hambergermenu

ویژگی های دستگیره مخفی کابینت

قطعا زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه برای تمام افراد هر خانه‌ای مهم می‌باشد، پس به دنبال آن باید زیباترین طرح و کلاسیک‌ترین مدل را برای آشپزخانه خود پیاده کنیم. کابینت‌ها از مهم‌ترین دیزاینی می‌باشند که می‌تواند به آشپزخانه شما روح ببخشد و باعث شود زیبایی آن دوچندان بشود. کابینت‌ نئوکلاسیک از مدرن‌ترین و شیک‌ترین کارهای کابینت در عصر امروز می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب کابینت‌هایی با رنگ، طرح، ابعاد و دستگیره‌های مختلف سبک جدیدی را برای فضای آشپزخانه خود پیاده کنید. شاید تصور اغلب مردم از دستگیره همان قطعه فلز زاویه‌دار روی کابینت‌ها باشد، اما امروزه با طراحی‌های شیک و خاص‌تری روبه‌رو هستیم. کابینت‌هایی با دستگیره مخفی از به‌روزترین مدل‌ها می‌باشند که طرفداران زیادی نیز دارند. دستگیره‌های مخفی که روی کابینت تعبیه شده است باعث طول عمر بیشتر کابینت و کاهش صدا هنگام باز و بسته کردن در را در پیش رو دارد. در ادامه مقاله از سایت کابینت بازار با ما همراه باشید تا بتوانید با تمامی ویژگی‌های دستگیره کابینت‌ها آشنا شوید.

 

کابینت های بدون دستگیره (دستگیره مخفی)

 

کابینت های بدون دستگیره (دستگیره مخفی)

همانطور  که در بالا به آن اشاره کرده‌ایم  امروزه تقاضای کابینت‌هایی با دستگیره مخفی بسیار بالا می‌باشد و افراد به دلیل زیبایی و استفاده آسان آن این مدل از کابینت را در اولویت خود قرار می‌دهند. شاید تصور کنید در این مدل از کابینت‌ها دستگیره‌ای وجود ندارد، اما لازم است بدانید که در حقیقت دستگیره‌ها به صورت مخفی طراحی شده‌اند. به این مدل از دستگیره نیز دستگیره پروفیل یا شاخه‌ای هم گفته می‌شود. اغلب مشتریان کابینت‌ساز‌ها از کابینت‌های نئوکلاسیک با دستگیره مخفی برای خانه خود سفارش می‌دهند؛ زیرا زیبایی دوچندانی به فضا می‌دهد و کار کردن با آن‌ها بسیار راحت می‌باشد.

 

در این مدل از کابینت‌ها هیچگونه طرحی برای دستگیره اجرا نمی‌کنند و دستگیره کاملا به صورت مخفی تعبیه می‌شود. کابینت‌هایی با درب مگنتی و یا بدون دستگیره در این دسته قرار می‌گیرند. دستگیره مخفی در داخل کابینت طراحی شده است و با استفاده از آهنرباها و یا دستگیره‌های مکانیکی باز و بسته می‌شوند. در این طرح بسیار کاربردی این امکان به کاربر داده می‌شود که با فشار دست کابینت را باز کند. در واقع درب این نوع از کابینت‌ها با فنرهای به کار رفته باز و بسته می‌شود.

 

ویژگی های دستگیره مخفی کابینت

از ویژگی‌های بسیار بارزکابینت‌ها با دستگیره مخفی، زیبایی آنها و عدم دیده‌شدن هرگونه ابزاری روی سطح کابینت ‌می‌باشد. مخاطبان با نصب این مدل از کابینت‌ها در منزل خود می‌توانند از قابلیت‌هایی نظیر باز و بسته شدن آسان و بی صدا، آزادی عمل، قابلیت توقف درب کابینت در هر موقعیت، دسترسی به فضای کلی کابینت، فنرهای قوی و محکم، طول عمر بالا، زیبایی منحصربه‌فرد و پایداری ابعاد آن‌ها  برخوردار شوند.

 

ویژگی های دستگیره مخفی کابینت

 

مزایا و معایب دستگیره مخفی کابینت

امروزه در زمینه دیزاین و طراحی داخلی خانه، کابینت‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. کابینت‌های نئوکلاسیک، کابینت ممبران و… از لوکس‌ترین و به روزترین کار‌هایی می‌باشند که زیبایی خاص و چشمگیری به فضا می‌بخشند. دستگیره مخفی روی کابینت‌ها مزایا و معایبی دارند که کاربران طبق سلیقه و کاربرد آن‌ها به راحتی می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. ویژگی‌های دستگیره مخفی کابینت‌ها باعث شده که توجه سخت پسندان را نیز به سوی خود جلب کنند. در ادامه قصد داریم در مورد چند مورد از مزایا و معایب دستگیره مخفی کابینت‌ها توضیح بدهیم:

 

مزایا دستگیره مخفی کابینت

از آنجایی که سطح سیقلی و طرح‌دار کابینت‌ها زیبایی منحصر‌به‌فرد خود را دارند، استفاده از دستگیره مخفی برای این مدل از کابینت‌ها باعث می‌شود زیبایی آنها از بین نرود و سطح فلزی روی طرح آن‌ها را نگیرد. به علاوه اینکه این مدل دستگیره پنهان می‌باشد و برای افرادی که کودک در خانه دارند بسیار امن است. از دیگر مزایای این کابینت خاص بودن و به روز بودن طرح ‌آنها می‌باشد. این دستگیره‌ها هیچوقت از مد روز نمی‌افتند و زیبایی خود را از دست نمی‌دهند.

 

تصور کنید در حال آشپزی هستید و وسیله‌های آشپزی در دست دارید؛ باید با دست خود در کابینت را باز کنید و خب به طبع درب کابینت و دستگیره کثیف می‌شود. از خوبی‌های دیگر این مدل از کابینت‌ها با دستگیره مخفی استفاده راحت از آن می‌باشد. شما می‌توانید حتی با آرنج خود درب کابینت را باز کنید.

 

معایب دستگیره مخفی کابینت

همه‌ی محصولات به علاوه مزایایی که دارند معایبی نیز در مقابل در خود دارند که کاربران بعد از شناخت و آشنایی با آنها به راحتی می‌توانند تصمیم خود را بگیرند. کابینت‌هایی با دستگیره مخفی در دو حالت طراحی می‌شوند. یک طرح آن‌ها به صورتی می‌باشد که با فشار دست باز می‌شوند، ولی در طرح دیگر آن کانال‌هایی بالای درب‌ها قرار می‌گیرند و فضای خالی را ایجاد می‌کنند.که با قرار گرفتن انگشتان در این فضا می‌توان درب کابینت ها را باز کرد و خب خطر قرار گرفتن انگشت ما بین‌ آن وجود دارد.

 

معایب دستگیره مخفی کابینت

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک با دستگیره مخفی

به طور معمول نمی‌توان دقیق قیمت کابینت نئوکلاسیک را پیش‌بینی کرد زیرا قیمت و هزینه کابینت‌ها بستگی به نوع طرح، ابعاد، رنگ‌بندی، کیفیت و… دارد. از همین رو نمی‌توان قیمت ثابتی را با نرخ روز تعیین کرد. شرکت کابینت بازار برای پاسخگویی به شما مشتریان عزیز و خوش‌سلیقه در ساعات کاری روز آماده می‌باشد. شما می‌توانید ضمن مشاوره با کارشناسان ما از قیمت و هزینه نصب کابینت‌ها مطلع شوید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *