hambergermenu

تور مالدیو، سفری به بهشت روی زمین

مالدیو کشوری با جزایر عجیب و غریب مرجانی است که در سراسر جهان به سواحل زیبا و آب‌های شفاف و درخشانش شهرت دارد. مالدیو با ترکیبی از رنگ‌های سبز، آبی و سفید در طبیعت بکر خود بهشتی واقعی روی زمین است. جزایر جنوبی کشور مالدیو جزو خلوت‌ترین جزایر این کشور به حساب می‌آیند و اگر دوست دارید در سفر به این مقصد بازه زمانی را در سکوت طبیعت جزایر مالدیو بگذرانید، جزیره جنوبی مالدیو مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

 

تور مالدیو، سفری به بهشت روی زمین

 

بی‌شک نام جزایر مالدیو را زیاد شنیده‌‌اید! جزایر مالدیو از 1192 جزیره تشکیل شده‌اند که درست در وسط اقیانوس هند همچون الماسی می‌درخشند و شما را شیفته خود می‌کنند. بیشتر این جزایر به شکل ریزورت‌‌های بزرگی هستند که به شهرت جهانی رسیده‌اند؛ همچنین این ریزورت‌های مالدیو برای بسیاری از تازه عروس و دامادها خدمات رایگان ویژه ‌و جذابی را در نظر گرفته است.

 

اگر تور جزایر مالدیو را برای سفر انتخاب کرده‌اید، مهم است بدانید که خدمات ترانسفر مالدیو با قایق‌های تندرو و کشتی‌‌های کروز یا پروازهای داخلی در جزایر انجام می‌پذیرد. به جرات می‌توان گفت که این مقصد به عنوان بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات نوروز 1402 شگفتی‌های منحصر‌به‌فردی برای شما مسافران عزیز دارد و تمامی ریزورت‌‌های این جزایر بالای 5 ستاره و تاپ لاکچری هستند.

 

تور جزایر مالدیو را برای سفر انتخاب کرده‌اید

 

زیباترین بخش سفرتان در تور مالدیو می‌تواند دیدن از جزایر متروکه و خالی از سکنه و کاملا بکر آن است که فضایی آرامش‌بخش و به دور از هیاهوی انسانی را برای شما می‌سازد. همچنین شما می‌توانید گشت در ساحل تابان وادهو که ساحلی مملو از نور و شگفتی است را تجربه کنید. راستی گشت کروز و اسپا درمانی نیز از دیگر لذت‌های جزیره مالدیو برای شماست.

 

حواستان باشد که بیشتر پروازهای مالدیو با ایرلاین قطر ایرویز که در رده ‌بندی‌‌های جهانی، همیشه جزو ۳ ایرلاین برتر و مشهور جهانی بوده است، برگزار می‌شود؛ بنابراین تور مالدیو با پرواز قطر بیشترین فروش را در آژانس‌های هواپیمایی دارد. تعداد روزهای سفر به این مقصد لوکس و جذاب در بازه زمانی عید نوروز ، می‌تواند از 4 شب تا 7 شب متغیر باشد و مسافران از این سفر استثنایی نهایت لذت را ببرند.

 

مهم است بدانید که مجموعه نامی گشت ایرانیان، مجری مستقیم و نیز برگزار کننده تور مالدیو از تهران و دیگر شهرهای ایران است و در تمامی مراحل انتخاب بهترین مقصد با ارزان‌ترین پکیج‌های مسافرتی در کنار شماست تا بتوانید به راحتی به این مقصد توریستی و ساحلی بروید و خاطرات لذت‌بخشی را بسازید.

 

تور مالدیو نامی گشت ایرانیان

 

هزینه سفر به مالدیو چقدر تمام می‌شود؟

هزینه سفر به کشور مالدیو به عوامل مختلفی همچون زمان سفر، نوع هتل و ایرلاینی که می‌کنید، بستگی دارد. به دلیل کاهش ارزش پول کشورمان، هزینه سفر به کشورهای مختلفی مثل مالدیو گران‌تر از سفرهای داخلی می‌شود. همچنین کشور مالدیو یکی از کشورهای توریستی قاره آسیا به‌حساب می‌آید و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت خدمات گردشگری در این کشور شده است.

 

اگر قصد سفر به این کشور را دارید و می‌خواهید برآورد کلی از هزینه های پیش رو داشته باشید، در ادامه مجموعه مسافرتی نامی گشت تخمین کلی از هزینه‌های تقریبی سفر یک هفته ای (7 شب و 8 روز) به مالدیو برای یک نفر را برای شما آورده است:

  • بلیط هواپیما ( رفت و برگشت): حدود 1000 دلار

 

  • حمل‌و‌نقل در کشور مالدیو: حدود 200 دلار

 

  • هزینه اقامت در هتل‌های روی آب: حدود 3900 دلار

 

  • غذا و نوشیدنی: حدود 200 دلار

 

  • بازدید از جاذبه‌های گردشگری مالدیو: حدود 300 دلار

 

هزینه سفر به مالدیو چقدر تمام می‌شود؟

 

نکته: به دلیل نوسانات ارزی، قیمت‌ها به دلار آمریکا آورده شده است. جمع این هزینه‌ها برابر با 5600 دلار می‌شود. علاوه بر این مبلغ، بهتر است که 300 دلار برای خرج‌های اضافی در نظر بگیرید تا اگر در طول سفر به این کشور، اگر حادثه غیرقابل پیش‌بینی برایتان رخ داد، پول به اندازه کافی داشته باشید.

 

اگر به دنبال ارزان‌ترین مرجع رزرو تورهای مالدیو هستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، متنوع‌ترین تورهای این مقاصد را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب‌های مناسبی را داشته باشید.

 

ضمنا این مجموعه سالهاست بعنوان مجری و برگزارکننده اصلی تورهای خارجی در طیف متنوعی فعالیت دارد و خوشبختانه شما می‌توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی