hambergermenu

معرفی پرکاربردترین موتور سردخانه بیتزر آلمان

اگر با صنعت شناخته شده برودت ایران آشنا باشید، بطور یقین متوجه خواهید شد که کمپرسور بیتزر نمونه بارزی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین انواع کمپرسور برودتی در کشور می باشد. شرکت بیتزر آلمان با تولید انواع مختلف از این تجهیز و ارائه آن به بازار شرایط دسترسی و تهیه آن را برای متقاضیان این محصول فراهم نموده است. این شرکت بطور مداوم انواع محصولات خود را با نیاز های به روز و جدید تطابق داده است. کمپرسور های اسکرو و پیستونی برند بیتزر و همچنین روغن آن ها ( کمپرسور ها) در مقایسه با سایر محصولات در ایران بیشتر شناخته شده اند.

 

کمپرسور بیتزر دارای مدل های مختلفی می باشد جهت آشنایی با انواع کمپرسور ها و همچنین شرایط خرید کمپرسور بیتزر تا انتهای متن ما را همراهی نمایید.

 

موتور سردخانه بیتزر

در حقیقت کمپرسور بیتزر ( سمی هرمتیک سیلندر پیستونی) که شامل مدل های مختلف زیر صفری و بالا صفری هستند بیشترین میزان بکارگیری را به عنوان یک کمپرسور یا به عبارتی موتور سردخانه آلمانی دارند. بعضی از مدل ها به نوعی سیستم تزریق مجهز می باشند که شرایط رسیدن به دماهای پایین را در سردخانه فراهم می کنند.

 

شرکت بیتزر آلمان از سال ۱۹۳۴ انواع مختلفی از این تجهیز را تولید و به بازار معرفی کرده و به طور دائم محصولات خود را با نیازهای جدید تطبیق داده است. در این بین، کمپرسورهای پیستونی و اسکرو این برند و روغن این کمپرسورها بیشتر از سایر محصولات در ایران شناخته شده هستند. جزئیات مشخصات فنی و قیمت موتور سردخانه بیتزر را می‌توانید با کلیک روی موارد زیر مشاهده نمایید.

 

انواع کمپرسور بیتزر

همانطور که عنوان شد کمپرسور bitzer در انواع متفاوتی تولید و به عرضه بازار می شود. نمونه ای از کمپرسور های بیتزر شامل:

 

  1. 1.کمپرسور پیستونی بیتزر

 

  1. 2.کمپرسور اسکرو بیتزر

 

  1. 3.کمپرسور دو مرحله ای

 

این مدل‌ها به عنوان کمپرسور سردخانه بیتزر و کمپرسور چیلر بیتزر در بازار شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این کمپرسور ها دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی می باشند. همچنین هر یک با توجه به نوع و کاربرد قابلیت های ویژه ای دارند.

 

معرفی پرکاربردترین موتور سردخانه بیتزر آلمان

 

کمپرسور بیتزر

 

ویژگی ها و مزایای کمپرسور بیتزر:

 

  • تنوع زیاد محصولات

هر نوع کمپرسور بیتزر را با توجه به میزان توان و کاربرد می توان در محصولات بیتزر پیدا کرد.

 

  • برخورداری از نرم افزار انتخاب محصول

در واقع شرکت بیتزر با برخورداری از نرم افزار بسیار ویژه برای انتخاب کمپرسور ها به آسانی مناسب ترین و بهترین کمپرسور را برای هر گونه کاربردی پیشنهاد میدهد.

 

  • بهینه سازی محصولات

شماری از کمپرسور های بیتزر جهت کار با مبرد های پرکاربرد ویژه ای طراحی و بهینه سازی شده اند. با تعریف مبرد ویژه لازم در پارامترهای ورودی ( نرم افزار) کمپرسور مخصوص بهینه شده ویژه مبرد مورد نظر را پیشنهاد میدهد. این کمپرسور هم از لحاظ مصرف انرژی و هم از دوام به بهترین شکل ممکن با مبرد موجود سازگار می باشد.

 

معرفی پرکاربردترین کمپرسور های زیر 10 اسب بخار بیتزر شامل 4FES-3 2DES-3 4FES-5 4DES-7

  1. 1.کمپرسور 3 اسب بخار بیتزر مدل 4FES-3

_ قیمت از 850 تا 1000 دلار

_ سازگار با مبرد R22

_ برق سه فاز

_ سازگار با روغن مینرال نوع B5.2

 

کمپرسور بیتزر 3 اسب بخار ( پیستونی) مدل 4FES-3 از کمپرسور های پرکاربرد بشمار می آید. این نوع کمپرسور ها قابلیت تعمیر دارند. روغن مورد استفاده در این نوع کمپرسور از نوع B5.2 می باشد که معادل 2 لیتر در این نوع کمپرسور ها است و لازم است پس از 500 ساعت کاری تعویض گردد.

 

برای مشاهده مشخصات فنی، قیمت و خرید موتور سردخانه آلمانی مدل 4FES-3 کلیک کنید.

 

  1. 2.کمپرسور 3 اسب بخار بیتزر مدل 2DES-3

_ قیمت از 1050 تا 1200 دلار

 

_ سازگار با مبرد R22

 

_ سازگار با روغن مینرال

 

_ برق سه فاز

 

این نوع کمپرسور یکی از پرکاربردترین کمپرسور ها می باشد. این مدل قابل تعمیر می باشد و از توان 3 اسب بخار برخوردار می باشد. کمپرسور 2DES-3 از روغن 2 بیتزر که به مقدار 1.5 لیتر می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد و بایستی پس از 500 ساعت کاری تعویض گردد.

 

معرفی پرکاربردترین کمپرسور های زیر 10 اسب بخار بیتزر

 

خرید کمپرسور بیتزر

 

 

  1. 3. کمپرسور 5.5 اسب بخار بیتزر مدل4FES-5

_ قیمت از 1150 تا 1300 دلار

 

_ سازگار با مبرد R22

 

_برق سه فاز

 

_ سازگار با روغن مینرال نوع B5.2

 

این نوع کمپرسور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد عالی دارد. توان اسمی آن 5.5 اسب بخار است. همچنین از روغن B5.2 و گاز R22 استفاده می کند. میزان روغن استفاده شده باید پس از 500 ساعت کاری تعویض شود.

 

مشاهده مشخصات فنی، قیمت و خرید کمپرسور 5.5 اسب بخار مدل 4FES-5  برند بیتزر آلمان کلیک کنید.

 

  1. 4. کمپرسور 7.5 اسب بخار بیتزر مدل 4DES-7

_ قیمت از 1100 تا 1375 دلار

 

_ سازگار با مبرد R22

 

_ سازگار با روغن مینرال نوع B5.2

 

_ برق سه فاز

 

کمپرسور بیتزر 7.5 اسب بخار مدل 4DES-7 نمونه ای از کمپرسور های کاربردی و پر استفاده می باشد. توان اسمی این نوع کمپرسور 7.5 می باشد و قابل تعمیر است. سایر ویژگی های این کمپرسور همانند موارد ذکر شده می باشد.

 

معرفی کمپرسور های بالای 10 اسب بخار بیتزر

 

موتور سردخانه آلمانی

 

معرفی کمپرسور های بالای 10 اسب بخار بیتزر شامل 4VE-10 4PE-15 4NE-20 6GE-40 6FE-50

 

  • کمپرسور 10 اسب بخار بیتزر مدل 4VE-10

_ قیمت از 1450 تومان تا 1800 دلار

 

_ روغن مینرال

 

_ برق سه فاز

 

_ برخورداری از پمپ روغن

 

این نوع کمپرسور بیتزر از توان اسمی 10 اسب بخار برخوردار است. قابلیت تعمیر دارد. کارتر روغن کمپرسور ها به شیوه پیش فرض فول شارژ می باشد. میزان صدای تولیدی در زمان کارکرد در فرکانس 50 هرتز، 71 دسی بل می باشد.

 

برای مشاهده قیمت، مشخصات فنی دقیق و خرید کمپرسور ۱۰ اسب پیستونی بیتزر سه فاز مدل 4VE-10 کلیک کنید.

 

  • کمپرسور 15 اسب بخار بیتزر مدل 4PE-15

 

_ قیمت از 1650 تا 2000 دلار

 

_ برخورداری از پمپ روغن

 

_ دارای برق سه فاز

 

_ سازگار با مبرد R22

 

دارای توان اسمی 15 اسب بخار و قابل تعمیر می باشد. از روغن B5.2 استفاده می شود. لازم است روغن آن پس از 500 ساعت کاری تعویض گردد. همچون شماری از کمپرسور ها بطور پیش فرض کارتر روغن آن پیش فرض می باشد.

 

  • کمپرسور 20 اسب بخار بیتزر مدل 4NE-20

_ قیمت از 1900 تا 2300 دلار

 

_ سازگار با مبرد R22

 

_ دارای پمپ روغن

 

_ برق سه فاز

 

این نوع کمپرسور بیتزر توان 20 اسب بخار و قابلیت تعمیر دارد. روغن بکار گرفته شده در این نوع کمپرسور B5.2 است. گاز مورد استفاده در این کمپرسور R22 می باشد. میزان صدای تولیدی در هنگام کارکرد در فرکانس 50 هرتز، 77.5 دسی بل می باشد. مشاهده قیمت 4NE-20  

 

  • کمپرسور 40 اسب بخار بیتزر مدل 6GE-40

 

_ قیمت از 3300 تا 3900 دلار

 

_ دارای پمپ روغن

 

_ برق سه فاز

 

_ سازگار با مبرد R22

 

کمپرسور آلمانی 6GE-40 بسیار پر کاربرد و خاص می باشد. قابل تعمیر است. توان اسمی آن 40 اسب بخار است. روغن مورد استفاده B5.2 می باشد.

 

  • کمپرسور 50 اسب بخار بیتزر مدل 6FE-50

_ قیمت از 4100 تا 5000 دلار

 

_ سازگار با مبرد R22

 

_ برخورداری از پمپ روغن

 

_ برق سه فاز

 

خرید کمپرسور بیتزر

 

کمپرسور بیتزر

 

این نوع کمپرسور بیتزر بسیار کاربردی است. توان اسمی 50 می باشد. قابل تعمیر است. روغن مورد استفاده B5.2 می باشد. میزان صدای تولیدی در هنگام کارکرد در فرکانس 50 هرتز، 83.9 می باشد.

 

خرید کمپرسور بیتزر

قیمت کمپرسور بیتزر در شرکت های مختلف متفاوت می باشد. این مسئله مربوط به میزان کیفیت فرایند های داخلی، نحوه ارسال کالا و یا سایر تجهیزات می باشد. شرکت با تلاش های فراوان در زمینه فرایند های داخلی شرکت و همچنین بهبود زنجیره تامین توانسته هزینه ها و یا به عبارتی قیمت کمپرسور بیتزر را به کمترین میزان برساند و شرایط مناسبی را برای خریداران فراهم نماید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *