hambergermenu

خرید تور کیش در لحظه آخر فقط با ۱ میلیون ۸۰۰

قیمت تور کیش بسته به مدت زمان سفر، مدت زمان اقامت در هتل و آژانس ارائه دهنده تور متفاوت است. برای مثال در تابستان به دلیل گرما و شرجی بودن هوا، سفر به کیش از توجه کمتری نسبت به فصل پاییز برخوردار است و می‌توانید تور کیش را با قیمتی بسیار ارزان تری تهیه کنید؛ اما این قیمت در فصول سرد سال که هوای کیش مطلوب است قطعا نرخ بالاتر دارد؛ چراکه در پاییز و زمستان تعداد بسیار زیادی از گردشگران کیش را مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

 

 

لحظه آخر مرجع ارزان ترین تور کیش

در سایت لحظه آخر می توانید لیستی کامل از ارزان ترین تورهای کیش را مشاهده و خرید کنید. این سایت با امکاناتی که فراهم کرده است، زمینه لازم برای انتخاب بهینه‌ ترین، مناسب ترین و ارزان ترین تورهای مسافرتی کیش را در اختیار مسافران قرار می دهد. شما می توانید جزئیات قیمت تور کیش را در هر زمانی که قصد دارید سفرتان را انجام دهید در سایت لحظه آخر مشاهده کنید و پس از مقایسه هر کدام، بهترین و مناسب ترین را خریداری نمایید.

 

همچنین نکته‌ای که در سایت لحظه آخر صدق می‌کند، همکاری با 50 آژانس گردشگری است که به همین علت مسافرین می‌توانند ارزان ترین تور کیش را خریداری کنند . با تور کیش لحظه آخر سفری شاد و مهیج همراه با خاطرات فراموش نشدنی را تجربه کنید. گفتنی است که فیلترهای کارآمدی هم در این صفحه وجود دارد که بدون اتلاف وقت، انتخاب را برایتان آسان می کند.

 

ارزان ترین هتل های کیش از دیدگاه لحظه آخر

نام هتلتعداد ستارهشروع قیمتامکانات ویژهآدرس
هتل پانیذ2از 320.000ترانسفر فرودگاهی، رستوران، اینترنت، لاندری، ترانسفر رایگانکیش، خیابان رودکی، جنب رویا مال
هتل خاتم2از 350.000رستوران، سیستم اعلام حریق، خدمات تورکیش، میر مهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال
هتل گلدیس3از 470.000ظرفیت، پارکینگ، اینترنت رایگانکیش، بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق
هتل آبادگران3از 550.000رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگانکیش، بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش

 

نکته: توجه داشته باشید که قیمت های درج شده مربوط به تابستان 1401 بوده و هم اکنون می توانید قیمت های دقیق را در لحظه آخر مشاهده کنید.

 

مکان های گردشگری رایگان در کیش

 

هنگامی که نام جزیره لاکچری کیش می آید، بسیاری از مسافران و گردشگران گمان می کنند که برای بازدید از تمامی اماکن گردشی و تفریحی کیش باید هزینه ای با مبالغی هنگفت بپردازند. اما اینطور نیست! از جمله مکان های جزیره کیش که به رایگان می توانید از آن ها بازدید به عمل آورید عبارتند از:

  1. پارک ساحلی سیمرغ

 

  1. اسکله تفریحی کیش

 

  1. شهر باستانی حریره

 

  1. پارک مرجان

 

  1. کشتی یونانی

 

  1. انجیر معابد

 

  1. نخلستان باغ بهشت

 

  1. باغ راه ایرانی

 

  1. اسکله میر مهنا

 

  1. پارک شهر کیش

 

  1. ساحل خانوادگی کیش

 

در سفر به کیش چه نکاتی را باید رعایت کنیم

نکته‌ای که در سفر به کیش حائز اهمیت است، آب و هوای جزیره هست. جزیره کیش در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان بسیار گرم و شرجی می شود، پس اگر قصد سفر به کیش را در این فصول دارید، حتما لباس مناسب و نازک به همراه داشته باشید. اما اگر در فصل زمستان قصد دارید از این جزیره دیدن کنید، بهتر است لباس نسبتا گرمی را انتخاب کنید.

 

 

تور کیش یا قشم، به کدوم سفر کنیم؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از گردشگرانی که قصد دارند جنوب گردی را تجربه کنند، برایشان سوال پیش می‌آید. تور چارتر قشم یا کیش کدام بهتر است؟

 

از آنجا که کیش جزیرع لاکچری خلیج فارس به شمار می‌رود، اغلب مسافرانی آن را انتخاب می‌کنند که قصد دارند سفری هیجان انگیز را تجربه کنند. اما جزیره قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس و همچنین جزیره‌ای اقتصادی به شمار می رود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی