hambergermenu

ایرلاین های ارزان دنیا را بشناسید!

 

ایرلاین های ارزان دنیا را بشناسید!

 

یکی از مواردی که همیشه در سفر به آن توجه می‌کنیم، هزینه‌های سفر است. بلیط هواپیما، یکی از مواردی است که در لیست هزینه‌های سفر قرار دارد؛ اما آیا می‌شود بلیط هواپیما را ارزان بخریم؟ بله، ایرلاین‌هایی در دنیا هستند که بلیط هواپیما را ارزان‌تر از همه‌جا می‌فروشند؛ کافی است آن‌ها را بشناسید. در ادامه، ایرلاین‌هایی را معرفی کردم که با وجودشان بلیط هواپیما ارزان است.

 

ایرآسیا (AirAsia)

شرکت هواپیمایی ایرآسیا چند سال است که عنوان بهترین ایرلاین ارزان قیمت دنیا را دارد. سال 1993 میلادی بود که این شرکت در مالزی تاسیس شد و بعد از بحران‌های مالی و مشکل‌هایی که سر راه داشت، حالا جایگاه ویژه‌ای در بین ایرلاین‌های بین‌المللی و پروازهایی به بیشتر از 165 مقصد در جهان دارد. سرویس‌دهی مناسب، مهمانداران صمیمی و مشتری مداری، سه دلیل مهم انتخاب این ایرلاین است.

 

نروژین ایر (Norwegian Air)

نروژین ایر، ایرلاین نروژی پرطرفداری است که پروازهایی برفراز اقیانوس اطلس و با منظره‌های فراموش‌نشدنی دارد. این ایرلاین ارزان، برای چند سال به عنوان بهترین ایرلاین ارزان اروپا انتخاب شده است. نروژین ایر، صاحب عنوان بهترین پرواز طولانی مدت و ارزان قیمت است.

 

ایزی جت (EasyJet)

شرکت هواپیمایی ایزی جت، به‌دلیل قیمت پایین بلیط هواپیما و خدمات مناسب، به عنوان یکی از بهترین ایرلاین‌های ارزان قیمت دنیا شناخته شده است. ایزی جت بیشتر از 230 هواپیمای ایرباس دارد و تقریبا 800 مقصد در اروپا را در لیست پروازهای خود دارد.

 

این مطلب را هم بخوانید: قوانینی که پیش از سفر به استانبول باید بدانید!

 

جت استار ایرویز (JetStar Airways)

جت استار، زیرمجموعه شرکت هواپیمایی ملی استرالیا، کانتاس است. این ایرلاین بیشتر از 70 هواپیمای مسافربری و باربری دارد که شامل ایرباس 320 و بوئینگ 787 سری دریم لاینر است. این ایرلاین هم به قیمت کم بلیط و ارائه خدمات مناسب در طول پرواز معروف است.

 

ایرآسیا ایکس (AirAsia X)

ایرآسیا ایکس یکی از بهترین ایرلاین‌ها برای پروازهای طولانی مدت است. ناوگان این ایرلاین با هواپیماهای ایرباس ای 300-330 به سرتاسر آسیا پرواز می‌کنند. ایرآسیا ایکس، صاحب عنوان بهترین پرواز پرمیوم ارزان قیمت و بهترین صندلی پرمیوم ارزان قیمت دنیا است؛ زیرا بلیط‌های ارزان قیمت در کلاس‌های پروازهای پرمیوم و اکونومی ارائه می‌کند که کیفیت بالایی در ارائه خدمات دارد.

 

شرکت هواپیمایی وست جت در کانادا

 

وست جت (WestJet)

شرکت هواپیمایی وست جت در کانادا و سال 1996 به دست دیوید نیلمن تاسیس شده است. این ایرلاین حالا بیشتر از 100 فروند هواپیمای بوئینگ و به ببیشتر از 100 مقصد پرواز دارد. وست جت، بعد از ایرلاین اصلی کانادا، یعنی کانادا ایر، بزرگترین ایرلاین کانادا از نظر تعداد پرواز و مسافر است.

 

ایندی‌گو (IndiGo)

ایندی‌گو، شرکت هواپیمایی هندی است که هفت سال به‌عنوان بهترین ایرلاین ارزان قیمت آسیای مرکزی انتخاب شده است. این ایرلاین که سریع به یکی از محبوب‌ترین و بهترین ایرلاین‌های ارزان قیمت دنیا تبدیل شد، در سال 2006 تاسیس شده است. ایندی‌گو به 48 مقصد داخلی و بین‌المللی پرواز دارد و بین گردشگران به ارائه خدمات باکیفیت و بلیط مقرون‌به‌صرفه، مشهور است. این ایرلاین آسیایی از نظر جابه‌جایی مسافران در آسیا رتبه هفت را از سال 2016 در اختیار دارد. قطب‌های مرکزی ایندی‌گو، فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی شهر دهلی، فرودگاه بین‌‌الملیی چاتراپاتی شیواجی و فرودگاه نتاجی سوباش چاندرا بوز هستند.

 

آزول برزیلین ایرلاینز (Azul Brazilian Airlines)

آزول برزیلین ایرلاینز، سال 2008 در شهر سائوپائولو برزیل تاسیس شد. آزول، عنوان بهترین مهمانداران هواپیما و بهترین ایرلاین ارزان قیمت را در آمریکای جنوبی در اختیار دارد. این ایرلاین زیرمجموعه شرکت وست‌جت است که قبل‌تر به آن اشاره کردم.

 

ساوت‌وست ایرلاینز (Southwest Airlines)

ساوت‌وست ایرلاینز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در ایالات متحده آمریکا است که در سال 1967 میلادی تاسیس شده است. این شرکت در تگزاس قرار دارد و به‌عنوان بزرگترین ایرلاین ارزان قیمت جهان شناخته می‌شود. ساوت‌وست به حدود 10 کشور خارجی و بیشتر از 100 مقصد داخلی پرواز دارد.

 

جت بلو (JetBlue)

ششمین شرکت‌ هواپیمایی آمریکا، جت بلو است که از سال 2000 فعالیت رسمی خود را شروع کرده است؛ اما تاسیس آن به سال 1998 میلادی برمی‌گردد. قطب اصلی پروازهای شرکت هواپیمایی جت‌بلو در فرودگاه جان‌اف‌کندی است و دفتر مرکزی این شرکت در ایالت نیویورک قرار دارد.

 

اسکوت (Scoot)

اسکوت، در سنگاپور است و از سال 2012 فعالیت خود را در زمینه هواپیمایی شروع کرده است. بلیط‌های این ایرلاین شما را به بیشتر از 18 مقصد در سرتاسر جهان می‌رساند.

 

یورو وینگز (EuroWings)

GmbH اسم اختصاری این ایرلاین است. یورو وینگز یک ایرلاین آلمانی است که در سال 1996 تاسیس شده است و زیر نظر خطوط هوایی لوفت هانزا فعالیت می‌کند. قطب فعالیت این شرکت فرودگاه بین‌المللی دوسلدورف آلمان است و علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهایی به مقصد‌های اروپایی و تعداد محدودی خارج از اروپا دارد.

 

در آخر

با این ایرلاین‌ها بلیط هواپیما ارزان است؛ اما چه ارزان سفر کنید چه گران، مطئن باشید سفر به خودتان و دوستانتان خوش می‌گذرد. اگر روزی با این ایرلاین‌ها سفر کردید نگران برخورد مهمانداران یا کیفیت خدمات نباشید، ارزان هستند؛ اما بی‌کیفیت نیستند و سفر خوشی را برای شما می‌سازند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی