hambergermenu

دریافت بلیط ارزان قطار هلند: ۷ نکته برای بهترین خرید ممکن

 

دریافت بلیط ارزان قطار هلند 7 نکته برای بهترین خرید ممکن

 

می‌شنویم که از همه جا این سوال را می‌پرسید: آیا بلیط قطار ارزان هلند وجود دارد؟ خب بله! گزینه های زیادی وجود دارد، فقط باید بدانید کجا را ببینید.

 

NS ممکن است برای قیمت قطارهای پیاده ‌روی شهرت بدی داشته باشد، اما راه‌های مطمئنی برای یافتن معاملات عالی بلیط قطار وجود دارد. برخلاف برخی از کشورها، قیمت قطار در هلند بر اساس مسافت تعیین می شود، نه بر اساس فاصله زمانی که آنها را خریده اید.

 

حتی در ایران هم می توانید با کمک بهترین سایت خرید بلیط قطار اقدام به خرید بلیط کنید اما در هلند قضیه متفاوت است.

 

خبر خوب این است که شما قیمت را از قبل می دانید. از سوی دیگر، نمی‌توانید تخفیف خوبی برای خرید زودهنگام دریافت کنید و باید با افزایش قیمت‌ها کنار بیایید.

 

نترسید – همه امیدها از بین نمی رود، زیرا این راهنمای ارزان بلیط قطار هلند به شما کمک می کند فوراً آن معاملات مفید را بدست آورید.

 

بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ را در نظر بگیرید که در آنها هم می توانید تخفیف های قابل توجه خرید بلیط را ملاحظه کنید.

 

1- بلیط یک روزه (dagkaart)

کاری که من همیشه انجام داده‌ام این است که بلیط‌های روز NS را از سوپرمارکت‌ها و دیگر مغازه‌های خیابانی خریداری کنم. چند بار در سال مغازه هایی مانند Kruidvat، Xenos، Blokker، Hema، و Albert Heijn بلیط قطار را با تخفیف می فروشند. در اینستاگرام مملو از این موارد است.

 

بهترین کار این است که هر چند وقت یک‌بار وب‌سایت‌های آن‌ها را چک کنید، یا اگر اتفاقی می‌افتید در ویترین مغازه‌ها را بررسی کنید. سپس در این معامله ارزان هلندی یک خرید عمده انجام دهید.

 

دریافته‌ام که Kruidvat ارزان‌ترین بلیطی را که می‌توانم پیدا کنم با قیمت 15 یورو برای هر پاپ انجام می‌دهد، این بسیار ارزان‌تر از آنچه در ایستگاه می‌پردازید است. اما همیشه به یاد داشته باشید که شرایط و ضوابط را بخوانید – گاهی اوقات بلیط ها به ساعات غیر اوج مصرف یا در تعطیلات آخر هفته محدود می شوند.

 

این وب سایت مفید یک نمای کلی از تمام بلیط های قطار تخفیف دار در حال اجرا ارائه شده توسط مغازه ها و فروشگاه های مختلف ارائه می دهد! متأسفانه، اطلاعات فقط به زبان هلندی ارائه می شود، اما اگر به پایین بروید، می توانید قیمت های تخفیف دار برای هر نفر را در سمت راست مشاهده کنید.

 

2- کارت مزیت (AKA Dal Voordeel)

این برای افرادی که کارت چیپ‌کارت OV دارند، در دسترس است، که می‌توانید آن را به صورت آنلاین یا در هر پیشخوان اطلاعات NS با قیمت 7.50 یورو دریافت کنید.

 

برای دریافت این معامله «کارت مزیت»، می‌توانید 61.20 یورو در سال یا 5.10 یورو در ماه برای اشتراک بپردازید و در ازای آن، 40 درصد تخفیف در قیمت قطار به هر مقصدی در هلند دریافت می‌کنید. این تخفیف فقط در زمان‌های غیر اوج مصرف معتبر است، بنابراین نمی‌توانید با تخفیف از ساعت 6:30 صبح تا 9:00 صبح و 16:00 تا 18:30 عصر سفر کنید.

 

اگر می‌خواهید یک کارت تخفیف در زمان اوج مصرف داشته باشید (20٪ تخفیف در ساعات شلوغی)، باید ماهیانه کمی بیشتر بپردازید: 24.20 یورو. با این حال، هنوز هم بسیار ارزان تر از بدون تخفیف است!

 

همچنین می‌توانید مشترک NS Flex شوید: از 5 یورو در ماه، می‌توانید 40٪ تخفیف غیر اوج خود را دریافت کنید و صورتحساب خود را در پایان ماه پرداخت کنید. به این ترتیب، هرگز نگران فراموش کردن شارژ مجدد کارت OV خود نخواهید بود.

 

یکی دیگر از چیزهای خوب کارت مزیت این است که می توانید حداکثر سه دوست را با خود ببرید. شما فقط تخفیف را روی کارت های OV آنها بارگذاری می کنید و همه آنها از همان تخفیف برخوردار می شوند! چقدر تو مهربانی، NS.

 

3- بلیت گروهی (Groepticket)

با پرداخت تنها 6.30 یورو به ازای هر نفر، حداکثر هفت مسافر که با هم به یک مقصد سفر می کنند، می توانند به هر نقطه از هلند بلیط بگیرند.

 

اساساً، هرچه افراد بیشتری را برای سفر با خود جمع کنید (یا دوستان بیشتری داشته باشید)، ارزان تر می شود. در اینجا یک تفکیک از قیمت ها به عنوان مثال آورده شده است، بنابراین به راحتی می توانید ببینید که واقعا چقدر ارزان است:

 

  • چهار نفر = 8.75 یورو برای هر نفر
  • پنج نفر = 7.60 یورو برای هر نفر
  • شش نفر = 6.83 یورو برای هر نفر
  • هفت نفر = 6.30 یورو برای هر نفر

 

شما به راحتی می توانید Groepstiket را به صورت آنلاین سفارش دهید و هر فرد بلیط شخصی خود را دریافت می کند. آسان است، درست است؟

 

4- بلیط ارزان قطار هلندوب سایت های تخفیف

راه دیگر برای به دست آوردن معاملات ارزان بلیط این است که بخش Spoordeelwinkel وب سایت NS را بررسی کنید که هر ماه شامل معاملات جدید است. این معاملات بلیط قطار هلند به مقاصد خاصی مانند شهرها، هتل ها یا پارک های تفریحی مرتبط هستند.

 

آنها همچنین بلیط های عالی برای شما گردشگران در آنجا دارند.

 

گاهی اوقات، می‌توانید برای جاذبه‌های توریستی معاملاتی دریافت کنید که می‌توانید حمل‌ونقل همراه با هتل، هزینه ورودی یا هزینه غذا را به صورت یکجا دریافت کنید – بنابراین به یاد داشته باشید که به بررسی سایت ادامه دهید!

 

5- سایر امکانات اضافی برای استفاده با بلیط ارزان قطار هلندی خود

آیا سگ، کودک یا دوچرخه یا حتی هر سه آنها دارید و می خواهید آنها را سوار قطار کنید؟ خوب، یک بلیط برای آن وجود دارد! شما مجبور نیستید کرکی کوچک، 3 کودک فریادزن خود یا دوچرخه هلندی مورد علاقه خود را در خانه رها کنید.

 

بلیط روز سگ

شما می توانید بلیط یک روزه سگ را فقط با 3.30 یورو بخرید، اما سگ های کوچک و سایر حیوانات کوچک می توانند به صورت رایگان سفر کنند (wat moi!). بنابراین اگر می خواهید سواری رایگان داشته باشید، احتمالاً بهتر است به حیوان خانگی خود بیش از حد غذا ندهید. ? می توانید این را روی کارت OV Chipcard خود یا با یک کارت یکبار مصرف یکبار مصرف بارگذاری کنید.

 

بلیط کودکان

اگر کودکان کارت OV Chip (7.50 یورو) داشته باشند، اکنون می توانند با شما به صورت رایگان سفر کنند. بنابراین، اگر فرزند شما می خواهد دوستان خود را همراهی کند، جای نگرانی نیست. این امر برای کودکان بین 4 تا 11 سال اعمال می شود تا زمانی که آنها با افراد بالای 12 سال باشند. خرید تخفیف Kids Vrij را فراموش نکنید! (شما آن را به قیمت 0 یورو “خرید” می کنید).

 

بلیط دوچرخه

شما می توانید فیت های محبوب خود را با 7.50 یورو سوار قطار کنید. این بلیط فقط در ساعات کم بار معتبر است، اما مهم نیست سفر شما چقدر طول می کشد، همچنان همان قیمت است. به این ترتیب دیگر هرگز مجبور نخواهید شد از دوچرخه خود جدا شوید. فقط این را روی کارت OV Chipcard خود قرار دهید یا یک کارت یکبار مصرف یکبار مصرف بخرید.

 

کارت های تخفیف بین المللی

 

6- کارت های تخفیف بین المللی

بنابراین، شاید شما می خواهید مناظر هلند را تغییر دهید و به دنبال کشف چیزی جدید برای روز هستید. خبر خوب این است که اگر یک کارت مزیت دارید (چیپ کارت OV!)، می توانید به مرز آلمان، بلژیک و فراتر از آن برسید.

 

هنگامی که از مرز عبور می کنید، واجد شرایط 25٪ تخفیف قطار برون مرزی هستید. این تنها در صورتی است که کارت RailPlus را خریداری کنید که برای مقاصد زیر معتبر است:

 

اتریش، بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مقدونیه، نروژ، لهستان، رومانی، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، و اوکراین

 

وای، این یک لیست سنگین است. اگر واقعاً نیاز به ترک هلند دارید، اینطور است.

 

7- انتخاب واضح (یا نه چندان واضح)، سایت NS

مسلماً، معاملات NS همیشه به خوبی برخی از معاملات دیگر موجود نیست. با این حال، هر از گاهی، NS برخی از معاملات خوب را در سایت خود تبلیغ می کند. اینها عمدتاً معاملات سفر شهری به کشورهای دیگر هستند، اما آن را مرور کنید!

 

بیشتر بدانید:

1- از سایت های معتبر که مجوز فروش بلیت دارند، بلیت خود را تهیه کنید.

 

2- به این نکته توجه داشته باشید که ضمانت بازگشت پول هنگام لغو خرید بلیت در سایت وجود داشته باشد.

 

3- سایت هایی که بیشترین گزینه ها برای تهیه بلیت در اختیار مردم قرار داده اند اعتبار بیشتری دارند.

 

4- زمان تهیه بلیت برای شهر های داخلی با یکدیگر متفاوت است، سعی کنید متناسب با برنامه خود بلیت تهیه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی