hambergermenu

اطلاعاتی درباره ی میکامال کیش و تفریحات آن

اطلاعاتی درباره ی میکامال کیش و تفریحات آن

 

میکامال کیش و تفریحات آن یکی از بزرگترین و مدرن ترین مجموعه های تفریحی و خرید کیش است. این مجموعه در جنوب کیش واقع شده و شامل مراکز خرید، رستوران های بین المللی، پارک تفریحی، کافی شاپ هایی با منظره دریا و کوهستان های زیبای کیش می باشد. میکامال کیش شامل برندهای معتبر جهانی از جمله: گوچی، پرادا، کالین کلین، شنل و… است. در این مجموعه مرکز ورزشی، سینما، تئاتر و کلوپ شبانه نیز وجود دارد. از دیگر امکانات میکامال کیش و تفریحات آن میتوان به باغ ژاپنی، آبشار مصنوعی، مجموعه های بازی، سالن های خرید و رستوران های مختلف اشاره کرد.

 

اگر می خواهید در سفر به کیش ماشین کرایه کنید، نگران جای پارک نباشید، پارکینگ مرکز خرید میکامال کیش و تفریحات آن تا 1000 خودرو ظرفیت دارد. راه دسترسی به مرکز خرید میکامال از طریق بلوار فردوسی، میدان کاسکاد می باشد. این مرکز خرید دارای انواع مراکز تفریحی منحصر به فرد برای سرگرمی و تفریح ​​است، که همگام با فعالیت های خود جریان کنجکاوی و شور را به خود جذب می کند.

 

مراکز گردشگری میکامال کیش و تفریحات آن

از جمله ی جاذبه های میکامال کیش و تفریحات آن می توان به شهربازی آبی بزرگ این مکان اشاره کرد. این شهربازی شامل برخی از جذاب‌ترین و تفریحی‌ ترین نقاط تفریحی آبی ایران بوده که دارای چند نوع سرگرمی مختلف می باشد، از جمله:

 

سرسره‌های آبی:

این قسمت شامل برخی از سریع‌ترین و هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی در دنیاست، که معمولاً ارتفاع بالایی دارند و پس از ورود به آب، هیجان فوق‌العاده‌ای به شما می‌بخشند.

 

محوطه بازی‌های آبی:

این محل شامل برخی از بازی‌ های آبی جذاب و متنوع است، که شما می‌توانید تعداد زیادی بازی‌ های مختلف را در آنجا تجربه کنید.

 

 

پارک آبی موج ‌ها:

در این پارک می توانید موج سواری بر روی موج های بلند را تجربه کنید.

 

پارک آب سرپوشیده:

این مکان برای کسانی که علاقمند به شنا در آب سرد و نمکی هستند، توصیه می‌شود. اینجا نمک آب حفظ و دائمی شده است؛ تا به شما اجازه دهد تجربه‌ای شبیه به دریای سرد با آب نمک داشته باشید.

 

کلاس ‌های آموزشی شنا:

در مجموعه میکامال، کلاس های آموزش شنا برای افرادی که مبتدی بوده یا تمایل به بهبود حرکات شنای خود دارند، موجود می باشد.

 

شهربازی مجموعه میکامال:

این شهربازی در فضای باز و آبشارهای زیبا قرار گرفته است و از جمله خیره کننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کیش به ‌شمار می‌آید.

 

تفریحات میکامال

 

در مورد میکامال کیش و تفریحات آن بیشتر بدانیم

مجموعه میکامال کیش و تفریحات آن شامل بیش از 250 فروشگاه برتر، رستوران‌ های معتبر و فضاهای سرگرمی متنوعی مانند: سینما، باشگاه ورزشی،‌ بولینگ، بیلیارد، اسکیت برد، تئاتر، پارک تفریحی و اماکن دیگر است. میکامال مساحت بسیار بزرگ (حدود 120 هزار متر مربع) دارد. طراحی مدرن و زیبای این مکان، برای تفریح، خرید و همچنین برگزاری رویدادهای متنوع و بزرگ، از جمله: نمایشگاه‌ ها و کنسرت‌ های موسیقی، بسیار مناسب است.

 

مجموعه میکامال کیش و تفریحات آن با فاصله کمی از فرودگاه بین‌المللی کیش و تمامی هتل ‌های معروف قرار دارد. به همین خاطر این مکان به عنوان یک مرکز خرید و تفریحی بسیار جذاب و محبوب برای گردشگران و مسافران در جزیره کیش شناخته شده است.

 

جاذبه های گردشگری میکامال

 

تله کابین میکامال کیش، یکی از جاذبه‌ هایی بوده که توجه توریست‌ها را به خود جلب کرده است. این تله کابین دو نقطه توقف در نقاط مختلف جزیره دارد. از داخل تله کابین می توانید چشم ‌نواز‌هایی مانند: دریاچه الماس، مرکز خرید تجاری، پارک ساحلی، شهربازی، موزه برف، باغ حیوان، پارک گل ‌های طبیعی و دیگر نقاط جالب را مشاهده کنید. علاوه بر این، تله کابین میکامال ارتفاع مناسبی داشته و سفر با آن با بالا بردن فشار خون و سرگیجه همراه نیست.

 

میکامال کیش و تفریحات آن یکی از محبوب ترین مقصد های تفریحی در ایران است که در فصول سرد سال به دلیل فراوانی برف و طبیعت زیبایش، برای گردشگران و علاقه مندان به فعالیت های برفی جذاب است. پارک برفی میکامال کیش، محل دیگری است که به عنوان یکی از بهترین مقاصد برفی در ایران شناخته میشود. این پارک برفی به گردشگران اجازه میدهد تا از زیبایی های برفی اطراف آن لذت ببرند. با فعالیت هایی مانند: توپ برفی، دست سازه های برفی و…، توانایی های ورزشی خود را بسنجند.

 

یکی از فعالیت های مورد علاقه در این منطقه، پاتیناژ است. این قسمت بسیار مورد توجه علاقه مندان به ورزش های یخی و برفی است. با توجه به شرایط برفی در میکامال کیش، امکان انجام فعالیت های برفی دیگری نیز وجود دارد. شما میتوانید در پارک برفی از چاله های برفی یا تونل های سفید برفی عبور کنید. در نهایت، بازی های برفی و پاتیناژ در میکامال کیش، از فعالیت هایی است که برای تمام افراد و نه تنها علاقه مندان به ورزش، بلکه برای همه در جهت تفریح و سرگرمی مناسب است.

 

جاذبه های گردشگری میکامال

 

چرا به میکامال برویم ؟

 

تمام مکان ها و امکاناتی که احتیاج دارید در این مجموعه یافت می شود. جنگل بارانی میکامال یکی از جاذبه‌ های گردشگری میکامال کیش و تفریحات آن است. این جنگل با تنوع گونه ‌های گیاهی و جانوری که در آن زندگی می‌کنند، یک فضای عالی بر پایه ی زیبایی را ایجاد کرده است. در این جنگل، گونه‌ های مختلفی از درختان نیز وجود دارد که شامل درختان خرمایی، شیرین بو، شاه بلوط و… هستند. این جنگل به دلیل وجود فعالیت‌ های گردشگری مختلف، همیشه به صورت یکسره باز است و در ایام نوروز و تعطیلات بسیاری از مسافران به این جنگل سفر می‌کنند.

 

از دیگر جذابیت های میکامال کیش و تفریحات آن خرید از این مرکز می باشد. میکامال یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید و تجاری کیش است. در این مکان می توانید محصولات مختلفی همچون: لباس و پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، مواد غذایی و بازی های کامپیوتری خریداری کنید. برای خرید در این مجموعه می توانید به طور مستقیم به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و محصول خود را انتخاب کنید. در صورت داشتن تخفیف و مزایای خاص در میکامال کیش، حتما از آن استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق وب سایت مجموعه، محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

آکواریوم بی نظیر و تونل باد میکامال

اکواریوم میکامال یکی از جاذبه‌های گردشگری میکامال کیش و تفریحات آن می ‌باشد. این اکواریوم در سال ۱۳۸۳ با هدف نگهداری و نمایش جانوران دریایی بومی و خارجی افتتاح شد. اکواریوم میکامال کیش شامل ۶۵ محوطه با نمایشگاه ‌های مختلف از جمله: محیط ‌های مرتفع، قایق ‌های دریایی و پاساژ زیر آب است. این اکواریوم با بهره‌گیری از فناوری ‌های پیشرفته بیش از ۵۰۰۰ نوع جانوران و گیاهان دریایی از جمله: هیتو‌کورال‌ ها، قرمز‌ماهیان، سمیلی‌ ها و همچنین سیفی ‌ها به نمایش می گذارد. اگر شما علاقه‌مند به جهان زیر آب هستید، حتما از این اکواریوم لذت خواهید برد.

تونل باد میکامال کیش شامل یک لوله طولانی با ورودی و خروجی هوا است، که باعث جریان هوای سریع و قوی در داخل تونل می شود. این تونل برای ورزش هایی مانند: پاراگلایدینگ، بیس جامپینگ، بالابری سنتی و… استفاده می شود. هدف از استفاده از این تونل، تحلیل و دستیابی به تاثیرات هوایی در بدن افراد است. با رفتن به تونل باد میکامال می توانید تجربه ی سقوط آزاد از هواپیما را تجربه کنید. لازم به ذکر است که اطلاعات بیشتری در خصوص میکامال کیش و تفریحات آن در سایت کیش تک در دسترس است.

 

آکواریوم بی نظیر و تونل باد میکامال

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی