hambergermenu

افتتاح هتل پارک وی تهران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

افتتاح هتل پارک وی تهران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

بازگشایی و افتتاح هتل پارک وی (هتل تلاش سابق) پس از بازسازی و نوسازی آن توسط شرکت سفرانه مشرق زمین به عنوان شرکت بهره‌بردار و با حضور جمعی از مدیران صنایع، کارآفرینان و مسئولانی که در صنعت هتلداری مشغول به فعالیت هستند، برگزار شد.

 

افتتاحیه این هتل سه ستاره با حضور جناب آقای سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای رحمت اله رفیعی رییس انجمن خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران، آقای علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی، آقای دکتر سید محمدرضا حسینی معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای علی دستجردی مدیر عامل گروه هتل‌های کوثر، آقای محمد علی ابوطالبی مدیر عامل گروه هتل‌های پارسیان، آقای محمد علی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتلداران تهران، آقای احمد مولوی مدیرعامل هتل پارسیان استقلال تهران و آقای یحی نقی زاده محجوب مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری انجام شد.

 

افتتاح هتل پارک وی تهران با حضور وزیر تعاون و رفاه اجتماعی

 

این هتل براساس برنامه‌های از پیش تعیین شده با بازسازی و احیای معماری داخلی و زیرساخت‌های اساسی برای بهبود یک مجموعه اقامتی در زمینه تجهیزات ایمنی و ارتقاء امکانات و خدمات به بهره‌برداری رسید. با توجه به قرارگیری هتل پارک وی تهران در یکی از بهترین نقاط پایتخت در محدوده تقاطع پل پارک وی، از لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی آسان به اکثر نقاط شهر یک انتخاب بسیار عالی برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل در ابتدا با دو ستاره و امکانات و خدمات محدودتر در خدمت مسافران و میهمانان خود بود اما اکنون با ارتقا و به‌روز رسانی آن، به یک هتل سه ستاره تبدیل شده است.

 

افتتاح هتل پارک وی تهران با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی

 

تاریخچه هتل پارک وی تهران

این هتل تهران در سال 1375 با نام هتل تلاش در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش شروع به فعالیت کرد. با توجه به سال ساخت و شروع به کار این هتل، امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران و میهمانان این هتل قرار می‌گرفت، بسیار محدود و تقریبا ناکارآمد بودند.

 

افتتاح هتل پارک وی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

بازسازی این هتل یک بار در سال 1391 با تعویض شرایط و طراحی داخلی اتاق‌، خدمات هتلداری و دکوراسیون انجام گرفت و در نهایت در سال 1401 کل مجموعه اقامتی هتل پارک وی با تغییرات اساسی آماده بهربرداری شد. هم اکنون در سال 1402 مفتخریم اعلام کنیم که این هتل با سه ستاره،  با توجه به ارائه خدمات و امکانات در رده هتل های چهار ستاره برای اقامت قرار گرفته است.

 

اطلاعات کلی در مورد هتل پارک وی

هتل سه ستاره پارک وی با توجه به اینکه در خیابان ولیعصر و تقاطع پل پارک وی قرار دارد، از جمله هتل‌ها با دسترسی عالی به نقاط مختلف شهر، امکانات حمل و نقل عمومی و بزرگراه‌ها محسوب می‌شود. این هتل با توجه به بازسازی و بهبود کیفیت با 30 باب اتاق و سوئیت هم‌اکنون آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران است.

 

رزرو هتل پارک وی و تصویری از یکی از اتاق های آن

 

از مزیت‌های اقامت در این هتل می‌توان به فاصله بسیار نزدیک آن تا نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن اجلاس سران، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مجموعه فرهنگی سعدآباد، پیست اسکی توچال، ارتفاعات شمیران و پارک زیبای ملت اشاره کرد.

 

لازم به ذکر است که با توجه به قرارگیری این هتل در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، علاوه بر خدمات و امکانات موجود در هتل از امکانات این مجموعه گسترده نیز برخوردار می‌شود. دسترسی به بزرگراه‌های مدرس و چمران، خطوط بی آر تی و مکان‌های تفریحی، این هتل را به گزینه بسیار عالی و مناسب در میان هتل‌های منطقه یک تهران تبدیل کرده است.

 

رزرو هتل پارک وی

با توجه به افتتاح مجدد و بازسازی هتل پارک وی، هم‌اکنون در سال 1402 این هتل اقدام به رزرو اتاق‌ها و سوئیت‌های خود برای اقامتی آسوده کرده است. لازم به ذکر است رزرو هتل پارک وی تهران در سایت سفرانه به همراه تخفیف‌های ویژه و قیمت بسیار مناسب از شروع سال جدید امکان پذیر شده است. توجه داشته باشید که این هتل به‌صورت اختصاصی در اختیار سایت سفرانه مشرق زمین است که با رزرو هتل پارک وی از این درگاه می‌توانید از تخفیف‌های استثنایی و ویژه آن در طول سال بهره‌مند شوید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی