hambergermenu

چگونه در بتل رویال کالاف دیوتی اول شویم؟

 

چگونه در بتل رویال کالاف دیوتی اول شویم؟

 

برای تجربه بی‌نظیر بتل رویال خرید سی پی کالاف ضروری است. در‌واقع شما بدون خرید سی پی نمی‌توانید از قابلیت برجسته کالاف دیوتی استفاده کنید. اگرچه در جریان بازی یک سری استراتژی‌ها و ترفندهای حرفه‌ای الزامی است اما بدون خرید سی پی نمی‌توان وارد این فضاها شد. برای اینکه در بازی کالاف دیوتی بهتر بازی کنید، باید به سراغ یک سری ترفندها بروید. بخش اصلی بازی کالاف دیوتی، قسمت بتل رویال است. بازی به صورت تیمی یا انفرادی فرقی نمی‌کند. در هر صورت شما وارد فضای بزرگی می‌شوید که باید در آن رقابت کنید. در‌واقع شما باید در این نقشه خودتان را زنده نگه دارید و بازمانده شوید. گفتنی است که بتل رویال علاوه بر آنکه از یک سری قوانین و استانداردهای خاص پیروی می‌کند، بخش‌های بسیار متنوعی را هم شامل می‌شود که بسیار جذاب و سرگرم کننده است.. در ادامه با ما همراه باشید تا فوت و فن های برنده شدن در بتل رویال کالاف دیوتی را برایتان روشن کنیم.

 

مشخصه‌های بتل رویال کالاف دیوتی

بخش ویژه بتل رویال کالاف دیوتی از جمله بخش‌های خاص و جذابی است که همه گیمرها را میخکوب می کند. در این بخش شما با دو نقشه روبرو هستید. این دو نقشه شامل نقشه‌های Isolated و Blackout است. البته نقشه دوم در فصل هشتم بازی اضافه می‌شود. اما هیچ محدودیتی برای انتخاب نقشه‌ها نیست و شما می‌توانید به دلخواه از نقشه‌ها بهره مند شوید. بازی بتل رویال کالاف دیوتی به دو صورت یکی به عنوان نقش اول و دیگری به عنوان سوم شخص امکان‌پذیر است. بنابراین در همان اول بازی نقش خود را انتخاب می‌کنید هر چند که در میانه بازی تغییر نقش هم انجام شدنی است. سرورها برای گیمرهایی که سوم بخش بتل رویال را انتخاب می‌کنند با سرورهای دوربین اول شخص متفاوت است. هرچند که سازندگان بازی برای هر دو مدل نهایت تلاش خود را کرده‌اند که هر یک جذابیت‌های خاص خود را داشته باشند. ناگفته نماند که قابلیت انتخاب تعداد افراد تیم برای گیمرها وجود دارد. در هر بازی از بتل رویال کالاف دیوتی بازی به صورت انفرادی یا گروهی از دو یا چهار نفر شروع می‌شود.

 

تغییرات بازی در بخش بتل رویال کدامند؟

یکی از تغییرات مهم و اساسی در بخش بتل رویال کالاف دیوتی این است که شما می‌توانید بدون نیاز به آپشن خاصی، افراد تیم خود را Revive کنید. در نتیجه در این مورد هیچ محدودیتی نخواهید داشت.Armors یا همان زره‌ها در بازی به سه دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند. هر یک از این زره ها شامل امتیازهای مختص به خود می باشند.این زره ها شامل Armor Repair با ۵۰ امتیاز شیلد، Advanced Armor Repair با ۱۵۰ امتیاز شیلد و Armor Overcharger مجدد با ۱۵۰ شیلد است. در مجموع گیمرها در بخش بتل رویال با قسمت‌ها و فضاهای جدید آشنا می‌شوند که تجربه بسیار هیجان انگیزی است.

 

تغییرات بازی در بخش بتل رویال کدامند؟

 

بازیابی کردن در بتل رویال

یکی از امتیازهای شاخص بتل رویال کالاف دیوتی آن است که می‌توانید خود را بازیابی کنید و مردن همیشه به معنای پایان ماجرا یا پایان بازی نیست. هم تیمی‌های شما به راحتی قادر خواهند بود تا شما را پس از جراحت یا حتی مردن بازیابی‌تان کنند. در نتیجه در جریان بازی شما می‌توانید پس از مجروح شدن به مکان امنی بروید و منتظر هم تیمی‌هایتان شوید. در این شرایط هم تیمی شما باید تگ blue dog را از شما لوت کرده و در نهایت شما را Revive یا تجدید حیات کند. بدین ترتیب شما با سخت ترین جراحت‌ها مجدد به بازی برمی‌گردید. توجه داشته باشید که قابلیت Load-Out در بازی کالاف دیوتی در سال ۲۰۲۱ به آن اضافه شد. در‌واقع این بخش از بتل رویال تمامی ویژگی‌ها و مشخصه‌های مولتی پلیر را در خود گنجانده است. انتخاب اسلحه ها و تجهیزات پیشرفته به انتخاب گیمر با استفاده از آپشن ویژه Gunsmith به راحتی امکان‌پذیر است. حتی گیمرها قادر خواهند بود تا اسلحه ها و تجهیزات جنگی خود را شخصی سازی کنند. دقت داشته باشید که شما از همان ابتدای بازی به اسلحه‌ها و تفنگ‌های Load-Out دسترسی ندارید. در نتیجه بایستی حتماً لوت کرده و اسلحه‌ها را در نقشه ببینید. سپس در فرایند طول بازی با استفاده از Airdrop‌ می‌توانید به بخش Load-Out دسترسی داشته باشید و از اسلحه های نظامی استفاده کنید.

 

انواع آیتم‌ها و مدهای بتل رویال کالاف دیوتی

بدون شک تمامی گیمرهای حرفه‌ای از آیتم‌های مختلف و متنوع بتل رویال کالاف دیوتی استقبال می‌کنند. آنچه که جدیداً به تنظیمات این قسمت اضافه شده، بهره مندی از مدها و حالت‌های ویژه است. نصب ۳ عدد مد برای سلاح‌های گیمر وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند. البته دقت داشته باشید که با توجه به سلاح‌های انتخابی، نوع پرک هم متفاوت خواهد بود. در ادامه این بخش به توضیح انواع پرک برای سلاح‌های جنگی درون برنامه‌ای می‌پردازیم.

 

Stablizer

با استفاده از این آیتم می‌توانید دقت نظر اسلحه‌های خود را تا ۱۵ درصد افزایش دهید. منظور همان دقت در شلیک‌هایی است که به هدف می‌کنید.

 

انواع آیتم‌ها و مدهای بتل رویال کالاف دیوتی

 

hip fire boost

حالت هیپ فایر حالتی است که با شلیک آزاد و بی هدف، تیرهای شلیک شده متمرکز می‌شوند. با بهره مندی از این آیتم شما قادر خواهید بود تا کنترل سلاح‌تان را ارتقاء دهید.

 

precise shot

با استفاده از این ایتم دقت در نشانه گیری تا ۳۵ درصد افزایش پیدا می‌کند. حتی موقعیت فاصله دشمن به خود را می‌توانید از این طریق در نقشه متوجه شوید.

 

fast ads

نشانه گیری و شلیک کردن از جمله ویژگی‌های این آیتم است. این قابلیت ویژه به رنگ طلایی نمایش داده می‌شود، حتی در صورت نشانه گیری سرعت دویدن شما را دو برابر بیشتر از حد معمول می‌کند.

 

lateral recoil

با استفاده از این آیتم نه تها مدت زمان شلیک سلاح از دقت بالایی برخوردار می‌شود، بلکه حرکات اضافی هم کاهش پیدا می‌کند. همچنین دقت در حالت نشانه گیری شما افزایش پیدا می‌کند.

 

extended mag

در این مد سرعت پرتاب خشاب بالاتر است.البته این افزایش حداکثری سرعت بستگی به رنگ مد انتخابی شماست.

 

extended mag در بتل رویال کالاف دیوتی

 

long barrel

سلاح های شات گان از این حالت بهره می‌برند. در‌واقع این مد به جز سلاح‌های شات گان بر روی سلاح‌های دیگر نصب نمی‌شود. با استفاده از این حالت شلیک‌های تمرکزتر حتی دقیق‌تر از هیپ فایر خواهید داشت.

 

sniper expert

سلاح‌های تک تیرانداز از این مدل استفاده می‌کنند. در نتیجه در هنگام تیراندازی با بهره گیری از این مد، دقت هدف گیری تان بیشتر می‌شود.

 

sniper mag

این مد هم مخصوص خشاب تیراندازها است. با استفاده از این حالت نه تنها سرعت خشاب گیری افزایش پیدا می‌کند، بلکه ظرفیت خشاب را هم تا ۳۰ درصد ارتقاء می‌دهد.

 

کلام پایانی

بخش ویژه بتل رویال کالاف دیوتی از جمله قسمت‌های مهیج بازیست. در‌واقع بدون تجربه بتل رویال، می‌توان گفت که هیچ تجربه‌ای از هیجانات بازی نداشته اید. به همین دلیل اغلب گیمرها طرفداران سرسخت خرید سی پی کالاف دیوتی هستند. شما می‌توانید برای خرید سی پی ارزان به مرجع عرضه کننده خدمات بازی یعنی سایت تاپ جم شاپ مراجعه کنید. از جمله سایت‌های معتبری که فروش سی پی معتبر با تضمین بهترین قیمت بازار، جزء خدمات آن محسوب می‌شود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *