hambergermenu

بررسی فلاورباکس چوبی، گلدان چوبی مناسب روف گاردن و فضای باز

فلاورباکس چوبی چیست؟

فلاورباکس چوبی گلدانی به شکل جعبه می باشد از چوب ساخته شده و معمولا برای استفاده در فضای باز و روف گاردن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از این گلدان چوبی می توان در تراس و نرده نیز استفاده کرد که زیبایی و جذابیت خارق العاده ای دارد. این گلدان ها غالبا در شکل ه مستطیل و مربع طراحی و ساخته می شوندو ظاهری جالب و زیبا دارند.

 

فلاورباکس چوبی چیست؟

 

این گلدان چوبی چه ویزگی هایی دارد؟

این نوع از گلدان چوبی که با نام فلاورباکس چوبی شناخته می شود، بسیار مقاوم بوده و می تواند در شرایط جوی محیط باز مثل باران، آفتاب باد و طوفان و … به خوبی سالم بماند.

 

به همین سبب فلاور باکس ساخته شده از چوب بیشتر در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد و فضاهای تراس و روف گاردن مناسب آن می باشند.

 

چوب عنصری است که از دل طبیعت به دست می آید و می توان گفت که بهترین گزینه برای نگهداری و مراقبت از گل و گیاهان شما می باشد.گلدان چوبی بر خلاف گلدان های فایرگلاس و آلمینیومی احساس طبیعی و زیبایی طرح چوب را در خود دارد.

 

قیمت فلاورباکس چوبی با توجه به زیبایی،مقاومت و مزایای آن نسبت به سایر متریال ها به صرفه تر می باشد .یکی از مزایای خرید فلاورباکس چوبی، آسان بودن جابجای آن است.

 

فلاورباکس مقاوم است اما برای محافظ از آن می توان از یک لایه رنگ و یا محافظ استفاده کرد.رنگ چوب بسیار زیبا و دلنشین است اما می توان از رنگ های روشن تر نیز برای فلاورباکس و گلدان چوبی استفاده کرد.

 

اجرای فلاورباکس در نمای ساختمان نیز رایج بوده و میتواند نمای بیرونی ساختمان را نیز متحوا کند.یکی از مزیای ساخت فلاورباکس چوبی، این است که زهکشی و طراحی و نگهداری اصولی، می توان تا سالیان طولانی از آن استفاده کرد.

 

نقش فلاورباکس چوبی در روف گاردن

 

نقش فلاورباکس چوبی در روف گاردن

روف گاردن به محوطه سازی روی پشت بام گفته می شود که همیشه نقش گل و گیاهان در آن ضروری می باشد.

 

روف گاردن ها در سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند.زندگی شهرنشینی انسان را از طبیعت دور کرده است و با آلودگی و شلوغی شهر های بزگی همچون تهران اجرای روف گاردن در تهران به یکی از فعالیت ها مهم ساخت و ساز تبدیل شده است.روف گاردن فضای دنجی را در نزدیکی انسان فراهم می آورد که برای استراحت و گذراندن وقت بسیار عالی می باشد.

 

همانطور که اشاره شده گلدان چوبی مدل فلاورباکس،در فضای باز عملکری عالی دارد و می تواند در شرایط جوی مختلف دوام بیاورد از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای روف گاردن می باشد.

 

در طراحی روف گاردن می توان از طرح ها و ایده های مختلفی استفاده کرد و خاصیت جابجایی راحت فلاورباکس چوبی، این امکان را به طراح می دهد تا بتواند آنها را در هرجا که نیاز است قرار دهد و این از ویژگی های مثبت این نوع از گلدان می باشد.

 

می توان از فلاورباکس چوبی ایستاده  در کناره های بام خود استفاده کرد که علاوه بر زیبایی محوطه، حریم خصوصی افراد را نیز تامین می کند.

 

البته می توان از فلاور باکس در بخش های مختلفی نیز استفاده کرد مثل تراس،روی نرده، در کنار آلاچیق چوبی و… .

 

بررسی فلاورباکس چوبی، گلدان چوبی مناسب روف گاردن و فضای باز

 

جمع بندی

محوطه سازی و روف گاردن در دنیای امروز و زندگی شهری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به دلیل دور بودن انسان از طبیعت اجرای روف گاردن روی پشت بام خانه، یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد محوطه ای سرسبز در نزدیکی انسان می باشد.

 

گلدان چوبی مدل فلاورباکس، یکی از راه های نگهداری از گیاهان در فضای باز می باشد که زیبا و کار آمدی آن باعث شده تا نقش مهمی در محوطه سازی و روف گاردن داشته باشد.

 

یک فلاورباکس چوبی مقاوم،زیبا و کارآمد بوده می تواند جلوه خاصی به روف گاردن شما بیافزاید.می توان از آن در طراحی و مدل های مختلفی استفاده کرد و مراقبت و نگهداری آن ها آسان است.

 

اگر قصد دارید از گل و گیاهان در فضای بیرونی استفاده کنید پیشنهاد می شود که حتما از فلاور باکس چوبی استفاده کنید.

 

گروه مهندسی آزمان با سالها تجربه در زمینه محوطه سازی و روف گاردن از بهترین هی این صنعت می باشد و برای اطلاع از قیمت گلدان چوبی و خرید فلاورباکس چوبی و همچنین طراحی و اجرای روف گاردن می توانید به وب سایت ایشان به نشانی https://azhman-group.com/ مراجعه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *