hambergermenu

آیا هنوز هم می‌توان با ۵۰۰ هزار تومان به استانبول سفر کرد؟

بلیط ارزان ترکیه

استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و تفریحی خارجی برای گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. شهر زیبای استانبول و آب و هوای بکر و دلنشین این شهر موجب می‌شود تا سالانه مسافران زیادی از مقصد شهرهای ایران با خرید بلیط هواپیما ترکیه به این شهر سفر کنند. مراکز خرید، کافه‌های جذاب و رستوران‌های شیک با غذاهای خوشمزه، سواحل زیبا و گردش با قایق‌های تقریحی، بناهای تاریخی و خیابان‌های زیبا از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول هستند که نظر مسافران را به خود جلب می‌نماید. با سفر به استانبول تمام انتظارات شما از یک سفر خارجی برآورده خواهد شد. اما برای این که بتوانید با هزینه کمتری به این شهر سفر کنید چند راه در پیش دارید. با استفاده از تورهای چارتری به سفر بروید، بلیط ارزان خریداری کنید و بهترین زمان را برای سفر انتخاب نمائید.

 

چگونه می‌توان با هزینه کم به استانبول سفر کرد؟

استانبول یکی از مهمترین و پرترددترین مقاصد خارجی کشور ایران است و پروازهای بسیاری از شهرهای ایران مانند تهران، مشهد و شیراز به این شهر انجام می‌شوند. در گذشته بلیط هواپیما استانبول زیاد گران نبود و مسافران می‌توانستند با هزینه کم به شهرهای ترکیه سفر کنند. اما امروزه به دلیل تورم اقتصادی قیمت‌ها نیز افزایش یافته‌اند و دیگر به راحتی نمی‌توان بلیط ارزان قیمت پیدا کرد. اما هنوز هم جای امیدواری هست. برخی از آژانس‌های مسافرتی در برخی روزهای سال بلیط ارزان قیمت ارائه می‌دهند. با خرید این بلیط‌ها با کمترین هزینه ممکن می‌توانید به استانبول سفر کنید و در هزینه‌های سفرتان نیز صرفه جویی نمائید.

 

استانبول رفت و برگشت

 

عوامل مختلفی بر کاهش قیمت بلیط تاثیر دارند. بلیط‌های چارتری که در لحظات آخر و نزدیک‌ترین زمان به پرواز به فروش می‌رسند قیمت بسیار پائینی دارند. همچنین زمانی که تقاضا برای سفر به استانبول کاهش یافته باشد، آژانس‌های مسافرتی ناچار هستند قیمت‌ها را کاهش دهند تا بتوانند بلیط‌ها را به فروش برسانند. به عنوان مثال در ایام رمضان تعداد مسافران کمتری به استانبول سفر می‌کنند و در این روزها می‌شود با قیمت پائین‌تر به استانبول سفر کرد.

 

چطور می‌توانیم بلیط ارزان قیمت پیدا کنیم؟

با شرایطی که در بخش قبل ذکر کردیم دانستم که هنوز هم می‌توان با قیمت مناسب بلیط ارزان پیدا کرد. اما برای این که از قیمت‌ها مطلع شوید و بتوانید بلیط ارزان پیدا کنید نیازی نیست پشت سیستم بنشینید و هر روز و هر ساعت سایت را چک کنید. سایت بلیط کده برای راحت‌تر کردن مراحل جستجوی بلیط هواپیما سرویس دنبال کردن قیمت‌ها را راه اندازی نموده است. با استفاده از این سیستم بدون نیاز به مراجعه به سایت، از قیمت‌های مورد نظرتان مطلع می‌شوید.

 

برای استفاده از سرویس دنبال کردن خرید بلیط هواپیما کافی است مبدا و مقصد را انتخاب نمائید و تاریخ سفرتان را نیز انتخاب کنید. برای تمامی روزهایی که قصد دارید به سفر بروید گزینه دنبال کردن قیمت را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه بلیط‌های موجود با شرایط مورد نظر با استفاده از پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. دقت داشته باشید که ارزان‌ترین ایرلاین‌های فعال در مسیر تهران به استانبول، ایرلاین‌های آسمان و معراج هستند.

 

خرید بلیط چارتر استانبول

 

زمانی که تیک دنبال کردن قیمت را روشن می‌کنید، پنجره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید قیمت کنونی را مشاهده کنید و قیمت مورد نظرتان و درصد کاهش قیمت را نیز در بخش‌های مربوطه وارد نمائید. پس از این که این اطلاعات را تکمیل نمودید و این گزینه فعال شد، از موجودی بلیط‌های ارزان قیمت آگاه خواهید شد. هر زمان که پیامک برایتان ارسال شد سریعا به سایت مراجعه نمائید و بلیط را خریداری کنید زیرا احتمال این که بلیط خیلی زود به فروش برود زیاد است.  البته ممکن است شما هم با دیدن قیمت های بالا و با توجه به شرایط اقتصادی از خیر سفر به استانبول گذشته و به خرید بلیط هواپیما کیش، خرید بلیط هواپیما شیراز و یا بلیط هواپیما مشهد اکتفا کنید. البته که کیش شباهت زیادی به استانبول دارد و می توانید در فصل تابستان از جاهای دیدنی کیش در تابستان دیدن کنید و برای سفر به استانبول تجربه کسب کنید.

 

خرید بلیط چارتر استانبول

بلیط‌های چارتری از جمله پرطرفدارترین بلیط‌های هواپیما هستند که با قیمتی کمتر از بلیط سیستمی به فروش می‌رسند. قیمت این بلیط‌ رفت و برگشت استانبول در برخی از روزها و برخی شرایط خاص کاهش چشمگیری دارند. قیمت بلیط‌های چارتر استانبول بسته به زمان سفر، ساعت پرواز، تعداد متقاضیان سفر به استانبول نوسان دارند. چنانچه میزان تقاضا برای سفر به استانبول کم باشد، قیمت بلیط چارتر نیز به همان نسبت کاهش می‌یابد، فروشنده بلیط‌های چارتر برای جلوگیری از ضرر و زیان باید تمام بلیط‌ها را به فروش برساند، به همین دلیل تا زمان پرواز قیمت بلیط را پائین می‌آورد تا تمام صندلی‌ها پر شوند. این بهترین زمانی است که می‌توان بلیط ارزان قیمت خرید و سفری ارزان و مقرون به صرفه به استانبول را تجربه کرد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی