hambergermenu

مدل پرده‌های جدید برای آشپزخانه و اتاق خواب ۲۰۲۲

پرده از مهمترین بخش‌های دکوراسیون یک خانه محسوب می‌شود که جنبه تزئینی نیز دارد. انتخاب پرده در تنظیم نور و حفظ حریم خصوصی هر محیط  اثرگذار بوده و در خرید آن باید دقت کرد. هر ساله طراحان با معرفی جدیدترین طرح‌ها و مدل‌های پرده برای فضای داخلی خانه بر تنوع پرده‌ها می‌افزایند و انتخاب را در میان این همه تنوع و زیبایی چشم‌نواز سخت می‌کنند. در ادامه ما انواع مدل پرده سال 2022 را جمع آوری کرده‌ایم تا شما را برای انتخاب بهترین‌ها یاری دهیم.

محصول پرده در تنوع و مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارد که ما انواع آن را در این مطلب معرفی خواهیم کرد.

 

جدید ترین پرده آشپزخانه 2022

اگر در انتخاب پرده آشپزخانه دقت کافی داشته باشید تغییرات فوق‌العاده‌ای در نمای آشپزخانه خود ایجاد می‌کنید. اغلب افراد توجهی به این موضوع ندارند، اما باید دانست که اگر پرده آشپزخانه دارای رنگ، طرح و همچنین اندازه‌ی مناسب باشد، جلوه‌ای زیبا به آشپزخانه می‌بخشد و دکور آشپزخانه را تکمیل می‌کند. پرده‌ی آشپزخانه در هر اندازه‌ای قابل ساخت است، انتخاب رنگ مناسب نیز اهمیت زیادی دارد. به طوری که انتخاب رنگ روشن، سبب می‌شود آشپزخانه‌های کوچک دلباز نشان داده شوند.

 

در مدل‌های ساده، گل دار و رنگی

پرده جدید آشپزخانه در مدل های جدید

 

در انتخاب پرده برای آشپزخانه‌های مدرن باید به این نکته توجه نشان داد که پارچه‌ی آن دارای دوام و جنس مناسب باشد. چراکه این پرده‌ها در فضای آشپزخانه با انواع ذرات چربی و بخارات غذا در تماس هستند و باید هر چند وقت یکبار شسته شوند. پس تار و پود پارچه‌ی پرده نباید در اثر شستشو از بین برود. انتخاب مدل و رنگ پارچه‌ی پرده آشپزخانه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. مدل پرده باید مناسب با دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شود، تا بتواند زیبایی فضای آشپزخانه را دو چندان کند. از عوامل مهمی که در انتخاب مدلی ساده برای پرده باید به آن دقت کرد، طرح کاشی آشپزخانه است. طرح‌های شلوغ با تنوع رنگی زیاد نیاز به یک مکمل خنثی و ساده دارند. با انتخاب مدل ساده پرده از شلوغ دیده شدن فضای آشپزخانه جلوگیری می‌شود و همینطور اگر در کاشی‌های کف و دیوارها از سرامیک‌های ساده و بدون طرح شلوغ استفاده شده، بهتر است مدل پرده برای دکور آشپزخانه از نوع طرح‌دار، گلدار و رنگی انتخاب شود تا از بی‌روح و یکدست شدن فضای آشپزخانه جلوگیری کند. همچنین مدل‌های پرده کرکره‌ای در آشپزخانه بسیار شیک و پرطرفدار هستند. در ادامه انواع آن را معرفی می‌کنیم.

 

 

پرده‌های جدید کرکره ای برای آشپزخانه و محیط‌های اداری

پرده جدید و مدرن برای اداره

 

مدل پرده کرکره ای جزء امروزی‌ترین مدل‌های پرده است. این مدل شیک دارای انواع چوبی، فلزی و… می‌باشد. تنوع در مدل پرده کرکره ای بسیار زیاد است و می‌توان آن را در مدل‌های گلدار و ساده سفارش داد. مدل کرکره‌ای از مدل پرده‌هایی محسوب می‌شود که توسط اکثر سلیقه‌ها انتخاب شده و در قسمت‌های مختلف دکوراسیون داخلی از آن بهره می‌برند. انواع فلزی این پرده بیشتر برای محیط‌های اداری کاربرد دارد و از پرده چوبی کرکره‌ای بیشتر در خانه استفاده می‌شود.

پرده کرکره ای چوبی؛ لوکس ترین پرده کرکره‌ای

پرده کرکره ای چوبی از زیباترین نوع پرده‌هاست که هیچوقت از مد نمی‌افتد و طرح چوبی آن باعث ایجاد آرامش شده و با هر فضایی هماهنگ می‌شود. این پرده از نوارهای افقی از جنس چوب ساخته شده و به همین علت قیمت آن به نسبت دیگر پرده‌های کرکره‌ای بیشتر است. از ویژگی‌های این پرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل آسان
  • نصب آسان
  • دارای قابلیت سایه و روشن

پرده کرکره ای فلزی؛ مناسب تمامی دکوراسیون‌

پرده کرکره ای فلزی به دلیل جنس خاص خود هیچ نوری را عبور نمی‌دهد. در بعضی مکان‌ها از پرده کرکره ای سوراخ دار استفاده می‌شود تا از شدت نور کاسته و همزمان محیط داخل نیز روشن شود. از ویژگی‌های این پرده می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نصب آن آسان است.
  • دارای قابلیت سایه روشن است.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • قیمت آن نسبت به کرکره چوبی مناسب است.
  • امکان ایجاد پارگی و ساییدگی نخ در این نوع پرده زیاد است.

 

 

پرده اتاق خواب جدید 2022

 

پرده های اتاق خواب

از مهمترین عواملی که می توان با دقت در آن اتاقی زیبا داشت، انتخاب پرده‌ای مناسب با فضای آن است. اگر خواهان هارمونی بین اجزای دکور اتاق خود هستید، باید پرده‌ای انتخاب کنید که نوع، جنس و طرح آن با دیگر عناصر سازنده‌ی دکوراسیون اتاق نظیر روتختی و فرش هماهنگی داشته باشد و همچنین متراژ و اندازه‌ی اتاق خواب نیز در این تصمیم‌گیری بی‌تاثیر نیست. جنس پرده‌ها باید با توجه به مکان قرارگیری آن‌ها تعیین شود. مثلا پنجره‌هایی که معمولا در طول روز در معرض آفتاب شدید قرار دارند باید پرده‌ای داشته باشند با ضخامت بیشتر و همینطور استفاده از آستر زیر پرده کمک می‌کند تا در این مواقع پرده جلوه بیشتری پیدا کند. اگر شما خواهان داشتن اتاقی روشن با نور طبیعی هستید باید پرده‌هایی نازک مثل حریر و…  برای اتاق خواب خود انتخاب کنید. با توجه به نیازها و سلیقه‌ی خریداران، مدل‌های متنوعی از پرده‌ی اتاق خواب در سایت اینترنتی ویکی دکو وجود دارد. حال ما با معرفی جدیدترین پرده‌های اتاق خواب شما، را در انتخاب پرده همراهی می کنیم.

 

 

پرده های زبرا؛ مدل پلیسه‌ای

پارچه‌ی این نوع پرده به شکل پلیسه ساخته شده و مناسب برای اتاق خواب است و مانند اکثر پرده‌های کرکره‌ای به وسیله نخ به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. از ویژگی‌های این پرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آن آسان است.
  • قابلیت سایه روشن دارد.
  • شستشوی این پرده سخت است.

 

پرده‌های زبرا؛ مدل افقی

این پرده از تور و پارچه ساخته شده و دارای راه راه افقی است. دو لایه موازی و غلتک دارد و نور محیط یه راحتی با این پرده تنظیم می‌شود. از ویژگی‌های این پرده:

  • نصب راحت
  • شستشوی ساده
  • دارای قابلیت سایه روشن

 

پرده کرکره ای شید رول؛ مناسب آشپزخانه و پذیرایی

 این پرده ساده و زیبا از یک لایه پارچه و گیربکس تشکیل شده و با توجه به سادگی که دارد در همه جا قابل استفاده است. برای اماکن مختلف و با توجه به سایر بخش‌های دکوراسیون، می‌توان از طرح‌های گوناگون بهره برد.

 

 

پرده عمودی لواردراپه، ساده و رنگی

پرده عمودی لوردراپه، ساده و رنگی (vertical blind) از نوع پرده کرکره‌ای محسوب می‌شود که از نوارهای عمودی که به صورت موازی توسط  تراک‌ها و ریل آلومینومی کنار هم قرار گرفته‌اند تشکیل شده‌است.

از ویژگی‌های پرده عمودی لوردراپه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوردراپه به صورت افقی باز و بسته می‌شود.
  • نصب راحتی دارد.
  • تنظیم نور ورودی از پنجره امکان پذیر است.
  • نظافت راحتی دارد.
  • قیمت این پرده‌ها اکثرا ارزان‌تر از دیگر پرده هاست.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • وجود تعداد قطعه‌ی به کار رفته در آن باعث می‌شود که بعد از ایجاد اشکال در یکی از قطعه‌ها کل سیستم پرده از هم می‌پاشد.

 

 

مشاهده انواع پرده

در نهایت می‌توان نتیجه‌گیری کرد که برای آشپزخانه و اتاق خواب انواع پرده‌ها با طرح‎های دلربا و متنوعی وجود دارد. اما همواره قیمت پرده و میزان بودجه‌ای که به خرید آن اختصاص داده‌اید در انتخاب نهایی تاثیرگذار است. نآ خریدن خریدحال شما می‌توانید در ویکی دکو در میان طرح های زیبا، جدید و رنگانگ، با توجه به قیمت پرده و فضای مورد نظر (آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی و…) گزینه‌ی مناسب با دکور خانه خود را انتخاب کرده و از خرید خود لذت ببرید. امیدواریم مطالب گفته شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *