hambergermenu

بهترین روش فیشیال پوست در منزل برای انواع پوست

 

فیشیال پوست در منزل

 

فیشیال پوست (Facial Skin) به مراحل مختلفی گفته می‌شود که در آن به پوست صورت توجه می‌شود و مراحلی مختلف برای تمیز کردن، خشک کردن، حفظ رطوبت و تقویت پوست صورت در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند معمولاً توسط متخصصان پوست و آرایشگران فعالیت می‌شود و در مراکز خدمات پوستی نیز این خدمات ارائه می‌شود.

 

هدف اصلی فیشیال پوست، بهبود کیفیت و حالت پوست صورت است. بسته به پوست شما ممکن است نیاز به تغذیه، خشک شدن، بهبود رنگ پوست، جوان‌سازی، رفع چین و چروک یا کنترل چربی و جلوگیری از جوش‌ها و آکنه‌های پوستی باشد.

 

این فرآیند شامل فرآیند پاکسازی پوست، اسکراب کردن، ماسک پوست، ماساژ صورت و اینفیوژن است. استفاده از محصولاتی مانند آبگوشت، سرم، ماسک، کرم، لوسیون و نوار چشم برای بهبود پوست جزو مراحل اصلی فیشیال پوست است.

 

استفاده از لایه بردار برای فیشیال پوست صورت

سرم پیلینگ قرمز اوردینری ، با دارا بودن ترکیباتی موثر به عنوان یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، کلاژن و ویتامین‌های آن، قادر است تا هم پوست را تجدید بخشید و هم رطوبت طبیعی پوست را حفظ کند. با استفاده از این سرم، می‌توانید از توانایی های آن برای جوان سازی، ترمیم و بهبود استحکام پوست، بازگرداندن روشنایی و ترمیم دیده بانان پوستی استفاده کنید. همچنین، با داشتن تاثیر ملایم پیلینگ، می‌تواند لایه برداری پوست را بدون تلف کردن بهتر از روشنایی پوست شما کمک کند.

 

سرم پیلینگ قرمز اوردینری

 

استفاده از ضد چروک برای فیشیال پوست صورت

کرم آزلائیک اسید اوردینری ، می‌تواند با ترکیبات فعال موجود در آن، به پاک کردن پوست و درمان آکنه، جوش، اولتراسیون و لک‌های پوست شما کمک کند. همچنین، این محصول قادر است با ترمیم پوست و ترک‌های چروکی، لایه ظریفی ایجاد کند که می‌تواند از ترشح بیش از حد چربی در پوست جلوگیری کند و به خاطر ترکیب مناسب آنتی‌اکسیدان‌ها، به بهبود و تجدید پوست می‌تواند کمک کند.

 

استفاده از ضد چروک برای فیشیال پوست صورت

 

استفاده از فیس واش برای فیشیال پوست صورت

فیس واش پوندز در گیلاسک یک محصول ضد باکتری و مرطوب‌کننده برای پوست صورت است که با ترکیبی از کربنات کلسیم و عصاره‌های گیاهی می‌تواند به پوست خود ایجاد تغییر و بهبود بخشی ویژه‌ای بدهد. این محصول به طور کلی برای پوست‌های نرم و ملایم مناسب می‌باشد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های برجسته این محصول اشاره می‌کنیم:

 

  1. 1.فیس واش پوندز با حضور عصاره‌های گیاهی مختلف می‌تواند به پوست صورت شما کمک کند تا نواحی مختلف پوست را خالی از باکتری کند و از ایجاد عفونت‌های مختلف جلوگیری کند.

 

  1. 2. با حضور ترکیبات مرطوب کننده و کربنات کلسیم، این محصول می‌تواند به نرمی پوست کمک کند و در عین حال حفظ رطوبت لازم برای پوست صورتتان را هم تضمین کند.

 

  1. 3. فیس واش پوندز به دلیل داشتن خاصیت رفع انواع آثار و نشانه‌های آکنه، می‌تواند به شما کمک کند که پوست صورت شما به شکل صحیح و مناسب پس از ایجاد این نوع شرایط بهبود پیدا کند.

 

به کمک فیس واش پوندز، شما می‌توانید پوست صورت خود را به شکل مناسبی تمیز کنید و از ویژگی‌هایی همچون پوستی نرم و ملایم لذت ببرید.

 

استفاده از کرم ضدآفتاب برای فیشیال پوست صورت

 

استفاده از کرم ضدآفتاب در فیشیال پوست به شدت توصیه می‌شود زیرا آفتاب در بلندمدت ممکن است باعث آسیب رساندن به پوست و پیری زودرس آن شود. البته در انتخاب کرم ضدآفتاب باید توجه داشت که بسته به نوع پوست شما انتخاب شود. در ادامه تعدادی از کرم‌های ضدآفتاب مناسب برای فیشیال پوست صورت را برای شما معرفی می‌کنم:

 

  • کرم ضدآفتاب فیزیولوژیک 50+ اورابی‌روژ: این کرم ضدآفتاب برای پوستهای حساس و چرب مناسب است و با داشتن عوامل ضد التهابی و آرامش بخش، باعث می‌شود پوست صورت شما باقی بماند و در عین حال از آسیب نور خورشید در برابر پوست شما محافظت کند.

 

استفاده از آبرسان پوست برای فیشیال پوست صورت

ایجاد رطوبت کافی در پوست همواره از مباحث مهم در بهداشت پوست محسوب می‌شود. در فیشیال پوست نیز به ارائه رطوبت کافی برای پوست صورت اهمیت زیادی داده می‌شود. آبرسان پوست (Moisturizer)، محصولی است که با استفاده از آن، می‌توانید پوست صورت خود را رطوبت بخشید و از خشک شدن و ترک خوردن پوست جلوگیری کنید.

 

آبرسان 100 ساعته کلینیک ، یکی از بهترین محصولات آبرسانی برای پوست صورت است. این پوشش کلاسیک، با داشتن فرمولاسیون خاص و ملاحظه‌ی نکات بهداشتی پوست، می‌تواند نسبت به بسیاری از محصولات دیگر آبرسان پوست ارایه نماید. آبرسان 100 ساعته کلینیک ، با داشتن ترکیبی از ویتامین C و E، اسید هیالورونیک، آلوئه ورا و ژاپنی بادام، برای کمک به حفظ و بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست به وجود آمده است. همچنین، این محصول قادر است تا به سرعت خشکی پوست را پوشش دهد و مانع از خشکی و پوسته شدن پوست شما شود. با استفاده از آبرسان 100 ساعته کلینیک، می‌توانید به دریافت پوستی نرم، شاداب و سالم برای خودتان کمک کنید.

 

استفاده از تونر پوست برای فیشیال پوست صورت

استفاده از تونر در بخش فیشیال پوست صورت، به کمک تعادل pH پوست و پاکسازی پوست از چربی و مواد آلودگی کمک می‌کند.

 

تونر پیکسی مدل GLOW با حضور ترکیبات فعال، می‌تواند به پوست شما کمک کند تا به سرعت برای درمان پوسته‌برداری، مقاومت در برابر تحریک‌های ضعیف، بدافزار لک‌ها و تکامل یک پوست سالم، تلاش کند. همچنین، ترکیب کننده‌های کاهنده از نمای ریز خطوط و تعدیل رنگ پوست، می‌توانند به شما کمک کنند که به راحتی برای تولید پوست صورت شاداب و نرم، تغذیه و بازسازی پوست انجام دهید.

 

استفاده از شوینده برای فیشیال پوست صورت

شوینده نوتروژینا ، دارای فرمولاسیون خاصی است که با شامل گلیسرین و ماده موضعی، می‌تواند پوست را از آلودگی‌ها و مواد زاید پاک کند. این محصول خاص با داشتن پس زمینه بهداشتی مناسب برای استفاده روزانه، همیشه می‌تواند پوست شما را تمیز نگه دارد. همچنین، با ارائه توضیحات به زبان فارسی بر روی بسته‌بندی، عملیات استفاده از این محصول برای شما بسیار ساده و راحت خواهد شد.

 

استفاده از ضد جوش برای فیشیال پوست صورت

ژل درمانی ضد جوش و ضد لک فوری نوتروژینا ، با داشتن ترکیب فعالی از عصاره سنجد و سالیسیلیک اسید، می‌تواند به جذب و از بین بردن چربی خارج شده از پوست، کمک کند و به شما کمک کند تا خطر ایجاد جوش‌ها و لک‌های جدید را کاهش دهید. همچنین، به دلیل تاثیر خنثی کننده روی باکتری های ضایعات پوست، می‌تواند به شما کمک کند که پوست شما به سرعت متجدد شده و حساسیت، التهاب، التهابات و… کاهش پیدا کند.

 

مراقبت از پوست از مصادیقی است که همیشه در توجه بسیاری از مردم قرار داشته است. با توجه به اهمیت این بخش از بدن، تولید کنندگان محصولات آرایشی- بهداشتی راهکارهای مختلفی را در اختیار مشتریان قرار داده اند.

 

محصولات مراقبت از پوست فروشگاه اینترنتی گیلاسک

محصولات سایت گیلاسک که در زمینه مراقبت از پوست تولید می‌شوند، دارای ویژگی‌های بسیار مناسب برای تمامی انواع پوست هستند. این محصولات خاص می‌توانند تاثیرات مثبت و بسیار تاثیرگذاری برروی پوست داشته باشند. با استفاده از محصولات این سایت ، می‌توانید پوست صورت خود را به راحتی و با حفظ سلامتی به استقبال تحولات سلامت اجتماعی و عرصه‌ای برسانید.

https://gilasak.com

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *