hambergermenu

بهترین آموزش حضوری فارکس در اصفهان کجاست

 

آموزش فارکس در اصفهان | استاد ترید

 

آکادمی استاد ترید از باتجربه‌ترین آموزشگاه‌ها در زمینه آموزش فارکس در اصفهان با همکاری بهترین استادان همچون امین ابراهیمی کیانی و کارشناسان معاملات بازار فارکس می‌باشد. هدف اصلی دوره‌های آموزشی فارکس آشنایی بیشتر مردم با بازارهای جهانی و افزایش توانایی آنها به کسب درآمد دلاری است که عنوان‌های بسیاری از جمله آموزش اصول و مفاهیم پایه و آموزش‌های لازم در خصوص انواع تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال بازار فارکس را پوشش می‌دهد.

 

این دوره همچنین شامل آموزش سرمایه‌گذاری و معامله طلا و نقره و خرید و فروش انواع جفت ارزهای مختلف جهانی موجود در فارکس است. در این مقاله درمورد موضوعاتی که آکادمی استاد ترید در کلاس آموزش فارکس در اصفهان به دانشجویان خود ارائه می‌دهد، صحبت می‌کنیم.

 

بهترین آموزشگاه فارکس در اصفهان | استاد ترید

معرفی دوره حضوری فارکس در اصفهان 

بازار فارکس جایی برای انجام معاملات بی حد و مرز جفت ارزهای بین‌المللی با حجم بسیار بالا است. این بازار جهانی با حجم پول در گردش حدوداً 5.1 تریلیون دلار در روز، فرصت‌های کسب درآمد دلاری و امکان سرمایه‌گذاری‌های پر سود را در هر کشوری به کاربران می‌دهد. به همین علت است که وقتی این سوال برایتان پیش می‌آید که چگونه درآمد دلاری داشته باشیم، اولین و بهترین پاسخ، ورود به بازار فارکس است، اما باید توجه داشت که موفقیت در معاملات فارکس مستلزم اقدامات هوشمندانه و آموزش حرفه‌ای است. لذا بدون کسب دانش و مهارت و تجربه، رسیدن به موفقیت و کسب درآمد دلاری بسیار دشوار است.

 

هرچند دوره‌های آنلاین و آموزش‌های زیادی در زمینه نحوه ورود و انجام معامله در بازار فارکس وجود دارد، اما افراد بسیاری دوره آموزش حضوری فارکس را به آموزش‌های آنلاین ترجیح می‌دهند. اگر در اصفهان زندگی می‌کنید و به یک دوره حضوری آموزش فارکس در اصفهان احتیاج دارید، آکادمی استاد ترید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

دوره حضوری صفر تا صد آموزش فارکس در اصفهان

کلاس آموزش فارکس آکادمی استاد ترید در اصفهان یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی بازار فارکس است. این دوره در 10 جلسه و در کل به مدت 30 ساعت ارائه شده و مطالب زیر بخشی از عنوان‌های این دوره است:

 

 

  • آشنایی با روندها در فارکس مانند؛ موج، شتاب حرکن قیمت، ساختار روند، پیوت‌ها، حجم معاملات و غیره

 

  • آموزش تشخیص و بررسی سطوح حمایت و مقاومت

 

  • آموزش طراحی استراتژی معاملاتی شخصی، یعنی بعد از دوره دانشجویان قادر خواهند بود یک استراتژی معاملاتی کاربردی برای خود بنویسند.

 

  • آموزش تحلیل‌های جامع، مدیریت ریسک و سرمایه و ژورنال نویسی ترید

 

  • آموزش و تحلیل استراتژی معاملاتی، الگوهای هندسی و نحوه انجام بک تست

 

  • آموزش امواج الویت

 

کلاس آموزش فارکس در اصفهان

 

دوره حضوری فارکس در اصفهان به چه شکل است؟

دوره حضوری آموزش فارکس در اصفهان شامل آموزش‌های تئوری و عملی است، افراد در این دوره فارکس نحوه معامله یا همان ترید را به صورت عملی در کلاس و زیر نظر اساتید فرا می‌گیرند. گفتنی است که تمام دوره‌های آموزشی آکادمی استاد ترید شامل ویدیوهای آموزشی کلاس‌ها به هماره پشتیبانی دائمی نیز می‌شود.

 

پشتیبانی دوره حضوری فارکس در اصفهان

ویژگی بارز دیگر و متمایز کننده کلاس فارکس استاد ترید با سایر دوره‌ها، پشتیبانی دائمی تیم آکادمی حتی پس از پایان دوره‌ آموزشی است. دانشجویان دوره پس از اتمام کلاس آموزش 30 ساعته، می‌توانند در هر زمان برای رفع مسائل و مشکلات خود، با مجموعه تماس بگیرند.

 

بهترین استاد فارکس در اصفهان

دوره آموزش فارکس در اصفهان توسط بهترین اساتید باتجربه که خودشان سابقه‌ای طولانی در معاملات ارز بازار فارکس را دارند، ارائه می‌شود. تحلیل‌ در بازار فارکس شامل سه تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و تحلیل احساسات بازار است، تحلیل‌ فاندامنتال مهم‌ترین تحلیل در بازار فارکس محسوب می‌شود، که استاتید با تجربه آکادمی استاد ترید در طول دوره به دانشجویان کامل توضیح خواهند داد.

 

مدرک فنی حرفه‌ای فارکس

آموزشگاه‌های زیادی به شکل آنلاین یا به صورت حضوری در زمینه آموزش فارکس فعالیت می‌کنند، اما به یاد داشته باشید که فقط تعداد کمی از آن‌ها امکان اخذ مدرک فنی حرفه‌ای و مدرک بین‌المللی فارکس را برای شما فراهم می‌کنند.آکادمی استاد ترید با دوره حضوری آموزش فارکس در اصفهان جزو معدود‌ آموزشگاه‌هایی است که به دانشجویان خود مدرک فنی حرفه‌ای ارائه می‌دهد، و برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای دوره فارکس شما باید بعد از اتمام دوره آموزش فارکس در اصفهان در آزمون مربوطه شرکت کرده و پس از تائید مدرک خود را دریافت کنید، درواقع پس از پایان این دوره داوطلبان به آزمون فنی حرفه‌ای معرفی شده و در صورت قبولی در این آزمون موفق به گرفتن مدرک از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌شوند.

 

لینک مفید: تحلیل بیت کوین

 

جمع بندی

هر شخصی و در هر کجای دنیا و با حداقل سرمایه می‌تواند به بازار فارکس که یک بازار جهانی و بین‌المللی است وارد شود، اما کسب درآمد دلاری و موفقیت در این بازار نیازمند دانش و تجربه است، دوره آموزش فارکس در اصفهان که توسط آکادمی استاد ترید برگزار می‌شود، تمامی موضوعات حوزه فارکس از آشنایی با مفاهیم پایه تا تبدیل شدن به یک تحلیلگر حرفه‌ای را پوشش می‌دهد و تا به آخر همراه دانشجویان خود است.

 

دسته بندی :

دیدگاه ها

  • سمیرا زندی اسفند ۱۵, ۱۴۰۱ :: ۸:۳۷ ق.ظ

    ممنون از مجله باحال مگ بابت معرفی آموزشگاه های ارز دیجیتال

    • منصوری اسفند ۱۶, ۱۴۰۱ :: ۱۲:۳۵ ب.ظ

      خوشحالیم که مفید بوده

  • سمیرا تیر ۶, ۱۴۰۲ :: ۲:۰۵ ب.ظ

    سلام من فارکس رو پیش استاد خانی تو اموزشگاه راه مقصود رباط سوم یادگرفتم و الان دورم حدودا ۵ ماهه تموم شده و دارم پشتیبانی میشم، خیلی کارشون درست هست با تشکر از ایشون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *