hambergermenu

خرید تور اروپا ۱۴۰۲ با ویزای تضمینی؛ تور مسافرتی ۱۵، ۲۰ روزه

خرید تور اروپا 1402 با ویزای تضمینی تور مسافرتی 15، 20 روزه

 

سالانه افراد زیادی از سراسر ایران به کشورهای اروپایی سفر می کنند. اگر شما هم قصد سفر به یکی از کشورهای اروپایی را دارید، لازم است که اقدام به دریافت ویزای شینگن نمایید. با دریافت ویزای شینگن شما می توانید به بیشتر کشورهای اروپایی مسافرت کنید.

 

مدت زمان اخذ ویزا برای خرید تور اروپا باتوجه به کشور مبدا و زمان سفر متفاوت خواهد بود. اگر مایل هستید اطلاعاتی درباره تورهای گردشگری اروپا، بهترین تور اروپا یا تور لحظه آخری اروپا و… داشته باشید تا انتها با ما همراه شوید!

 

تورهای گردشگری اروپا

همانطور که می دانید سفر به دور اروپا می تواند یک تجربه عالی و فراموش نشدنی باشد. برای تجربه یک سفر منحصر به فرد، باید یک تور مناسب با شرایط خود را خریداری کنید.

 

شما با شرکت تورمسافرتی ایتالیا می توانید زیبایی های این کشور را از نزدیک مشاهده کنید، ایتالیا از زیبا ترین کشور های اروپا بوده که از تاریخ غنی ای بر خوردار است. ضمن اینکه مکان های گردشگری دیگری در کشورهای مختلف اروپا برای بازدید متقاضیان وجود دارد، که از جمله آن های می توان به کافی شاپ های آمستردام، سواحل یونان و پاریس زیبا و… اشاره کرد.

 

اکثر کشورهای اروپایی دارای معماری های باشکوه و قدیمی، سواحلی زیبا و مردمی مهمان نواز هستند. با این وجود نمی توان گفت تمامی مکان های تفریحی و گردشگری در تمام کشورهای اروپا یکسان و مشابه اند. شما می توانید در هر کشور جاذبه های گردشگری را مشاهده کنید که شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

بهترین تور اروپا از لحاظ زمانی

 

بهترین تور اروپا از لحاظ زمانی

 

بهتر است بدانید که مسافرت در هر فصل سال، مزایای خاص خود را دارد. اما به شما توصیه می کنیم قبل از سفر تمامی شرایط از جمله شرایط زمانی را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به اهمیت شرایط زمانی سفر ما در ادامه شرایط فصلی در اروپا را بررسی خواهیم کرد.

 

بهار: در این فصل اکثر کشورها هوای خنکی دارند. دمای هوای اروپا در این فصل از سال بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد متغییر است. در فصل بهار به دلیل بارش باران، تفریحات آبی در سواحل اروپایی تقریبا غیر ممکن بوده، اما گردشگران می توانند دور از شلوغی تابستان از سفر خود به اندازه کافی لذت ببرند. اگر قصد خرید تور اروپا در فصل بهار را دارید، باید در بین ماه های مارس تا ژوئن اقدام نمایید.

 

تابستان: هوا در فصل تابستان در تمام کشورهای اروپایی یکسان نیست. میانگین دمای هوای اروپا در تابستان بین 27 تا 32 درجه سانتی گراد است و گردشگران می توانند از امکانات تفریحی آبی استفاده کنند. با توجه به پرگردشگر بودن قاره اروپا در این فصل، هزینه تور ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی بالاتر می رود.

 

پاییز: ماه های سپتامبر تا دسامبر، فصل پاییز برای کشورهای اروپایی شروع می شود. در این فصل شاهد بارش باران در بیشتر کشورهای اروپا خواهید بود و دمای هوا در اروپا از 10 تا 20 درجه سانتی گراد متغیر است.

 

باتوجه به اینکه هوا تقریبا رو به سرد شدن می رود، این فصل برای تفریحات آبی چندان مناسب نیست. اما می توانید با پوشیدن لباس های گرم از جاذبه های گردشگری و تفریحی دیگر تورهای گردشگری اروپا لذت ببرید. باتوجه به زرد شدن و ریزش برگ ها، زیبایی کشور های اروپایی در فصل پاییز دوچندان می شود. به همین دلیل برای برخی از افراد خرید تور اروپا در فصل پاییز، به عنوان بهترین تور اروپا به حساب می آید.

 

زمستان: دمای کشورهای اروپایی در فصل زمستان بین 1 تا 10 درجه سانتی گراد متغییر خواهد بود. باتوجه به بارش برف، استفاده از سواحل آبی امکان پذیر نیست و تنها می توانید به دیدار آثار تاریخی بروید.

 

قیمت خرید تور اروپا در فصل زمستان پایین تر از دیگر فصل ها است. به عنوان مثال در فصل زمستان قیمت تور ایتالیا بسیار مناسب است و شما می توانید تور ایتالیا ارزان تر را خریداری نمایید.

 

به دلیل اینکه هدف هر شخص از خرید تور اروپا متفاوت است، نمی توان گفت بهترین تور اروپا از لحاظ زمانی، کدام یک از موارد بالا خواهد بود. اما بیشتریش فروش تور اروپا را در فصل تابستان داریم.

 

پرطرفدارترین تورهای گردشگری اروپا

 

پرطرفدارترین تورهای گردشگری اروپا

 

قاره اروپا دارای کشورهایی با طبیعت بسیار شگفت انگیز و سرسبز است؛ به همین دلیل توانسته لقب “قاره سبز” را به خود اختصاص دهد. اروپا در اصل تلفیقی از معماری، هنر، جاذبه های بکر و محنصر به فرد و ساختمان های تاریخی است که باعث شده بسیاری از مردم اقدام به خرید تور اروپایی کنند.

 

بدون شک هر یک از کشورهای این قاره بی نظیر و متفاوت، به تنهایی می توانند یک قطب گردشگری بزرگ باشند. تور مسافرتی ایتالیا با شاهکارهای معماری، تور فرانسه با پایتخت زیبا و هیجان انگیزش و تور روسیه با تئاترهای معروف خود، همگی بخش کوچکی از جاذبه های زیبای تور اروپا به حساب می آیند.

 

همانطور که از بخش قبلی هم متوجه شدید، در هر کدام از فصل های سال، شما شاهد زیبایی های منحصر به فرد از این قاره خواهید بود. به همین دلیل تنها به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد که کدام فصل را برای خرید تور اروپا و مسافرت انتخاب کنید.

 

تور لحظه آخری اروپا

یقینا می دانید که تور لحظه آخری اروپا این معنی را دارد که شما باید امروز یا فردا با چمدان، آماده سفر باشید. اگر ویزای شینگن شما از قبل حاضر باشد، این کار به راحتی امکان پذیر است. اما درصورتیکه ویزا نداشته باشید، باید یک ماه را برای رزرو وقت از سفارت، ارائه مدارک و انجام کارهای لازم و یک ماه را برای دریافت جواب ویزا در نظر بگیرید. به همین دلیل این تور اصلا مناسب کسانی نیست که ویزای شینگن ندارند.

 

بهتر است بدانید هنگام خرید تور اروپا هیچ تفاوتی بین تور معمولی با تور لحظه آخری اروپا وجود ندارد. به عنوان مثال در صورت داشتن ویزای شینگن شما می توانید از یک شب یا دو شب قبل اقدام به خرید تور مسافرتی ایتالیا کنید. به عبارت دیگر خرید لحظه آخری تور اروپا به شما کمک نمی کند قیمت تور ایتالیا ارزان تر باشد.

 

شرایط تور اروپایی چیست؟

 

شرایط تور اروپایی چیست؟

 

اگر مایل هستید با تور به کشورهای اروپایی سفر کنید، لازم است قبل از اقدام برای دریافت ویزای مسافرتی، در مورد دریافت ویزای شینگن و شرایط آن اطلاعات دقیقی را کسب نمایید. اولین و مهم ترین شرط برای تور اروپا، دریافت ویزا است. همانطور که می دانید تمامی کشورهای این قاره عضو حوزه شینگن هستند و اگر قصد مسافرت به این کشورها را دارید باید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید.

 

صدور ویزا به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور مقصد بستگی دارد. به این معنی که فرایند صدور ویزا برخی از کشورها برای افراد ساکن ایران آسان تر است. توصیه می کنیم برای دریافت ویزا از 2 یا 3 ماه قبل از تاریخ تور اروپا اقدام نمایید. به این دلیل که در صورت کسر مدارک، شما زمان لازم را برای تکمیل مدارک داشته باشید. مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن هر کشوری با کشور دیگر متفاوت خواهد بود.

 

مدارک لازم برای دریافت ویزای مسافرتی

می دانید که برای اخذ ویزای شینگن به منظور خرید تور اروپا باید شرایط لازم را داشته باشید. این شرایط به شرح زیر هستند:

 

  • ضروری است 2 ماه قبل از خرید تورهای گردشگری اروپا، برای گرفتن ویزای شینگن اقدام نمایید.
  • هرچقدر تمکین مالی و گردش حساب بهتری داشته باشید، احتمال دریافت ویزا برای شما بالاتر می رود.
  • حضور تمامی مسافران در دفتر کار گزاری برای انجام انگشت نگاری لازم است.
  • اگر دعوت نامه دارید و می خواهید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید، نیازی به رزرو هتل برای تورهای اروپایی نیست.
  • ممکن است ترجمه مدارک شما نیاز به مهر امور خارجه و دادگستری داشته باشد و این به سفارت و کشور مبدا ربط دارد.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شینگن

همانطور که می دانید شما برای خرید تور اروپا و سفر به اکثر کشورهای مختلف این قاره باید ویزای شینگن داشته باشید. برای دریافت ویزای شینگن باید مدارکی را تحویل سفارت دهید. مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر می شود:

  • اصل پاسپورت با 6 ماه اعتبار با امضا شخص مسافر
  • دو قطعه عکس 4*3 رنگی تمام رخ با پس زمینه سفید
  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه تمام صفحات آن
  • اصل گواهی حساب بانکی همراه با مهر و امضا بانک
  • مانده حساب بالای 30 میلیون تومان
  • اصل و ترجمه سند ملکی به نام مسافر
  • اصل و ترجمه انگلیسی مدارک کاری
  • برای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال که بدون والدین سفر می کنند رضایت نامه محضری لازم است.

 

تورهای گردشگری اروپا

 

تورهای گردشگری اروپا

 

تورهای ارزان و مختلفی از کشورهای اروپا در سایت آیشم وجود دارد. این تورهای گردشگری اروپا شامل تورهای ترکیبی نیز می شود.

 

بدین معنی که شما با خرید یک تور می توانید به 2 تا 7 کشور مختلف سفر کنید.

 

کوتاه ترین سفر ترکیبی 5 روز و طولانی ترین آن 29 روز است. این تورها معمولا در فصل های تابستان و بهار برگزار خواهد شد. در فصل های زمستان و پاییز اکثر تورها به صورت تکی اجرا می شوند.

 

تور ترکیبی فرانسه، ایتالیا و پاریس از محبوب ترین تورهای گردشگری اروپا در سایت آیشم هستند. تورهای 15 روزه، 21 روزه، 27 روزه و 29 روزه از محبوب ترین تورهای اروپا به حساب می آیند. هزینه هر تور اروپا ترکیبی باتوجه به مدت زمان مسافرت، امکانات تور، تعداد پروازها و… متفاوت خواهد بود.

 

هزینه تور اروپا

هزینه تور اروپا به عوامل زیادی بستگی دارد؛ این عوامل شامل فصل برگزاری تور، هتل، ورودی ها، گشت ها و… بستگی دارد.

 

اگر می خواهید در هزینه مصرفی صرفه جویی کنید به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید تور اروپا فصل های پاییز، زمستان و بهار را انتخاب نمایید. هچنین سفر به یک کشور بدون ترانسفر یا پرواز بین کشوری، هزینه های شما را به صورت چشم گیری پایین می آورد.

 

خرید تور اروپا 1402 با ویزای تضمینی

آژانس ها نمی توانند تضمین دهند که حتما ویزای شما صادر شود؛ چراکه تمام مراحل صدور ویزا توسط سفارت انجام می گیرد.

 

در این میان، صدور ویزا برای مسافران آژانس هایی که اعتبار بالایی دارند، بیشتر است. شما می توانید با بررسی سابقه آژانس مسافربری، احتمال صدور ویزا را تخمین بزنید.

 

به عبارت دیگر، بهترین راه برای خرید تورهای اروپا نوروز 1402 با ویزای تضمینی، خرید از آژانس های معتبر است.

 

جمع بندی

بعضی از تورهای اروپا محبوبیت خاصی در ایران دارند. این تورهای گردشگری اروپا شامل تور فرانسه، تور ایتالیا، تور یونان و… می شوند. شما برای خرید تور اروپا و اطلاع از قیمت ها و زمان آن، می توانید به آژانس های مسافربری مراجعه کنید.

 

باتوجه به سیاست های کلی کشور فرانسه، احتمال دریافت ویزا از این بسیار بالاتر از دیگر کشورهای اروپایی است. علاوه بر این ها، کشور فرانسه دارای جاذبه های گردشگری فراوان بوده و همین امر باعث می شود که شما یک سفر دلچسب و عالی داشته باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی