hambergermenu

مبلیران یا آرا سوفا، خرید مبل تخت شو از کدام یک بهتر است؟

در این مقاله به بررسی 2 تا از بزرگترین و قوی ترین تولیدکنندگان مبلمان راحتی و مبل تختخواب شو در بازار میپردازیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی بین دو برند با سابقه تصمیم درست گرفته و خریدی عاقلانه با توجه به پارامترهایی که گفته خواهد شد بگیرید. تا انتها همراه ما باشید.

 

قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانیم لازم است بدانید آرا سوفا با سابقه ترین تولید کننده مبلمان تختخواب شو در ایران است و حدود 20 سال است که سابقه تولید و صادرات انواع مبل تختخواب شو را در کارنامه خود دارد.

 

در چند سال اخیر بازار خرید آنلاین همه اجناس رونق چشم گیری داشت؛ در این بین، بازار مبلمان هم از این قائله مستثنا نبوده و خیلی از مردم خرید آنلاین مبلمان را بی دردسر تر و کاری جذاب میدانند. با خرید آنلاین مبل از فروشگاه و سایتی با سابقه انتخاب برای شما کاری راحت است.

 

در این متن ما تمام مزایا ومعایب خرید آنلاین مبل و همچنین بهترین برند مبل تخت شو در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی مبلیران

مبلیران یکی از پرطرفدارترین برندهای مبلمان در بازار است که با سابقه‌ی بیش از دو دهه در ارائه‌ی محصولات با کیفیت و متنوع شهرت دارد. طراحی‌های زیبا و مدرن، استفاده از مواد با کیفیت و دقت در ساخت، عواملی هستند که مبلیران را به یکی از انتخاب‌های محبوب برای تأمین نیازهای خانه‌ها و دفاتر کار تبدیل کرده است.

 

مبلیران یا آرا سوفا، خرید مبل تخت شو از کدام یک بهتر است؟

 

معرفی آرا سوفا

برند آرا سوفا بیش از 18 سال است که سابقه تولید و صادرات انواع مبلمان تختخواب شو، مبل ریلکسی، مبل راحتی و … را در کارنامه خود دارد.

 

همچنین آرا سوفا در تمام سالهای فعالیت خود با بسیاری از ارگان های دولتی، بیمارستان ها و هتل های بزرگ همکاری داشته است.

 

آرا سوفا همچنین از سال 93 تا کنون برنده لوح زرین نیز بوده است.

 

آرا سوفا در زمینه خرید آنلاین بسیار قوی عمل کرده و با سایتی که طراحی کرده کار خرید مبل را بسیار راحت کرده است.

 

آرا سوفا یا مبلیران کدام برای خرید بهتر است؟

 

در سایت آرا سوفا به نشانی https://AraSofa.com شما میتوانید مشخصات کامل تمام مدل های مبل تخت شو آرا سوفا که به دقت ذکر شده بررسی نمایید، همچنین در سایت این برند امکان دیدن مبل قبل از خرید و آوردن آن در منزل برای شما مهیاست و شما میتوانید به راحتی مبل را قبل از خرید در محیط خانه خود ببنید.

 

شما در سایت آراسوفا میتوانید فیلم باز و بسته شدن و عملکرد تمام مدل ها را ببنید و خرید آنلاین و مطمئنی را تجربه کنید.

 

آرا سوفا یا مبلیران کدام برای خرید بهتر است؟

با توجه به تنوع در مدل ها انتخاب بین این دو شاید در ابتدا سخت به نظر برسد اما با بررسی دیگر پارامتر های مهمی که هنگام خرید مبل باید توجه داشت انتخاب برایتان ساده تر میشود.

 

پارامتر های مهم هنگام خرید مبل:

مکانیزم:

در مبل تختخواب شو مکانیزم هایی که در آن استفاده میشود بسیار حائز اهمیت است زیرا یک مبل تخت شو با توجه به محیطی که در آن قرار میگیرد ممکن است در طول روز به تعداد متعدد باز و بسته شود. آرا سوفا تمام مکانیزم های مبل تخت شو خود را از بهترین برند های اروپایی مستقیما وارد میکند و با این کار قیمت تمام شده مبل هم بسیار پایین تر در می آید.

 

استراکچر:

مبل تختخواب شو باید تحمل وزن بالایی داشته باشد چرا که به غیر از نشستن قرار است شما روی آن استراحت هم کنید، پس لازم است که استراکچر یا بدنه بسیار قوی داشته باشد تا بتوان بدون نگرانی روی آن خوابید و استراحت کرد.

 

تنوع محصولات:

اینکه تولید کننده با هر سلیقه ای که به آن مراجعه کنید و چیزی برای ارائه به شما داشته باشد حقیقتا شگفتی بزرگی است که شاید هر کسی نتواند از پس آن برآید، مبل آرا سوفا تولید کننده بیش از 70 مدل متنوع و مختلف انواع مبلمان تختخواب شو است؛ انواع ست مبل راحتی تخت شو، کاناپه تختخوابشو، مبل یک نفره تخت شو، مبل دو نفره تختخواب شو و انواع مبل ال تخت شو و مبلمان ریلکسی از جمله محصولات تولید شده در شرکت آرا سوفا است.

 

کیفیت مبلیران بیشتر است یا آرا سوفا

 

ضمانت:

ضمانت یا گارانتی چیزی است که شاید هر شرکتی قادر به پایبندی به آن نباشد و نتواند به ضمانتی که قبل از خرید میدهد پایبند باشد.

 

ضمانت صفر تا صد یکساله روی تمام محصولات آرا سوفا بدون استثنا از جمله مزایا و نکات مثبت این شرکت است.

 

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش بلند مدت این اطمینان را به خریدار میدهد که این کالا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که خود تولید کننده و شرکت امکان خرابی و ایجاد مشکل را اینقدر دیر میبیند.

 

آرا سوفا تا 10 سال خدمات پس از فروش را به شما هدیه میدهد و در زمانی که مبل خریداری شده شما دچار مشکلی شد میتوانید با وارد شدن به سایت آرا سوفا و با ثبت و اعلام خدمات کمتر از 72 ساعت مسئولان خدمات برای رفع مشکل با شما تماس خواهند گرفت.

 

کیفیت مبلیران بیشتر است یا آرا سوفا:

آرا سوفا نشان اعتماد از سازمان کنترل و کیفیت را دریافت کرده است و شما میتوانید با خیال راحت از آن خرید داشته باشید.

 

بهترین مورد برای خرید آنلاین خواندن نظرات مشتریانی است که قبلا خرید داشته اند.

 

نظرات و کامنت های مردم بی پرده ترین صحبت راجع به محصول یک شرکت یا تولید کننده است.

 

امکان خرید حضوری در آرا سوفا:

آرا سوفا با داشتن دو شعبه فعال در کرج و تهران و همچنین امکان بازدید از کارخانه آرا سوفا این امکان را به شما میدهد که قبل از خرید محصول را تست کرده و خودتان آن را باز و بسته کنید.

 

چرا دو فروشگاه آرا سوفا و مبلیران را بررسی کردیم؟

هر دوی این برندها بنا به دلایل بسیار زیادی گزینه ی مناسبی برای خرید هستند. در ادامه نکات مثبت و منفی هر کدام گفته شده است.

 

تنوع محصولات:

هر دوی تولید کننده ها تنوع محصولات زیادی دارند اما آراسوفا محصولات تخت خواب شو متنوع تری را نسبت به مبلیران ارائه داده است.

 

قیمت:

آرا سوفا خود وارد کننده مکانیزم ها و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولاتش است و این موضوع تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده دارد. شما مبل را از آرا سوفا به قیمت درب کارخانه خریداری میکنید بدون در نظر گرفتن حاشیه سود زیاد.

 

سرویس مشتریان:

اگر برایتان اهمیت دارد که همچنان بعد از خرید نیز پشتیبانی شوید آرا سوفا میتواند گزینی بسیار مناسبی برای شما باشد. شما میتوانید هر زمان که نیاز به کمک داشتید یا سوالی راجع به محصول خریداری شده خود داشتید به سایت آرا سوفا رفته یا به کمک چت آنلاین با کارشناسان فروش صحبت کنید و یا اینکه در قسمت ثبت خدمات سوال خود را بپرسید.

 

تحویل کالا:

آرا سوفا برای تحویل کالا به مشتریان بین بازه 7 الی 10 روزه خود را موظف میداند تا کار را به مشتری خود تحویل دهد؛ همچنین کالای خریداری شده با بالاترین کیفیت با حبابی های ضخیم و درشت بسته بندی میشود و به مامور ارسال که رانندگان خود شرکت هستند تحویل داده میشود تا به دست شما در زمان گفته شده تحویل گردد.

 

جمع بندی:

با توجه به مطالبی که گفته شد هم برند آرا سوفا و هم مبلیران قابلیت های چشم گیری برای خرید دارند. اگر شما تجربه خرید از هرکدام را دارید به ما در قسمت نظرات از رضایت یا عدم رضایت خود بگویید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *