hambergermenu

خرید جم موبایل لجند ریجن ترکیه + واریز ۳ دقیقه ‏ای فقط در اوریکس‏ گیم

امروزه گیمرهایی که به بازی‏های سبک DOTA2 علاقه دارند، قطعا بازی جذاب موبایل لجند را در تلفن همرا‏ه خود دارند و از بازی کردن لذت می‏برند.

 

در صنعت بازی‌های موبایل، بازیMobile Legends   یکی از پرهیجان ترین بازی‏های آنلاین جنگی چند نفره در سبک بازی‏های اکشن، به‌شمار می‌رود.

 

صداگذاری عالی، انیمیشن فوق العاده جذاب، نقشه وسیع بازی و در کل وجود آیتم‏های متنوع در بازی باعث محبوبیت این بازی در بین طرفدارانش شده است.

 

با خرید جم موبایل لجند که به الماس موبایل لجند هم معروف است می‏توانید تمامی امکانات موجود در بازی را در اختیار خود در آوردید و با ارتقاء سطح بازی و قدرتمند کردن کاراکتر خود به راحتی رقبای خود را از سر راه بردارید.

 

برای خرید جم موبایل لجند، بهتر است یک فروشگاه مغتبر و قانونی را انتخاب کنید. ما به شما فروشگاه معتبر ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم که ارائه دهنده محصولات اورجینال گیمینگ می‏باشد.

 

در ادامه این مطلب با من همراه باشید:

 

  • خرید جم موبایل لجند ترکیه از فروشگاه اوریکس ‏گیم

 

  • کاربردهای خرید جم موبایل لجند

 

  • خرید پک هفتگی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس‏ گیم

 

  • کدام فروشگاه‏ها برای خرید محصولات گیمینگ معتبرند؟

 

خرید جم موبایل لجند ریجن ترکیه

 

خرید جم موبایل لجند ترکیه از فروشگاه اوریکس‏  گیم

 

همانطور که قبلا گفتیم برای ارتقاء سطح بازی و دسترسی به یکسری از امکانات و آیتم‏ها در بازی موبایل لجند نیاز به خرید جم موبایل لجند دارید. واریز جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس  ‏گیم در کمتر از 3 دقیقه انجام می‏گیرد.

 

تنها کافیست مقدار الماس مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با وارد کردن مشخصات Profile ID و Zone ID  خود در کادر مربوطه ثبت سفارش کنید.

 

پس از تکمیل سفارش، توسط تیم پشتیبانی الماس‏های شما در عرض 3 دقیقه به اکانت شما واریز می‏شود.

 

علاوه بر این، خرید انسی نیواستیت پابجی موبایل با قیمت فوق‏العاده را می‏توانید برای بازی PUBG New State به فروشگاه اوریکس‏  گیم بسپارید و یا برای خرید یوسی پابجی موبایل و واریز سریع آن (کمتر از 3 دقیقه) به این فروشگاه مراجعه کنید.

 

خرید جم موبایل لجند با ریجن ترکیه نیز از محصولات جدید در این فروشگاه می‏باشد که می‏توانید آن را در بسته‏های متنوع و کاملا ارزان و اقتصادی تهیه نمایید.

 

خرید جم موبایل لجند ترکیه از فروشگاه اوریکس‏ گیم

 

کاربردهای خرید جم موبایل لجند

 

با خرید جم موبایل لجند بسیاری از محدودیت های موجود در بازی برای شما ممکن می‏شود که برخی از آن‏ها عبارتند از:

 

–         شخصی سازی و افزایش قدرت کاراکتر‏های بازی با خرید الماس موبایل لجند

 

–         ارتقاء قدرت سلاح‏های موجود در بازی و خرید اسکین‏های جذاب

 

–         بالا بردن لول بازی با  افزایش سرعت پیشرفت بازی

 

–         باز کردن قفل هیروها و خرید قهرمانان خاص در بازی

 

خرید پک هفتگی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس  ‏گیم

 

با خرید اشتراک هفتگی جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس‏  گیم، اشتراک خریداری شده در کمتر از 3 دقیقه برای آیدی عددی و زون آیدی که در کادر مربوطه وارد می‌کنید ارسال می‌شود.

 

با خرید هر پک بلافاصله 80 جم بعد از فعال سازی و روزانه 20 جم به مدت 7 روز دریافت می‏کنید که در مجموع یک هفته 220 جم می‏شود.

 

از طرفی به صفحه شبکه‏های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه، کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید.

 

کاربردهای خرید جم موبایل لجند

 

کدام فروشگاه ها برای خرید محصولات گیمینگ معتبرند؟

 

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند.

 

از طرفی وبسایت اوریکس‏  گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، در سریع‏ترین زمان ممکن و با تضمین کمترین قیمت، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل آماده خدمت‏ رسانی به شما عزیزان در زمینه تمامی محصولات اورجینال گیمینگ می‏باشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *