hambergermenu

قسمت سوم سریال یاغی را چگونه زودتر از همه دانلود کنیم؟

قسمت سوم یاغی به کارگردانی محمد کارت با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 3 سریال یاغی به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت جدید یاغی، فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 و سریال آمستردام، قسمت دوم فصل هفتم جوکر، قسمت 13 راز بقا و قسمت 17 جیران نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه قسمت اول سریال پدر گواردیولا از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

 

 

  • قسمت 3 سریال یاغی

 

به گزارش کول دانلود ، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت جدیدترین سریالی است که به تازگی آغاز به پخش کرده است و در همان هفته  های نخست توانست نگاه مخاطبین را به خود معطوف کند. استقبال از این سریال بسیار بالا بوده و انتظار می رود که در پایان یکی از مهم ترین و محبوب ترین سریال های امسال باشد.

 

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

 

 

شما می توانید قسمت 3 و همچنین سایر قسمت های سریال یاغی را با کلیک بر روی عکس زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

قسمت 3 سریال یاغی

 

 

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

امیر جعفری , پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , الناز شاکردوست , فرهاد اصلانی , علی شادمان , نیکی کریمی , عباس جمشیدی ترکیب بازیگران سریال پرستاره و جذاب یاغی را تشکل داده اند!

 

در قسمت های گذشته یاغی چه گذشت؟

در قسمت 1 دیدیم که نقش اول داستان یعنی جاوید ( با بازی علی شادمان) ، پسری بزهکار و از جمله کودکان کار است که با دزدیدن آهن آلات و بعضا تابلوها و علایم راهنمایی رانندگی در خیابان، با کمک باندی که ساخته اند امرار معاش می کند. وی که یک کشتی گیر موفق نیز است، به دلایل اختلافات خانوادگی و مشکلاتی که در گذشته داشته و هنوز به طور کامل برای بیننده مشخص نیست، فاقد شناسنامه است و همه تلاش خودش را در جهت گرفتن شناسنامه می کند. وی که در حال تلاش برای گرفتن شناسنامه است، تنها راه موجود را در شهادت دادن تنها عضو خانواده پدر خود، یعنی عمه خود می بیند ولی عمه به او کمک نمی کند. در این حال است که وی در پی تلاش جهت ازدواج با دختر مورد علاقه خود یعنی ابرا (با بازی الیکا ناصری) است که خانواده دختر در شرف ترک ایران و مهاجرت به آلمان هستند.

 

در قسمت دوم سرانجام پس از سرسختی و لجاجت مادر ابرا (مه لقا باقری) ، جاوید و ابرا تصمیم به فرار می گیرند. ابرا که در قسمت پیشین اقدام به خودکشی کرده بود، با کمک جاوید و دوستانش از بیمارستان فراری داده می شود. این دو با کمک عاطی و دوست او به روستایی دورافتاده ولی سرسبز و باصفا در مازندران می روند. در آن جا ولی یکی دو روزی زندگی خوب و خوش جاوید و ابرا بیشتر طول نمی کشد که دایی های ابرا، از مکان آن ها مطلع شدند و به شمال می آیند. صاحب کار پیشین جاوید یعنی اسی قلک (امیر جعفری) این دو را لو می دهد. در ادامه داستان دایی های ابرا به روستا می آیند و هر آن چه که نباید رخ بدهد، رخ می دهد. سکانس پایانی این قسمت در واقع تلخ ترین و غم انگیز ترین بخش سریال تا بدین جا بوده است.

 

 

  • قسمت 17 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

شما می توانید قسمت 17 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را با کلیک بر روی عکس زیر ، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

قسمت 17 سریال جیران

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت 15 دیدیم که شاه که پس از جیران به سارا دختر گرجی تبار نزدیک شده است، با همراهی او عزم شکار می کند و ارگ پادشاهی را ترک می کند. در این میان این دختر گرجی به همراه خواجه خود به نظر می رسد که خیال های شومی برای شاه دارند ولی هنوز مشخص نیست که دقیقا قضیه به چه ترتیب می باشد. در ادامه و در غیاب شاه، درگیری لفظی و دعوای بسیار شدیدی بین جیران و مهدعلیا (مادر شاه) در دربار رخ می دهد. این اختلافات و بگو مگو ها به جایی می رسد که مهدعلیا، جیران را در اقدامی غیر منتظره از حرمسرا اخراج می کند و جیران با همراهی قراول ها که از قضا سیاوش نیز یکی از آن ها می باشد به مقصد کوهسار رهسپار می شود ولی درست در بین راه، جیران به تنهایی به سمت محل اتراق شاه می رود. کسی نمی داند چه در ذهن جیران می گذرد؟!

 

در قسمت 16 ماجراها خیلی پیچیده تر می شوند. خواجه مخصوص سارا با همدستی مادر عباس میرزا (برادر ناتنی ناصرالدین شاه) و البته با کمک خود سارا، ترتیب یک سوقصد مرگبار را به جان شاه، تدارک دیده اند. این خواجه و خاتون نقشه خود را سرانجام عملی کرده و با ریختن نوعی زهر کشنده که تنها پس از چند ثانیه عمل می کند، به شراب شاه، قصد جان او را می کنند ولی در همین حال که شاه می خواست نوشیدنی را بخورد، به یک باره و در اتفاقی غیرمنتظره، جیران از راه می رسد و در واقع جیران ناجی جان شاه می شود. پس از این ماجرا شاه بیش از پیش دلبسته جیران می شود و زندگی خود را مدیون وی می بیند. به همین خاطر یک بار دیگر به جیران فرصت می دهد که…

 

 

 

  • قسمت 13 سریال راز بقا

 

سریال راز بقا از جمله سریال های نوروزی نمایش خانگی است که از 1 فروردین 1401 آغاز به پخش کرد. سریال بسیار از لحاظ بار فنی و کمدی در رده بالایی بود و خیلی زود توانست مخاطبین خود را پیدا کند. راز بقا یک اثر سراسر کمدی و طنز است که قطعا در تمام دقایق آن شما را به خنده وادار خواهد کرد. تهیه کنندگی راز بقا با: مصطفا احمدی ، نویسندگی با: امیر وفایی و همچنین کارگردانی این اثر بر عهده: سعید آقاخانی می باشد.

 

در این سریال طنز و کمدی، بهرام افشاری, سعید آقاخانی, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, سیروس میمنت, هدیه بازوند, علیرضا زمانی نسب، فریبا جدیکار، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی (قهرمان بوکس) به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان راز بقا آمده است که : بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!

 

شما می توانید قسمت 13 و همچنین سایر قسمت های این سریال طنز و کمدی را با کلیک بر روی عکس زیر ، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

قسمت 13 سریال راز بقا

 

 

در قسمت های پیشین راز بقا چه گذشت؟

رحیم به ناچار و برای محافظت از خانواده خود به خواسته های قاچاقچی ها تن می دهد ولی خواسته های آن ها تمامی ندارد و رحیم هر روز در یک باتلاق و مخمصه جدیدی گرفتار می شود. از طرفی رابطه وی با بیتا که خدشه دار شده بود با آزادسازی پدر بیتا به وسیله رحیم، به نقطه خوبی می رسد ولی ….

 

 

  • قسمت 2 فصل 7 سریال جوکر

 

سریال جوکر که از 6 آذرماه و به کارگردانی احسان علیخانی و با اجرای سیامک انصاری آغاز به پخش کرد یکی از سریال های موفق امسال بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در جدیدترین فصل این کمدی جذاب، کمدین های مشهور و پرطرفداری با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

 

در این برنامه، تعدادی از چهره‌ های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یکدیگر رقابت می‌ کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند. رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی ساخته شده است. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. کارگردانی این سریال به گونه مشترک بر عهده احسان علیخانی و حامد میرفتاحی می باشد.

 

اکنون فصل هفتم جوکر آماده پخش شده است. فصلی که با حضور فینالیست ها و منتخبین 5 فصل پیشین قرار است برگزار شود که در راس آن ها حامد آهنگی قرار دارد کسی که مخاطبین به وی لقب پادشاه جوکر را داده اند!

 

شما می توانید قسمت 2 از فصل 7 سریال جوکر و همچنین دیگر قسمت های آن را با کلیک بر روی عکس زیر ، دانلود و تماشا کنید:

 

قسمت 2 فصل 7 سریال جوکر

 

قواعد و موضوع جوکر به چه ترتیب است؟

مسابقه جوکر یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن 8 هنرمند، 6 ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند. در این میان هر شرکت‌کننده‌ ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

 

بازیگران و مهمان های فصل 7 جوکر چه کسانی هستند؟

امین حیایی، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، میرطاهر مظلومی, علی استادی، یوسف صیادی، حامد آهنگی و سیروس میمنت

 

 

  • سریال آمستردام در آستانه پخش!

 

سریال آمستردام – Amsterdam  به کارگردانی مسعود قراگوزلو از جمله جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی است که قرار است به زودی زود در سایت کول دانلود پخش شود.

 

لینک دانلود سریال آمستردام با با کلیک بر روی عکس زیر  قابل دسترسی است:

 

سریال آمستردام در آستانه پخش

 

بازیگران آمستردام را چه کسانی تشکیل داده اند؟

روشنک گرامی , رویا جاویدنیا , شهرام حقیقت دوست , مهدی پاکدل , مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی , هنگامه قاضیانی ، مجتبی پیرزاده، ارمیا قاسمی، هدیه آزیدهاک، بابک قادری، آوا دارویت، سید فهام سعادتمندی، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، محمد صدیقی‌مهر، علیرضا آقاخانی،امیرحسین غمخوار و عباس غفار

 

برگرفته از وبسایت CoolDl.Net

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *