hambergermenu

بهترین مرکز تعمیر اسپلیت و پکیج تهران در سال۱۴۰۲ کدام است؟ + شماره تماس و آدرس

 

تهران سرویس یار؛ بهترین جا برای تعمیر اسپلیت و پکیج در تهران

 

به طور کلی همیشه تعمیر لوازم گرمایشی و سرمایشی (پکیج و اسپلیت) جزو خدمات پر متقاضی در شهرهای بزرگی مانند تهران محسوب می شود؛ اما هرچه یک شهر بزرگتر و پرجمیعت تر باشد یافتن یک مرکز معتبر و تخصصی برای تعمیر دستگاه های پکیج و کولر نیز در آن دشوارتر خواهد بود.، این موضوع باعث شده بسیاری از مردم به دنبال بهترین مرکز تعمیر پکیج و اسپلیت تهران برای سال 1402 باشند.

 

توجه داشته باشید که آنچه در انتخاب بهترین مرکز سرویس و تعمیر پکیج در تهران اهمیت دارد این است که مرکز انتخابی در عین دارا بودن تعمیرکارانی متخصص  به لحاظ قیمت و هزینه تعمیرات نیز با بودجه اقشار مختلف جامعه تناسب داشته باشد. طبیعتاً از بهترین مرکز تعمیرات کولر گازی تهران هم  یک چنین انتظاری می رود.

 

تهران سرویس یار؛  تعمیر پکیج در تهران به صورت فوری در منزل

با توجه به این که در حال حاضر پکیج ها جزو رایج ترین و پر استفاده ترین سیستم های گرمایشی محسوب می شوند؛ در نتیجه طبیعی است که نیاز فراوانی برای خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر این دستگاه ها نیز وجود داشته باشد؛ البته به دفعات دیده شده که در صورت خرابی این لوازم  بسیاری از مردم خودشان برای تعمیر پکیج دست به آچار میشوند تا از خرج های اضافی جلوگیری کنند. اما جالب است بدانید که در عمده مواردی که افراد بدون دانش فنی اقدام به تعمیرات پکیج می‌کنند، قطعات حساس این دستگاه گرمایشی مانند برد، پمپ، مشعل و مبدل های پکیج را خراب کرده و هزینه تعمیر آن را دو چندان می کنند؛ زیرا تعمیر پکیج یک کار بسیار تخصصی بوده و باید توسط تعمیرکاران و تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب انجام شود.

 

تعمیر پکیج در تهران به صورت فوری در منزل

 

با این تفاسیر اگر پکیج شما از نظر منبع انبساط، مبدل، مشعل، الکترود، دودکش، فن، پمپ، برد و هر قطعه دیگری دچار ایراد شده و به تعمیر نیاز داشته باشد؛ اکیداً توصیه می شود سرویس و تعمیر دستگاه را به افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید. ناگفته نماند خدماتی  که تهران سرویس یار ارائه می دهد صرفاً به سرویس و تعمیر پکیج تهران محدود نمی شود؛ بلکه حتی می توانید برای نصب و راه اندازی انواع پکیج های دیواری و زمینی نیز از کارشناسان این تعمیرگاه حرفه ای کمک بگیرید. به این ترتیب حتی می توانید از مزایای فوق العاده ای همچون موارد زیر بهره مند شوید:

 

  • عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری و زمینی توسط متخصصین در محل؛

 

  • تعمیرات پکیج تهرانب ا قیمت مقرون به صرفه؛

 

بگذارید این طور بگوییم فرض کنید در شهر بزرگی مانند پایتخت ساکن هستید و بیش تر از شهرستان ها در معرض گرانی و تورم قرار دارید؛ در این صورت طبیعتاً برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس پکیج باید هزینه های گزافی را بپردازید. در حالی که با مراجعه به بهترین مرکز تعمیر پکیج در تهران یعنی تهران سرویس یارمی توانید تعمیرات سیستم گرمایشی خود را در محل، با سرعت بالا و قیمت مناسب انجام دهید.

 

سرویس و تعمیر اسپلیت تهران توسط بهترین تعمیرکارها

وقتی صحبت از بهترین مراکز تعمیر اسپیلت تهران، کرج و سراسر ایران می شود؛ یعنی در این مراکز بهترین تعمیرکاران نیز حضور داشته و وظیفه تعمیر و سرویس کولرهای گازی اسپیلت را بر عهده دارند. در واقع تعمیر و عیب یابی سیستم های گرمایشی (انواع کولرهای گازی اسپیلت) در تهران و هر کجای دیگر، برای رفع ایرادات رایجی همچون موارد زیر انجام می شود:

  • معیوب بودن سیم کشی کولر؛

 

  • آبریزی (نشت آب کولر گازی)؛

 

  • باد گرم زدن (کاهش سرمایش) اسپلیت

 

  • خاموش شدن اسپیلت؛

 

  • برفک زدن لوله ها؛

 

  • لرزش یا تولید صداهای غیر معمول؛

 

  • روشن نشدن اسپیلت؛

 

  • وجود ایراد در پنل داخلی و غیره؛

 

با این تفاسیر تعمیر اسپلیت تهران، شامل تعمیر یا تعویض برد اسپلیت، تعمیر انواع برندهای کولرگازی اسپلیت (سامسونگ، ال جی، اجرنال و…)، شارژ گاز اسپیلت، پاکسازی فیلتر هوا، شسشتوی قطعات، سرویس کولر گازی اسپیلت، تعمیر فن داخلی، برطرف کردن آبریزش اسپیلت میشود. این کار باید توسط تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب انجام شود.

 

تعمیرات اسپلیت در تهران با 12 ماه گارانتی در تهران سرویس یار

 

حتی اگر فرضاً ساکن شمال تهران باشید و نمایندگی تعمیر اسپیلت و کولر گازی نیز در همان مناطق شمالی واقع شده باشد، باز هم به لحاظ رفت و آمد دچار مشقت خواهید شد؛ بنابراین این مژده را برای هموطنان تهرانی و ساکنین شهرستان ها داریم که براحتی می توانند انواع خدمات سرویس کولر گازی و تعمیر آن را از نزدیک ترین شعبه نمایندگی دریافت نمایند. فقط کافی است وارد لبنک زیر شده و برای سرویس و تعمیر اسپلیت تهران اقدام به ثبت درخواست کنید.

 

https://tehranserviceyar.com/air-conditioner-repair-service/

 

بنابراین صرف نظر از محل سکونت با مراجعه به نمایندگی تعمیر اسپیلت می توانید کلیه مشکلات این سیستم های سرمایشی را برطرف نمایید؛ اما تهران سرویس یار به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در محل نیز کرده است. این خدمات به خصوص برای پایتخت نشین ها اهمیت دارد چون مثلاً اگر قرار باشد دستگاه اسپیلت را برای تعمیر از شرق تهران به نمایندگی غرب تهران منتقل نمایید؛ نه تنها زمان بسیار زیادی از شما گرفته خواهد شد بلکه به لحاظ مخارج نیز دچار ضررهای مالی می شوید.

 

نتیجه گیری

خرابی انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی موضوعی است که در نهایت و پس از استفاده نسبتاً طولانی از این لوازم گریبان صاحبان آن ها را خواهد گرفت؛ البته هرچه فناوری بکار رفته در پکیج و اسپلید مدرن تر و به روز تر باشد، طبیعتاً ایراد و خرابی در آن ها دیرتر اتفاق خواهد افتاد اما در هر صورت پس از بروز عیب و ایراد در این سیستم ها، هوشمندانه ترین کار مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر و عیب یابی است.

 

مبادا به دلیل گرانی مخارج و هزینه ها به صورت خودجوش برای تعمیر پکیج و اسپیلت اقدام نمایید؛ زیرا نهت تنها ممکن است به این دستگاه ها آسیب های جدی بزنید بلکه همواره امکان دارد خودتان نیز صدمه ببینید. از طرفی با استفاده از خدمات بهترین مرکز تعمیر اسپلیت و پکیج در تهران یعنی تهران سرویس یار (tehranserviceyar.com) هزینه ای که پرداخت خواهید کرد کاملاً متناسب با کیفیت خدمات دریافتی و چه بسا ارزانتر و به صرفه تر است. برای استفاده از خدمات تهران سرویس یار میتوانید از طریق سایت اقدام کنید یا از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان این تعمیرگاه آنلاین در تماس باشید:

 

ایمیل: info@tehranserviceyar.com

 

تلفن: ۰۲۱۸۸۴۴۲۳۶۷

 

آدرس شعبه جضوری تهران سرویس یار: تهران؛ خیابان طالقانی شرقی بعداز چهار راه بهار

 

برچسب ها : کولر گازی

 

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *