hambergermenu

معرفی خدمات شرکت های بسته بندی

معرفی خدمات شرکت‌های بسته بندی را در این مقاله از وب سایت باحال مگ بخوانید. شرکت‌های بسته بندی دارای خدمات مختلفی هستند که وابسته به نوع کاری و همچنین میزان تخصص خود اقدام به ارائه موارد مختلفی از قبیل طراحی بسته بندی، چاپ بسته بندی و مواردی از این دست می‌کنند.

 

هر شرکت ساخت بسته بندی وابسته به آن که دارای چه سابقه و همچنین میزان فعالیتی است، خدمات طراحی و پیاده سازی بسته بندی را به صورت‌های مختلفی ارائه می‌دهد. یک شرکت مانند شرکت ساخت بسته بندی این پک خدمات بسته بندی خود را به صورت 360 درجه به کاربران ارائه می‌دهد و شرکت دیگر، با استفاده از تخصص و فعالیتی که در حوزه‌های گوناگون ارائه می‌دهد،  به عنوان یک شرکت تمام و کمال در حوزه ساخت و ارائه بسته بندی شناخته می‌شود.

 

خدمات یک شرکت حرفه‌ای بسته بندی را می‌توان در تمام موضوعات خلاصه کرد. بسته بندی زعفران، بسته بندی ادویه، بسته بندی آجیل، بسته بندی خشکبار و… .

 

طراحی بسته بندی

 

انواع خدمات شرکت‌های ارائه دهنده طراحی بسته بندی

شرکت‌های بسته بندی متعددی را می‌توان یافت که هر کدام وابسته به نوع کاری و همچنین خدماتی که ارائه می‌دهند به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند.

 

برخی از شرکت‌های بسته بندی تنها در یک حوزه خاص از محصولات بسته بندی کار می‌کنند به عنوان مثال استودیو طراحان آزاد تنها در حوزه بسته بندی مواد غذایی مشغول به فعالیت است.

 

یا استودیو طراحان عرفان، صرفا در حوزه طراحی بسته بندی زعفران مشغول به کار است.

 

عوامل مختلفی وجود دارد که هر شرکت ارائه دهنده خدمات بسته بندی سعی می‌کند بر این اساس، خدمات خود را مرتب و ارائه دهند.

 

میزان تخصص افراد طراح گرافیک

یکی از مهم‌ترین موارد که عموما در زمان ارائه خدمات طراحی گرافیک و به ویژه خدمات طراحی بسته بندی باید نگاه کرد، میزان تخصص افراد است. از آنجایی که فرایند طراحی بسته بندی فرایندی پیچیده و خاص است و هر طراح باید علاوه بر کار طراحی بر فرایند چاپ بسته بندی نظارت کامل و جامعی داشته باشد.

 

میزان تخصص افراد طراح گرافیک

 

سابقه کاری در حوزه بسته بندی

اصولا زمانی که به تازگی فرایند یادگیری طراحی بسته بندی را شروع‌ کرده‌اید، اطلاعات زیادی در رابطه با بسته بندی و فرآیند آن ندارید، و به راحتی نمی‌توانید هر نوع بسته بندی که مد نظرتان بود را طراحی و پیاده سازی کنید.

 

پس وجود سابقه در طراحی بسته بندی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید شرکت ارائه دهنده خدمات بسته بندی به آن توجه کافی داشته باشد.

 

مشخصا هر چه سابقه و تجربه شرکت و افراد حاضر در شرکت به عنوان متخصص بسته بندی بیشتر باشد، نمونه کارها و همچنین سبک‌های کاری متعددی برای بسته بندی خواهند توانست پیاده سازی کنند.

 

بازار هدف خدمت قابل ارائه

بازار هدف در ارائه خدمات برای شرکت‌های بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال، در شهر مشهد عموما بیش از 90 درصد شرکت‌های طراح بسته بندی، خدمات بسته بندی خود را معطوف به بسته بندی زعفران و بسته بندی نبات و محصولات سوغاتی می‌کنند!

 

دلیل این موضوع را هم می‌توان نیاز به بسته بندی‌های متعدد برای این محصولات به دلیل وجود زائر در نظر گرفت.

 

به عنوان یک شرکت فعال در حوزه بسته بندی در شهر مشهد می‌توان شرکت طراحی بسته بندی سلام گرافیک را در نظر گرفت، این شرکت بیش از 70 درصد محصولات بسته بندی زعفران و همچنین سوغاتی مشهد را طراحی و بسته بندی کرده است.

 

همان طور که بیان شد شرکت‌های بسته بندی وابسته به میزان تخصص و موارد نام برده شده در بالا، خدمات بسته بندی متعددی ارائه می‌دهند. اما خدمات بسته بندی موضوعی زیر را می‌توان جزو مهم‌ترین خدمات ساخت بسته بندی در نظر گرفت که هر شرکت سازنده پکیج یا جعبه محصول ارائه می‌دهد.

 

بازار هدف خدمت قابل ارائه

 

شهر مورد هدف بسته بندی

یکی از موضوعاتی که می‌تواند به میزان زیادی در حوزه بسته بندی باعث شود که یک آژانس طراحی بسته بندی خدمتی را ارائه دهد، محل ارائه محصول یا همان شهر مورد هدف است.

 

به عنوان مثال اگر محصول شما قرار است در شهر مشهد به فروش برسد، نوع شرکتی که باید این طرح را طراحی می‌کند، می‌تواند متفاوت باشد.

 

انواع بسته بندی‌های محصولات با تقسیم بندی نوع موضوع بسته بندی

بسته بندی محصولات را می‌توان بر اساس موضوعات متنوعی تقسیم بندی کرد، یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تقسیم بندی انواع بسته بندی برای محصولات، تقسیم بندی بر اساس نوع محصولی است که ارائه می‌شود. مانند بسته بندی برای غذاها، بسته بندی برای محصولات دریای، بسته بندی صنعتی و… . شرکت افق فراویژن یکی از شرکت‌هایی است که از خدمات بسته بندی صنعتی استفاده می‌کند.

 

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی مواد غذایی به دلیل طیف زیاد محصول و همچنین ارائه خدمات متنوع در این حوزه، یکی از پر طرفدارترین و همچنین یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که هر شرکت ارائه دهنده خدمات بسته بندی ارائه می‌دهد.

 

بسته بندی خیارشور، رب، مواد خوراکی و… تنها بخش کوچکی از بسته بندی‌هایی است که شرکت سازنده بسته بندی در حوزه مواد غذایی این محصولات را طراحی و پیاده سازی می‌کند.

 

بسته بندی مواد شوینده

طراحی بسته بندی مواد شوینده از دسته مواردی است که عموما هر شرکت بسته بندی آن را ارائه می‌دهد، دلیل این موضوع را هم می‌توان وجود شرکت‌های زیاد تولید کننده بسته بندی مواد شوینده در نظر گرفت.

 

داشتن نمونه کارهای متعدد برای ساخت بسته بندی مواد شوینده از جمله مواردی است که باید حتما به آن توجه کافی داشت.

 

بسته بندی دارو

بسته بندی دارو، یکی از مهم‌ترین مواردی است که عموما شرکت‌های طراحی کننده بسته بندی خدمات آن را ارائه می‌دهند.

 

در روند ساخت بسته بندی دارو توجه به موارد مختلفی از قبیل توجه به نوع رنگ بسته که عموما سفید است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

بسته بندی دارو از جمله مواردی است که هر شرکت بسته بندی توانایی کار روی آن را نخواهد داشت دلیل این موضوع را هم می‌توان اهمیت پیدا کردن نوع بسته بندی وهمچنین استفاده از نشان‌های خاص در نظر گرفت.

 

بسته بندی جواهرات

از دیگر تولیدات بسته محصولات می‌توان به بسته بندی‌های جواهرات و زیورآلات اشاره کرد. برندهای گوناگونی وجود دارند که در حال حاضر از خدمات ساخت بسته شرکت سلام گرافیک استفاده کرده‌اند.

 

اگر شما نیز نیاز به طراحی بسته بندی برای زیورآلات تولیدی خود دارد کافی است همین حالا با شرکت سلام گرافیک تماس حاصل کنید.

 

بسته بندی خاص

 

بسته بندی نرم افزار

شاید در حال حاضر نسبت به گذشته کمتر نیاز به بسته بندی نرم افزار داشته باشم، و حجم زیادی از نرم افزارهای شرکت‌های مختلف تولید کننده نرم افزار به صورت آنلاین خریداری و نصب می‌شوند. به همین دلیل در حال حاضر عمده شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پکیجینگ، از تولید بسته برای نرم افزار چشم پوشی می‌کنند.

 

بسته بندی صادراتی

یکی از سخت‌ترین و شاید بتوان گفت پیچیده‌ترین شیوه‌های بسته بندی و خدمات حوزه بسته بندی، پکیجینگ حوزه صادراتی است. در ارائه محصولات برای صادرات موارد گوناگونی وجود دارد که باید به تک تک این موارد اشاره کرد. عدم توجه به این موارد می‌‌تواند خسارت‌های زیادی به کسب و کار و همچنین به نوع بسته بندی شما بزند.

 

از جمله مواردی که باید در زمان ساخت یک بسته بندی به آن توجه کرد، موارد زیر است.

 

قوانین بسته بندی در کشور مقصد

از جمله مواردی که هر طراح بسته بندی باید به خوبی در زمان طراحی بسته بندی به آن توجه داشته باشد، می‌توان به قوانین رایج بسته بندی کشور مقصد اشاره کرد. هر چه قوانین اصولی‌تر و حرفه‌ای تر رعایت شود، کار بسته بندی بدون مشکل و به دور از هر گونه موردی چاپ و به دست مشتری خواهد رسید، این مورد می‌تواند باعث شود که حتی کار به صورت تخصصی پیش نرود و روند توضیح  محصول به درستی رعایت نشود.

 

پکیجینگ

 

نوع طراحی مورد پسند کشور هدف

هر کشور وابسته به آن که دارای چه نوع فرهنگ و قوانینی است، دارای نوع طراحی خواص خود است، توجه به نوع طراحی مورد پسند کشور باعث می‌شود که محصول فروش بیشتری را تجربه کند و همین مورد باعث می‌شود که چاپ مجدد و سودآوری بیشتر برای کسب و کار شود.

 

استفاده از بسته بندی انعطاف پذیر

بسته بندی‌های انعطاف پذیر نوعی از بسته بندی است که با رعایت کردن نوعی از قوانین باعث می‌شود که بسته قابلیت فلکس بودن و انعطاف را داشته باشد.

 

رعایت کردن این مورد فروش محصول را می‌تواند تا میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد. شرکت‌های کمی را می‌توانید پیدا کنید که کار بسته بندی را به صورت انعطاف پذیر انجام دهد.

 

چاپ بسته بندی

ارائه خدمات چاپ جعبه محصول را عموما شرکت‌های ارائه و طراح گرافیک انجام نمی‌دهند و به نوعی می‌توان گفت که کمتر شرکت طراحی گرافیکی را پیدا خواهید کرد که خدمات چاپ و بسته بندی را به صورت یک جا به شما ارائه دهد.

 

شرکت سلام گرافیک به بیش از 10 سال سابقه در حوزه چاپ و بسته بندی در حال حاضر خدمات صفر تا صد طراحی تا چاپ انواع بسته بندی را انجام می‌دهد.

 

ازمهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت طراحی گرافیک می‌توان به تضمین کیفیت چاپ اشاره کرد، دقیقا همان نوع طراحی که در بسته بندی می‌بینید را می‌توانید در زمان چاپ شدن روی بسته بندی محصول خود مشاهده کنید.

 

چاپخانه‌های متعددی در سطح ایران وجود دارد که هر چاپ خانه وابسته به نوع چاپی که انجام می‌دهد، هزینه متفاوتی برای چاپ از شما طلب خواهد کرد.

 

چاپخانه آستان قدس رضوی یکی از چاپخانه‌های مجهز مشهد است که این چاپخانه، کار چاپ دیجیتال بسته بندی نیز انجام می‌دهد.

 

در نوع چاپ دیجیتال هزینه کمتر است ولی نوع کیفیت چاپ به شدت نسبت به نوع چاپ افست کم است.

 

جعبه محصول

 

جنس بسته بندی

انتخاب جنس بسته بندی از جمله مواردی است که باید حتما قبل از ثبت سفارش ساخت بسته بندی به آن توجه کافی داشت. عموما کارفرماها به دلیل عدم تخصص بالا در حوزه ساخت و پیاده سازی بسته بندی، توجه‌ای به نوع جنس در زمان عقد قرارداد بسته بندی ندارند به همین دلیل پس از چاپ بسته محصول شگفت زده می‌شوند از نوع جنسی که توسط طراح انتخاب شده است.

 

بسته بندی اولیه

بسته بندی اولیه همان بسته بندی است که برای محصولاتی که به صورت شلی یا پکی ارائه می‌شوند، طراحی و ساخته می‌شوند. بسته بندی مادر نام دیگر این نوع از بسته بندی‌ها است. بسته بندی‌های زعفران نیم گرمی را در نظر بگیرید که 100 بسته بندی نیم گرمی که در یک بسته بندی مادر کلی جای داده شده است.

 

بسته بندی ثانویه

بسته بندی ثانویه همان بسته بندی است که خود محصول در آن قرار می‌گیرد. مثل بسته بندی یونولیت که در شرکت بسته بندی سلام گرافیک انجام می‌شود.

 

طراحی گسترده بسته بندی

طراحی و ساخت فایل قالب بسته بندی یکی از خدماتی است که هر شرکت ارائه دهنده خدمات بسته بندی عموما آن را ارائه نمی‌دهد، شرکت طراحی بسته بندی این پک ارائه دهنده خدمات بسته بندی، در حال حاضر به یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ساخت بسته بندی، در زمان تحویل بسته بندی، فایل گسترده یا همان قالب بسته بندی را ارائه می‌دهد که خود این موضوع باعث شده است که این فایل در چاپ‌‌های مجدد برای کارفرما نیاز و در هزینه‌ها کاش داشته باشد.

 

منظور از فایل گسترده بسته بندی بر اساس متنی که در وب سایت سلام گرافیک آماده است یعنی “فایل قالب بسته بندی یا همان گسترده بسته بندی فایلی است که طراح بسته بندی پس از طراحی به قالب سازی ارائه می‌دهد تا استراکچر پیاده سازی شده متناسب با نوع بسته بندی ارائه شود. تفاوتی ندارد که در حال طراحی بسته بندی شال و روسری باشید یا طراحی بسته بندی لباس یا طراحی بسته بندی زیتون در هر حالت نیاز به گسترده بسته بندی برای پیاده سازی آن لازم و ضروری است.”

 

ارائه ایده برای بسته بندی

قبل از هر مرحله، برای ساخت یک بسته بندی باید، ایده برای بسته بندی داشته باشیم. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک در حال حاضر خدمات ایده یابی برای بسته بندی را ارائه می‌کند. وابسته به آن که قرار است بسته بندی شما در چه شهر یا کشوری ارائه شود، نوع ایده بسته بدنی می‌تواند مهم یا ضروری باشد.

 

بر اساس تعریف شرکت بسته بندی سلام گرافیک، ایده بسته بندی یعنی “ایده های طراحی بسته بندی اصولا پس از بررسی نمونه های مختلف طراحی بسته بندی یا تجربه کاری زیاد است. پیدا کردن ایده برای طراحی بسته بندی شاید اوایل کار کمی سخت باشد اما به مرور می توانید این خلاقیت را در خود رشد دهید. طراحی بسته بندی قبل از هر چیزی نیازمند ایده است! اگر به دنبال ایده طراحی بسته بندی هستید کافی است در این مقاله با ما همراه باشید تا از انواع طراحی بسته بندی با ایده‌های جدید با جنس بسته بندی متفاوت برایتان به نمایش بگذاریم.”

 

 بسته بندی صنعتی چیست

بسته بندی صنعتی با دیگر انواع بسته بندی تفاوت‌های مختلفی دارد که از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به محافظت بیشتر در بسته بندی اشاره کرد.

 

در بسته بندی‌های صنعتی با توجه به آن که قرار است حمل و نقل این محصول را به صورت حرفه‌ای و بدون مشکل به صورت امن انجام دهد، استفاده از موارد محافظتی در این نوع از بسته بندی بسیار رایج است. به عنوان مثال شرکت ماهران سرویس یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تعمیرات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از این خدمات استفاده می‌کند.

 

 بسته بندی چیست

بسته بندی به بسته، جعبه، باکس یا هر مدل محافظتی گفته می‌شود که برای محصول نهایی طراحی و تولید می‌شود. در هر بسته بندی باید موارد مختلفی رعایت شود که آن بسته بندی را بتوان به عنوان یک بسته مناسب برای محصول درنظر گرفت.

 

از جمله ویژگی‌های یک بسته بندی حرفه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

حفاظت از محصول در برابر ضربات

حمل و نقل کردن صحیح محصولات شاید بتواند از وارد آمدن ضربه به محصول جلوگیری کند، اما یکی از کارکردهایی که هر بسته بندی باید داشته باشد، جلوگیری از ایجاد ضربه به محصول است. هر بسته بندی استانداردی که برای محصول ایجاد شود

 

افزایش مدت زمان نگهداری محصول

از کارکردهای اصلی یک بسته بندی، افزایش مدت زمان نگهداری محصول است. عموما افزایش مدت زمان نگهداری از محصول به این هدف انجام می‌شود که محصول برای مدت زمان بیشتری در رگال یا قفسه‌های مغازه باشد.

 

به عنوان مثال در بسته بندی‌های محصول مواد غذایی به ویژه محصولاتی از قبیل زعفران، خشکبار و دیگر موارد خوراکی، استفاده از بسته بندی شیشه‌ایی یکی از راهکارهایی است که باعث می‌شود محصول مدت زمان طولانی‌تری سالم بماند و طعم و مزه خود را نیز حفظ کند.

 

افزایش میزان فروش محصول

یکی از کارکردهایی که عموما صنعت پکیجینگ دارد، افزایش میزان فروش است. به وسیله ساخت و دیزاین بسته بندی برای محصول خود می‌توانید میزان فروش یک محصول را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهید.

 

توجه داشته باشید که هر چه آن محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد یا به نوعی محصول شکل و ظاهر بهتری در هنگام بسته بندی به خود بگیرد، میزان فروش محصول به همان میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

 

بازاریابی خاموش برای محصول با طراح جعبه محصول

هر بسته بندی یک نقش مهم دارد و آن هم بازاریابی است. اصلا به همین دلیل است که طراح گرافیک با یک بسته بندی شیک سعی در تصاحب بازار بیشتری از محصول را دارد.

 

طراحی گرافیک با استفاده از ساخت بسته بندی‌های حرفه‌ای و خاص برای محصولات مختلف، سعی در افزایش میزان فروش و همچنین ساخت بازارهای جدید برای محصول را بر عهده دارد.

 

افزایش قیمت محصول با بسته بندی

عمدتا یکی از راهکارهای شرکت‌های تولید کننده محصول برای افزایش قیمت یک محصول، ساخت بسته بندی خاص و حرفه‌ای است. به جرات می‌توان گفت که بیش از 50 درصد طرح‌های گرافیکی که برای ساخت به شرکت‌های طراح و دیزاین بسته بندی ارائه می‌شود، صرفا با هدف افزایش قیمت است.

 

اگر محصولی دارید که نیاز دارید که افزایش قیمتی در آن لحاظ کنید و دوست ندارد که مخاطب یا همان خریدار حس افزایش قیمت را در هنگام خرید محصول شما تجربه کند، پیشنهاد می‌کنیم محصولات خود را در قالب بسته بندی متفاوت یا سبک طراحی دیگری به بازار عرضه کنید.

 

 طراح بسته بندی کیست

طراح بسته بندی به شخصی گفته می‌شود که با استفاده از دانش تخصصی که دارد سعی می‌کند به صورت حرفه‌ای یک بسته یا یک جعبه را برای محصول شما طراحی و پیاده سازی کند.  مجتبی ملاکی و سمیرا خادم طراحان بسته بندی هستند که با استفاده از تخصص خود در حوزه ساخت و ارائه بسته بندی توانسته‌اند نمونه کارهای حرفه‌ای در حوزه ساخت پکیجینگ ارائه دهند.

 

استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک طراحان حرفه‌ای در حوزه گرافیک و بسته بندی تربیت کرده است.

 

packaging design

 

مهارت‌های یک دیزانر بسته بندی

طراح بسته بندی دارای مهارت‌های مختلفی دارد که داشتن این مهارت‌ها برای طراحی و ساخت بسته بندی  به شدت مورد نیاز است. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ

 

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه‌‌ای بسته بندی، تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی است. هر چه توانایی بیشتری در هنگام کار با نرم افزارهای گرافیکی داشته باشید، با میزان سرعت بیشتری خواهید توانست طرح گرافیکی خود را ایجاد کنید.

 

نرم افزارهای گرافیکی مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود است و برای هر حوزه از گرافیک می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید.

 

در حالت کلی می‌توان گفت که یک گرافیک کار در حوزه ساخت بسته بندی باید توانای کار با نرم افزارهای زیر را داشته باشد.

 

تسلط کامل بر فتوشاپ

فتوشاپ به عنوان یکی از نرم افزارهای گرافیکی حرفه‌ای برای یک طراح گرافیک، جزو اولین مواردی است که یک طراح گرافیک باید به خوبی به آن مسلط باشد. اگر می‌خواهید در حوزه ساخت و طراحی گرافیک مشغول به فعالیت شوید، پیشنهاد می‌کنم حتما روند کار طراحی گرافیک با فتوشاپ را آموزش ببینید.

 

تسلط حرفه‌ای بر ایلاستریتور

نرم افزار ایلاستریتور یکی از نرم افزارهای شناخته شده برداری است که باعث می‌شود طرح طراحی شده شما بدون افت کیفیت در هر سایزی طراحی و چاپ شود.

 

تسلط در 3 دی مکس

سه بعدی سازی شاید برای یک طراح گرافیک لازم و ضروری نباشد اما توجه به این نرم افزار می‌تواند در حوزه کاری گرافیک برای ساخت و مدل کردن طراحی‌هایتان کارساز و مناسب باشد.

 

شناخت رنگ‌ها و روانشناسی رنگ‌ها

آشنایی با روان شناسی رنگ‌ها از آن دست مواردی است که باعث می‌شود هر طراح گرافیک یا همان گرافیک کار بتواند طراحی‌های حرفه‌ای و خاصی را پیاده سازی کند.

 

دانش ترکیب رنگ‌‌ها و همچنین هم نشینی رنگ‌ها در کنار یک دیگر از جمله مهارت‌های است که هر طراح بسته بندی باید در خود ایجاد کند، اگر بهترین طرح بسته بندی را طراحی کنید ولی نتوانید رنگ‌های مناسب را در کنار یکدیگر بگذارید و این توانایی را نداشته باشید که رنگ‌ها را به صورت مناسب به صورت متضاد و موافق کنار یکدیگر ترکیب کنید، طرح شما مناسب و نهایی نخواهد بود.

 

شناخت درست محصولات

شناسایی درست محصول آشنایی با ویژگی‌ها و همچنین قابلیت‌هایی که محصول می‌تواند داشته باشد کلید طلایی ساخت یک بسته بندی حرفه‌ای است. هر چه توانایی بیشتری در شناخت و زیر و رو کردن یک محصول داشته باشید، احتمالا بسته بندی بهتر و مناسب‌تری را خواهید توانست ایجاد و طراحی کنید.

 

آشنایی با تحقیقات بازار

یکی از هنرهای هر سازنده و طراح جعبه محصولات، آشنایی کامل با تحقیقات بازار است. کار بسته بندی افزایش میزان فروش است، اگر یک طراح و سازنده بسته بندی به خوبی با تحقیقات بازار آشنا و آگاه نباشد، احتمالا نخواهد توانست به خوبی محصول را پرزنت کند و باعث شود که محصول فروش زیادی داشته باشد.

 

به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد طی کردن یک دوره طراحی جعبه محصول حرفه‌ای را دارید، حتما در دوره‌ای شرکت کنید که آموزش‌هایی در رابطه با تحقیقات محصول و بازار ارائه دهد.

 

 قوانین طراحی بسته بندی در شرکت این پک

شرکت طراحی بسته بندی این پک یکی از شرکت‌های پیش رو در حوزه ارائه انواع بسته بندی، در حال حاضر توانسته است با بیش از 1000 شرکت و کارخانه مختلف همکاری مستقیم داشته باشد. این شرکت با ارائه نمونه کارهای حرفه‌ای و خاص مشتریان و شرکت‌های بزرگی را به سمت خود کشانده است. در ادامه به بخشی از قوانین و مقرراتی که در استودیو دیزاین بسته بندی اینپک ارائه می‌شود توجه کنید.

 

ارائه بسته بندی با کیفیت عالی

هر بسته بندی طراحی شده در استودیو این پک را که مشاهده کنید، می‌توانید کیفیت و حرفه‌ای بودن را در آن مشاهده کنید. نمونه کار ابتدایی و نامناسب در شرکت این پک جای ندارد.

 

ارائه خدمات چاپ بسته بندی همراه با بسته بندی

 

خدمات چاپ بسته بندی نیاز دارید؟ استودیو اینپک؛ ارائه دهنده خدمات بسته بندی، تمامی خدمات چاپ و ویرایش محصولات را به صورت صد در صدی انجام می‌دهد. هر آنچه که از یک شرکت سازنده گرافیک و بسته بندی نیاز داشته باشید را می‌توانید از استودیو طراحی بسته بندی اینپک دریافت کنید.

 

خدمات چاپ پکیج به صورت تضمینی را با استودیو طراحی بسته بندی اینپک تجربه کنید.

 

استفاده از نیروهای متخصص و حرفه‌ای حوزه گرافیک

با بیش از 10 نیروی مختصص طراح گرافیک کارهای گرافیکی شما را به بهترین و مناسب‌ترین نحو، پیش خواهیم برد.

 

اجرای تمام استانداردهای بسته بندی

اجرا و پیاده سازی تمامی استانداردهای حوزه بسته بندی از جمله مواردی است که باید هر شرکت بسته بندی به آن واقف باشد، در حال حاضر شرکت‌های معدودی را می‌توان مشاهده کرد که کار بسته بندی را به صورت استاندارد و طبق قوانین پیش می‌برند. استودیو طراحی گرافیک مناسبی در شهر مشهد می‌شناسید که بتواند نمونه کار حرفه‌ای برای آمریکا، آلمان و دیگر کشورهای جهان طراحی کرده باشد؟

 

در ادامه این مقاله از وب سایت باحال مگ قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که باعث می‌شود یک شرکت حرفه‌ای را بشناسید.

 

معرفی شرکت بسته بندی سلام گرافیک

شرکت طراحی بسته بندی سلام گرافیک یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در حوزه ساخت و دیزاین انواع بسته بندی است. این شرکت خدمات متنوعی در حوزه گرافیک و به خصوص گرافیک ارائه می‌دهد.

 

با ثبت سفارش طراحی بسته بندی در استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک می‌توانید این امنیت خاطر را داشته باشید که کار گرافیک شما به صورت استاندارد و حرفه‌ای پیش می‌رود.

 

چون نمونه کارهای گرافیکی حرفه‌ای داریم! طراحی گرافیک را با پوست و گوشتمان درک می‌کنیم؛ گرافیک و طراحی آن را لذت بخش می‌دانیم چون عاشقش هستیم! به دنبال یک گروه طراحی گرافیک حرفه‌ای هستید؟ سلام گرافیک دربست در اختیارتان است، کافی است ما را صدا کنید. ما در گروه طراحی سلام گرافیک از طراحی گرفته تا جان آدمیزاد را طراحی می‌کنیم!

 

شما از دنیای طراحی گرافیک چه خواسته‌ای دارید تا ما پیاده سازی‌اش کنیم.

 

می‌خواهید بدانید چرا تیم طراحی گرافیک سلام گرافیک انتخاب برندهای بزرگ است؟

  1. 1. کیفیت و کارایی در گرافیک جور دیگر پیاده می‌کنیم.

 

  1. 2. جوانیم و خلاق؛ به جای کلاه سر با کلاه میاوریم!

 

  1. 3. نمونه کارهای طراحی گرافیک‌مان با شما صحبت می‌کنند.

 

  1. 4. ما تمام وقت در اختیارتانیم، نیاز به طراحی گرافیک دارید؟ و…

 

مواردی که باید در زمان ثبت سفارش طراحی بسته بندی بدانیم؟

 

موارد و پارامترهایی وجود دارد که در صورت آگاه بودن از آن می‌توان یک سفارش بسته بندی مناسب و حرفه‌ای را ثبت کرد. شرکت فکر مثبت یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه است.

 

توجه به نمونه کارها

دیدن نمونه کارهای یک طراح گرافیک و همچین طراح بسته بندی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در زمان ساخت بسته بندی به آن توجه کافی داشت.

 

در کار گرافیک اولین و مهم‌ترین موردی که باید به آن توجه داشته باشید، نمونه کارهای گرافیکی است که یک مجموعه توانسته است طراحی و پیاده سازی کند.

 

شرکت یا مجموعه‌ای که توانایی طراحی چند نمونه کار حرفه‌ای را نداشته باشد به هیچ عنوان نخواهد توانست کار طراحی را به صورت حرفه‌ای و مناسب پیش ببرد.

 

بستن قرارداد حرفه‌ای و قانونی

وجود قرارداد ساخت بسته بندی از آن دست مواردی است که باعث می‌شود روند کار طراحی به صورت حرفه‌ای و به صورت درست و حساب شده پیش برود. با استفاده از یک قرارداد قانونی ساخت بسته بندی بدون مشکل پیش خواهد رفت و مشکلی برای ادامه همکاری و همچنین وجود مشکلات در بسته بندی، پیش نخواهد آمد.

 

منبع: شرکت طراحی لوگو داک

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *