hambergermenu

قسمت دوم سریال بی گناه را چگونه زود تر از همه دانلود کنیم

تازه ترین قسمت سریال بی گناه همینک آماده توزیع و دانلود شده است. لینک دانلود قسمت دوم سریال بی گناه در ادامه این نوشتار درج شده است. همچنین شایان توجه است که قسمت 7 آفتاب پرست، قسمت 18 سریال یاغی، قسمت 4 سریال خون سرد و قسمت 1 سریال آکتور هم در هفته جاری پخش خواهند شد. شما می توانید همگی این عناوین را از سایت کول دانلود، تماشا و یا دانلود نمایید. به زودی و با وقفه ای کوتاه سریال های پدرخوانده، شب های مافیا، پوست شیر و پدر گواردیولا نیز در جدول پخش هفتگی کول دانلود قرار خواهند گرفت!

 

  • قسمت 2 سریال بی گناه

 

سریال بی گناه – Bigonah به تهیه کنندگی مصطفا کیایی و کارگردانی مهران احمدی از جمله محصولات تازه شبکه نمایش خانگی است که در این هفته آغاز به پخش می کند. این سریال که به نوعی فصل دوم سریال موفق هم گناه نیز به روایتی می تواند باشد، در واقع جایگزین سریال جوکر می باشد. گرچه با وجود تشابه بازیگران و تیم ساخت ولی عوامل این سریال هیچ گاه به گونه رسمی اعلام نکرده اند که این سریال، هم گناه 2 می باشد.

 

قسمت 2 سریال بی گناه

 

  • شما می توانید قسمت 2 و همچنین سایر اپیزودهای سریال درام خانوادگی تماشایی بی گناه را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

در سریال جذاب بی گناه در حالی مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

 

در قسمت اول بی گناه چه گذشت؟

قسمت اول بی گناه با صحنه ای آغاز می شود که مربوط به ده های پیش است، در جایی که یکی از شخصیت ها که به نظر می رسد شخصیت اول داستان یعنی بهمن مردانی است، در حال یافتن گنج و سکه های طلا در یک خانه قدیمی مخروبه است که درست در همان زمان فردی به او حمله ور می شود. البته شاید درست تر این باشد که بگوییم فرد ضارب بهمن باشد یا شاید هم یکی از شرکا یا حتی شاهدین این جنایت. به دنبال همین اتفاق هولناک است که بهمن از ایران می رود، چرا که این گونه به او گفته اند که تحت تعقیب است. حال پس از گذشت سالیان دراز وی قصد بازگشت به ایران می کند. مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی افتاده است ولی این نکته بر بیننده مبرهن است که با ایجاد صحنه سازی بهمن را وادار به مهاجرت کرده اند تا احتمالا بتوانند اموال وی را که ظاهرا یک فرش فروشی بزرگ است، بالا بکشند. سرانجام بهمن به ایران باز می گردد ولی ترجیح می دهد که فعلا با افراد خانواده اش رودرو نشود. به طور واضح مشخص نیست که وی چه فکری در سر دارد ولی فعلا در حال کندوکاو و بازدید از خانه پدری قدیمیشان است. در طرف دیگر داستان، سارینا دختر جوانی ست که در یک پارتی شبانه قرص خورده و در حالی که حال و احوال بسیار نامساعدی دارد به وسیله یکی از پسرهای حاضر در آن مهمانی به خانه پدربزرگش می آید و در آن جا یکی از بستگانش وی را به بیمارستان می آید. هنگامی که پدر سارینا می آید، فردی که از اقوام آن ها بوده است بیمارستان را ترک کرده ولی در راه بازگشت تصادف می کند و می میرد. فردای آن روز دختر فرد کشته شده در بازدید از ماشین پدرش متوجه یک قرارداد که مربوط به رهن خانه ای ست می شود و به این ترتیب متوجه می شود که پدرش یک منزل مخفی نیز داشته است. ولی هنوز مشخص نیست ربط و ارتباط این داستان ها  بهم چیست. باید به تماشای قسمت دوم بی گناه بنشینیم تا متوجه این قضایا شویم.

 

 

  • قسمت 7 سریال آفتاب پرست

 

آفتاب پرست – Aftab Parast  یک سریال کمدی و طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در سایت کول دانلود پخش می شود. این سریال که قبلا جمال پورشه نام داشت با تصمیم کارگردان و تهیه کننده به آفتاب پرست تغییر کرد. این سریال در واقع جایگزین سریال تازه به پایان رسیده راز بقا می باشد که با مضمونی طنز در همان سبک و سیاق تولید شده است و امید می رود که مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد. آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جمال پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! از وی سوال می کنند که این نام را برای خود انتخاب کرده ای و او نیز می گوید که: بین ماشین ها، پورشه به سرعت و قدرت معروفه، دقیقا مثل من! ماجراهای جمال پورشه را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

قسمت 7 سریال آفتاب پرست

 

  • شما می توانید قسمت 7 سریال طنز و کمدی آفتاب پرست و همچنین دیگر قسمت های آن را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

 

بازیگران آفتاب پرست چه کسانی هستند؟

در این سریال تماشایی، آتیلا پسیانی , امیرحسین رستمی , باران کوثری , پژمان جمشیدی , حسن پورشیرازی , حمیدرضا آذرنگ , شبنم قربانی , غلامرضا نیکخواه , گوهر خیراندیش , روشنک گرامی , سولماز غنی , سیاوش چراغی‌ پور , گلاره عباسی , حسن زارعی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

موضوع و داستان سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جمال پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! این سریال کمدی در واقع داستان دو رفیق خفت گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت گیری را دارند اما از بی عرضگی و بدشانسی گیر پلیس می‌ افتند و به زندان می‌ روند. جمال در زندان به همه می‌ گوید که در سطح یک فقط پورشه‌ سوار خفت کرده‌ اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌ شود و…

 

در قسمت های گذشته آفتاب پرست چه گذشت؟

در قسمت پنجم آفتاب پرست دیدیم که جعفر آقا از آن جایی که قبلا مسوولیت صندوق وام های مسجد را به پدر جمال محول کرده بود و این فرد نیز مورد اعتماد مردم بوده است، پس از مرگ وی این امر را به خود جمال پورشه محول می کند. جمال که در آغاز خود را بی میل و رغبت نشان می داد و حتی این گونه وانمود می کرد که نمی خواهد مسوولیت به این سنگینی را قبول کند، سرانجام با اکراه می پذیرد که صندوق وام اعضا را دریافت کرده و از این بابت نیز بسیار خوشحال می شود. گرچه وی حداقل در آغاز طمعی به این پول ها ندارد ولی منوچ بسیار مصر است که این پول ها را برداشته و فرار کنند. در ادامه، جمال پورشه و خواهر منوچ، سعی در تلکه کردن فردی دیگر دارند و با ماشین جعفرآقا نیز به محل زندگی وی می روند. درست در همسایگی این فرد ولی از روی اتفاق و شانس مردی زندگی می کند که از اختلاسگران بزرگ است. او که بی خبر در حال خارج شدن از پارکینگ خود با کیف های پر از پول است، باز هم از روی اتفاق ماشین جعفرآقا که از قبل نیز در خصوص ناکارآمد بودن ترمز دستی آن به جمال هشدار داده بود، رها شده و شروع به حرکت  می کند. در همین زمان است که جمال هم به دنبال ماشین است ولی نمی تواند آن را بگیرد و بنابراین ماشین به ماشین فرد اختلاسگر خورده و… به این ترتیب است که با آمدن پلیس و خبرنگارها این گونه متوجه می شوند که جمال باز هم در حین عملیاتی دیگر در خصوص مبارزه با مفسدین اقتصادی می باشد ولی همگان می دانیم که داستان از چه قرار بوده است!

قسمت ششم آفتاب پرست در حالی دنبال شد که یکی از مفسدین کله گنده تهران که به شدت به دلیل اقدامات جمال آسیب دیده است با او تماس برقرار کرده و به او پیشنهاد رشوه کلان می کند. جمال پورشه نیز پذیرفته و با خواهر منوچهر به مقر فرد مورد نظر رفته تا پول ها را دریافت کند. در این میان او باید این تعهد را می داد که دست از پیگیری و مبارزه با مفسدین اقتصادی بردارد و آن ها را به حال خود رها کند. درست در همین زمان که قرار بود دلارها بین این دو رد و بدل شد و از آن جایی که جمال پیش تر ها یک جاعل حرفه ای بوده و مدارک جعلی را از اصلی تشخیص می دهد، متوجه این نکته می شود که اسکناس ها همگی تقلبی هستند. بنابراین جمال کل پول ها را به آتش می کشد و در همین حوالی است که روزنامه نگارها از جمله مهری و آقای جوقتایی و دیگر افراد رسانه ای از آن جایی که از قبل به وسیله فرد مفسد از این رویداد باخبر شده بودند به محل آمده بودند تا از جمال مچگیری حسابی کنند و خبر وی را در حال گرفتن رشوه در سرتاسر ایران مخابره کنند. باز هم به طور کاملا اتفاقی و درست همانند موارد پیشین این بار نیز از روی شانس و اتفاق، افراد حاضر در صحنه در لحظه آتش زدن دلارها  به وسیله جمال پورشه به داخل سالن می آیند و بنابراین از جمال پورشه به عنوان یک مبارز نستوه و کوشا تقدیر و قدردانی می کنند. هرچند که فرد خلافکار صحنه را ترک کرده و در واقع به وسیله افراد باندش با موتور سیکلت فراری داده می شود! و در این میان تلاش های منوچهر برای تعقیب و گیر انداختن وی نیز ناکام می ماند!

 

  • قسمت 18 سریال یاغی

 

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت یکی از شگفتی های نه تنها امسال که کل شبکه نمایش خانگی بوده است، به نحوی که این سریال توانسته رکورد دانلود سریال های محبوب و پرطرفداری مثل شهرزاد، قورباغه و زخم کاری را بشکند و در حال حاضر پرفروش ترین سریال نمایش خانگی می باشد. سریال یاغی فیلمنامه بسیار غنی و قوی دارد و شاید مهم ترین و کلیدی ترین عامل موفقیت این اثر باشد. از سویی دیگر کارگردانی و فیلمبرداری نیز بسیار مطلوب و خوب است. بازی های خوب که در وقتی همه این المان ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند یک سریال خوب و موفق را تشکیل داده اند. در کنار همه این موارد استفاده از پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی که به شدت بازیگران مشکل پسند و سختگیری هستند و کمتر جلوی دوربین ظاهر می شوند به طوری که پارسا پیروزفر اصلا در هیچ اثر نمایش خانگی بازی نکرده و طناز طباطبایی نیز تنها یک تجربه دارد که آن هم به سالیان دور و سریال شاهگوش بازمی گردد. با همه این توضیحات در حال حاضر یاغی محبوب ترین، پرفروش ترین و پرکشش ترین سریال در حال پخش شبکه نمایش خانگی می باشد که به طور جد پیشنهاد می کنیم که تماشای آن را به هیچ وجه از دست ندهید!

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

 

قسمت 18 سریال یاغی

 

  • شما می توانید قسمت 18 و همچنین سایر قسمت های سریال تماشایی یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

آبان عسکری ، الیکا ناصری ،  امیر جعفری ، پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی ، فرهاد اصلانی ، علی شادمان ، نیکی کریمی ، عباس جمشیدی ، مه لقا باقری ، مهدی حسینی نیا ، نیکی کریمی و جواد خواجوی

در قسمت های گذشته یاغی چه خبر؟

قسمت 16 یاغی با اتفاقات غیرمنتظره تری دنبال شد. در این اپیزود، بهمن خان و طلا خانوم تصمیم گرفتند که در آستانه عملی کردن نقشه خود، اعضای تیم ملی کشتی را نیز از این ماجرا باخبر کنند. گرچه طلا با این نگرش مخالف بود ولی بهمن به شدت مصر به انجام این کار بود، به این خاطر که بچه ها با خاطر مطمین تر و حواس جمع تر بتوانند کار را پیش ببرند. وی به آن ها می گوید که در این سفر قرار است نفری 500 میلیون دستمزد بگیرید و در عوض محموله ای را در کیف هایتان حمل خواهید کرد. وی این گونه بیان کرد که این محموله حاوی داروهایی ست که بسیار حیاتی برای بیماران هستند ولی به دلایلی جابجایی آن ها ممنوع می باشد. همچنین فوت دختر برادر بهمن و دیدار مشکوک و بودار طلا و اکبر مجلل نیز از دیگر اتفاقات مهم رخ داده در قسمت 16 یاغی بوده است.

قسمت 17 یاغی بدون فوت وقت و مستقیم به پرواز اردوی تیم ملی کشتی پرداخته می شود. افراد با هواپیما و حضور یکی از اعضای کنفدراسیون وارد مجارستان می شوند. در آن جا و درست هنگامی که به هتل می روند، جاوید که از در شمال می دانست طلا بر روی همه گوشی های بچه ها شنود گذاشته است، با یک گوشی دیگر که همراه خود آورده بود به ابرا زنگ می زند و با او قرار ملاقات تنظیم می کند. سرانجام در یکی از خیابان های مجارستان، جاوید و ابرا یکدیگر را می بینند. ابرا که در آلمان زندگی می کرد با کمک یکی از دوستان آلمانیش به مجارستان می آید و همچنین با اصرار و پافشاری زیاد، پدر و مادرش را هم راضی می کند که کمی بعد به مجارستان بیایند تا مسابقه جاوید را از نزدیک تماشا کنند. سرانجام جاوید رو تشک می رود و در حالی که تشویق و شور ابرا را نیز می دید، موفق شد که بر حریفش پیروز شود. ولی این ها همه یک طرف داستان است و شاید طرف ساده و سهل ماجرا. در طرف دیگر داستان طلا حضور دارد که در حال رایزنی های نهایی جهت معامله مواد مخدر است. در این میان بهمن در ایران مانده است تا  سایر هماهنگی ها را انجام دهد. حال باید دید که در قسمت 18 یاغی چه اتفاقاتی قرار است که بیفتد. پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه تماشای قسمت 18 یاغی را از دست ندهید.

 

  • قسمت 4 سریال خون سرد

 

به گزارش سایت کول دانلود ، خونسرد – Khoonsard  نام یک سریال نمایش خانگی می باشد که به تهیه کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی امیر حسین ترابی تهیه و تولید شده است. این سریال جنایی/پلیسی از 28 امردادماه در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرده است. خون سرد از جمله سریال های محبوب و شاخصی است که مدت ها علاقمندان به آثار نمایش خانگی در انتظار پخش آن بوده اند. شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد طلوعی به همراه دوست و همکارش امیر آقایی در نقش دکتر کسرا کیا که یک پزشک باتجربه و ماهر در بخش پزشک قانونی می باشد با کمک یکدیگر سعی در کشف و یافتن رد مجرمین که اکثرا پرونده قتل و آدمکشی دارند، می باشد. ژانر این سریال معمایی/پلیسی/جنایی می باشد و سبک آن شبیه سریال خارجی دکستر و به نوعی سریال ایرانی “حرفه ای” می باشد ولی  در لول و رده ای بسیار بالاتر و قوی تر. موضوع سریال خون سرد در رابطه با اغفال و قاچاق زنان به کشورهای خارجی مانند ترکیه می باشد. سریال خون سرد از جمله کارهای قوی و پرمحتوای امسال است که پیشنهاد اکید داریم که حتما به تماشای آن بنشینید.

 

قسمت 4 سریال خون سرد

 

  • شما می توانید قسمت 4 و همچنین سایر قسمت های سریال پلیسی و هیجان انگیز خون سرد را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

 

بازیگران خون سرد چه کسانی هستند؟

امیر آقایی , سارا بهرامی , سارا رسول زاده , سام نوری , شهرام حقیقت دوست , لیندا کیانی , نیما شعبان نژاد هنرپیشه های سریال خونسرد می باشند.

 

موضوع و داستان سریال خونسرد

امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌ این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. این سریال به نوعی در سبک سریال دکستر می باشد. پرونده آزار و اذیت لیلا کریمى در ترکیه به دست سرگرد امیر على طلوعى می رسد. او به همراه دوستش دکتر کسرا کیا در بررسى‌ به اسم امیر شاهسوارى مى رسند.

 

در قسمت های پیشین خون سرد چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت دوم خون سرد بیشتر به اصل موضوع پرداخته می شود. از این جهت که در آغاز گفته شده بود که خون سرد به نوعی نسخه ایرانی سریال معروف دکستر Dexter می باشد و بر این اساس چندان در قسمت نخست به این موضوع پرداخته نشد و بیشتر تمرکز داستان بر روی سرگرد طلوعی بود نه دکتر کسرا. چرا که در واقع فردی که بر طبق سریال دکستر به انتقام گیری می پرداخت، کارکتر اصلی داستان بود. به هر حال ولی در قسمت دوم این اتفاق افتاد و این اپیزود با قسمت های مربوط به دکتر کسرا آغاز می شود. وی در حالی که مشخص نیست به چه ترتیب و چه شکلی، امیر شهسواری (متهم پرونده آزار و اذیت زنان) را به دام انداخته و وی را به یک مخفیگاه مخوف می برد و در آن جا به سبک  و سیاق خودش از او انتقام می گیرد. این عمل از سوی یک فرد پزشک بسیار بعید بود. در ادامه داستان لیلا کریمی که همچنان بی تاب فرزند خود است و در حالی که پس از بروز رفتارهای عجیب و حاد ناشی از عدم تعادل روانی، و با ابراز این نکته که وی شهسواری را کشته و در انباری خانه مادریش خاک کرده است، با حضور سرگرد طلوعی به محل مورد نظر رفته و در یک غفلت کوتاه از چنگ آن ها گریخته و سپس در نهایت با پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده، خودکشی می کند.

قسمت سوم ولی به ترتیبی دیگر رقم خورد. در این اپیزود با شخصیت جدیدی آشنا می شویم که به نظر می رسد استاد دانشگاه و یا محتمل تر، رییس دانشگاه می باشد. کارکتری با بازی سام نوری که با سواستفاده از موقعیت شغلی باعث اغفال دختران دانشگاه شده و زندگی آن ها را تباه می کند. در سکانس نخستینی که از وی دیده می شود، یکی از افراد (سارا بهرامی) از این موضوع مطلع شده و فساد جنسی وی را به او گوشزد می کند. به این ترتیب به نظر می رسد که شخص بعدی که هدف دکتر کسرا قرار خواهد گرفت همین مرد می باشد. در طرف دیگر داستان کسرا تلاش های بسیاری در جهت یافتن قادر می کند. حتما در قسمت پیشین به یاد دارید که همین فرد قادر متهم به اسیدپاشی به یک خانم شده بود و در همان موقع نیز که کسرا در کنار وکیل فرد قربانی بود، به یک باره قادر خان پیدا شده و با ریختن آب بر روی کسرا باعث ترس و غافلگیری وی می شود. سرانجام کسرا پرسجو های فراوان به قادر اسیدی می رسد و وی  را به دام اندخته و به مخفیگاه خود می برد. حدس باقی داستان چندان مشکل نیست و به طور حتم می توانید بگویید که چه بلایی بر سر قادر آمده است. کسرا از قادر انتقام گرفته و به مرگی دردناک دچار می کند. در ترکیه جنازه وکیل امیر شهسواری پیدا شده و پلیس به شدت پیگیر این مساله و البته یافتن شهسواری می شوند ولی غافل از این که دکتر کسرا، شهسواری را پیش از پلیس و قانون و به روش خود مجازات کرده است.

 

  • آکتور با نوید محمدزاده در راه است!

 

آکتور سریالی به کارگردانی نیما جاویدی محصول سال 1400-01 است که به تازگی با پشت سر گذاشتن مراحل پایانی تولید آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است. سریال آکتور به تهیه کنندگی مجید مطلبی و نویسندگی نیما جاویدی طی چند روز آینده در سایت کول دانلود پخش خواهد شد.

 

نوید محمدزاده و احمد مهران فر بازیگران اصلی آکتور را تشکیل داده اند، هرچند هنوز از دیگر هنرپیشه های این سریال سخنی به میان نیامده است ولی می توان حدس زد که یکی از آثار پربازیگر و با کستینگ قوی را در پیش خواهیم داشت.

 

داستان «آکتور» درباره زندگی پر پیچ و خم چند بازیگر توانمند تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آنها می‌ شود زندگیشان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود و …

 

دانلود سریال آکتور

 

 

 

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *