hambergermenu

خرید اسپرسو ساز مدل EC9335 بهترین انتخاب برای خانه و کافه

آیا در حال گشت و گذار در وب هستید تا بفهمید بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی کدام است یا کدام دستگاه اسپرسوساز برای استفاده خانگی بهترین است؟ اگر اینطور است، شما تنها نیستید – و اگر نه، پس چگونه به اینجا رسیدید؟

 

در این چند سال اخیر، ما از اسارت نسبی خودمان خارج شده ایم و وارد دنیای کاملاً جدیدی شده ایم، و این دستگاه های اسپرسوساز خانگی و دستگاه های اسپرسوساز اداری نیز می شود از این دنیای جدید بی نصیب نمانده است . اگرچه این مقاله عمدتاً در مورد دستگاه های اسپرسوساز برای مصارف خانگی است.

 

خرید اسپرسو ساز مدل EC9335 بهترین انتخاب برای خانه و کافه

 

پیشرفت عظیم در طول این دوره وجود داشت که ثابت می کند تغییرات دائمی و  محبوبیت دستگاه های اسپرسوساز خانگی را بالا می برد.

 

قبل از مارس 2020،  بیشتر مردم می‌دانستند که می‌توانند یک دستگاه اسپرسوساز بخرند و قهوه‌های اسپرسو خود را از جمله لاته، آمریکایینو، سفید مسطح، کاپوچینو و غیره در خانه درست کنند. با این حال، موضوعی که وجود دارد این است که مردم متوجه شدند که اسپرسوی خانگی بسیار بیشتر از آنچه قبلاً فکر می‌کردند در دسترس است و نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه ها نیز شود!

 

این افزایش محبوبیت دستگاه‌های اسپرسوساز به استفاده خانگی محدود نمی‌شود، تعداد دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی و اداری خریداری شده نیز از سقف ضرب المثل گذشته است.

 

با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد به صورت نیم وفت یا تمام وقت از خانه به کار خود ادامه می دهند، رشد دستگاه های قهوه اداری خانگی برای شما تعجب آور نخواهد بود، اما چیزی که ممکن است از آن متعجب شوید افزایش شرکت هایی است که ترجیح می دهند دستگاه های قهوه ساز برای کارکنان خود نصب کنند.  در حالی که برخی از کسب‌وکارها، در صنایع خاص، متوجه شده‌اند که نگه داشتن اکثریت تیمشان برای اضافه کاری تنها با خرید و نصب بهترین اسپرسوسازها باری  نیروهای کار خود بسیار کاربردی است. از طرفی نیز “ثابت شده است که یک دستگاه اسپرسوساز توانا راهی عالی برای وسوسه کردن افراد به دفتر کار است.”

 

شما چه نوع کدام دستگاه اسپرسوساز می پسندید؟

احتمالاً شما در حال غر زدن هستید، اما در مورد اطمینان از اینکه می دانید چه نوع کاربر دستگاه اسپرسوساز هستید، بنابراین می توانید مطمئن شوید که نوع مناسب دستگاه را خریداری می کنید.

 

موضوع این است که انتخاب‌های زیادی وجود دارد؛ در واقع احتمالاً شما به اینجا رسیدید برای انتخاب به کمک نیاز دارید و فکر می کنید ممکن است نیاز به راهنمایی داشته باشید، اما چیزی که بسیاری از مردم دریافت نمی کنند این است که فقط یک انتخاب دستگاه اسپرسوساز نیست، بلکه از میان دستگاه ها باید بهترین را انتخاب کنید.

 

به عنوان مثال، اگر به دنبال خودرویی می‌گردید، احتمالاً می‌دانید چه گیربکسی می‌خواهید، دستی یا اتوماتیک؟ آیا می توانید تصور کنید که به دنبال یک ماشین بگردید و فقط زمانی که آن را تحویل می دهند متوجه شوید که یک دستی خریده اید اما شما با اتومات رانندگی می کنید یا برعکس؟ در حالی که احتمالاً این اتفاق اغلب در اتومبیل‌ها نمی‌افتد، به طور منظم در دستگاه‌های اسپرسوسازها نیز اتفاق می‌افتد.

 

بنابراین در اینجا یک راه بسیار سریع برای اطمینان از اینکه در نهایت به نوع مناسبی از دستگاه اسپرسوساز خواهید رسید وجود دارد:

 

از دانه به فنجان با دستگاه اسپرسوساز

در واقع برای خرد کردن قهوه دیگر نیازی به آسیاب ندارید، بلکه میتوانید با همین دستگاه های اسپرسوساز می توانید دانه های قهوه  را از طریق پورتافیلتر به یک فنجان قهوه دلچسب و بی نظیر تبدیل کنید.

 

کیفیت فنجان دستگاه باریستای خانگی در مقایسه با دستان باریستای باتجربه خانگی برابری نمی کند، اما مصرف کنندگان معمولی قهوه به طور کلی از کیفیت فنجان های اکثر دستگاه های دانه به فنجان راضی هستند.

 

خبر خوب این است که شما انتخاب های زیادی دارید، سطح اولیه نسبتاً کم هزینه است، و دستگاه هایی که در سطح ابتدایی قرار می گیرند معمولاً در مورد کیفیت اسپرسو به همان اندازه خوب هستند. گزینه‌های بسیار گران‌تر معمولاً دارای ویژگی‌هایی هستند، همچنین  متعاقبا برای کیفیت بهتری به شما ارائه می دهند.

 

باریستای خانه

قطب مقابل کاربر دانه به قهوه( bean to cup)، باریستای خانگی است. باریستای‌های خانگی افرادی هستند که در مورد قهوه بهترین ها را  می‌خواهند، و باریستای خانگی بودن یک سرگرمی است، فقط وسیله‌ای برای رسیدن به هدف نیست، بلکه به سرمایه‌گذاری بسیار کمی در زمان، تلاش و پول نیاز دارد.

 

اگر یک باریستای خانگی هستید، یا یک دستگاه اسپرسوساز با یک آسیاب قهوه مستقل می خواهید – یا یک دستگاه اسپرسو آسیاب یکپارچه مانند اسپرسوساز دلونگی CE9335 می توانید که هر دو ویژگی زیر را داشته باشید.

 

همانطور که میدانید دستگاه اسپرسوسازها به دو صورت هستند یا دانه به فنجان یا اینکه به صورت سنتی یک دستگاه به صورت جداگانه دانه های قهوه را آسیاب می کند.

 

انواع دستگاه های قهوه و اسپرسوساز را بشناسید!

دلونگی برندی است که انواع متنوعی از اسپرسوزهای متناسب با نیاز کاربران را روانه بازار می کند . از انواع اسپرسو ساز دلونگی می توان به مدل اسپرسوساز های اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و خانگی نیز اشاره کرد. در ادامه بهترمی توانید با انواع کاربرد قهوه ساز دلونگی اسپرسوساز دلونگی نیز آشنا شوید .

 

1. اسپرسوساز خانگی تکدستی

برای این نوع دستگاه ها اهرمی تعبیه شده است که به صورت دستی و مکانیکی با فشردن این اهرم فشار مورد نیاز برای عبور آب جوش از میان دانه های قهوه فراهم می شود .

 

2. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

از انواع اسپرسو ساز دلونگی می توان به مدل های نیمه اتوماتیک نیز اشاره کرد . این مدل اسپرسوسازهم قابلیت استفاده در منزل و هم قابلیت استفاده برای کافی شاپ ها را دارا می باشد و از بهترین مدل اسپرسوساز های خانگی دلونگی به شمار می رود . با استفاده از این نوع اسپرسوساز زمانی که قهوه شما آماده شد می توانید آن را با شیر گرم ، فوم یا کف شیر و … مخلوط کنید تا هم چهره جذاب تری پیدا کند و هم خوش طعم تر بشود . معمولا اگر قصد خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی دلونگی برای خود دارید به سراغ مدل های نیمه اتوماتیک بروید .

 

3. اسپرسوساز اتوماتیک

همانطور که از نام این نوع اسپرسوساز پیداست کاملا به صورت اتوماتیک می باشد و تولید قهوه درون آن به صورت خودکار می باشد و تنها کافی است تا شما یک دکمه را فشار دهید و در کل کار با این نوع دستگاه بسیار راحت است و تنها کافیست دکمه های آن را بشناسید به عنوان مثال دکمه ای برای کاپوچینو ساز دارد که با تهیه موادی چون شیر و قهوه و آب جوش دستگاه به صورت خودکار به شما کاپوچینو می دهد .

 

حد وسط (نیمه اتومات)

اگر واقعاً خود را به عنوان یک باریستای خانگی نمی بینید، علاقه ای به وزن کردن دانه های قهوه خود ندارید، یا فکر قهوه به عنوان یک سرگرمی باعث می شود چهره ای خنده دار داشته باشید سپس گزینه های دیگری در بین دستگاه های اسپرسوساز سنتی و دانه به فنجان وجود دارد. اینکه کدام گزینه را انتخاب کنید به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.

 

حالا نوبت به این می رسد که بهترین اسپرسوسازهای سال 1402 را به شما معرفی کنیم

قبل از هرچیز در رابطه با جدیدترین اسپرسوساز  و قهو سازهای باید گفت که این برند یکی از بهترین  انواع اسپرسو ساز و قهوه ساز های متنوعی را تولید می کند و هر یک از این مدل دستگاه ها خود دارای امکانات و قابلیت های متفاوت همراه با پیشرفته ترین تجهیزات نیز می باشند. از اینرو مدل قهوه ساز دلونگی از امکانات و کاربرد های بیشتر برخوردار بوده و از همه مهم تر قیمت آن ها نسبت به قیمت قهوه ساز دلونگی قدیمی گران تر می باشد. در ادامه از جدیدترین اسپرسوساز و قهوه ساز دلونگی را برای شما معرفی می کنیم:

 

  • اسپرسوسازدلونگی اتوماتیک مدلECAM 450.76.T

 

  • اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM 290.61 B

 

  • اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.GY

 

  • اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM 46.860

 

  • اسپرسوسازدلونگی اتوماتیک مدل ECAM 290.22.b

 

  • اسپرسو ساز دلونگی BCO431.S

 

  • اسپرسوساز مدل La Specialista EC9335

 

  • اسپرسوساز BCO.420

 

یکی از محبوب ترین اسپرسوساز های دلونگی که این روز ها محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورده است، مدل اسپرسوساز bco420 می باشد . در حقیقت این مدل اسپرسوساز با توجه به امکانات پیشرفته ای که دارند به محبوبیت بسیار بالایی نیز دست پیدا کرده اند. از مشخصات آن باید بگوییم که توان مصرفی به اندازه 1750 وات دارد و ظرفیت مخزن آن حدودا به اندازه 1.2 لیتر می باشد . با این دستگاه می توانید قهوه های فرانسه ، کاوچینو و اسپرسو نیز تهیه کنید . بعتد از هر بار دم کردن می توانید به اندازه 10 فنجان قهوه فرانسه نیز آماده کنید . علاوه برآن این محصول دارای صفحه گرم نگهدارنده بوده که می تواند قهوه های شما را گرم نگهدارد .

 

انواع دستگاه های قهوه و اسپرسوساز را بشناسید

 

اسپرسوساز مدل La Specialista EC9335

دلونگی EC9335.m برای همه مناسب است. نکته اصلی طراحی این است که قهوه‌سازی را ساده می کند. حتی اگر اولین بار است که این کار را انجام می دهید، می توانید یک اسپرسوی عالی درست کنید. هرچه بیشتر تمرین کنید و یاد بگیرید، بیشتر متوجه می‌شوید که چگونه از نوشیدن قهوه و اسپرسوی خود لذت ببرید.

 

  • ویژگی های اسپرسوساز : امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل | سیستم خاموشی خودکار | برنامه‌ریزی ساخت قهوه | سیستم شست‌وشوی خودکار

 

  • تعداد خروجی قهوه : 2 خروجی

 

  • سیستم ایمنی : سیستم خاموشی خودکار

 

  • ارتفاع لیوان : ۱۲ سانتی متر

 

  • حالت استفاده ابرای : دانه قهوه | پودر قهوه

 

  • ابعاد : ۴۴۵x۳۱۵x۳۶۹ سانتی‌متر

 

  • مخزن آب : ۲ لیتر

 

بهترین دستگاه اسپرسوساز چیست

 

بهترین دستگاه اسپرسوساز چیست؟

همانطور که می دانید اگر این مقاله را خوانده باشید، ممکن است این یک سوال ساده به نظر برسد، اما واقعا اینطور نیست، در واقع هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد. چیزی که باید بپرسید این است که بهترین دستگاه اسپرسوساز برای شما چیست – و برای پاسخ به این سوال، باید بدانید کاربر چه نوع دستگاه اسپرسوساز هستید، تا بدانید چه نوع دستگاه اسپرسوساز برای شما بهترین است.

 

از طرفی نیز اگر می خواهید چه به صورت غیر حرفه ای و یا به صورت حرفه ای و به شکل باریستا، اسپرسو یا قهوه ای با طعم دلنشین بنوشید، گزینه اسپرسوساز مدل La Specialista EC9335میتواند یک خرید ایده آل برای شما باشد. این کالا به صورت نیمه اتومات می باشد. از اینرو شما میتوانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دومان شاپ خریداری کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *