hambergermenu

در مدت زمان کوتاهی بهترین باغ تجاری بادام منطقه را احداث کنید

 

در مدت زمان کوتاهی بهترین باغ تجاری بادام منطقه را احداث کنید

 

بله شما به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی یکی از بهترین باغات تجاری منطقه را احداث کنید، البته اگر بتوانید نهال های بادام باکیفیت و اقتصادی را برای باغ خود خریداری نمایید. افرادی که در حوزه باغداری فعالیت بیشتری داشته اند به راحتی می توانند باغستان خود را گسترش داده و نهال های مناسبی برای کاشت در باغ خود انتخاب نمایند؛ اما افراد تازه کار در این زمینه هیچ تجربه ای ندارند و باغداری برای آنان یک ریسک بزرگ است.

 

در صورتی که شما هم جزو این دسته افراد هستید و تصمیم گرفته اید به تازگی سرمایه خود را صرف خرید نهال های بادام و یک زمین برای ساخت باغ کنید، پیشنهاد می دهیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید؛ چرا که ما تصمیم داریم تجربیات خود را در طی سال های متمادی در اختیار شما قرار دهیم.

 

احداث باغی تجاری بهترین بیزینس در نظام سرمایه داری کنونی

کسانی که می خواهند به حوزه باغداری وارد شوند و در این زمینه سرمایه گذاری کنند، بهتر است بدانند که بدون شک احداث باغ تجاری بادام در نظام سرمایه داری کنونی از بهترین انواع بیزینس به شمار می رود.

 

در کل احداث باغ های تجاری واقعا سودمند هستند؛ اما احداث یک باغ بادام می تواند سود دهی فوق العاده ای داشته باشد. بادام از مغزهای بسیار محبوب و پرطرفدار است، این مغز پرطرفدار نه تنها به عنوان یک ماده خوردنی بلکه به عنوان ماده ای برای ساخت برخی از محصولات پوستی و محصولات مراقبت از مو هم به کار می رود.

 

با این اوصاف می توان گفت که میزان تقاضای بازار برای خرید بادام بسیار بالا است و شما از قبل احداث همچین باغی به سود و پول زیادی می رسید. این مسئله توسط بسیاری از منابع معتبر مانند ویکی پدیا، ویکی کشاورز، نهالستان نهالوند و ویکی هو به اثبات رسیده؛ پس اگر می خواهید در زمینه احداث یک باغ تجاری بادام سرمایه گذاری کنید، نیازی به تحقیق بیشتر نیست. این نوع سرمایه گذاری هم برای شما و هم برای آیندگانتان چه از نظر مالی و چه از نظر حفظ سلامتی مفید خواهد بود.

 

بهترین نهال های بادام می تواند شما را به یکی از بهترین ها تبدیل کنند

 

بهترین نهال های بادام می تواند شما را به یکی از بهترین ها تبدیل کنند

 

طبق آمارهای به دست آمده در بهترین باغات تجاری کشور، حداقل یک رقم از نهال هایی که در زیر عنوان می کنیم، مشاهده می شوند. نهال هایی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم از بهترین و اقتصادی ترین نهال های موجود هستند و باردهی فوق العاده ای دارد.

 

نهال بادام آذر

اولین نهال اقتصادی که ما قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، نهال بادام آذر است. نهال های آذر از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند و می توانند سرمای بهار را تاب بیاورند. امکان کاشت این نهال ها حتی در ارتفاع 3000 وجود دارد. این نهال ها در فصول برداشت محصول چیزی حدود 7 کیلوگرم بادام تولید می کنند و این میزان محصول دهی برای یک نهال بادام فوق العاده است.

 

از مزایای این نهال ها می توان به زودبازده بودن آن ها اشاره کرد. نهال های آذر در همان سال اول به محصول دهی می رسند و شما اگر به خوبی از آن ها مراقبت کرده و هر 20 روز یکبار آن ها را آبیاری کنید در مدت زمان کوتاهی می توانید 7 کیلوگرم بادام از آن ها برداشت نمایید.

 

نهال بادام تونو

در میان نهال های اقتصادی بادام، نهال های تونو هم محبوبیت بسیار زیادی دارند. این نهال ها کمتر از 10 کیلوگرم بادام تولید نمی کنند و این به معنای سوددهی بسیار آن ها است. شما از هر نهال تونویی بیشتر از 10 کیلوگرم بادام به دست خواهید آورد؛ البته که این مسئله تنها مزیت نهال های اقتصادی تونو نیست. نهال های تونو قابلیت رشد در هوای سرد را هم دارند و شما می توانید ان ها را در ارتفاع 3000 متر بالاتر از سطح دریا هم بکارید.

 

نهال های ایتالیایی تونو به هر 20 روز یکبار آبیاری نیاز دارند و بهتر است بدانید برای رشد هرچه بهتر ریشه نهال های تونو، باید حداقل این نهال ها با دیگر نهال های اطراف خود 4 متر فاصله داشته باشند.

 

نهال بادام فرانیس

نهال های فرانیس نژاد فرانسوی داشته و این نهال ها هم جزو اقتصادی ترین نهال های بادام قرار می گیرند؛ چرا که هر نهال فرانیسی بیشتر از 7 کیلوگرم ثمر می دهد و در همان سال اول کاشت به محصول دهی می رسد.

 

شما می توانید نهال های فرانیس را در مناطقی که ارتفاع بالایی از سطح دریا دارند، بکارید. حداکثر ارتفاع برای رشد این نهال ها 3000 متر بالاتر از سطح دریا است. البته این موضوع را هم به خاطر بسپارید که نهال های فرانیس باید هر 20 روز یکبار آبیاری شوند تا بتوانید از آن ها محصولی برداشت کنید.

 

چگونه از سلامت و پرسود بودن باغ بادام خود مطمئن شویم؟

 

چگونه از سلامت و پرسود بودن باغ بادام خود مطمئن شویم؟

 

عواملی وجود دارند که می توانند سلامت باغ شما را تحت تاثیر قرار دهید؛ البته اگر بخواهیم عواملی مانند طوفان های شدید، سیل، تگرگ و یخبندان های وحشتناک و دیگر عوامل طبیعی فاکتور بگیریم. انتخاب نهال هایی سالم با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه می تواند تضمین کننده سلامت و پرسودی باغ شما باشد.

 

برای آنکه بتوانید نهال هایی سالم را تشخیص دهید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به مجوزهای کتبی استناد نمایید. مدارکی مانند کارت سلامت، کارت قرنطینه و شناسنامه می تواند به شما نشان دهد که نهال های مورد نظرتان تا چه اندازه با کیفیت هستند.

 

با این حال برای آنکه بتوانید نهال هایی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه خود خریداری کنید، قبل از هرچیز باید بدانید که شما در چه شرایط اقلیمی قرار گرفته اید؛ پس از آن می توانید به راحتی و با مراجعه به وب سایت nahalvand.com مشخصات نهال های مختلف بادام را مشاهده کرده و هر کدام از آن ها که برای کاشت در منطقه شما مناسب اند را انتخاب نمایید.

 

آیا نهالوند می تواند در باغداری راهنمای خوبی برای ما باشد؟

بدون شک بله، نهالوند یکی از بهترین نهالستان های ایران است. این نهالستان نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورهای خاورمیانه هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و مشتریان بین المللی زیادی دارد.

 

با این اوصاف ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید و اطلاع از قیمت نهال بادام به وب سایت این نهالستان مراجعه نمایید. برای این منظور هم تنها کافی است در مرورگر خود نام نهالوند را جستجو کنید.

 

در وب سایت این نهالستان امکان خرید اینترنتی نهال برای شما فراهم شده است و با خرید نهال ها از نهالوند به صورت اینترنتی از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

 

  • امکان تهیه نهال های شناسنامه دار

 

  • امکان خرید با کیفیت ترین نهال ها به همراه کارت سلامت و کارت قرنطینه

 

  • خرید نهال ها با ضمانت واقعی بازگشت کالا

 

  • خرید نهال ها با قیمتی استثنایی و مقرون به صرفه

 

  • امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان خبره نهالوند برای خرید مناسب ترین نهال های بادام

 

دریافت مشاوره تخصصی قبل خرید  (09144801940 _ 09144801930 )

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *