hambergermenu

چگونه با بهترین کیفیت آرایش کنیم؟ ( معجزه ۵گانه )

چگونه با بهترین کیفیت آرایش کنیم : اولین و اصلی ترین سوال این است که آیا اصول اولیه را درست انجام داده اید؟ علاقه درونی شما به آرایش ممکن است با دیدن چهره ای زیبا و یا لبی براق به وجود آمده باشد.

 

اما ما رازی را برای شما فاش می کنیم که درباره ی آرایش اصولی، کاملا بی عیب و نقص است.

 

این راز واقعا شما را بیش از حد تصور بالا می برد و باعث می شود تا دیگران از شما تعریف و تمجید کنند. یک دختر قطعا می تواند بدون خط چشم یا سرخ کردن، آرایش خود را انجام دهد اما بدون پوستی صاف و یک‌دست راه به جایی نمی برد .

 

بنابراین، اگر شما ندانید که در واقع به کدام محصولات آرایشی مناسب نیاز دارید، استرس نداشته باشید، ما به شما در این مورد اطلاعات کافی می دهیم .

 

در زیر ۵ محصول زیبایی که برای آرایش بی عیب و نقص نیاز خواهید داشت آورده شده است :

1- مرطوب کننده

کلید رسیدن به پوستی صاف و یکنواخت در آماده کردن خوب آن است . در هر صورت، چه شما از یک فونداسیون چسبی، مایع و یا خامه ای استفاده کنید، همیشه با مرطوب کردن صورت شروع کنید .

 

قبل از اینکه اقدام به انجام آرایش پایه خود کنید، مقدار مناسبی از مرطوب کننده را به طور مساوی روی صورت خود بمالید .

 

2- پرایمر

پرایمر نه تنها باعث بیشتر باقی ماندن آرایش شما می شود، بلکه به پنهان کردن لکه ها و نقطه های تیره و همچنین جذب آب توسط پوست شما کمک می کند .

 

یک پرایمر را با توجه به الزامات زیبایی خود مانند یک خشک کننده برای پوست چرب و برای اصلاح رنگ انتخاب کنید .

 

شما میتوانید محصولی ایده آل را امتحان کنید که به رنگ دودی بوده و به تاری حفره های صورت کمک می کند.

 

3- فونداسیون

برای انتخاب فونداسیون مناسب، نوع پوست خود را در نظر بگیرید. فونداسیون مایع و کرمی برای پوست خشک بهتر عمل می کنند در حالی که فونداسیون های خامه ای و پودری برای پوست چرب مناسب هستند .

 

فونداسیون را روی صورت خود بمالید و به خوبی ترکیب کنید تا هیچ خط قابل مشاهده وجود نداشته باشد.

 

4- کانسیلر

هیچ زنی نمی تواند بدون استفاده از کانسیلر کاری از پیش ببرد زیرا دایره های تیره، زخم های آکنه و لکه های تیره هرگز شما را راحت نمی گذارند .

 

یک کانسیلر مایع قوی تهیه کرده و آن را زیر چشمان خود بمالید و از آن در زیر چشم ها و هر عیب و ایراد پوستی حتی روی پوست های براق و بی نقص استفاده کنید.

 

5- استفاده از پودر یا اسپری تنظیم کننده

در نهایت، تمام چیزی که شما نیاز دارید یک پودر فشرده، پودر مکمل و یا اسپری تنظیم کننده برای نگه داشتن آرایش شما در تمام روز است .

 

اگر پوستی خشک داشته باشید، به اسپری تنظیم کننده برای مرطوب و آب رسان کردن پوست اعتماد کنید و اگر پوستی چرب دارید، استفاده از پودر براق کننده برای شما بهتر خواهد بود.

 

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *