hambergermenu

آیا تفنگ اسباب بازی برای کودک من مناسب است ؟

بالاخره برای کودک خود تفنگ بخریم یا خیر؟ چه مدل تفنگی برای چه سنی مناسب، بی خطر و سرگرم کننده است؟

 

آیا تفنگ اسباب بازی برای کودک من مناسب است؟

 

1چرا باید برای کودک خود تفنگ اسباب بازی بخریم؟

کودکان به خصوص در سنین پایین، زمان زیادی را با اسباب بازی های خود صرف می کنند. همین مسئله باعث می شود تا انتخاب اسباب بازی، یک عمل مهم برای والدین باشد. کودکان بر اساس جنسیت و سن خود، ممکن است به اسباب بازی های مختلفی علاقه نشان دهند. درباره پسر بچه ها اما با اطمینان خاطر می توان گفت که فارغ از سن، قطعا تفنگ یکی از محبوب ترین وسایل بازی آن ها است.

 

والدین به طور معمول با خرید اسلحه های اسباب بازی مخالف هستند، دلیل آن نیز خطرات احتمالی بازی با آن ها است. این نگرانی والدین معمولا ریشه در اطلاعات کم آن ها، در رابطه محصولات موجود در بازار دارد. در این مقاله به نکاتی اشاره خواهیم کرد، که به شما در هنگام تصمیم گیری و خرید تفنگ اسباب بازی ارزان، کمک خواهند کرد.

 

کدام تفنگ ها برای محیط داخل منزل مناسب نیستند

 

2 ارزان ترین تفنگ های اسباب بازی از کدام نوع می باشند؟

قیمت تفنگ های اسباب بازی بسته به سایز و کیفیت و کاراییشان بسیار متفاوت است. ما در کودک پلاس تفنگ هایی داریم که با قیمت کمتر از صد هزار تومان قیمت گذاری می شوند، همچنین تفنگ های بازی را داریم که بیشتر از یک میلیون تومان قیمت دارند.

 

نکات مهم در خرید تفنگ اسباب بازی

اگر شما هم به قصد خرید یک تفنگ به اسباب بازی فروشی مراجعه کرده باشید، حتما با برند ها و مدل های بسیار متنوعی رو به رو شده اید، که انتخاب را برای شما سخت می کنند. در این بخش چند مسئله اساسی را با شما در میان می گذاریم، که توجه به آن ها می تواند خریدی آسان و مطمئن را برای شما به همراه داشته باشد.

سن فرزند شما

پسر بچه ها تقریبا در همه سنین به بازی با تفنگ علاقه دارند، اما این مسئله به این معنی نیست که همه مدل های موجود در بازار برای آن ها مناسب است. خرید مدل های تیر پرتابی برای کودکان کوچک تر از 6 سال، می تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

 

پیشنهاد ما برای نوزادان و خردسالان زیر 3 سال اسباب بازی های موزیکال حرکتی نوزادی و برای کودکان 3 تا 6 سال تفنگ های اسباب بازی موزیکال و چراغ دار همراه با کارایی های دیگر مانند پرتاب توپ و یا تیر های اسفنجی می باشد. است. برخی از این محصولات در هنگام فشردن ماشه به لرزش در می آیند، که باعث انتقال احساسی واقعی تر به کودک می شوند. این مدل ها معمولا با استفاده از باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود، که تهیه آن ها بسیار راحت و بی دردسر است.

 

اسباب بازی های موزیکال باطری خور نمونه های غیر حرکتی هم دارند، مانند موبایل ها، پیانو های کوچک دارای صدای حیوانات، تلفن های موزیکال، کلبه جای گذاری هولی تویز و هر محصول موزیکال باطری خور دیگری که چرخ برای حرکت ندارد و در یکجا ثابت می ماند را در این دسته بندی قرار می دهیم.

 

اگر کودک شما بیشتر از 6 سال سن دارد، می توانید به مدل های تیر پرتابی نیز فکر کنید. تفنگ های تیر پرتابی معمولا از تیرهای فومی، ژله ای و ساچمه پلاستیکی استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که در سنین بالاتر، بازی با تفنگ اسباب بازی صرفا جنبه هیجانی ندارد، و کودک شما در حین بازی خودش را برای شلیک های دقیق و زدن اهداف به چالش خواهد کشید.

 

محیط بازی

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، محیط بازی کودک است. اگر در آپارتمان زندگی می کنید و فرزند شما به طور معمول در خانه بازی می کند، مدل های تیرپرتابی که از گلوله های ژله ای یا ساچمه ای استفاده می کنند، ممکن است آزار دهنده باشند. در این شرایط می توانید تفنگ های تیر چسبونکی را انتخاب کنید. این مدل گلوله ها با سری پلاستیکی خود، می توانند بر روی سطوح صاف مانند شیشه یا سرامیک بچسبند، و معمولا خطری نیز ندارند.

 

خرید آنلاین تفنگ اسباب بازی مناسب هدیه

 

3 کدام تفنگ ها برای محیط داخل منزل مناسب نیستند؟

اگرکودک شما معمولا در خارج از خانه، و در محیط های باز از تفنگ خود استفاده می کند، قطعا تفنگ های تیرپرتابی با برد بالا برای او جذاب خواهند بود. همچنین می توانید یک سیبل نیز برای فرزند خود تهیه کنید، تا او در تلاش برای کسب بیشترین امتیاز، مهارت های جسمی و فیزیکی خود مانند تمرکز ذهنی را به چالش بکشد.

 

برند تولید کننده

مسئله مهم دیگری که حتما باید به آن توجه داشته باشید، برند تولید کننده تفنگ است. در تولید تفنگ های اسباب بازی از مواد مختلفی از جمله پلاستیک استفاده می شود. این محصولات با توجه به تولید کننده خود، و روندی که پشت سر گذاشته اند می توانند کیفیت های متفاوتی داشته باشند. در سنین پایین اصلی ترین مسئله ای که مطرح است، بهداشتی بودن اسباب بازی می باشد. کودکان در سنین پایین ممکن است اسباب بازی را در دهان خود قرار دهند، و اگر در ساخت آن از مواد شیمیایی و مضر استفاده شده باشد، می تواند باعث بروز مشکلات گوارشی و یا حساسیت های پوستی شود.

 

اگر به دنبال یک انتخاب مناسب هستید، خرید آنلاین اسباب بازی مناسب هدیه می تواند گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید به برند های مختلف و مدل های بسیار متنوع دسترسی داشته باشید، و همین مسئله قدرت عمل بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

دوام اسباب بازی مسئله مهم دیگری است که فارغ از سن، باید مورد توجه قرار بگیرد. کودکان در سنین پایین معمولا اسباب بازی های خود را پرتاب می کنند، و یا آن ها را به اجسام و سطوح مختلف می کوبند. در سنین بالاتر نیز معمولا بچه ها با اسباب بازی های خود بسیار جدی و مانند یک وسیله واقعی برخورد می کنند، که در صورت باید محصولی را خریداری کنید که بتواند در برابر ضربه و فشار های احتمالی مقاوم باشد. یک خرید درست و مناسب باعث می شود تا هم کودک شما اسباب بازی محبوب خود را برای مدت های طولانی داشته باشد، و هم از خرید های چند باره جلوگیری شده و از نظر اقتصادی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

 

اینستاگرام: koodakplus

 

ایمیل: info@koodakplus.com

 

شماره تماس: 09177242254

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *