hambergermenu

قسمت چهارم سریال سرگیجه + دانلود قسمت های جدید آکتور و جیران

قسمت چهارم سریال سرگیجه + دانلود قسمت های جدید آکتور و جیران

 

پیشنهاد ویژه سریال های روز ایران و جهان: جدیدترین قسمت های سریال آکتور (نیما جاویدی) سرگیجه (بهرنگ توفیقی) پوست شیر (جمشید محمودی) سقوط (محمدحسین مهدویان) و جیران (حسن فتحی) ! در این میان فیلم های جدید انفرادی، علفزار و سگبند از به روز ترین و بهترین وبسایت فعال در زمینه فیلم و مالتی مدیا

 

 

  • قسمت 3 سریال آکتور

 

سریال آکتور – Actor محصول سال 1400 که از 6 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مجید مطلبی ، نویسندگی و کارگردانی: نیما جاویدی تولید و ساخته شده است. در ادامه شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت تماشا و یا دانلود این سریال اقدام کنید.

این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال خواهد بود. تا جایی که برخی از منتقدین، آکتور را در قد و قواره های سریال یاغی و یا نهایت یک لول پایین تر از آن معرفی کرده اند. باید ببینیم که آیا سریال آکتور تا چه اندازه در جذب مخاطب و استقبال آن ها موفق ظاهر خواهد شد.

 

قسمت 3 سریال آکتور

 

  • شما می توانید قسمت 3 سریال آکتور و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

 

چه بازیگرانی در آکتور حضور دارند؟

احمد مهران فر , نوید محمدزاده , هانیه توسلی , هستی مهدوی فر , هومن برق نورد , گلاره عباسی , مهراوه شریفی نیا

 

موضوع و خط داستانی سریال آکتور درباره چه چیزی ست؟

داستان «آکتور» درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن ها می‌ شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود و …

 

در قسمت های پیشین آکتور چه گذشت؟

در قسمت نخست آکتور با کارکترهای قصه آشنا شدیم. علی (احمد مهرانفر) و مرتضا (احمد مهرانفر) ، دو دوست بسیار صمیمی هستند که ضمن اشتغال به کار بازیگری تاتر، در شرایط بسیار سخت امرارمعاش می کنند. این دو که در یک خانه استیجاری به سر می برند، 4 ماه است که اجاره خانه اشان عقب افتاده است.

در قسمت دوم دیدیم که سرانجام موعد نمایش درخواستی زوج جوان که برای مراسم عروسی خود، تدارک دیده بودند از راه رسید و مرتضا (احمد مهرانفر) و علی (نوید محمدزاده) به محل مورد نظر رفتند. این زوج که هر دو پزشک هستند، در تدارک مراسم ازدواج خود هستند، یک جشن باشکوه و مجلل که در تالاری با تشریفات بسیار در حال برگزاری است. عروس در حالی که با ماشین خصوصی و شخصی داماد (یک دستگاه بی ام و) از راه می رسد و مشغول برگزاری این شب به یاد ماندنی می شود. در همین حال علی و مرتضا نیز به عنوان دو کارگر لوله کش وارد سالن می شوند، نقش علی یک فرد عصبی پرخاشگر نیز است که به دلیل این که مرتضا به نامزدش پیام داده است به یک بار بهم می ریزد و با چاقو به او حمله می کند. از نقطه جراحت دیده مرتضا مقادیر زیادی خون می رود و باعث بهت و وحشت حاضرین می شود. در نهایت یکی از پزشکان حاضر در صحنه (از قبل هماهنگ شده) بر سر مرتضا حاضر شده و با ماساژ قلبی سعی در احیای او می کند. نتیجه کار به هوش آمدن و بازیابی سلامتی مرتضا می شود. نارضایتی و بهت حاضرین بیشتر می شود و به سمت اعتراض منتهی می شود که در همین حال با نواختن یک موزیک شادی آور از سوی داماد و ابراز این نکته که همه اتفاقات رخ داده یک نمایش از پیش تعیین شده برای سوپرایز دختر مورد علاقه اش و همنین حاضرین در مراسم بوده است، باعث خوشحالی افراد می شود. در ادامه بین مرتضا و علی با فردی که از مسوولین برگزاری مراسم بود که باید با آن تسویه حساب کند، اختلاف می افتد و آن شخص حاضر به پرداخت مبلغ مورد توافق قرار گرفته شده نیست. اختلاف در نهایت به درگیری فیزیکی منجر می شود و زد و خورد شدیدی بین این چند نفر رخ می دهد. علی و مرتضا به هر نحوی که است از مهلکه جان سالم به در می برند و تالار عروسی را ترک می کنند! در عطرفروشی وی اتفاقات بدتری در انتظار مرتضا است. سارا، به درخواست صاحبکارش، فیلم دوربین ها را چک می کند و متوجه تلاش مرتضا برای سرقت موبایلی که روز قبل به او هدیه داده بود، می شود و همین مساله باعث اختلاف و قهر تازه این دو می شود. سارا به منزل مرتضا می رود و گوشی را با عصبانیت به او پس می دهد و به شدت او را تحقیر می کند! به این ترتیب رابطه مرتضا و سارا، تیره تر از قبل می شود و از سویی دیگر نیز دوست و همکار سارا که در همان عطرفروشی کار می کند، سارا را ترغیب می کند که مرتضا را کنار گذاشته و درخواست ازدواج صاحبکارشان که فردی سالخورده است را قبول کند. در سکانس های پایانی این اپیزود، سروکله هانیه توسلی پیدا می شود. او که در یک شرکت خصوصی محافظتی و نگهبانی مشغول به کار است، وظیفه مشاوره شرکت را بر عهده دارد و به این نحو با علی آشنا می شود. علی در واقع به این شرکت رفته است تا قرارداد جدیدی را بررسی و احیانا امضا کند. پیشنهاد این پرونده برای او یک قرارداد 20 میلیونی است. در واقع شخصی که در شب عروسی، علی و مرتضا را از درگیری رهانده بود که البته راننده شخصی داماد نیز بود، این پیشنهاد کاری را به آن ها کرده است. علی در همان جلسه نخست به دختری که مشاور شرکت (هانیه توسلی) است، علاقمند می شود و به بهانه ارسال عکس و تصاویر مربوط به پرونده، شماره او را می گیرد. و به این ترتیب مقدمات و پیش زمینه دوستی و آشنایی آن ها رقم می خورد!

حال باید دید که در قسمت 3 سریال آکتور چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت سوم آکتور در این جا می کنیم.

 

سریال آکتور چه روزی و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال آکتور ساعت 08:00 پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

 

  • قسمت 16 سریال پوست شیر!

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد. این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

 

قسمت 16 سریال پوست شیر

 

  • شما می توانید قسمت 16 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

 

داستان و موضوع پوست شیر حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

اپیزود 14 پوست شیر با دستگیری صمد و به طبع آن رسیدن نعیم و دوستانش به فرد اصلی عامل ربایش دخترش ساحل همراه  بود. پس از دریافت آدرس شخص مورد نظر، رضا به وسیله یک تکه گوشت که با دارو آلوده کرده سگ نگهبان باغ را بیهوش می‌کند و وارد باغ می‌شوند.

 

در قسمت هفتم از فصل دوم یا همان اپیزود پانزدهم پوست شیر دیدیم که نعیم و رضا پس از باخبر شدن از زنده بودن ساحل، در پی ادب کردن صمد برمی آیند. با حقارت و توهین به او از صحنه عریان او فیلم گرفته و او را تهدید می کنند که اگر باری دیگر سراغ دختر یا خانمی دیگر برود، این فیلم ها را پخش خواهند کرد. پس از این است که نعیم فیلم زنده بودن ساحل را برای مادر ساحل می فرستد و باعث خوشحالی غیرقابل وصف وی می شود. همگان ازاتفاقات رخ داده مسرور و خوشحال هستند که رضا همسرش را برای شاه به رستوران دعوت می کند در آن جا، همسر رضا به ذکر این نکته می پردازد که چرا نعیم تا این حد برای رضا مهم است و حتی از وی می پرسد که آیا او را بیشتر دوست دارد یا نعیم را؟ بالاخره رضا تصمیم می گیرد که دلیل این حد از علاقه خود را به رضا بگوید. وی این گونه بیان می کند که سال ها پیش، در زمانی که منزل آن ها آتش گرفته بود و خواهر کوچکش در خطر آتش سوزی و مرگ بود، نعیم به یک باره به درون خانه رفته و از میان شعله های آتش، خواهرش را در پتویی خیس و مرطوب پیچیده و او را نجات می دهد. سپس به همگان می گوید که این رضا بوده است که باعث نجات خواهرش شده است. پس از این است که وی تصمیم می گیرد هر جا هر آتشی بود حاضر است که برای رضا دل به آتش بزند. به این ترتیب مشخص می شود که چرا وی تا این حد برای رضا مرام و معرفت به خرج می دهد و به او ارادت دارد! در ادامه صمد به محل اقامت نعیم بازمی گردد و از در دوستی با او می آید. وی این گونه بیان می کند که از طریق فرد اصلی رباینده ساحل با او تماس گرفته شده و می خواهند ساحل را از لب مرز به خارج هدایت کنند. مساله ای که از آغاز بودار و مشکوک بود. چرا که خیلی به درو از واقعیت بود که فرد اصلی با صمد که مهره ای سوخته و لورفته شده است تماس بگیرد. حدس و گمان ها درست از آب در می آید و مشخص می شود که هدف اصلی وی چیست. صمد در لحظه غفلت نعیم به او حمله کرده و با افراد تیمش او را گروگان می گیرد و با خود می برد. در سکانس پایانی این اپیزود، ساحل در سلولی تاریک و نمور دیده می شود که با رنج فراوان زندانی شده است. به او جیره غذایی اندکی می دهند تا زنده بماند. هنوز به طور قطع مشخص نیست که دقیقا چه کسی پشت این ماجراها مخفی شده است ولی حدس محتمل بهزاد (ناپدری ساحل) است. ولی دست کم از انگیزه ای وی برای انجام این عمل شیطانی و هولناک تا بدین جا اطلاعاتی در دست نیست.

 

پیشنهاد می کنیم که قسمت 16 شانزدهم سریال پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید و حتما از طریق سایت کول دانلود به تماشای آن بنشینید!

 

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 6 سریال سقوط!

 

سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

 

قسمت 6 سریال سقوط

 

  • شما می توانید قسمت 6 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد, وحید آقاپور و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

 

موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

 

در قسمت های پیشین سقوط چه گذشت؟

در قسمت چهارم از سریال جذاب سقوط، نیروهای اطلاعات ایران برای بازرسی و تفتیش وارد منزل ژاکان و آیسان در سنندج شده اند، خانه ای پر از مهمات و سلاح جنگی جاسازی شده در دیوار و تشک و حیاط خانه، از اسلحه تا نارنجک،پر از اسناد و مدارک و پول و پاسپورت و ….

قسمت پنجم سقوط ولی با رویدادهای دیگری سپری می شود. سرگرد دیاکو یک بار دیگر تلاش می کند تا با آیسان تماس بگیرد. تماس او پس از تلاش فراوان برقرار می شود ولی راضی کردن آیسان ناامید به همکاری کار سخت تری نسبت به قبل شده است و آیسان اعتماد چندانی به او ندارد. دیاکو (حمید فرخ نژاد) تلاش می کند تا اعتماد آیسان را جلب کند و با طرح ریزی یک نقشه هم موجبات آزادی وی را فراهم کند و هم این که به مواضع داعش در شهر موصل حمله کنند و فیلم دوربین ها را به دست بیاورند. در تلاش دیگری که نیروهای امنیتی انجام می دهند، سرگرد دیاکو بالاخره موفق می شود تا کاک اردلان (عباس جمشیدی فر) را راضی به انجام عملیات شناسایی در منطقه فوق امنیتی موصل کند. درون کاپوت و سمت چراغ های ماشین او دوربین کار گذاشته می شود تا به فیلمبرداری و شناسایی مناطق تحت فرماندهی داعش بپردازد و از سویی با تک تیراندازهایی از پیش هماهنگ شده و مستقر شده در محل به تامین امنیت او اقدام کنند. کاک اردلان سرانجام دل به دریا زده و به مناطق امنیتی موصل می رود ولی در یک ایست بازرسی که در خیابان های شهر برقرار بود و پس از تفتیش ماشین، لو می رود. در همین هنگام افراد داعشی قصد دستگیری و احتمالا جان او را دارند که به یک باره تک تیراندازها به کمک او می آیند و موفق به فراری دادن وی می شوند. کاک به منزل شخصی خود در کردستان می آید ولی متوجه حضور فردی در خانه اش می شود. در آغاز گمان می کند که عمه اش است که به خانه او آمده و برایش شام درست کرده است ولی در ادامه متوجه می شود که این دیاکو است که بدون اطلاع قبلی و بدون اجازه وارد منزل او شده است. کاری که به شدت تا اعتراض او روبرو می شود. در ادامه صحبت های این دو، قرار همکاری بعدی و البته آخری در جهت طرح ریزی نقشه نهایی گذاشته می شود! ولی اردلان به هیچ وجه زیر بار این قضیه نمی رود که باری دیگر به موصل برود. ولی در نهایت سرگرد با بازگو کردن سرنوشت خواهر اردلان و این نکته که اگر در آن زمان شخصی بود که به کمک وی می شتافت وی هنوز زنده بود توانست رضایت وی را جلب کند. در سمت دیگر داستان آیسان حضور دارد. آیسانی که با عذر و بهانه های گوناگون تا جایی که توانسته است، قرار عقد با ابوخالد را عقب انداخته و در آخرین این تلاش ها فقط دو روز وقت دارد وگرنه به عقد این داعشی در می آید و باید زندگی سخت و خفتباری را تحمل کند. کاری که به نظر نمی رسد به هیچ وجه از او ساخته باشد و او ترجیح می دهد که دست به خودکشی بزند تا سرنوشت نخست. از این زمان به بعد این خود آیسان است که سعی می کند تا با سرگرد تماس بگیرد. وی موفق می شود. سرگرد از انجام طرح و عملیاتی پیش رو و در کمتر از دو سه روز آینده می گوید. وی همچنین ابراز می کند که آیسان باید با آوردن بهانه ای جدید (دندان درد) خود را به دندانپزشکی بیمارستان نزدیک شهر برساند تا افراد او بتوانند وی را نجات دهند. نقشه به خوبی پیش می رفت تا این که دقیقا در شب قبل از عملیات و درست در زمانی که حتی توافق ورود به بیمارستان مشهور شهر را هم به دست آورده بود، موبایل او لو می رود و همه چیز را خراب می کند! حال باید دید که در قسمت ششم 6 از سریال سقوط چه اتفاقاتی در انتظار آیسان است!

 

سریال سقوط چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سقوط ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 4 سریال سرگیجه

 

سریال سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، مراجعه کنید.

 

قسمت 4 سریال سرگیجه

 

  • شما می توانید قسمت 4 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

چه بازیگرانی در سرگیجه حضور دارند؟

رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معرفی میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

 

موضوع و خط داستانی سریال سرگیجه درباره چه چیزی ست؟

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

سریال سرگیجه چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

 

  • قسمت 46 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

قسمت 46 سریال جیران

 

  • شما می توانید قسمت 46 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

اپیزود 44 جیران به این ترتیب دنبال شد که گلین و جیران، بزرگان ایل قاجار و افراد پرنفوذی که مخالف آقاخان هستند را در محفلی گرد آورده تا همگان را به این نتیجه برسانند که آقاخان نوری از کفایت لازم جهت منصب صدراعظم برخوردار نیست و او. را از کار برکنار کنند!

 

در قسمت 45 جیران دیدیم که چگونه شاه تلاش می کند تا جیران را ترغیب به رفع کدورت ها و آشتی کردن با ملک زاده کند. به همین منظور ملاقاتی را بین این دو نفر ترتیب می دهد و با خوشرویی و احترام بسیار، جیران را با خواهرش آشتی می دهد. ملک زاده نیز بابت سیلی که در گذشته از روی عصبانیت به جیران زده، پوزش خواهی می کند. حتما به یاد دارید که در جریان کشته شدن فرزند جیران و متعاقب آن، باز کردن پای ننه آشوب در ارگ همایونی، این مشاجره و دعوا بین ملک زاده و جیران رخ داده بود. در سمت دیگر داستان خواجه الماس یا بهتر بگوییم همان الیاس به طرز فزاینده و شگفت انگیزی در حال پیشبرد شبکه مخفی و سری خود است. او با ایجاد انجمن های گسنرده از افراد مورد اعتماد و امین خود، یک تشکل بزرگ از مخالفان دودمان قاجار و به طبع آن، طرفداران دودمان زندیه، به راه انداخته است. یکی از کسانی که باعث شگفتی همگان می شود، حضور خواجه کوچک خان در بین این افراد است. شخصی که به منفعت طلبی و چابلوسی شهره بود. در این بین الیاس خان و متعاقبا کفایت خاتون و سیاوش در حال آماده سازی جامعه و مردم برای قیام نهایی و براندازی حکومت قاجار هستند و به نظر می رسد که مراحل با موفقیت در حال طی شدن است تا پادشاهی زندیه دوباره به حکومت بازگردد. شاه بی خبر از همه جا با خوشرویی و اعتماد نسبت به الیاس رفتار می کند. الیاس با زیرکی و مکر بسیاری در حال جلب رضایت و اعتماد شاه و تاجی است. برای این کار نیز از هیچ ترفندی فروگذار نیست. وی سعی می کند ولیعهد را با آموزش های ادبی و آموختن شعر و شاعری و آداب مملکتداری، فردی آدابدان تربیت کند و بدین گونه خود را در دل تاجی و ناصرالدین شاه جا کند! تا جایی که شاه اظهار می کند که باید تمام وجود الیاس را طلا گرفت! ولی این همه ماجرا نیست. نظام الملک و پدرش یعنی صدراعظم (آقاخان نوری) در پی فرستاده خود به گرجستان در حال زمینه سازی جهت دستگیری شاهزاده زندیه یعنی سیاوش است تا بدین گونه بتواند طرح و نقشه علیه شاه و براندازی حکومت قاجار را نقش برآب کند. چیزی که به نظر اگر نگیم ناممکن ولی بسیار سخت باشد، چرا که مخالفین دودمان قاجار تا همه جای ارگ همایونی نفوذ کرده اند و از پیشکار و ندیمه گرفته تا خواجه و همه افراد حکومت را افراد مخالف حکومت و از آن سو، هوادار پادشاهی زندیه اشغال کرده اند. سرانجام زمان عملی شدن طرح الیاس فرامی رسد. وی در نخستین اقدام، سوقصد به ولیعهد را در برنامه خود قرار داده است تا ادامه دهنده ای برای سلسله قاجاریه باقی نماند. این استدلال وی بوده است و این گونه ابراز می کند که در پی کودک کشی نبوده است. الیاس کینه فزاینده ای از اقامحمدخان قاجار دارد که با بی رحمی فراوان، واپسین شاد زندیه (لطفعلیخان زند) را به طرز وحشتناکی کشته بود و با پایان دادن به دودمان زندیه، فرمانروایی قاجار را بنیان نهاد. الیاس صراحتا، قاجاری ها را سارقین و دزدان حکومت و تاج شاهی می داند. بر اساس روایت های تاریخی نیز به همین گونه نیز بوده است. ایران در زمان زندیه و شاهان ایراندوست این دودمان در وضعیت خوبی بود تا قاجاری ها با بی لیاقتی بخش های بزرگی از کشور را به تاراج دادند! در ادامه شاهد اقدامات ضد سلطنتی دیگری هستیم که یکی پس از دیگری در راه هستند. شازده بصیر که پیش تر با نقشه و نیت سو، سعی در نزدیک شدن به مهدعلیا کرده بود و به این دلیل که وی زن فاسدی بوده به ندای او پاسخ مثبت داده بود و اینک ضربه دیگری به سلطنت قاجاریه زده می شود. شازده بصیر با گرفتن پول هنگفت از مهدعلیا وی را تهدید می کند که روابط پنهانی و خاطرات عاشقانه او با سلمان (قراول خاصه) را برملا خواهد کرد. همه این اتفاقات در کنار هم نوید افول دستگاه قاجاری و از آن سوی پاگیری دوباره فرمانروایی زندیه را می دهد. پادشاهان نیک سرشت و ایراندوستی همچو کریمخان زند و لطفعلیخان زند، و اینک سیاوش شاه زند! باید منتظر ماند که آیا این اتفاق در قسمت های بعدی جیران رخ خواهد داد یا خیر؟ حال باید دید که در قسمت چهل و ششم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 46 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و دانلود فیلم های طنز و همچنین دانلود انیمیشن است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *