hambergermenu

سریال جدید رهایم نکن شهرام شاه حسینی + معرفی و لینک دانلود

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت اول سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره، لیونل مسی و رهایم نکن!

 

در این میان فصل دوم سریال زخم کاری و نیسان آبی نیز از تازه ترین پروژه های شبکه نمایش خانگی خواهند بود که به زودی استارت خواهند خورد و اندکی بعد در سایت کول دانلود آماده تماشا و دانلود خواهند شد!

 

  • سوپرایز سروش صحت در راه است
  • مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟

 

مگه تمام عمر چند تا بهاره – Mage Tamame Omr Chand Ta Bahareh

محصول سال 1400 که قرار است در انتهای سال 1401 در سایت کول دانلود پخش شود، جدیدترین اثر سروش صحت می باشد که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی ایمان صفایی تهیه و تولید شده است.

 

این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال خواهد بود. به نظر می رسد که سروش صحت با این اثر، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

 

مگه تموم عمر چندتا بهاره

 

  • شما می توانید جهت دانلود سریال بسیار زیبای مگه تمام عمر چند تا بهاره بر روی لینک زیر، کلیک کنید:

 

 

چه بازیگرانی در مگه تمام عمر چند تا بهاره حضور دارند؟

آناهیتا افشار , بهاره افشاری , پژمان جمشیدی , حمید لولایی , علی مصفا , کاظم سیاحی , محمد نادری , هوتن شکیبا ، وحید آقاپور، گیدا ویشکی و قدرت الله ایزدی

 

موضوع و خط داستانی سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره درباره چه چیزی ست؟

هنوز از داستان و موضوع «مگه تمام عمر چند تا بهاره» اطلاعاتی در دست نیست و سازندگان تصمیم گرفته اند که در سکوت خبری، اثرشان را پیش ببرند و به یک باره با پخش آن، مخاطبین را سوپرایز کنند. ولی این گونه به نظر می رسد که جدیدترین اثر سروش صحت یک سریال طنز می باشد که مضمون کمدی و فان دارد! حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و حمید لولایی در این پروژه، این نظر را بیشتر تقویت می کند.

تصویربرداری سریال جدید سروش صحت با نام «مگه تموم عمر چند تا بهاره» در شهرهای تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش انجام شده است.

 

زمان پخش سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره

تیم تولید و سازنده سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره ترجیح داده که پروژه اش را در سکوت کامل خبری پیش ببرند. تا جایی که حتی هنوز تصویری از لوکیشن های سریال نیز منتشر نشده است. درباره زمان و تاریخ پخش هم تا کنون هیچ گونه خبری منتشر نشده است. ولی به طور تقریبی گفته شده است که قسمت اول سریال مگه تمام عمر چند تا بهاره قرار است در یکی از روزهای ماه اسفند 1401 پخش شود تا در نوروز 1402 مهمان خانه های شما مخاطبین گرامی باشد. پیشنهاد می کنیم که وارد سایت کول دانلود CoolDl.net شده و با دنبال کردن این سایت در تلگرام و اینستاگرام از زمان پخش آن باخبر شوید!

 

 

  • کمدی لیونل مسی بهترین عیدی امسال

 

سریال طنز پرستاره لیونل مسی – Lionel Messi  ، جدیدترین ساخته منوچهر هادی با فیلمنامه ای از بابک کایدان است که از تابستان 1401 ساخته شده است. منوچهر هادی در این سال ها با کمدی های محبوب و پرفروش خود مانند نیسان آبی و آینه بغل، توانسته است که موفقیت های بسیاری را به دست آورد.

 

کمدی لیونل مسی بهترین عیدی امسال

 

  • شما می توانید قسمت اول سریال کمدی و طنز جذاب لیونل مسی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

هنرپیشه های سریال لیونل مسی چه کسانی هستند؟

اکبر عبدی , امیر جعفری , ایمان صفا , بهاره افشاری , بهرام افشاری , حامد آهنگی , حسن معجونی , فرزاد فرزین , لیلا اوتادی , یکتا ناصر

 

داستان و موضوع لیونل مسی حول چه محوری است؟

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند.

 

درباره سریال لیونل مسی یا نیوکمپ چه می دانیم؟

سریال لیونل مسی که در آغاز نیوکمپ نام داشت و قرار بود به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شود، در نهایت به لبونل مسی تغییر نام داد و با کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد و اکنون با پشت سر گذاشتن مراحل تولید، در آستانه پخش خانگی قرار گرفته است. بنابر آخرین اخبار رسیده، این سریال کمدی به زودی پخش خواهد شد.

 

زمان و تاریخ پخش سریال لیونل مسی؟

بنابر اخبار واصله غیررسمی و تقریبی، به احتمال زیاد، سریال لیونل مسی از اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه 1401 هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش خواهد شد که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • رهایم نکن با نام قبلی طوطیا

 

  • کاری از کارگردان سریال میخواهم زنده بمانم

 

رهایم نکن – Rahayam Nakon یک سریال شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است که به تهیه کنندگی: مجید مولایی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی تهیه و تولید شده است. این سریال به زودی در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا خواهد شد.

 

رهایم نکن با نام قبلی طوطیا

 

  • شما می توانید سریال تماشایی و خوش ساخت رهایم نکن را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

چه بازیگرانی در رهایم نکن حضور دارند؟

آزاده صمدی , المیرا دهقانی , علی شادمان , محسن تنابنده , مهدی حسینی نیا , هدی زین العابدین , هوتن شکیبا , یوسف تیموری

 

موضوع و خط داستانی سریال رهایم نکن درباره چه چیزی ست؟

داستان رهایم نکن همانند اثر پیشین شهرام شاه حسینی در شبکه نمایش خانگی (می خواهم زنده بمانم) یک اثر تاریخی است که در بستر تاریخ معاصر روایت می شود. داستان سریال رهایم نکن در دهه پنجاه خواهد گذشت و …

 

درباره رهایم نکن چه می دانیم؟

این سریال که در آغاز با نام طوطیا شناخته می شد، پس از چندی به «رهایم کن» تغییر نام داد. این نام در حالی برای سریال جدید شاه حسینی انتخاب شد که در سال ۱۳۹۷ سریالی با عنوانی شبیه به این به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور برای پخش از شبکه سه تولید شده است. این سریال با بازی امین تارخ، دنیا مدنی، فریبا متخصص و نیما شعبان نژاد رمضان سال ۹۷ روی آنتن شبکه سه رفت. حالا باید منتظر ماند و دید آیا بعد از تکذیب نام «طوطیا» توسط عوامل ، انتخاب این نام هم تکذیب می‌شود و یا با همین نام تقریبا تکراری به مرحله پخش می‌رسد.

سریال رهایم نکن چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

احتمالا این سریال جایگزین سریال بی گناه خواهد شد. به این ترتیب و اگر مشکلی در روند پخش سریال پیش نیاید، باید از هفته آینده یعنی 16 بهمن 1401 در روز یک شنبه شاهد پخش قسمت اول رهایم نکن باشیم. ناگفته نماند احتمال تغییر این زمان وجود دارد.

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و دانلود فیلم های خارجی و همچنین سریال خارجی و دانلود سریال کره ای است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *