hambergermenu

هتل های نزدیک برج میلاد تهران

برج میلاد از شاخصه‌های مهم شهر تهران است که از جاهای دیدنی در پیاتخت نیز محسوب می‌شود. برج میلاد دارای مجموعه‌های مختلفی در اطراف خود است که افراد بسیاری از سراسر کشور به منظور استفاده از خدمات این مراکز به تهران سفر می‌کنند. بیمارستان میلاد، سالن همایش بین المللی برج میلاد و امکانات تفریحی نزدیک از مهم‌ترین مارکر اطراف برج میلاد است. همچنین خود برج نیز به عنوان یک جاذبه گردشگری هر روزه مورد بازدید افراد زیادی واقع می‌شود.

 

با توجه به این موضوع اقامت در هختلی نزدیک به برج میلاد به جهت سهولت رفت و آمد به آن اهمیت پیدا می‌کند. در این مطلب سفرانه بهترین هتل‌های نزدیک به برج میلاد را معرفی خواهد کرد. در صورت انتخاب هتل مناسب برای سفر خود به تهران می‌توانید وارد سایت سفرانه شده و تمامی هتل‌های معرفی شده را به صورت آنلاین رزرو کنید و با خیالی آسوده سفر خود را آغاز کنید.

 

هتل آزادی تهران

برج میلاد دسترسی مناسبی از طریق اتوبان‌های شهر تهران داشته و بهتر است هتلی که برای اقامت در نزدیکی آن انتخاب می‌کنید نیز در کنار اتوبان‌های منتهی به برج باشد. هتل آزادی تهران در جوار دو اتوبان اصلی یادگار امام و چمران قرار داشته و با ماشین در کمتر از 15 دقیقه می‌توان از هتل به برج میلاد رسید.

 

هتل آزادی تهران در فاصله کمی از سایر مراکز مهم در شهر تهران مانند سالن اجلاس سران و نمایشگاه بین المللی قرار داشته و برای سفرهای کاری می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. تنوع اتاق در این هتل نیز با وجود 470 باب واحد قامتی بالا بوده و مهمانان می‌تواند اتاق مورد نظر خود را از بین واحدهای تاق‌های یک تخته و دو تخته و انواع سوئیت‌های لوکس و مجللی همچون سوئیت‌های یک نفره و دو نفره جونیور، رویال و پرزیدنتال انتخاب کنند.

 

برای رفت و آمد به سمت برج میلاد، هتل دارای تاکسی سرویس اختصاصی بوده و مهمانان می‌توانند از دری هتل سوارد تاکسی اختصاصی هتل شده و در ورودی مجموعه برج میلاد پیاده شوند. همچنین هتل دارای خدمات دیگری مانند رستوران 24 ساعته و سالن‌های مناسب برای برگزاری همایش و جلسات کاری است.

 

آدرس هتل آزادی تهران: تهران، تقاطع اتوبان یادگار امام و شهید چمران

 

آدرس هتل آزادی تهران

 

هتل تاج محل تهران

اگر به دنبال نزدیک‌ترین هتل تهران به برج میلاد هستید، هتل تاج محل تهران اولین گزینه است. برای رسیدن به برج میلاد از هتل تاج محل تنها 7 دقیقه زمان با اتومبیل نیاز است زیرا هتل در نزدیکی اتوبان همت قرار داشته و برج نیز در امتداد همین اتوبان است. برای حمل و نقل خود از هتل تاج محل به سمن برج میلاد نیز نگران نباشید؛ با استفاده از تاکسی سرویس هتل و یا تاکسی‌های اینترنتی می‌توان این مسافت را طی کرد.

 

هتل تاج محل فاصله کمی با میدان ونک تهران نیز داشته و استفاده از تاکسی‌های خطی برج میلاد در میدان ونک نیز راه دیگری برای رسیدن به مقصد است. هتل تاج محل شرایط راحتی را برای اقامت در اتاق‌های خود برای مهمانان فراهم کرده است. 80 واحد اقامتی هتل آپارتمان تاج محل تهران همان‌طور که از نامش هم پیداست، به صورت آپارتمان‌های لوکس و بسیار راحت طراحی شده‌اند. به غیر از اتاق‌های یک نفره و رویال دو نفره، سایر واحدهای اقامتی هتل تاج محل تهران به شکل آپارتمان و همراه با اتاق خواب و نشیمن مجزا و آشپزخانه با امکان پخت و پز ارائه می‌شوند.

 

همچنین برای استفاده از رستوران هتل نیز می‌توان رستوران هندی هتل مراجعه کرده و از طعم متفاوت و خوشمزه رستوران ماهی ماهی هتل تاج محل تهران در طبقه اول این هتل لذت برد.

 

آدرس هتل تاج محل: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29

 

 

هتل هما تهران

یکی از با سابقه‌ترین هتل های تهران، هتل هما و یا همان شرایتون سابق است که در میدان ونک تهران قرار دارد. هتل هما در حدود 12 دقیقه با ماشین از برح میلاد فاصله داشته و فاصله کم آن با میدان ونک شرایط راحت تری برای استفاده از تاکسی‌های مبدان ونک به سمت برج میلاد برای مساففران ایجاد می‌کند.

 

واحدهای اقامتی هتل هما از قدیم دارای چیدمانی منحصر به فرد بوده و مهمان احساس راحتی در آن‌های دارد. برای رزرو هتل هما تهران می‌توان از بین اتاق‌های  یک نفره، دو نفره تویین و دبل، سوئیت‌های جونیور و رویال، اتاق‌های هما کلاس تویین و دبل و یا سوئیت‌های هما کلاس دو نفره و هما کلاس رویال انتخاب کرد.

 

امکانات تفریحی هتل هما بسیار متنوع است و اوقات فراغت خوبی را برای مهمانان خود خلق می‌کند. رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل هما تهران نیز از شهرت و محبوبیت خاصی در میان مهمانان و مسافران ایرانی و خارجی برخوردار است. رستوران‌های هما کلاس، دلفین و کافی‌شاپ 24 ساعته هتل هما، با ارائه بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها در فضایی آرام و دنج به همراه خدمات ممتاز پذیرایی توسط پرسنل مجرب، انتخابی هوشمندانه است.

 

آدرس هتل هما تهران: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، پلاک51

 

هتل هما تهران

 

هتل نیلو تهران

در خیابان ولیعصر و در نزدیکی میدان ولیعصر هتل چهار ستاره نیلو قرار گرفته است. این هتل در سال 1384 افتتاح شد و ده سال بعد با یک بازسازی اساسی سطح امکانات و خدمات خود را ارتقا داد. هم اکنون هتل دارای 72 واحد اقامتی است که آماد پذیرایی از مهمانان خود است. هتل نیلو در فاصله ده دقیقه‌ای برج میلاد قرار داشته و در نزدیکی آن نیز انواع وسائل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و بی آر تی قرار دارد.

 

هتل نیلو به جهت فراهم کردن آرامش مهمانان خود امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ در مجموعه خود تعبیه کرده است. همچنین هتل دارای رستوران ایتالیایی با سرو غذاهایی خوشمزه ا بهره از پرسنل و آشپزهای بسیار حرفه‌ای و مجرب و استفاده از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین مواد اولیه است.

 

برای رزو هتل نیلو در تهران تنها نیاز است تا به سایت سفرانه مراجعه کنید و اتاق مورد نظر خود را در این هتل با بیشترین تخفیف نسبت به سایر سات‌ها رزرو کنید.

 

آدرس هتل نیلو تهران: تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به میدان ونک، کوچه هفتم فوزی، کوچه لاریجانی، پلاک 3

 

هتل نیلو تهران

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی