hambergermenu

معرفی سه چادر برتر از برند کله گاوی

چادر کله گاوی بدون شک محبوب ترین و پر فروش ترین چادر کوهنوردی در بازار ایران می باشد. دلیل محبوبیت بالای این چادر ها، کیفیت و متریال فوق العاده در کنار قیمت های بسیار مناسب می باشد. جهت معرفی سه چادر برتر این برند با ما همراه باشید.

 

چادر کله گاوی c2001

چادر کوهنوردی 2 الی 3 نفره c2001 از برند کله گاوی، بدون شک محبوب ترین و پر فروش ترین چادر این شرکت می باشد. دلیل فروش بالای این مدل ظرفیت مناسب آن برای برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد.

 

چادر های کوهنوردی باید در حالت بسته بندی حجم کمی داشته باشند تا به راحتی توسط کوله پشتی حمل شوند. به همین دلیل ظرفیت این چادر ها بین 1 الی نهایتا 4 نفره متغیر می باشد.

 

سایز دو نفره محبوب ترین ظرفیت چادر های کوهنوردی است. زیرا کوهنوردان دوست دارند تا به صورت تکی و یا نهایتا دو نفره در چادر خود استراحت نمایند. به همین دلیل چادر کله گاوی c2001 بیشترین فروش را در میان تمامی چادر های کوهنوردی در ایران، ازآن خود کرده است.

 

مشکلی که در مورد این مدل وجود دارد، وجود مدل های فیک و های کپی در بازار می باشد. به همین دلیل فروشگاه شاهو کمپ با اخذ نمایندگی از برند کله گاوی، تمامی چادر های این کمپانی را با ضمانت اصالت کتبی به سراسر ایران ارسال می کند و خیال شما را بابت اورجینال بودن چادر راحت کرده است.

 

چادر کله گاوی C2004

اگر دوست دارید در برنامه های طبیعت گردی، کمپینگ و ایران گردی شرکت کنید و هدف شما زیاد به صعود های سخت و ارتفاعات بالا مربوط نمی شود، چادر کله گاوی C2004 بدون شک برای شما مناسب تر است.

 

با توجه به اینکه در کمپ های جنگلی ممکن است تعداد علاقه مندان بیشتر باشد و وسایل بیشتری نیز همراه خود داشته باشید، چه بهتر که یک چادر با ویژگی های چادر کوهنوردی تهیه کنید که ظرفیت و فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد.

 

سایز مدل c2004 بالاتر از c2001 بوده و علاوه بر فضای بیشتر داخل چادر، فضای بیشتری بیرون از چادر در اختیارتان قرار می دهد! جالب است بدانید که چادر های کوهنوردی به صورت دو پوش طراحی می شوند.

 

پوش اول دارای توری های هواکش می باشد و برای استفاده در فصل گرما مناسب است. پوش دوم که با گیره به پوش اول متصل می شود، دارای پارچه ای کاملا ضد آب است و برای فصل سرما مناسب می باشد.

 

معمولا پوش دوم این چادر ها بزرگ تر ساخته می شود تا در بیرون از چادر به شما امکاناتی همچون فضای انباری و سایبان بدهند. فضای انباری چادر کوهنوردی c2004 معادل 100 سانتی متر است که رکورد دار بازار است!

 

از این فضا می توانید برای نگهداری وسایل و یا به عنوان جا کفشی، سایبان و یا آشپزخانه بهره ببرید. به دلیل این فضای انباری بزرگ، همراه با این چادر یک عدد میله آلومنیومی اضافه نیز تعبیه شده است. جهت معرفی آخرین چادر کله گاوی با ما همراه باشید.

 

چادر کله گاوی c2001B

چرا عنوان این مدل بسیار شبیه c2001 می باشد و تفاوت های این دو مدل در چیست؟ با توجه به تجربه فروشگاه شاهو کمپ در بازار ایران و کاربرد و کارایی چادر های کله گاوی، تصمیم گرفتیم که در این مطلب، چادر کله گاوی c2001B را به عنوان سومین چادر کله گاوی محبوب و پر فروش انتخاب کنیم.

 

مدل c2001B از نظر اندازه، جنس پارچه، جنس میله ها، ساختار و حتی ظرفیت دقیقا همانند c2001 می باشد. تنها تفاوت این چادر با مدل اول در طول پوش دوم است. به صورتی که پوش دوم c2001B به نسبت بلند تر بوده و اصطلاحا گتر دار می باشد.

 

چادر های گتر دار بیشترین کارایی و عمل کرد را در فصل زمستان برای شما به ارمغان می آورند. طوری که پوش دوم آن ها روی زمین پهن می شود و می توانید روی این قسمت برف بگذارید. در نتیجه باد نمی تواند از زیر چادر به داخل نفوذ کند و کوهنورد را اذیت کند.

 

این مدل برای کمپ های طبیعت گردی آنچنان کاربرد ندارد و برای کوهنوردی های چند روزه استفاده می شود. جالب است بدانید که بهترین و کارآمد ترین چادر کله گاوی، برای کمپ زدن در راتفاعات، مدل c2009 می باشد که به دلیل حرفه ای تر بودن و در نتیجه کم کاربرد تر بودن، در این لیست ارائه نشد.

 

فروشگاه شاهو کمپ

فروشگاه شاهو کمپ وارد کننده مستقیم لوازم کوهنوردی و طبیعت گردی از برند های معتبر دنیا می باشد و تمامی این لوازم را به سراسر ایران ارسال می نماید. سابقه درخشان 6 ساله این فروشگاه، نمایانگر موفقیت ایشان در جلب اعتماد مشتریان عزیز می باشد. فروشگاه شاهو کمپ با کمپانی کله گاوی، همکاری مستقیم دارد و تمامی محصولات این برندینگ را با ضمانت اصالت و سلامت به سراسر ایران ارسال می نماید. جهت مشاهده تمامی چادر های کوهنوردی و دیگر لوازم کوهنوردی از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *