hambergermenu

معرفی بهترین مدل های چای ساز برقی و کتری برقی

چکیده : در این مطلب به معرفی بهترین مدل های چای ساز برقی و کتری برقی پرداخته ایم تا قبل از خیرید با ویژگی های مهم آنها آشنا باشد و بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مدل های چای ساز برقی و کتری برقی

امروزه کتری‌های برقی در اندازه‌های مختلف و با برندهای متفاوت در بازار عرضه می‌شوند و برخی از مدل‌های موجود در بازار دارای ویژگی‌هایی مانند دمای قابل‌تنظیم هستند که به شما امکان می‌دهند دمای موردنظر خود را برای درست کردن قهوه یا چای تنظیم کنید. اما آیا شما بهترین مدل چای ساز را می‌شناسید؟ آیا در مورد بهترین مدل کتری برقی اطلاعاتی دارید؟ اگر اطلاعات کمی در این زمینه دارید و می‌خواهید این محصولات را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کتری برقی چیست و بهترین نوع آن کدام‌ است؟

 

کتری برقی جزو وسائلیست که در چند سال اخیر استفاده از آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دستگاه برای جوش آوردن آب استفاده می‌شود و شاید کارایی لازم را برای درست کردن قهوه، هات‌ چاکلت، نسکافه یا چای را نداشته باشد.

در بازار می‌توانید انواع مختلفی از برندهای بهترین مارک کتری برقی و چای ساز را ببیند و با توجه به ویژگی‌هایی که هرکدام دارند، بهترین نوع را برای منزلتان خریداری کنید. اگر می‌خواهید بدانید، فرق سماور برقی، چای ساز و کتری برقی چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم روی لینک موردنظر کلیک کنید تا با تفاوت‌های این سه دستگاه آشنا شوید و با آگاهی بیشتری خرید کنید. دلایلی که افراد ترجیح می‌دهند کتری برقی بخرند، عبارت است از:

 

سریع‌تر جوش آمدن آب

کتری‌های برقی می‌توانند تا 1.7 لیتر آب را در هفت دقیقه بجوشانند؛ این در حالیست که جوش آوردن آب روی شعله گاز فرآیند زمان‌بر‌ی است.

راحتی کار با دستگاه

دمای آب ایده‌آل  را در این کتری‌های برقی می‌توانید برای درست کردن چای یا قهوه تنظیم کنید. این دمای آب برای 20 تا 30 دقیقه قابل نگهداری است.

بی خطر بودن

اکثر کتری‌های برقی‌ پس از جوشاندن آب در مدت معینی، به‌طور خودکار خاموش می‌شوند و اغلب خطری برای افراد ندارند.

یکی از نکاتی که زمان خرید این محصول باید به آن دقت داشته باشید، برند کتری برقی است؛ چرا که هرچقدر برند این دستگاه باکیفیت‌تر و معتبر باشد، از کارائی بهتری برخوردار است و حتی طول عمر بیشتری هم خواهد داشت. در ادامه بهترین مارک کتری برقی را معرفی خواهیم کرد.

کتری برقی Fellow Stagg EKG

این نوع کتری هوشمند با داشتن شکل و ظاهری خاص، یک گزینه عالی برای افرادی است که عاشق درست کردن قهوه هستند؛ چرا که به شما کنترل دقیقی را هنگام ریختن آب روی دانه‌های قهوه می‌دهد. چه بخواهید قهوه درست کنید، چه چای یا هات چاکلت، می‌توانید این دستگاه را خریداری کنید. به لطف دکمه کنترل دما و صفحه نمایش LCD روی این دستگاه می‌توانید آب را تا هر دمایی گرم کنید. این محصول دهانه نوک تیز و دسته متعادلی دارد و همین موضوع باعث می‌شود که افراد بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.

کتری برقی زولینگ آلمان  ZWILLING Enfinigy Pro 1-5 Ltr- schwarz

این کتری دارای بدنه دو جداره عایق حرارتی است که آب داخل آن گرم می‌ماند، در حالی که کتری از بیرون خنک است و دست شما را نمی‌سوزاند. بدنه کتری دارای یک صفحه نمایش لمسی است که می‌توانید از آن برای تنظیم دما استفاده کنید. از جمله تنظیم دمای خاص برای چای و قهوه از 140 تا 212 درجه فارنهایت. همچنین دارای یک دکمه اختصاصی است که آب را تا 30 دقیقه گرم نگه می‌دارد. به سرعت می‌جوشد و بی صدا است و اتمام کار را با چند بوق کوتاه اعلام می‌کند.

کتری برقی Cuisinart Perfectemp

کتری برقی Cuisinart Perfectemp

این کتری، برای دوستداران چای، گزینه ایده‌آلی است؛ زیرا دارای چند دکمه از پیش تنظیم‌ شده برای چای سبز، چای سفید، چای اولانگ و چای سیاه است. به علاوه یک دکمه ظریف برای چای‌های سبک و بهاره دارد که آب را تا 160 درجه می‌جوشاند. این محصول هنگام جوشیدن آب نور آبی درون محفظه نشان می‌دهد. یک فیلتر توری در نزدیکی دهانه این کتری وجود دارد که می‌توانید آن را جدا کرده و تمیز کنید.

کتری برقی اسمگ

کتری برقی اسمگ ظاهر زیبایی دارد و اگر می‌خواهید یک کتری شیک در آشپزخانه خود داشته باشید، کتری برقی اسمگ گزینه مناسبی است. این محصول در رنگ‌های مختلف موجود بوده و کمی سنگین‌وزن است که بهتر است آن را در جای ثابت قرار دهید.

با وجود قیمت بالا، این کتری مانند سایر کتری‌های برقی موجود، برخی از ویژگی‌ها را ندارد؛ به‌عنوان مثال هیچ برنامه یا دکمه‌ای برای تنظیمات دقیق دما وجود ندارد. همچنین هیچ LED یا صدایی وجود ندارد که به شما اطلاع دهد کار جوش آمدن آب تمام شده‌است.

چای ساز و کتری برقی چه مارکی خوبه؟

بهترین مارک چای ساز کدام‌اند؟

از چای ساز برای گرم کردن یا درست کردن چای یا قهوه استفاده می‌شود. اغلب چای ساز‌ها دو بخش دارند؛ یک بخش برای آماده کردن آب جوش و بخش دیگر برای دم کردن چای (قوری) استفاده می‌شود. چای ساز و کتری برقی در برخی ویژگی‌ها مانند کیفیت، مصرف انرژی، سرعت، ظرفیت و تنظیم دما با هم فرق دارند. در ادامه بهترین مدل چای ساز را معرفی می‌کنیم:

چای ساز پارس خزر مدل  Chaeenoosh

  • جنس بدنه: استیل
  • جنس قوری: چینی
  • دارای محل مخصوص برای نگهداری کابل
  • امکان چرخش 360 درجه

چای ساز میگل مدل  GTS 301

  • دارای فیلتر تفاله گیر چای
  • جنس بدنه کتری: شیشه
  • جنس قوری: شیشه
  • دارای محل مخصوص برای نگهداری کابل

چای ساز سیماران مدل  STM-815T

  • جنس بدنه کتری: پلاستیک
  • جنس قوری: چینی
  • دارای محفظه جمع آوری سیم
  • امکان چرخش360 درجه

چای ساز همیلتون بیچ

  • این محصول دارای ویژگی خاموش شدن خودکار است که از تبخیر آب داغ جلوگیری می‎کند.
  • این چای ساز دارای یک نشانگر کنترل سطح آب است که به شما امکان می‌دهد دقیقاً میزان آبی که داخل آن می‌ریزید را اندازه‌گیری کنید.
  • دارای جنس بدنه شیشه‌ای است.

نمی‌توان به قطعیت در مورد بهترین مدل چای ساز یا حتی بهترین مدل کتری برقی در بازار صحبت کرد؛ چرا که شما می‌توانید محصولاتی با برندهای مختلف پیدا کنید که بالاترین کیفیت را دارند و می‌تواند نیازهای شما را برآورده کنند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *