hambergermenu

آیا رزرو هتل های لوکس کیش با قیمت مناسب ممکن است؟

در جزیره کیش، اغلب عنوان هتل های لوکس را همان هتل های پنج ستاره به خود اختصاص می دهند که دارای کیفیت های بالا و یا ویژگی های خاص می باشند. این دسته از هتل ها معمولا توسط گردشگرانی مورد رزرو قرار می گیرند که به کیفیت سفر خود اهمیت بالایی می دهند و می خواهند در نهایت آرامش، سفری دلنشین را سپری نمایند.

 

هتل ترنج کیش

 

اما با این وجود گاهی قیمت های بالایی برای هتل هایی مانند هتل ترنج کیش دیده می شود که مانع از رزرو گردشگران خواهد شد. البته که این موضوع کاملا طبیعی است و با توجه به ویژگی که این هتل ها دارند، چنین قیمت هایی دور از انتظار نیست. حال آیا با توجه به این موضوع، امکان رزرو هتل پنج ستاره در کیش با قیمت مناسب وجود ندارد؟ اگر به دنبال چنین رزرو هتل در جزیره هستید، همراه پرشین هتل باشید.

هتل میراژ کیش، اقامتی لوکس با قیمت مناسب

هتل میراژ کیش یکی از هتل های پنج ستاره در جزیره کیش است. نام این هتل را می توانید در لیست محبوب ترین هتل های کیش مشاهده کنید که به دلایل مختلف، گردشگران بسیاری خواستار اقامت در آن می باشند.

 

این هتل به نسبت هتل هایی مانند ترنج، داریوش، مارینا پارک و یا حتی ویدا، قیمتی پایین تر را ارائه می دهد و علی رقم این قیمت، کیفیتی بسیار بالا را در اختیار مهمانان قرار خواهد داد.

 

هتل میراژ کیش جزء هتل های نوساز هم محسوب می شود که در سال 1397 احداث گردیده است و دارای 178 واحد اقامتی در 8 طبقه ساختمانی می باشد. این هتل در بلوار دریا واقع گردیده و حدود 10 تا 15 دقیقه به صورت پیاده با ساحل دریای نیلگون خلیج فارس فاصله دارد. یکی از مهم ترین مزیت های هتل میراژ، اتاق هایی با متراژ بالا مجهز به امکانات رفاهی است که مناسب برای خانواده های عزیز خواهد بود.

 

ورودی هتل میراژ کیش

 

هتل ترنج کیش، گران قیمت ترین هتل جزیره

اغلب گردشگرانی که هتل ترنج کیش را مورد رزرو قرار می دهند، قیمت و یا هزینه سفر برای آن ها چندان اهمیتی ندارد. چرا که این هتل به عنوان بهترین هتل در سطح جزیره کیش و همچنین تنها هتل دریایی در خاورمیانه، هزینه ای به نسبت بالا را می طلبد و گران ترین هتل جزیره به حساب می آید.

 

هتل ترنج کیش در سال 1394 احداث گردیده و به طور کامل روی آب قرار گرفته است. آرامش حاکم ناشی از دریای خلیج فارس که در این هتل از آن برخوردار خواهید شد، قطعا ارزش هزینه های بالا را دارد. اگر قصد دارید سفری متفاوت به جزیره کیش را تجربه کنید، هتل ترنج کیش را از دست دهید. امکان رزرو اتاق های این هتل با قیمت پایین وجود ندارد، اما در بین 100 واحد اقامتی آن، برخی از اتاق های رو به ترنج از هزینه نسبتا مناسب تری برخوردار هستند.

 

با پرشین هتل از تخفیفات رزرو هتل کیش برخوردار شوید

برای رزرو هتل های کیش که در رده ی پنج ستاره، دارای قیمت هایی به نسبت بالا هستند، می توانید از سایت پرشین هتل اقدام کنید. چرا که این سایت یکی از اصلی ترین گارانتی کننده های هتل های کیش به شمار می رود که به همین دلیل، قیمت هایی پایین همراه با تخفیفات ویژه را در اختیار گردشگران قرار خواهد داد. در واقع با رزرو هتل از سایت پرشین هتل و استفاده از تخفیفات این سایت، می توانید کاهش چشم گیری را در هزینه های تور کیش و هتل کیش مشاهده کنید و با رضایت کامل، سفر خود را انجام دهید.

 

اتاق های هتل میراژ کیش

 

رزرو از سایت پرشین هتل را چگونه انجام دهیم؟

برای رزرو از سایت پرشین هتل، می توانید هم به صورت آنلاین از سایت  هم به صورت تلفنی با شماره تماس 02143000020 اقدام نمایید. کارشناسان حرفه ای با تجربه در پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند که شما می توانید به صورت رایگان از مشاوره های این عزیزان استفاده کنید و یک رزرو مطابق با شرایط و بودجه خود را به راحتی انجام دهید.

 

ضمن اینکه نا گفته نماند سایت پرشین هتل دارای یک شعبه و کارگزاری در جزیره کیش است که در صورت نیاز، به صورت حضوری به درخواست های شما عزیزان رسیدگی می کند. شما می توانید همراه با رزرو هتل، رزرو تور و یا تفریحات را نیز از این سایت انجام دهید و از تخفیفات باورنکردنی و فرصت طلایی استفاده کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی