hambergermenu

فرشینه چیست و مهم ترین ویژگی فرشینه

چکیده : فرشینه چیست و چه ویژگی دارد و چرا باید قبل از فرشینه خرید موکت را انجام دهیم، نحوه خرید موکت در شهرقدس هم یکی از موضوعات مهم در این مقاله میباشد

 

فرشینه ها نوعی از فرش ها در وزن سبک تر و ابعاد کوچکتر هستند که در متنوع ترین طرح و رنگ ها وجود دارند و امروزه به دلیل مزایا و ویژگی های خوبشان استقبال از آن ها زیاد است و در هر خانه ای حداقل یکی از مدل های فرشینه وجود دارد.

 

اگر می خواهید که با جزئیات بیشتر بدانید که فرشینه چیست و چه مزیت هایی دارد، از شما می خواهیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و به مطالعه محتوای زیر بپردازید تا در این باره اطلاعات جامع و مفیدی کسب کنید.

 

فرشینه چیست

 

فرشینه چیست؟

همان طور که در ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره ای کردیم، فرشینه ها که به آن ها فرش نمایشی نیز می گویند نوعی فرش البته با ابعاد کوچکتر و وزن سبک تر هستند که در متنوع ترین مدل ها و رنگ ها به تولید می رسند و ساختار آن ها را موادی مانند ابریشم، پشم، کتان و نخ تشکیل می دهد.

 

بهترین ویژگی هایی که می توانیم برای فرشینه ها در نظر بگیریم را در موارد زیر برایتان خلاصه می کنیم.

 

  1. 1. وزن سبکفرشینه ها در برابر فرش ها وزن سبک تری دارند؛ به همین منظور جا به جایی آن ها کار ساده ای است و یکی از معایبی که می توان برای آن ها در نظر گرفت این است که در جای خود فیکس نمی شوند و مدام سر می خورند.

 

  1. 2. نظافت آسانتر: به علت این که فرشینه ها وزن سبک تری دارند نظافت و شست و شوی آن ها کار آسانی است و این نمونه از فرش ها در برابر گرد و غبار از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.

 

  1. 3. جنس با کیفیت: قبلا هم گفتیم که فرشینه ها معمولا با نخ های کتان، ابریشم و پشم به تولید می رسند که به واسطه این متریال های مرغوب جنس با کیفیتی دارند و از دوام بالایی هم برخوردار هستند.

 

  1. 4. تنوع رنگ و طرح: اگر به فروشگاه های فروش فرشینه و فرش رفته باشید، حتما دیده اید که فرشینه ها در تنوع گسترده ای از طرح و رنگ ها وجود دارند و سلایق مختلف را پوشش می دهند.

 

حالا که دانستید فرشینه چیست و با انواع فرشینه هم آشنا شدید برای دیدن بهترین فرشینه ها می توانید که بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

فرشینه چیست

 

خرید موکت

 

خرید موکت

موکت ها از جمله کفپوش هایی هستند که همان طور که مطلع هستید، هدف از تولید آن ها پوشاندن کف منازل می باشد؛ این محصولات در انواع متعدد با طرح و رنگ های گوناگون و متنوع به تولید می رسند که عایق صدا و حرارت هستند و با توجه به این که کفپوش های بهتری به طور روزانه به تولید می رسند بیشتر افراد ترجیح می دهند  برای پوشاندن کف نشیمن، راهرو و اتاق خواب های خود به خرید موکت بپردازند.

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید از موکت استفاده کنید، آیا می دانید که در زمان خرید انواع موکت باید به چه  اصولی توجه داشته باشید؟

 

زمانی که تمایل به خرید موکت دارید در ابتدا باید به جنس آن توجه داشته باشید؛ اگر که کیفیت و دوام موکت برایتان مهم است، سعی کنید از موکت هایی استفاده کنید که با بهترین متریال ها به تولید رسیده اند و در استفاده طولانی مدت برای آن ها هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

 

با توجه به این که موکت ها در متنوع ترین رنج قیمت ها وجود دارند شما در زمان خرید موکت می توانید آن ها را با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید خریداری نمایید؛ به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر بخواهید موکت تان با کیفیت تر باشد باید پول بیشتری را در قبال خرید آن بپردازید.

 

به ابعاد و اندازه موکت ها توجه داشته باشید؛ چرا که این کفپوش ها در متنوع ترین سایزها به تولید می رسند و شما قبل از خرید باید متراژ فضایی که در نظر دارید کف آن را با موکت بپوشانید را اندازه بگیرید.

 

انواع موکت

حالا که با نکات خرید موکت آشنا شدید بهتر است بدانید موکت ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که نمونه ای از آن ها عبارت اند از:

 

  1. 1. موکت برشی: این نوع موکت ها برای استفاده در فضاهای پر تردد بهترین گزینه می باشند که از مقاومت بالایی در برابر پارگی و سایش برخوردار هستند و طرح و رنگ های جذابی دارند.

 

  1. 2. موکت تافتینگ: این نمونه از کفپوش ها دارای پرزهای بلندی هستند که عایق حرارت و صدا می باشند و جنس نرم و راحتی دارند.

 

  1. 3. موکت چسبیده: موکت های چسبیده نوعی دیگر از موکت ها هستند که به وسیله لایه چسبی که بر پشت آن ها زده می شود به زمین فیکس می شوند.

 

  1. 4. موکت های پیچیده: موکت های پیچیده به وسیله الیاف های گوناگونی به تولید می رسند که در متنوع ترین طرح و رنگ ها وجود دارند و با تمام دکوراسیون ها ست می شوند.

 

  1. 5. موکت های نساجی: موکت های نساجی همان طور که از نامشان مشخص است به وسیله الیاف های نساجی از جمله پنبه و پشم تولید می شوند که بسیار نرم و لطیف هستند و بیشترین کاربردشان برای اتاق خواب ها می باشد.

 

حالا که با موکت، انواع موکت و نکات خرید این کفپوش آشنا شدید به جهت دیدن بهترین موکت های سال 2023 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

خرید موکت در شهر قدس

فروشگاه آریاپود یکی از بهترین و نام آشناترین فروشگاه های خرید موکت در شهر قدس است که شما اگر ساکن شهر قدس هستید و می خواهید برای پوشاندن کف منزل خود از موکت استفاده کنید، خرید از این فروشگاه را به شما پیشنهاد می کنیم؛ چرا که این مرکز بهترین و با کیفیت ترین موکت ها را در طیف گسترده ای از طرح و رنگ ها با هر بودجه ای در اختیار افراد قرار می دهد و کیفیت موکت ها و فرشینه های این مجموعه زبانزد عام و خاص می باشند.

 

برای خرید موکت در شهر قدس از فروشگاه آریاپود دو راه پیش روی تان وجود دارد؛ اولین راه این است که به طور حضوری به فروشگاه نام برده مراجعه کنید و پس از دیدن انواع موکت و انواع فرشینه محصولات مدنظر را انتخاب نمایید و با مناسب ترین قیمت آن ها را خریداری کنید.

 

دومین راه این است که اگر نمی خواهید به طور حضوری از این فروشگاه خرید کنید، با مراجعه به وب سایت رسمی دکوراسیون داخلی آریاپود می توانید که با یک کلیک بهترین موکت های این مجموعه را ببینید و هر کدام که مدنظر دارید را به سبد خرید خود بیفزایید و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

به جهت دریافت قیمت موکت از فروشگاه آریاپود و شرایط خرید می توانید که به صورت تلفنی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

 

خرید موکت در شهرقدس

 

سخن پایانی

فرشینه ها و موکت ها دو نمونه از کفپوش های بسیار پر فروش هستند که این روزها در تمام خانه ها از آن ها استفاده می شود که این محصولات قادر هستند با طرح ها و رنگ های جذاب و چشم نوازی که دارند زیبایی منازل را دو چندان کنند.

 

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که می خواهید از فرشینه یا موکت برای پوشاندن کف منزل خود استفاده کنید و از شهروندان شهر قدس هستید، برای خرید موکت در شهر قدس و همچنین خرید فرشینه در شهر قدس می توانید از فروشگاه آریاپود کمک بگیرید.

 

باز هم به شما یادآوری می کنیم که فروشگاه آریاپود در شهر قدس یکی از بهترین مراکز فروش موکت و فرشینه است که بهترین فرشینه ها و موکت ها را با تنوع بالایی در طرح و رنگ به صورت حضوری یا اینترنتی بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

 

به جهت خرید فرشینه یا خرید موکت از فروشگاه آریاپود لازم است به آدرس درج شده در همین صفحه بروید یا به صورت آنلاین به وب سایت دکوراسیون داخلی آریاپود مراجعه نمایید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *