hambergermenu

جهیزیه اقتصادی از برند ال جی معرفی چند مدل از محصولات اقتصادی

چکیده : تهیه جهیزیه یکی از سنت‌های نیکو است که از دیرباز وجود داشته و برای کمک به زوج‌ها در آغاز زندگی از طرف خانواده عروس اهدا می‌شود. اگرچه نابسامانی و افزایش قیمت ناگهانی لوازم خانگی طی سال گذشته برخی از خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است.آیا میدانید برای تهیه جهیزیه عروس کدام وسایل ضروری هستند و کدام غیر ضروری؟ اولویت خرید در تهیه جهاز، با کدام وسایل است؟

 

تهیه جهیزیه یکی از سنت‌های نیکو است که از دیرباز وجود داشته و برای کمک به زوج‌ها در آغاز زندگی از طرف خانواده عروس اهدا می‌شود اگرچه نابسامانی و افزایش قیمت ناگهانی لوازم خانگی طی سال گذشته برخی از خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است.آیا میدانید برای تهیه جهیزیه عروس کدام وسایل ضروری هستند و کدام غیر ضروری؟ اولویت خرید در تهیه جهاز، با کدام وسایل است؟

 

برای دکوراسیون خانه عروس چه لوازمی لازم است؟ برای آشپزخانه به چه وسایلی از همه بیشتر احتیاج هست؟ با توجه به شرایط اقتصادی جامعه انتخاب یک جهیزیه با قیمتی مناسب و البته با کیفیت، بهترین گزینه برای تهیه جهیزیه می‌باشد.جهیزیه ی هر نوعروس بر اساس ذوق و سلیقه ی شخصی او خریداری می شود که بیشتر بانوان ست بودن تمامی وسایل و خرید از یک برند خاص را ترجیح می دهند.

 

تعداد زیادی از لوازم ضروری جهیزیه مربوط به آشپزخانه خواهد شد. از جمله وسایل برقی آشپزخانه می توان به یخچال، فریزر، اجاق گاز و ماشین لباسشویی اشاره کرد. البته خرید وسایل برقی دیگری مانند خرید ماشین ظرفشویی، قهوه جوش، سرخ کن، سولاردم، آرام پز، توستر، بخارپز، آبمیوه گیری، گوشت کوب برقی، همزن، سبزی خرد کن، کباب پز و… نیز اهمیت دارد.خریداری کردن وسایل برقی برند و دارای ضمانت پس از فروش از فروشگاه های معتبر بسیار مهم است.

 

سلام بابا در این مقاله سعی دارد به بررسی چند مدل از محصولات اقتصادی در برند ال جی و قیمت برخی از انها بپردازد تا از این طریق خرید راحت‌ تر و هدفمند تری داشته باشید.

 

لوازم خانگی ال جی

ال جی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است .تاریخچه ال جی به شرکت گلد استار (Gold Star) برمی‌گردد و از سال ۱۹۵۸ میلادی فعالیت خود را در صنعت الکترونیک آغاز کرده است.

 

از آن زمان تاکنون موفقیت‌های زیادی به دست آورده و موفق به جهانی کردن برند خود شده؛ به گونه‌ای که امروزه نام ال جی و لوازم خانگی با هم عجین شده است.

 

شعار معروف شرکت ال جی Life’s Good می باشد ومصرف کنندگان با استفاده از محصولات این برند زندگی خوب را تجربه خواهند کرد که بر طبق اصل همین شعار محصولات با کیفیت عالی تولید می شوند و همین امر باعث شده که بقیه برندها هم برای رقابت با ال جی سعی در ارائه محصولات با کیفیت بهتری را در دستور کار خود قرار دهند.

 

ال‌جی محصولات خود را در سه بخش: وسایل الکترونیکی، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی تقسیم نموده، که هر کدام از بخش‌ها، تحت مدیریت یک یا چند شرکت و زیرمجموعه قرار دارند.کمپانی ال جی، لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن، جاروبرقی، تهویه مطبوع و مایکروفر تولید می کند.

 

یخچال ال جی

یخچال‌ها از دیرباز تاکنون تغییرات بسیاری را به خود دیده‌اند. از یخچال‌های طبیعی گرفته تا یخچال‌های دست‌ساز زیرزمینی و بعدها یخچال‌های نفتی و گازی و عموم یخچال‌های امروزی که با جریان الکتریسیته کار می‌کنند.بخشی زیادی از شهرت ال جی با تولید یخچال فریزرهای با کیفیت و خوش‌ساخت که طراحی بسیار زیبایی دارند، به دست آمده است.

 

ال جی با پیشرفت تکنولوژی، نوآوری را به یخچال فریزرهای خود اضافه کرد و همیشه در صدد خلق قابلیت‌های جدیدی است تا یخچال‌هایش را بیش از پیش در دل خانه‌ها جا دهد.با مجهز کردن یخچال‌ها به نمایشگرهای پیشرفته برای نمایش وضعیت، می‌توان ردپای تکنولوژی روز دنیا را در محصولات این برند دید.انتخاب ظرفیت یخچال با توجه به تعداد افراد خانواده اولین ویژگی است که توجه به آن الزامی و حیاتی است.

 

یخچال های بالا پایین در بین مردم اهمیت زیادی دارد و برای همین شرکت های زیادی دست به تولید این سری محصولات کرده اند از جمله ال جی ، سامسونگ ، هیتاچی ،بکو و… .منظور از (بالا پایین) بودن یخچال این است که در قسمت بالا فریزر تعبیه شده است و قسمت پایین یخچال معمولی قرار گرفته است.

 

قابلیت خرید یخچال بالا پایین با قیمت مناسب و با کیفیت و دوام زیاد از جمله مشخصات این سری از محصولات است که باعث شده بیشتر کسانی که بودجه ی کافی را برای خرید ندارد به تهیه کردن این نوع یخچال روی بیاورند و برندهای سازنده برای احترام به مشتریان این محصولات را با کیفیت خیلی بالا به بازار عرضه میکنند.

 

 یخچال بالا پایین ال جی مدل 705

 

یخچال بالا پایین ال جی مدل 705 سلام بابا

 

یخچال بالا پایین 18 فوت ال جی مدل GNM-705HLL جزو مدل‌های (بالا  پایین) ارتقایافته است.این مدل بسیار مورد توجه خانواده‌ای کم جمعیت یا متوسط و کاربران آپارتمانی نشین قرارگرفته است.گنجایش کل این محصول برابر 516 لیتر است بنابراین فضای کافی برای ذخیره سازی حجم ایده آلی از مواد غذایی را در اختیار خواهید داشت.

 

باید گفت که یخچال بالا پایین 705 ال جی از رنگ نقره‌ای و طراحی ساده در عین حال شیک و مدرن بهره می‌برد و به راحتی می‌تواند خود را با هر سبک از دکوراسیونی وفق دهد و زیبایی و جذابیت آن را دو چندان نماید.مهمترین ویژگی این محصول مجهز بودن به کمپرسور اینورتر می باشد که آن را در رده لوازم خانگی کم مصرف قرار داده است.در بخش داخلی یخچال شاهد حضور قفسه‌های شیشه‌ای حرارت دیده و مقاوم و کشوی شیشه‌ای شفاف Fresh Zone (مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات) هستید  و بر روی درب نیز سبدهایی جهت قرار دادن بطری‌ها و نوشیدنی‌ها و … وجود دارد.

 

ضمن اینکه یخساز این یخچال متحرک و از نوع دستی می‌باشد و به راحتی می‌توانید آن را بیرون آورید در نتیجه فضای بیشتری برای ذخیره سازی مواد غذایی در اختیار خواهید داشت. همچنین لامپ قرار داده شده در بخش یخچال و فریزر از نوع ال ای دی است که نسبت به لامپ‌های معمولی انرژی کم‌تری مصرف می‌کند و با ایجاد نورپردازی عالی فضای داخلی را به نحو احسن روشن خواهد کرد.فیلتر بهداشتی Hygiene fresh  بوهای ناخوشایند را از بین می‌برد و از بو گرفتن غذاها و از فاسد شدن سریع مواد غذایی جلوگیری می‌کند. یخچال بالا پایین ال جی 705 دارای قابلیت قفل کودک و هشدار باز ماندن درب است. این دو فناوری از فناوری‌های پرکاربرد در یخچال به حساب می‌آیند.

 

با وجود سیستم چرخش هوای چندگانه Multi Air Flow در مدل GNM 705HLL به صورت مداوم  و یکپارچه در همۀ فضای یخچال از طریق دریچه‌های هوای کارآمد به حرکت درمی‌آید.قابلیت DoorCooling+ فاصله دما را بین قسمت داخلی و قسمت درب محفظه به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. همچنین می‌توان از آن به عنوان سیستم خنک کننده نیز نام برد که با توزیع هوایی خنک و یکدست به تازه و سالم ماندن مواد غذایی کمک خواهد کرد. این ویژگی روند خنک سازی فضای داخلی یخچال را بعد از باز کردن درب یخچال 35% سریع‌تر از خنک کننده‌های معمولی انجام می‌دهد به علاوه اقلام غذایی در تمام بخش‌های یخچال به یک اندازه خنک خواهند شد.

 

یکی از ویژگی‌های شاخص و کاربردی یخچال بالا پایین GNM-705HLL فناوری Multi Air Flow می‌باشد که از آن به عنوان سیستم جریان هوای چندگانه یاد می‌شود.

 

این قابلیت دارای چندین دریچه مختلف است که با استفاده از آن‌ها هوای خنک و سرد را در تمامی بخش‌های یخچال انتشار خواهد داد بدین ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل نمایید که هوایی خنک به تمام قسمت‌ها خواهد رسید و همین قضیه مانع از فاسد شدن مواد غذایی می‌شود بنابراین می‌توانید برای مدت زمان طولانی آن‌ها را همچنان سالم و تازه و شاداب در اختیار داشته باشید.

 

Smart Diagnosis یا همان سیستم عیب یاب هوشمند به شما کمک خواهد کرد تا حلال مشکلات دستگاه خود باشید ! با کمک این فناوری عیب‌ها و مشکلات یخچال را می‌توانید پیدا کنید و به رفع و اصلاح آن‌ها بپردازید.شایان ذکر است که این یخچال 18 فوت از وای فای و اینترنت اشیاء (IOT) نیز پشتیبانی می‌کند. R600a نیز گاز مصرفی مورد استفاده این محصول می‌باشد.

 

ماشین لباس شویی LG

بیش تر ماشین‌های لباسشویی خودکار هستند و با یک فرایند الکترونیکی کنترل می‌شوند. با استفاده از دکمه اتوماتیک برنامه‌ای برای ماشین تنظیم می‌شود تا بر همان مبنا لباس‌ها را با استفاده از آب گرم یا آب خنک یا ولرم تمیز کند. کارهای اصلی ماشین‌های لباسشویی عبارتند از ترکیب آب سرد و گرم تا سطح دلخواه، تنظیم مدت زمان شست و شو، آب‌کشی لباس‌ها و خشک کردن محدود آب لباس‌ها از طریق چرخاندن سریع آن‌ها که برخی از ماشین‌های لباسشویی لباس‌های شسته شده را تا ۱۰۰٪ خشک می‌کنند.لباسشویی ال جی  در اندازه های مختلف با قیمتهای مختلف عرضه میشوند .

 

لباسشویی های ال جی با موتور گیربکسی که از صدای خیلی کمی برخوردارند و همچنین مصرف برق خیلی کم رضایت مشتریان را تا حد زیادی جلب کرده اند و الان در حال حاضر پرفروش ترین لباسشویی های بازار هستند.قیمت یک مدل از لباسشویی ال جی در همین صفحه موجود است.

 

ال جی در لباسشویی های خود موتور Inverter Direct Drive را به کار برده که در آن هیچ گونه تسمه و گیربکسی به کار نرفته و لباسشویی بدون قرقره بار را به حرکت در می آورد.

 

از مزایای موتور لباسشویی های ال جی می توان به کاهش میزان اصطکاک، صرفه جویی در مصرف برق، سر و صدای پایین، عملکرد و طول عمر بالای موتور اشاره کرد. از مهم ترین قابلیت های هوشمند لباسشویی ال جی می توان به Smart ThinQ و Smart Diagnosis اشاره کرد.

 

با نصب این دو قابلیت بر روی گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت علاوه بر اینکه می توانید دستگاه خود را مدیریت و کنترل کنید بلکه در کمترین زمان به صورت خودکار عیب های لباسشویی را به شما خبر می دهد.

 

ماشین لباسشویی ال جی F2J3HS2W

 

ماشین لباسشویی ال جی F2J3HS2W سلام بابا

 

ماشین لباسشویی ال جی F2J3HS2W مونتاژ کشور چین (سفارش روسیه) است، از محصولات پرفروش برند کره‌ای LG است. ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی F2J3HS2W دارای موتور دایرکت اینورتر بوده که نسبت به موتور های تسمه ای قدیمی طول عمر بالاتر و لرزش و صدای کمتری دارند.دور موتور لباسشویی LG دارای سرعت چرخش  1200 دور در دقیقه است.

 

در نتیجه بعد از شستشوی عالی، قدرت خشک کنندگی بالایی هم دارد.ماشین لباسشویی ال جی F2J3 دارای 10 برنامه شستشو می باشد که هرکدام از این برنامه ها دور چرخش و زمان شستشو و دمای آب مخصوص به خود را دارد.

 

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت Steam بوده و می تواند لباس ها را با استفاده از بخار به صورت کاملا بهداشتی شستشو نماید. برای استفاده از قابلیت بخارشوی و شستشوی بهداشتی در این محصول شما می توانید برنامه Baby Steam Care را انتخاب نمایید. به لطف قابلیت های Spin و Temp در این محصول شما می توانید سرعت چرخش دیگ و دمای آب را برای شستشو به صورت دستی تنظیم نمایید. همچنین می توانید به کمک قابلیت Add Item در صورت نیاز برنامه شستشو را متوقف کرده و لباس های دیگری نیز اضافه کنید.

 

برای شستشوی روزانه لباس های خود می توانید حالت شستشو را روی Quick 30 تنظیم نمایید. قابلیت Intensive در این محصول برای شستشوی لباس های معمولی و بسیار کثیف به کار می رود.

 

با وجود قابلیت Delay End در محصول فوق شروع برنامه شستشو با تاخیر انجام شده و شما به کمک آن زمان پایان شستشو را نیز تعیین می کنید.

 

جنس بدنه این ماشین لباسشویی استیل ضد زنگ می باشد. درب این ماشین لباسشویی به رنگ نقره ای و شیشه آن حرارت دیده و بسیار مقاوم است و به صورت کامل و تا زاویه 180 درجه باز می شود. البته ال جی رنگ درب این ماشین لباسشویی را Chromium معرفی نموده است که همان نقره ای است. رنگ شیشه درب این محصول شفاف بوده و شما به راحتی می توانید در هنگام شستشو لباس ها را ببینید. این ماشین لباسشویی برای نصب تنها به یک ورودی آب سرد نیاز دارد.

 

ماشین ظرفشویی ال جی

امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از پرکاربرد ترین وسایل در منازل و رستوران ها تبدیل شده است. ماشین ظرفشویی یک دستگاه مکانیکی برقی است که برای شستن و تمیز کردن ظرف‌ها و وسایل خوردن و آشامیدن به کار می‌رود. از ماشین ظرف‌شویی در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های منازل استفاده می‌شود و کمک می کند تا بدون زحمت، حجم بالایی از ظروف را با سرعت بالا بشوییم.

 

ماشین ظرفشویی های برند ال جی با داشتن قیمت مناسب و کیفیت خوب، در ایران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و فروش بسیار خوبی هم دارد.

 

از قابلیت های جذاب ظرفشویی های ال جی می توان به فناوری QuadWash اشاره کرد که عملکرد شست و شوی قوی را از تمام جهات ارائه می دهد که در نهایت تمیزی خارق العاده ای برای هر نوع ظرفی به ارمغان می آورد. همچنین به بهره وری در مصرف انرژی نیز با پخش یکسان آب و لکه بری آسان تر فراهم می کند. از شگفت انگیز و حرفه ای ترین سیستم عیب یاب در این محصول می توان به  Smart Diagnosis اشاره کرد.

 

ماشین ظرفشویی ال جی با ظرفیت بالاتر، برنامه های شستشوی متنوع، مصرف آب و برق کمتر و طراحی زیبا نیازهای آشپزخانه شما را برآورده می کند و دستیار موثری برای شما خواهد بود. ماشین ظرفشویی ال جی با فناوری های قدرتمند طراحی شده اند تا در کنار مصرف بهینه انرژی عملکردی برتر و خارق العاده داشته باشند. همه ماشین های ظرفشویی ال جی به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آنها آسان باشد و بهره وری و راحتی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

ماشین ظرفشویی ال جی DFB512FW

 

ماشین ظرفشویی ال جی DFB512FW سلام بابا

 

ماشین ظرفشویی ال جی DFB512FW یا 512 رنگ سفید یکی از ماشین ظرفشویی های ال جی در سال 2018 می باشد و از امکانات خوبی برخوردار می باشد. این ظرفشویی از ظرفیت 14 نفره ( 168 پارچه ) برخوردار است و در طبقه بندی ظرفشویی‌های مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت قرار می‌گیرد.‌ نوع نصب این ماشین ظرفشویی به صورت روکار بوده و می توانید آن را به زیبایی در هر نقطه ای از آشپزخانه خود قرار دهید.

 

در داخل این ماشین ظرفشویی 2 طبقه برای قرار دادن ظروف طراحی شده است که می توانید هر نوع ظرفی را با هر شکل و اندازه ای در داخل آن ها قرار دهید. متاسفانه این محصول یک طبقه جداگانه برای قرار دادن قاشق و چنگال ندارد اما می توانید از سبد مخصوص قاشق و چنگال آن استفاده کنید و بدون ایجاد به هم ریختگی و آسیب رسیدن به سایر ظروف به شستشوی آن ها بپردازید.

 

اگر برای شستن ظروف خود بسیار عجله دارید و خشک شدن آن ها برایتان مهم نیست، می توانید از برنامه Express برای شستشو استفاده نمایید. برنامه Auto به کار رفته در این محصول به شما این امکان را می دهد که شستشوی مناسب برای هر گونه ظرفی متناسب با میزان کثیفی آن به صورت خودکار انتخاب شود و در پایان شستشو نیز آن ها را خشک می نماید. این ماشین ظرفشویی دارای برنامه Eco بوده و برای شستشوی ظروف با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی مناسب می باشد.

 

البته این نوع شستشو برای ظرف هایی که کثیفی عمیق ندارند مناسب می باشد. همچنین اگر ظرف های شما بسیار کثیف و چرب هستند، می توانید از برنامه Intensive استفاده نموده و با آب داغ آن ها را به طور کامل تمیز نمایید. موتور Inverter کم مصرف و کم صدا با دوام بالا بهترین عملکرد را به اجرا در می اورد .وجود برنامه های شستشو امکان را فراهم می کند تا هم در مصرف انرژی و اب و هم در تمیزی بیشتر عملکرد خوبی داشته باشد.

 

وجود هوش مصنوعی برای اتصال به موبایل نیز گزینه ای برای راحتی کاربران می باشد.قابلیت QuadWash موجود در دستگاه ال جی DFB512 سبب می شود آب در جهتهای متفاوت با فشار زیاد و شدت بهینه با ظرفها برخورد کند و به این شکل تمامی سطوح ظروف را پوشش داده و کاملا تمیز نمایید. همچنین اسپری آب در تمامی جهتها به کمک بازویهای نازل سبب افزایش 30 درصدی محدوده پوشش شستشو می شود.

 

سیستم عیب بابی هوشمند (SmartDiagnosis) از قابلیت‌هایی است که چند سالی از حضور آن بر روی محصولات ال جی می گذرد.

 

با این سیستم می‌توانید بدون نگرانی و صرف هزینه، تنها به کمک گوشی موبایلتان مشکل دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنید.

 

همچنین وجود قابلیت SmartThinQ در ظرفشویی 14 نفره DFB512FW هم کمک می‌کند تا گوشی هوشمندتان را به ظرفشویی وصل کنید و اطلاعات و اعلان‌هایی مانند اتمام کار دستگاه، شروع به کار و … را بر روی گوشی‌تان دریافت کنید.

 

پنل این محصول لمسی بوده و در قسمت بالای درب قرار دارد و می توانید به راحتی گزینه ها و برنامه های مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

تلویزیون ال جی

از کمپانی های موفق در زمینه تولید تلویزیون نام شرکت ال جی می درخشد. هر ساله با تولید محصولات جدید و به روز رقیبان خود را وارد چالشی بزرگ می کند. می توان شرکت سونی را رقیب دیگری در زمینه تولیدات لوازم صوتی و تصویری برای شرکت ال جی دانست.  تلویزیون های ال جی 4k قابلیت هوشمند AI ThinQ گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و پاسخ می‌دهند.

 

صفحه نمایش ™NanoCell -پردازنده چهار هسته‌ای- 4K Active HDR  – Ultra Stadium Surround- زاویه دید تخصصی برای رویدادهای ورزشی از محدود امکانات تلویزیون های ال جی هستند.قیمت تلویزیون ال جی کره ای نسبت به امکانات و کیفیت ساخت انها و با توجه به اینکه بیشتر مدلهای موجود ساخت کره هستند نسبت به هم رده های خود در سایر برندهای دیگر نسبتا مناسبتر است.

 

شرکت ال جی در سال های متوالی تلویزیون هایش را با سایز های  32 اینچ – 43 – 49 – 50 – 55 – 65 – 70 – 75  و سایز های بزرگتر عرضه کرده است. در زیر به بررسی یکی از مدلهای ان در سایز 50 اینچ میپردازیم.

 

تلویزیون ال جی 43UQ8000

 

تلویزیون ال جی 43UQ8000 سلام بابا

 

تلویزیون UQ8000 سایز 43 اینچ یکی دیگر از تلویزیون های 2022 و سری UQ80 ال جی است. این محصول در واقع مدل جایگزین و جدید تر تلویزیون ال جی UP8000 می باشد .تلویزیون فورکی (4K) ال جی 43UQ8000 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوای 4K را به راحتی نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل پنجم پردازشگر تصویر آلفا 5 مجهز کرده است که به کمک تکنولوژی 4K Upscaler، علاوه بر افزایش رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کاهش می دهد تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به 4K و با بیشترین جزئیات ممکن مشاهده کنید.

 

این تلویزیون امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را دارد و به لطف تکنولوژی Active HDR، اینگونه محتوا را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می دهد. همچنین فناوری Dynamic Tone Mapping در محصول فوق وجود دارد که کنتراست و کیفیت تصویر محتوای HDR را بهبود می بخشد. قابلیت Filmmaker Mode نیز در تلویزیون پیش روی شما وجود دارد که باعث می شود فیلم ها و سریال ها را با همان کیفیت تصویری که سازنده مد نظر داشت مشاهده کنید.

 

این تلویزیون 43 اینچ ال جی برخلاف سایز 86 اینچ خود رفرش ریت 60 هرتز دارد و می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را پخش کند. همچنین این تلویزیون تنها 3 پورت HDMI 2.0 دارد و خبری از نسخه 2.1 نیست.

 

تکنولوژی های VRR، AMD FreeSync یا Nvidia G-Sync نیز در محصول فوق وجود ندارند اما ویژگی های دیگری دارد که برای گیمرهایی که بصورت حرفه ای دنبال بازی کردن نیستند می تواند کاربردی باشد.

 

جارو برقی LG

با گذشت زمان و رشد زندگی شهری و افزایش راهکارهایی برای صرفه جویی در وقت و هر چه بیشتر شدن آسایش و راحتی انسان ها، وسایل و تکنولوژی های برقی بیشتر و بیشتر شده و جارو برقی نیز یکی از وسایلی است که به همین منظور طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفت. جاروبرقی دستگاهی است که خلاء جزئی ایجاد می‌کند و برای جمع آوری ( مکش ) گرد و غبار و خاک استفاده می‌شود در بعضی از مدل های جاروبرقی، امکان مکش مواد مایع مثل آب نیز وجود دارد.

 

در هنگام خرید یک جاروبرقی اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که با توجه به نیاز خود اقدام به خرید جاروبرقی کنید. در بازار انواع مختلفی جاروبرقی با ظرفیت‌های مختلف وجود دارند که هر کدام از آن‌ها برای مکان‌های خاص طراحی شده اند.

 

مهمترین نکاتی که برای خرید جارو برقی باید به ان ها توجه داشته باشید: قدرت جارو برقی، وزن جارو برقی، راحت بودنِ کشیدن، هل دادن و بلند کردن آن، سبک بودن دسته، میزان صدای جاروبرقی، طول سیم، ظرفیت کیسه یا مخزن جارو و همچنین سایر ویژگی هایی است که با شرایط خاص شما و مکانی که نظافت می کنید هماهنگی داشته باشد.

 

جاروبرقی ال جی VC5320NNT

 

جاروبرقی ال جی VC5320NNT سلام بابا

 

کمپانی ال جی با به کارگیری بهترین امکانات روز دنیا و طراحی منحصر به فرد و چشم گیر جاروبرقی VC5320 را تولید کرده است.

 

از بارزترین امکانات این مدل جاروبرقی موتور 2000 وات آن است که بسیار قدرتمند و کم صدا می باشد، همچنین دارای قدرت مکش بالا است که توانایی عملکردی عالی و بی نظیر را دارد. از فناوری های برجسته این مدل جاروبرقی ال جی سیستم Ellipse Cyclone می باشد، با وجود این فناوری، گرد و غبار موجود در هوا توسط جاروبرقی مکیده می شود و موجب تصفیه ی هوای محیط خانه های شما می گردد. 

 

توان جاروبرقی 2000 وات می باشد  قدرت مکش 350 وات در جاروبرقی ال جی VC5320NNT، ریزترین گرد و غبار ها را هم جمع می کند. صدای 78 دسی بل در این جاروبرقی، از ایجاد سروصدای اضافی جلوگیری کرده و با صدایی کم خانه را نظافت خواهد کرد. طول کابل این مدل جاروبرقی 5 متر است که تا شعاع 8 متری را پوشش می دهد، نتیجه اینکه برای اتاق های با متراژ متوسط مناسب می باشد به علاوه دارای سیم جمع کن اتوماتیک نیز است.

 

ماکروویو ال جی

مایکروویو ها امواج الکترومغناطیسی با طول موج کوتاه و در نتیجه انرژی بالا هستند که از انها میتوان برای پخت مواد غذایی اب دار استفاده کرد. شرکت ال جی از جمله شرکت های شناخته شده در بازار است. شاید بیشتر مردم ال جی را با محصولاتی مانند تلویزیون در خاطر داشته باشند اما باید گفت تنوع محصولات الکترونیکی ال جی زیاد است و تقریبا در تمامی محصولات  حرف برای گفتن دارد از جمله مواردی که  توانسته رضایت کاربران و خریداران را جلب کند مایکروویوهای ال جی است.

 

مایکروویو ال جی MH8265DIS

 

مایکروویو ال جی MH8265DIS سلام بابا

 

مایکروویو ال جی MH8265DIS  رنگ مشکی یکی از مایکروویو های نئوشف ال جی محسوب می شود که در بازار با مدل MH8265  یا 8265 نیز شناخته می شود. در واقع حروف DIS نشان دهنده رنگ این محصول (مشکی) هستند.

 

مایکرویو MH8265DIS دارای سیستم مایکروویو و گریل برای پخت و پز می باشد و دارای ظرفیت 42 لیتر می باشد. دارای تکنولوژی اسمارت اینورتر (Smart Inverter) است و شما می توانید پخت و پز، گرم کردن و یخ زدایی غذاها و مواد غذایی را به صورت دقیق و کامل انجام دهید. این مایکروویو از قدرت و توان 1200 وات برخوردار است وهمچنین دارای قابلیت Fast Cooking است تا غذاها را در زمان کمتری و سریع تر پخت نمایید. درب آن از جنس شیشه حرارت دیده و به رنگ مشکی است و با رنگ بدنه آن کاملا هماهنگ می باشد.

 

این محصول از دکمه های کنترلی لمسی برخوردار است و علاوه بر آن دارای یک دکمه پیچی یا دیالی است و شما به راحتی می توانید آن را کنترل نمایید. همچنین دارای یک نمایشگر ال ای دی با نور سفید (White LED) برای نمایش اطلاعات مورد نیاز می باشد که در واقع از نوع سگمنتی است.

لیست قیمت مدلهای معرفی شده از برند ال جی

 

مدلقیمت(تومان)
یخچال بالا پایین ال جی مدل 70526,000,000
ماشین لباسشویی ال جی F2J3HS2W18,500,000
ماشین ظرفشویی ال جی DFB512FW33,000,000
تلویزیون ال جی 43UQ800017,290,000
جاروبرقی ال جی VC5320NNT4,300,000
مایکروویو ال جی MH8265DIS10,500,000

 

جمع بندی

همان طور که گفته شد جهیزیه شامل وسایل متفاوتی است که در منزل برای رفع نیازهای روزمره و زندگی راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تهیه جهیزیه برای بسیاری از خانواده ها سخت و دشوار می‌ باشد. به همین دلیل است که توصیه می شود تا خانواده ها تنها وسایل و لوازم ضروری جهیزیه عروس را تهیه نمایند.

 

بنابراین بهتر است تنها وسایل ضروری جهیزیه مربوط به پذیرایی و اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و همین طور سرویس بهداشتی و حمام تهیه شود. همچنین بهتر است قبل از هر چیزی لیستی تهیه نمایید و با کمک لیست، وسایل مورد نیاز خود را با توجه به بودجه ‌ای که دارید تهیه نمایید.در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان فروش سلام بابا در ارتباط باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *