hambergermenu

معرفی بهترین مارک پارکت لمینت های ایرانی و خارجی

بهترین مارک پارکت لمینت چیست؟ مطمئنا هر فردی که قصد بازسازی و یا استفاده از پارکت لمینت برای خود میباشد، با این سوال نیز مواجه شده است، اگر سری به مراکز فروش پارکت لمینت زده باشید قطعاً چشمتان به برندهای مختلفی افتاده است و کنجکاو شدید بدانید کدام یک از آنها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. ما اینجا هستیم که در این مطلب به این سؤال اساسی پاسخ دهیم. پس اگر قصد خرید پارکت لمینت دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

نحوه انتخاب بهترین مارک پارکت لمینت

شاید با خود فکر کرده باشید که همین که برند متعلق به یک کشور مطرح در حوزه دکوراسیون داخلی باشد ضامن کیفیت پارکت لمینت است. اما باید بگویم که تصورتان خیلی هم درست نیست. درحقیقت در سال های اخیر تولیدات پارکت لمینت ایرانی توانسته خود را به سطح استانداردهای بین المللی نزدیک کند. پس نمی توان گفت لزوماً پارکت های ایرانی ضعیف تر از پارکت های خارجی هستند. بهتر است قبل از آنکه بیشتر به موضوع بهترین مارک پارکت بپردازیم ویژگی هایی را که یک پارکت لمینت خوب باید داشته باشد را با هم مرور کنیم تا بتوانیم قضاوت بهتری داشته باشیم. پس قبل از  خرید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

بهترین مارک پارکت لمینت

 

ویژگی های پارکت خوب

  • استقامت بالا، هر چه لمینت از مواد اولیه بهتری تهیه شده باشد به طبع استقامت آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

  • دوام، پارکت لمینت های مرغوب عمر مفیدی بیش از 25 سال دارند. دوام پارکت لمینت ارتباط مستقیمی با کیفیت لایه مغزی آن دارد.

 

  • مقاوم در برابر انواع ضربات و خراش، پارکت لمینت های مرغوب دارای لایه های محافظ باکیفیتی هستند که بر اثر خراش و ضربه صدمه نمی بینند.همین طور در صورتی که حیوان خانگی داشته باشید هم پارکت لمینت شما آسیب نمی بیند.

 

  • رنگ ثابت، لمینت هایی که از کیفیت بالای ساخت برخوردارند، در معرض نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند.

 

  • مقاوم در برابر آتش سیگار، لایه های محافظ در پارکت لمینت های باکیفیت در برابر سیگار مقاومت خوبی نشان می دهند.

 

  • مقاومت حرارتی بالا، اگر پارکت لمینت باکیفیت در ساختمان هایی که دارای سیستم گرمایش از کف هستند استفاده شود، نه تنها آسیب نمی بیند و تاب برنمی دارد بلکه گرما را به خوبی انتقال می دهد.

 

  • دارای لایه اورلی، بسیاری از پارکت لمینت های نامرغوب فاقد لایه اورلی هستند و به همین دلیل بسرعت فرسوده شده و زیبایی خود را از دست می دهند.

 

  • کلیک های قوی، کلیک درواقع همان برآمدگی و فرورفتگی های دور پارکت لمینت است که در هنگام نصب درون یکدیگر قفل می شوند. کلیک ها در پارکت لمینت های باکیفیت استحکام بالایی دارند.

 

  • مقاومت در برابر رطوبت، پارکت لمینت های مرغوب پس از خیس شدن در صورتیکه به موقع برطرف شود، زیبایی خود را از دست نمی دهند.

 

برای مشاهده و خرید پارکت لمینت کلیک کنید.

 

بهترین پارکت لمینت در ایران

 

بهترین مارک پارکت لمینت

اگر بخواهیم بهترین برند پارکت لمینت های موجود در بازار را معرفی کنیم لازم است بررسی کنیم که کدامیک از آنها بیشترین میزان از ویژگی هایی که در بخش پیشین معرفی کردیم دارا می باشند. اما درواقع بررسی برخی از ویژگی های ذکر شده تخصصی هستند و از عهده افراد کم تجربه برنمی آید و نیاز است توسط افراد متخصص صورت بگیرد. به همین دلیل تصمیم داریم در این راهنما به بررسی برندهای مطرح در این حوزه بپردازیم.

 

پارکت لمینت هیرو

پارکت لمینت هیرو را می توان بدون اغماض یکی از بهترین مارک پارکت لمینت های در بازار دانست. پارکت لمینت هیرو ساخت کشور چین و تحت لیسانس آلمان و در 16 رنگ تولید می شود. از نظر مقاومت سایشی در کلاس AC4 دسته بندی می شود و این یعنی می توان از آن در فضاهای مسکونی که جزء فضاهای با تردد متوسط محسوب می شود استفاده کرد.

 

این لمینت دارای کلیک هایی بشدت قوی و با استحکام است که پس از نصب هیچگونه فاصله ای بین تایل ها ایجاد نمی شود. علاوه بر این، پارکت لمینت هیرو دارای برجستگی و فرو رفتگی (Embossed) در سطح می باشد که زیبایی و جذابیت آن را دوچندان کرده است. این لمینت در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید مقاومت بالایی دارد پس می توان براحتی و بدون نگرانی از آن در اتاق های رو به آفتاب استفاده کرد.

 

پارکت لمینت ایشیک

پارکت لمینت ایشیک نیز بی شک از بهترین مارک پارکت لمینت در بازار محسوب می شود. پارکت لمینت ایشیک محصول کشور ترکیه است. این لمینت دارای مقاومت سایشی AC4 است و می توان از آن در فضاهای با تردد متوسط مسکونی و غیرمسکونی استفاده کرد. همچنین کلیک های بسیار مقاومی دارد که امکان خرد شدن و درز افتادن بین تایل ها را تقریباً غیرممکن می کند. نکته مثبت دیگری که در مورد پارکت لمینت ایشیک وجود دارد این است که سطح آن کاملاً بدون روزنه بوده و لایه پوششی مقاوم در مقابل دمای بالا که از ملامین رزین است روی آن را قرار دارد. پس حتی تماس با سیگار روشن، آسیب چشمگیری به این پارکت نخواهد رساند.

 

پارکت لمینت ایشیک بهترین مارک پارکت لمینت

 

پارکت لمینت زنیت

پارکت لمینت زنیت محصول بی نظیر کشور روسیه بوده که به لحاظ ظاهری و کیفیت از ویژگی های بی نظیری برخوردار است. این پارکت لمینت کاملاً ضدخش است و پهنای بیشتری نسبت به سایر پارکت لمینت ها دارد. مغزی به کار رفته در آن بسیار مقاوم است به نحوی که عمر مفیدی بیش از 20 سال دارد. ساختار کلیک در پارکت لمینت زنیت آن به شکل V-GROOVE یا همان شیاردار است، یعنی پس از نصب درزی بین تایل ها بوجود می آید که آن را بسیار به پارکت های چوبی طبیعی شبیه می کند.

 

همچنین بدلیل استفاده از مغزی HDF بسیار باکیفیت در آن می توان با خیال راحت از پارکت لمینت زنیت در منازلی که دارای سیستم های گرمایش از کف هستند استفاده کرد. این پارکت لمینت دارای برجستگی های سطحی بسیار زیبایی ست که شاهکار آن را در نمونه های دارای مقاومت سایشی AC5 می توانید مشاهده کنید.

 

بهترین برند پارکت آلمانی

نام آلمان همیشه با نام بهترین برندها در هر صنعتی گره خورده است. از صنعت خودرو که برندهایی همچون بنز،بی ام و،فولکس گرفته تا صنایع ورزشی که برندهایی چون پوما و ادیداس. این کشور در صنعت دکوراسیون که پارکت لمینت هم جزئی از آن صنعت است سرآمد می باشد. در صنعت پارکت لمینت کشور آلمان با برندهایی چون پارادور، کلاسن، وینئو، وروکس، ایگر و لمینت کرونو در بازار ایران حضور دارد که می توان آنها را بهترین برند پارکت آلمانی محسوب کرد. برندهای نام برده همگی از بهترین مارک پارکت لمینت محسوب می شوند که به نوعی صاحب شناسنامه در ایران هستند و می توانید با خیال راحت این لمینت ها را تهیه و از بابت کیفیت خیالتان راحت باشد.

 

بهترین پارکت لمینت ایرانی

در میان انواع برندهای مطرح خارجی برندهای ایرانی نیز چند سالی است که توانسته اند در این حوزه ورود پیدا کنند و البته که برخی از آنها در این موضوع خوش درخشیده اند. تولید پارکت لمینت ایرانی پس از ممنوعیت واردات لمینت های خارجی رونق بیشتری پیدا کرد چراکه تا پیش از این لمینت های تازه معرفی شده ایرانی در برابر انواع خارجی حرفی برای گفتن نداشتند. به همین دلیل با منع واردات تولیدکنندگان بیشتری وارد این حوزه شدند و می توان گفت محصولات تولیدی از نظر کیفیت رشد بی نظیری داشت. در ادامه به معرفی  بهترین پارکت لمینت در ایران خواهیم پرداخت.

 

بهترین مارک پارکت لمینت پارکت لمینت آلتون

پارکت لمینت آلتون را می توان یکی از بهترین پارکت ایرانی به حساب آورد زیرا هم ظاهر بسیار زیبایی دارد و هم بسیار باکیفیت است. لایه مغزی این لمینت بسیار متراکم است و تحمل فشار بالا را دارد. همچنین لایه رویی این لمینت دارای مقاومت سایشی AC4 است و در فضاهای مسکونی و همین طور اداری و تجاری با تردد متوسط انتخاب مناسبی است. لمینت آلتون دارای روکش شیاردار از نوع تطبیقی است و به همین دلیل ظاهر بسیار زیبا و دلفریبی دارد.

 

پارکت لمینت آرتا بهترین پارکت لمینت در ایران

صنعت پارکت لمینت ایران در سال های گذشته پیشرفت چشگیری داشته است. کارخانه آرتا در این موضوع پیشرو بوده است که توانسته با محصولات با کیفیت خود از جمله پارکت لمنیت آرتا در بازار ایران جایگاهی برای خود ایجاد کند. البته شرکت های آیدا پروفیل، ایزوفام نیز از برترین برندهای داخلی هستند که می توان گفت از نظر کیفیت با یکدیگر برابری می کنند.

 

بهترین پارکت لمینت ایرانی

 

بهترین مارک پارکت ترکیه

کشور ترکیه در سال های اخیر پیشرفت زیادی در صنایع کف پوش و بخصوص پارکت لمینت داشته است. شرکتهای ای جی تی، ایشیک، کاستامانو، یلدیز و هولدینگ حیات از برترین تولید کنندگان پارکت لمینت در کشور ترکیه هستند.

 

قیمت بهترین برند پارکت

همانطور که در مقاله های گذشته به این موضوع اشاره کردیم، قیمت پارکت لمینت براساس نوع و کیفیت مواد اولیه تهیه شده در آن تعیین می شود، پس برندهای برتر این حوزه نیز براساس کیفیت و آزمایشی که طی سالیان متمادی پس داده اند قیمت محصول خود را تعیین می کنند. بنابراین، بین قیمت برترین برندهای پارکت لمینت چینی با برترین برندهای پارکت لمینت آلمانی گپ بزرگی وجود دارد و این سلیقه و انتظارات شماست که منجر به انتخاب آنها می شود.

 

کلام آخر

در این مطلب به بررسی موضوع بهترین مارک پارکت لمینت پرداختیم و ویژگی هایی که از بهترین برند پارکت لمینت انتظار می رود را مرور کردیم. در ادامه چند برند برتر پارکت لمینت خارجی و چند نمونه از بهترین پارکت لمینت ایرانی را معرفی کردیم. اگرچه این روزها به دلیل ممنوعیت واردات تقریباً هیچ لمینت خارجی را در بازار نخواهید یافت. اما با این حال برترین لمینت های داخلی دارای مواد اولیه خارجی هستند که این موضوع باعث می شود این لمینت ها چیزی از لمینت های خارجی کم نداشته باشند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *