

درب ضد سرقت گونه های مختلفی دارد از جمله معروف ترین آنها درب ضد سرقت ورودی ساختمان می‌باشند اما امروز در این مقاله میخواهیم به درب ضد سرقت لابی بپردازیم درب هایی که در ورودی اصلی ساختمان استفاده می‌شوند و بسیار مهم هستند چه در امنیت چه در زیبایی.

 

تصویر یک درب ضد سرقت

 

همان طور که از اسم این نوع درب ها پیداست ضد سرقت بودن از ویژگی اصلی ان ها میباشد در شرایطی که هرچه پیش می‌رویم مسئله امنیت پررنگ تر میشود ضد سرقت بودن بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

 

تفاوت اصلی درب های ضد سرقت و معمولی در ساختار و متریال آنها میباشد و درواقع متریال به کار رفته در درب های لابی ضد سرقت با درب های ورودی واحد ها مشابه هست و تفاوت اصلی در سایز و ابعاد میباشد.

 

درب های لابی در چهار حالت تک لنگه یک ونیم لنگه دولنگه و سه لنگه تولید می‌شوند منظور از یک و نیم لنگه یعنی درب ورودی تشکیل شده از دو لنگه جدا میباشد. که یکی از آنها ثابت بوده و دیگری لنگه اصلی برای رفت و آمد میباشد.

 

درب های لابی در صورتی که استاندارد ساخته شده باشند در برابر حریق فشار و ضربه مقاومت بالایی خواهند داشت.

 

در ادامه به چند موردی که امنیت درب را افزایش می‌دهند می‌پردازیم.

 

برای مثال بهتر است که در ساخت درب از فلز استیل استفاده شود که مقاومت مطلوبی در برابر خرابی شکستگی و خوردگی دارد همچنین برای ورق به کار رفته (همان ورق سرتاسری) متریال فولاد بسیار کاربردی میباشد.

 

بسیاری از خریداران بدون توجه به این موارد از روی ظاهر درب کیفیت آن را قضاوت می‌کنند درحالی که بسیاری از مدل ها هستند که جدا از ظاهر لوکس و مدرن آنها از استراکچر قوی و باکیفیت استفاده نکرده اند پس پیشنهاد می‌شود در زمان خرید درب لابی مواردی که گفته شد را به دقت بررسی نمایید.

 

درب ضد سرقت شیک و خاص

 

بررسی کردن کیفیت لولا و دستگیره و قفل ها هم اهمیتی برابر با ساختار درب دارد چرا که اگر ساختار درب ساختاری محکم و استاندارد باشد ولی قفل ها بی کیفیت یا غیر استاندارد باشد به تنهایی باعث پایین آمدن امنیت شده و خاصیت ضد سرقت بودن آن از بین می‌رود دقت کنید که لولا های پنهان از نظر امنیت شرایط بهتری دارند.

 

نکته بسیار مهم در مورد لولا ها این هست که باید توانایی لازم برای تحمل وزن درب را داشته باشند.

 

یکی از بهترین شرکت ها برای تهیه یراق الات شرکت بلگا میباشد با خرید از شرکت بلگا میتوانید از کیفیت و استاندارد بودن متریال یراق الات مطمئن باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت افرا درب سر بزنید همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با دفتر شرکت افرا درب تماس حاصل نمایید.

 

زیبایی منحصر به فرد درب ضد سرقت

 

زیبایی

تا به اینجا به بررسی چند مورد از نکات امنیت درب های لابی پرداختیم دقت به موارد گفته شده در زمان خرید درب لابی کمک می‌کند تا از بابت امنیت دربی که تهیه می‌کنید مطمئن باشید. اگر بخواهیم این نوع درب هارو از نظر زیبایی بررسی کنیم باید عناصر ظاهری آنها رو بشناسیم مانند نوع روکش یراق آلات … .

 

درکل زیبایی تا حد زیادی به سلیقه افراد بر می‌گردد شرکت هایی مانند افرا درب سلماس با ایجاد طرح های سفارشی سازی فراوان به مشتریان این امکان رو می‌دهند که دربی با سلیقه و نیاز خود سفارش دهند.

 

درواقع مشتری این امکان را دارد که جدا از ابعاد، رنگ نوع روکش یراق مانند دستگیره را سفارشی کند.

 

اگر که بخواهیم چند نوع از روکش هارو معرفی کنیم  باید به روکش راش روکش گردو روکش های فلزی اشاره کنیم روکش های راش که از پرکاربرد ترین متریال در بازار ایران هستند دارای مقاومت و عمر مفید خوبی بوده و قیمت مناسبی هم دارد روکش راش از چوب درخت راش بوده و برای رنگ‌آمیزی هم مناسب می‌باشند.

 

از طرفی روکش گردو و روکش بلوط که دارای رگه های زیادی هستند زیبایی کم نظیری دارند و قیمتشان هم کم نیست.

 

در بازار ایران هم نوع داخلی هم وارداتی این رویه ها موجود هست. موارد وارداتی بیشتر از کشور کانادا وارد می‌شوند که قیمت بیشتر نسبت به نوع داخلی دارند روکش های فلزی هم که بیشتر روی درب های چینی دیده می‌شوند برای درب لابی چندان جالب بنظر نمی‌رسند تجربه نشان داده از نظر طراحی درب های چوبی با نما ها همخوانی به مراتب بهتری دارند.

 

از موارد دیگری که در طراحی درب لابی به زیبایی کمک می‌کند شیشه های سکوریت میباشد درب های شیشه ای به طور کلی در این سال ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

چون امنیت و زیبایی درب های لابی

 

در این مقاله به مواردی هم چون امنیت و زیبایی درب های لابی پرداختیم امیدواریم که مفید واقع شده باشد.

 

پیشنهاد ما برای خرید انواع درب ها از جمله درب ضد سرقت درب داخلی و درب لابی شرکت افرا درب سلماس میباشد.

 

این شرکت با 20 سال سابقه تولید امروزه یکی از برترین شرکت های صنعت ساختمان در ایران میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت درب پرامیس مراجعه نمایید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *