hambergermenu

ایردراپ چیست؟ کسب درآمد آسان با ارز دیجیتال

چکیده : ایردراپ ارز دیجیتال یک روش بازاریابی است که توسط پروژهای تازه راه اندازی شده با هدف ارائه پاداش به ازای تبلیغات کاربران انجام می شود. در این روش، با انجام برخی فعالیت های ساده مانند دنبال کردن صفحات شبکه های اجتماعی ارز دیجیتال یا پروژه ارز دیجیتالی تازه راه اندازی شده، کاربر توکن پاداش می گیرد.

 

ایردراپ ارز دیجیتال یک روش بازاریابی است که توسط پروژهای تازه راه اندازی شده با هدف ارائه پاداش به ازای تبلیغات کاربران انجام می شود. در این روش، با انجام برخی فعالیت های ساده مانند دنبال کردن صفحات شبکه های اجتماعی ارز دیجیتال یا پروژه ارز دیجیتالی تازه راه اندازی شده، کاربر توکن پاداش می گیرد.

 

بسیاری از علاقه مندان ارزهای دیجیتال، این دارایی ها را به هدف بازگشت سرمایه و کسب سود خریداری می کنند. اما با توجه به نوسانات زیاد قیمت ارزهای دیجیتال، روند بازگشت سرمایه می تواند به سرعت انجام شود و یا مدت زمان بسیار زیادی را نیاز داشته باشد.

 

به همین دلیل است که ایردراپ ها به روشی محبوب برای کسب درآمد آسان از ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند. تقریبا هر روز ایردراپ های جدیدی برای ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما تمام ایردراپ ها معتبر و قابل اعتماد نیستند. ایردراپ های ارز دیجیتالی که در ابتدا پرسود به نظر می رسند، می توانند برای شما مشکلاتی نیز ایجاد کنند.

 

پس مهم است قبل از استفاده از ایردراپ ها، اطلاعات مهم پیرامون آنها را بدانید.

 

ایردراپ

 

ایردراپ چیست؟

ایردراپ روشی است که با آن می توانید از یک پروژه رمزارز، به رایگان ارز دیجیتال بدست آورید. راه های مختلفی برای دریافت این توکن پاداش در ایردراپ ها وجود دارد. در حالی که اکثر ایردراپ ها به کاربران ارز دیجیتال پاداش می دهند، اما در عوض کاربران نیز باید فعالیت هایی را برای ایردراپ انجام دهند.

 

معمولا ایردراپ ها مقدار مشخصی توکن را موجود دارند که به افراد واجد شرایط، آنها را پاداش می دهند. بسیاری از زمان ها با تکمیل وظایف گفته شده ایردراپ، می توانید از افراد واجد شرایط باشید. سپس با برنده شدن توکن ها، آنها را می توانید به کیف پول خود واریز کنید و در هر زمان به فروش برسانید.

 

با توجه به اینکه ایردراپ در بسیاری از زمان ها توسط پروژه های جدید بازار انجام می شود، توکن های اهدا شده از ارزش بالایی برخوردار نمی باشد و یا در صرافی ها لیست نشده است، اما این توکن ها و ارزهای دیجیتال این پتانسیل را دارند تا در آینده توجهات زیادی را به خود جلب کنند و قیمت آنها بسیار افزایش پیدا کند.

 

انواع ایردراپ کدامند؟

ایردراپ ها انواع مختلف و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند که پروژه های ارز دیجیتال با توجه به اهداف خود، یک نوع را انتخاب می کنند. به طور کلی ایردراپ ها به 3 دسته تقسیم می شوند.

 

ایردراپ استاندارد

در ایردراپ استاندارد شما نیازی به انجام کار خاصی ندارید و تنها باید در سایت مشخص شده ایردراپ ثبت نام و سپس آدرس کیف پول خود را بدهید تا توکن ها به آن واریز شوند. این ایردراپ ها معمولا موجودی محدودی دارند و نیاز است تا کاربران به سریعترین زمان درخواست خود را ثبت کنند.به عنوان، صرافی ارز دیجیتال سرمایکس در صورت تکمیل ثبت نام، به کاربران 60 هزار شیبا ارز دیجیتال هدیه میدهد.

 

برخی از ایردراپ های استاندارد همچنین برای توزیع عادلانه توکن ها از سیستم قرعه کشی استفاده می کنند.

 

ایردراپ باونتی

در این نوع ایردراپ، کاربر باید وظایف مشخصی را انجام دهد تا موفق شود ارز دیجیتال خود را دریافت کند. این وظایف شامل فعالیت های مختلفی مانند ثبت نام اشتراک ایمیل، دنبال کردن صفحات شبکه اجتماعی، لایک و انتشار متن تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و فعالیت در وبسایت پروژه می شود که انجام آنها در حالی که رایگان است، ممکن است زمان بر باشد.

 

ایردراپ هولدر

در ایردراپ هولدر، شما با نگه داشتن موجودی یک ارز دیجیتال، می توانید یک ارز دیجیتال دیگر را دریافت کنید. این ایردراپ ها معمولا توسط پروژه ها و ارز های دیجیتالی انجام می شود که قرار است شبکه قبلی خود را منحل کنند و با تعیین موجودی قبلی کاربران، با راه اندازی پروژه جدید به همان میزان به آنها ارز دیجیتال جدید می دهند.

 

ایردراپ هولدر

 

آیا ایردراپ ها امن هستند؟

در فضای ایردراپ همانند هر بازار مالی دیگر جهانی کلاه برداران نیز فعالیت دارند و متاسفانه شاهد فعالیت ایردراپ های تقلبی بسیاری هستیم. این ایردراپ های تقلبی به هدف سرقت دارایی کاربران راه اندازی شده اند و معمولا وعده مبلغ و سود بسیار زیادی را می دهند.

 

پس اگر به شرکت در ایردراپ ها علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما تحقیقات کاملی پیرامون این روش تبلیغاتی و ریسک های پیرامون آن داشته باشید. علاوه بر صرف زمان و تلاش برای تکمیل مراحل خواسته شده ایردراپ، برخی زمان ها کارمزدهای تراکنش می تواند بخش بزرگی از پاداش شما را از بین ببرد. لازم است بدانید ایردراپ تنها روش کسب درآمد رایگان از ارز های دیجیتال نیست و یکی از روش های دیگر جذاب و ساده بدست آوردن رایگان ارز دیجیتال، ثبت نام در صرافی ها است.

 

صرافی سرمایکس از جمله صرافی های معتبر داخلی است که شما می توانید در آن تنها با ثبت نام و احراز هویت، هزاران شیبا اینو هدیه بگیرید. همچنین با ادامه فعالیت در این صرافی و ثبت معاملات ارز دیجیتال، می توانید میزان هدیه خود را افزایش دهید.

 

سرمایکس بیش از 630 ارز دیجیتال متنوع را پشتیبانی می کند که تقریبا تمام این ارزها در کیف پول امن، داخلی و غیرقابل تحریم سرمایکس قابل نگهداری و انتقال هستند. علاوه بر بازار بزرگ ارز دیجیتال و هدایای متنوع، کاربران به پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، اپلیکیشن موبایل و تبادل ارز با ارز نیز دسترسی خواهند داشت. مخصوصا اینکه میتوانید برای خرید تتر و همچنین خرید اتریوم بهترین قیمت را در سرمایکس داشته باشید.

 

برای خرید و فروش ارز دیجیتال در سرمایکس روی تصویر زیر کلیک کنید!

 

خرید ارز دیجیتال از سرمایکس

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *