hambergermenu

پیشنهاد مستقیم دوستی به جنس مخالف چگونه است؟

پیشنهاد مستقیم دوستی به جنس مخالف چه شرایطی دارد؟ آیا درست است مستقیما به جنس مخالف پیشنهاد دوستی دهیم یا خیر ؟  می توان گفت این سوال دغدغه عده کثیری از پسران و حتی دختران است خیلی ها در مرحله پیشنهاد دادن گیر می کنند در ادامه این مقاله با علیرضا نیکنام همراه باشید تا به بررسی این موضوع جذاب و پر مخاطب بپردازیم.

پیشنهاد مستقیم به جنس مخالف

همین اول این نکته را بدانید که پیشنهاد مستقیم به دختر کار صحیح و سنجیده ای نیست و اکثرا در این شرایط بازخورد منفی دریافت خواهد شد. البته چند مورد استثنایی وجود دارد که در ادامه اشاره خواهیم کرد.

 

زیرا ذهن و طرز فکر پسران با دختران متفاوت است. پسران نسبت به دختران منطقی تر فکر می کنند. برای مثال یک پسر بعد از مدتی گفت و گو با جنس مخالف با خود می گوید  “خب الان اون دختره جذبم شده و همه چی خوب پیش میره پس منطقیه الان بهش پیشنهاد بدم و جواب مثبت بگیرم”.

 

پیشنهاد مسقتیم به جنس مخالف

 

اما این طرز فکر صحیح نیست و با بیان این جلمه طرف مقابل سرد می شود یا اصلا دیگر جواب پیام های شما را نمی دهد، زیرا دختران آنچنان دوست ندارند راحت به دست بیایند و این طرز فکر که ” چند وقته باهمیم الان بهتره با هم بریم تو رابطه” در ۹۵ درصد از مواقع جواب مثبت نمی گیرد. حالا با این سوال مواجه می شویم که خب حالا آن ۵ درصد چه می شود که در پیشنهاد مستقیم جواب مثبت می گیرند ؟.

 

ویژگی های مورد نیاز برای پیشنهاد مستقیم

جواب مثبت گرفتن در پیشنهاد مستقیم وابسته به شرایطی هست که می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • موقعیت مالی خوب
  • موقعیت اجتماعی مناسب
  • اعتماد به نفس بالا
  • جذابیت بالا

 

البته این ۵ درصد ذکر شده هم یشه نمی توانند جواب مثبت بگیرند زیرا ملاک های هر فرد با دیگری متفاوت است و شاید ویژگی های افراد ۵ درصد اصلا برایشان اهمیت نداشته باشد.

 

شما جزو کدام دسته هستید ؟ ۵ درصد یا ۹۵ دردصد؟ اگر جزو آن ۹۵ درصد هستید بهتر است مستقیم پیشنهاد ندهید اما اگر جزو آن ۵ درصد هستید وابسته به شرایط و ملاک های طرف مقابل احتمال شنیدن جواب مثبت وجود دارد.

 

تکنیک قورباغه

در این بخش برای این که بهتر متوجه بشید یک داستان برای شما تعریف می کنیم که پیشینه علمی دارد و یک روش کنترل تفکر و روان است.

 

پیشنهاد مسقتیم به جنس مخالف نیکنام

 

روزی از روز ها دانشمندان سعی داشتند روی یک قورباغه آزمایشاتی انجام دهند که از پیش نیاز های آن آب پز کردن قورباغه بود. آب را به نقطه جوش رساندن و قورباغه را درون آن انداختند که قروباغه بی درنگ به دلیل داغ بودن خود را به بیرون پرت می کرد، بار ها بار ها این حرکت را تکرار می کنند اما قورباغه باز به بیرون می پرید.

 

در بین این آزمایشات یکی از دانشمندان فکری به سرش میزند و یک آب خنک می آورد و قورباغه را دورن آن می گذارد و قورباغه به دلیل سرد بودن فرار نمی کند، در مرحله بعد زیر ظرف را روشن می کنند.

 

آب رفته رفته داغ و داغ تر می شود و قورباغه هیچ گرمایی را حس نمی کند بعد ناگهان به خودش می آید می بینید آبپز شده و کار از کار گذشته است .

 

این داستان هم همانند موضوع ماست ، پیشنهاد مستقیم همان آب جوش است که تو بیشتر موارد جواب منفی دریافت می کنید اما اگر بتوانید مانند این دانشمندان عمل کنید و به تدریجی و آروم جلو بروید در ۸۰ درصد مواقع جواب مثبت می توانید بگیرید.

 

حالا منظور از نرم صحبت کردن چیست؟

از تو خوشم آمده است در گرو گفتن جمله دوستت دارم نیست

  •  رفتن به یک قرار دو نفره
  • چت کردن مداوم
  • گرفتن دست یکدیگر

یا این که ازش بپرسید

  • رسیدی خونه خبر بده
  • غذاتو خوردی
  • از حموم در اومدی موهاتو خشک کردی
  • لباس گرم پوشیدی یا نه
  • اگه حالت بده دارو میخوری یانه

 

پیشنهاد مسقتیم به جنس مخالف سایت نیکنام

 

این نوع رفتار ها و جملات یعنی من به تو علاقه دارم

 

اگر این رفتار ها استمرار داشته باشد و طرف مقابل هم همین رفتار ها را داشته باشد ، به صورت اتوماتیک وارده رابطه خواهید شد و نیازی به پیشنهاد دادن مستقیم نیست.

 

همچنین بخوانید: عزت نفس چیست ؟ و راه های تقویت آن

 

در آخر این موضوع این نکته را بدانید که ۵۰ درصد تمام ماجرای قورباغه مال زمانی است که طرف مقابل هم سر سوزنی به شما حس داشته باشد. بدون علاقه داشتن طرف مقابل به شما هر چه قدر هم تلاش کنید فقط خودتان را خسته کرده اید.

سعی کنید برای کسی بمیرید که برایتان تب کند

پیشنهاد دادن حضوری

این روش آنچنان جواب نمی دهد زیرا در فرهنگ ما این موضوع جوری به جا افتاده است که این رفتار ها نوعی مزاحمت به حساب می آید و فقط در دو حالت امکان جواب مثبت شنیدن وجود دارد ۱- اتفاقی ۲- ماجرای همان ۵ درصد

 

سخن آخر

در این مقاله درباره پیشنهاد دوستی دادن صحبت کردیم و گفتیم پیشنهاد مستقیم کار سنجیده ای نیست و در ۹۵ درص جواب مثبت نمی دهد. نظر شما در باره پیشنهاد دادن مستقیم چیست ؟ آیا با پیشنهاد مستقیم می تان جواب مثبت گرفت یا نه نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

منبع: https://alirezaniknam.com/offer-direct-friendship-to-the-girl/

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *