hambergermenu

بهترین روان نویس فانتزی از کجا بخریم ؟

بهترین رواننویس فانتزی از کجا بخریم ؟

روان نویس در دسته لوازم تحریر قرار می‌گیرد و دارای یک مخزن جوهر مایع روان و بدنه‌ای غالباً از جنس فلز است. گاهی هم بدنه این قلم سفارشی است و از متریال دیگری برای ساخت آن استفاده می‌شود. نوع نوشتن با روان نویس کاملاً متفاوت از نوشتن با خودکار و خودنویس است. روان نویس‌ها برای افراد علاقه‌مند به خو‌شنویسی و البته جهت استفاده در امور روزمره نیز کاربرد دارد.

 

روان نویس را می‌توانید به عنوان یک هدیه جذاب و به یاد ماندنی به اشخاصی که دوستشان دارید هدیه بدهید. این وسیله در اشکال و طرح‌های بسیار شیک و به اصطلاح فانتزی در نوشت‌افزارها و مراکز فروش لوازم تحریر موجود است؛ بنابراین اگر ایده خرید روان نویس برای هدیه را دارید، خرید یکی از طرح‌های فانتزی این وسیله، جذابیت هدیه را چندین برابر می‌کند. در این مقاله قصد داریم راجع به روان نویس و نحوه خرید آن صحبت کنیم. پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

 

بهترین رواننویس فانتزی از کجا بخریم ؟

 

ویژگی‌ها و کاربرد روان نویس

روان نویس یک نوع قلم است و از لحاظ کارایی بین خودکار و ماژیک قرار می‌گیرد. این نوشت‌افزار از لحاظ خصوصیات و مشخصات ظاهری با سایر قلم‌ها متفاوت است. جوهر رواننویس به خاطر مایع بودن دیر خشک می‌شود. از این وسیله می‌توان برای نوشتن روی انواع کاغذها از قبیل کاغذ چاپ، کاغذ براق، محتوا و حتی رسیدها استفاده کرد.

 

مزیت کلی رواننویس نسبت به خودکار معمولی

جوهر روان نویس قابل تعویض و جایگزینی است. با این وصف مجبور نیستید پس از اتمام جوهر، روان نویس را دور بریزید و دوباره برای خرید روان نویس هزینه بپردازید. کافیست مغزی دیگری جایگزین کنید و دوباره مثل روز اول از رواننویس خود استفاده کنید.

 

تولیدکنندگان نوشت‌افزار با پیاده کردن طرح‌های خلاقانه انواع لوازم تحریر فانتزی را به بازار عرضه می‌کنند. مزیت کلی این وسایل ایجاد تنوع و افزایش روحیه در مصرف‌کنندگان بالاخص دانش آموزان است. در ادامه برخی مزیت‌های رواننویس فانتزی را بیان کرده‌ایم.

 

مزایای روان نویس فانتزی

 

  • علاقه‌مند کردن دانش آموزان: تولیدکنندگان نوشت‌افزار انواع لوازم تحریر فانتزی را با هدف جذب و علاقه‌مند کردن دانش آموزان تولید می‌کنند.

 

  • زیباتر کردن دکور میز تحریر: از طرفی فانتزی بودن این وسیله باعث می‌شود جلوه‌ زیبایی در دکور میز تحریر ایجاد کند. به همین دلیل بیشتر افراد به نوشت‌افزارهای طراح فانتزی از جمله روان نویس فانتزی علاقه‌مند هستند.

 

  • ایجاد تنوع در درس خواندن و افزایش روحیه و علاقه به نوشتن: طرح‌های فانتزی با ایجاد روحیه شاد علاقه به نوشتن را بیشتر می‌کنند.

 

نکات مهم خرید روان نویس

اکنون اگر به دلیل علاقه شخصی یا هدیه دادن می‌خواهید روان نویس خریداری کنید، بهتر است با این وسیله بیشتر آشنا شوید. همچنین در هنگام خرید روان نویس توجه به چند نکته زیر مهم و ضروری است.

 

رواننویس برای چه کسانی مناسب است؟

توجه داشته باشید که روان نویس مانند خودکار عادی نیست و به نوعی باید گفت نوشتن با آن قِلق می‌خواهد. جوهر این قلم مایع است و دیر خشک می‌شود. این وسیله برای افراد کندنویس مناسب نیست؛ زیرا حین نوشتن با رواننویس جوهر آن پخش می‌شود و اگر سرعت شما در نوشتن پایین باشد، نوشتار خراب شده و حتی کاغذ شما هم از پشت جوهر پس می‌دهد. با این وصف می‌توان گفت رواننویس بهترین خودکار برای کسانی است که سرعت نوشتن آن‌ها بالاست. این قلم برای افراد علاقه‌مند به خوش‌نویسی نیز بهترین گزینه است.

 

رواننویس برای چه کسانی مناسب است؟

 

بهترین مارک روان نویس

توجه به مارک روان نویس مهم‌ترین پارامتر یک خرید خوب و باکیفیت است. برخی از برندها از قبیل یونی بال، استدلر، ایشیکاوا، پنتر، پارکر، لامی و فابرکاستل روان نویس‌های بسیار باکیفیت و قیمت مناسبی را به بازار عرضه کرده‌اند.

 

البته ممکن است برخی برندهای مشهور روان نویس را در فروشگاه لوازم تحریر محله خود پیدا نکنید؛ اما با خرید آنلاین لوازم تحریر به طیف وسیعی از انواع لوازم نوشتن از جمله روان نویس فانتزی، خودکار فانتزی و ….. دسترسی خواهید داشت.

 

وزن رواننویس

نکته حائز اهمیت دیگر در هنگام خرید روان نویس توجه به وزن روان نویس است. جهت بهتر نوشتن لازم است که یک قلم خوش دست و ترجیحاً سبک وزن در دست داشته باشید. برخی روان نویس‌ها از بدنه فلز و گاها با قطر بیشتری نسبت به رواننویس عادی تولید می‌شود. این موضوع برای اکثر افراد خوشایند نیست و باعث خسته شدن دست آن‌ها می‌شود.

 

قیمت روان نویس

یکی از پارامترهای مهم در هنگام خرید روان نویس توجه به قیمت آن است. به طور کلی طبیعی است که یک روان نویس با کیفیت قیمت بالاتری داشته باشد. البته همیشه گران بودن قیمت یک کالا از جمله روان نویس، کیفیت آن را تضمین نمی‌کند؛ بنابراین به موازات توجه به مارک، قیمت و کیفیت کالا باید در صورت امکان آن را تست کنید.

 

تست کردن رواننویس

قبل از خرید روان نویس بهتر است وضعیت جوهر آن را چک کنید و در خصوص خشک نبودن جوهر اطمینان حاصل کنید. جهت تشخیص خشک نبودن روان نویس تنها نوشتن جمله‌ای کوتاه بر یک کاغذ کفایت می‌کند. با این کار هم خیالتان از بابت خشک نبودن رواننویس راحت می‌شود، هم اینکه در مورد روان نوشتن آن نیز مطمئن خواهید شد. در نظر داشته باشد که روان نویس باید درست مثل اسمش کاملاً روان و آسان نویس باشد.

 

لازم به ذکر است که در هنگام خرید آنلاین روان نویس از سایت‌هایی خرید کنید که امکان مرجوع کردن کالا را فراهم کرده‌اند در این حالت اگر محصول خریداری شده را با چیزی که در سایت گفته شده همخوانی نداشته باشد، می‌توانید آن را پس بفرستید. همچنین در صورت پسندیدن محصولی در سایت می‌توانید به بخش نظرات و دیدگاه‌ها بروید و نظر مشتریان و سایر کاربران سایت در مورد آن محصول بررسی کنید.

 

تست کردن رواننویس

 

جمع بندی

لوازم تحریر جزو وسایلی است که هر فرد در طول زندگی خود با آن سروکار دارد. قشر محصل بیشترین مصرف‌کنندگان لوازم تحریر در سرتاسر دنیا هستند. یکی از لوازم تحریر بسیار جذاب که همه افراد در هر سنی ممکن است از آن استفاده کنند، روان نویس‌ها هستند. این وسیله یک قلم با جوهر مایع روان است که نوشتار را زیباتر و یونیک‌تر می‌کند. رواننویس برای افراد با مهارت تندنویسی گزینه بسیار مناسبی است. این وسیله در اشکال و طرح‌های گوناگون فانتزی و ساده در مراکز فروش لوازم تحریر موجود است.

 

کسب اطلاعات بیشتر  :

طبیعتا در این مقاله کوتاه نمیتوانیم اطلاعات بیشتر در مورد خرید لوازم و تحریر و … به شما ارئه کنیم. درصورت تمایل جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر درباره لوازم تحریر و لوازم تحریر فانتزی میتوانید از طریق خط ویــژه فروشگاه هیس به شماره : 28426420-021 با کارشناسان فروشگاه هیس در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری رو به شما ارائه دهند .

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *