hambergermenu

راهنمای خرید مبلمان منازل به صورت آنلاین

 

راهنمای خرید مبلمان منازل به صورت آنلاین

 

مبلمان یکی از المان‌های اصلی دکوراسیون منزل است که در طراحی دکوراسیون پذیرایی و نشیمن مد نظر گرفته می‌شود، مبلمان افزون بر شیک و مدرن بودن می‌بایست راحت و استاندارد نیز باشد.

 

انتخاب مبلمان با در نظر گرفتن ابعاد خانه

پیش از خرید مبلمان ارزان به اندازه فضای نشیمن منزلتان دقت کرده و با نظر به آن مبلمان مناسب را انتخاب کنید، اگر فضای نشیمن شما بزرگ است انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت و امکان انتخاب مبلمان با هر مدلی که دوست دارید را خواهید داشت اما اگر نشیمن شما کوچک باشد، می‌بایست به سراغ مبلمان جمع و جور و ال شکل بروید.

 

انتخاب مبلمان هماهنگ با سبک چیدمان

در زمان انتخاب مبلمان می‌بایست کل فضا و دیزاین آن نظیر گچ‌بری‌های زیبا و پر از جزئیات، لوازم دکوری چوبی و آینه‌های قدی و دیگر اکسسوری‌ها را نیز مد نظر قرار داده باشد. این کار برای این است تا میان همه المان‌های دکوراسیون داخلی منزل هماهنگی ایجاد شده و مبلمانی هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان انتخاب کنید. برای مثال اگر المان‌های بکار رفته در دکوراسیون خانه شما مدرن است، مبلمانی مدرن انتخاب کنید و اگر خانه شما به سبک کلاسیک است، مبلمان کلاسیک انتخاب کنید.

 

انتخاب مبلمان با در نظر گرفتن ابعاد خانه

 

اگر لوازم خانه شما با سبک کلاسیک هماهنگی داشته باشد و شما مبلمانی با سبک مدرن را انتخاب کنید، هماهنگی فضا از بین خواهد رفت و سبب بر هم خوردن هارمونی دکوراسیون داخلی خانه خواهد شد.

 

اگر خانه شما دارای ترکیبی از رنگ‌ها و طراحی‌های گوناگون است، مبلمانی انتخاب کنید که ترکیبی از چند سبک مختلف باشد.

 

اگر سبک مبل شما راحتی و یا کلاسیک است به منظور زیبایی بیشتر آن بهتر است از کوسن و یا بالشتک‌های فانتزی و رنگی استفاده کنیم.

 

انتخاب رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی خانه

رنگ مبلمان تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون خانه ایفا خواهد کرد بنابراین از انتخاب رنگ‌های جیغ و شاد هراس نداشته باشید و آن‌ها را امتحان کنید اما چنانچه اهل ریسک نیستید می‌توانید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

 

برای انتخاب رنگ مبلمان سالن پذیرایی بهتر است، ابعاد سالن و میزان نور موجود در سالن پذیرایی را مد نظر قرار دهید. یعنی این‌که اگر سالن پذیرایی خانه شما بزرگ است از طیف گوناگونی از انواع رنگ‌های متنوع روشن و تیره برای مبلمان استفاده کنید و به منظور بزرگ‌تر به نظر رسیدن سالن‌های پذیرایی کوچک از مبلمان با طیف رنگی روشن استفاده کنید.

 

اگر سالن پذیرایی شما به اندازه کافی روشن است مبلمان با رنگ روشن و یا رنگ تیره انتخاب مناسب‌تری است و چنانچه فضای سالن پذیرایی تاریک و با نور کم است از مبلمان رنگ روشن نظیر سفید و شیری که به خوبی نور را انعکاس می‌دهد، استفاده کنید.

 

شما می‌توانید رنگ مبل را با دیگر المان‌های استفاده شده در دکوراسیون پذیرایی نظیر کفپوش و رنگ پرده و رنگ غالب استفاده شده در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی ست کنید.

 

به منظور جدا کردن مبلمان پذیرایی از دکور اتاق پذیرایی از رنگی استفاده کنید که مکمل رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی است.

 

سایت decoranik.ir ارائه فروش مبل آنلاین

سایت دکورانیک و سایت offdecor.ir و digikala.com یکی از بهترین سایت هایی هستند که در زمینه فروش مبل به صورت آنلاین فعالیت میکنند و میتوانید انتخاب از این سایت ها بهترین مبلمان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

انتخاب جنس مرغوب برای مبلمان

می‌بایست پارچه‌های رومبلی را انتخاب کنید که چرک‌تاب باشد و به آسانی تمیز شود و در مقابل خراشیدگی و ساییدگی مقاوم باشند.

 

پارچه‌های کتان، چرم و پشم گزینه‌های مناسبی برای پارچه مبل هستند. همچنین مبل‌های چرمی قابل شست و شو می‌باشند و درخشندگی خود را حفظ می‌کنند.

 

انتخاب رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی خانه

 

پارچه‌های مخملی براق و پرزدار برای استفاده در مبلمان خانه‌های کوچک‌تر مناسب هستند و پارچه‌های مخملی مات و بدون پرز نیز برای خانه‌های بزرگ‌تر جلوه بهتری دارند.

 

به منظور انتخاب طرح پارچه (گل‌دار، طرح دار و ساده) نیاز است به ابعاد فضا دقت کنید به طور مثال پارچه‌های ساده برای استفاده در فضاهای کوچک‌تر و پارچه‌های گل‌دار به منظور استفاده در فضاهای باز و بزرگ مناسب هستند اما اگر به پارچه‌های طرح‌دار علاقه‌مند هستید برای روح دادن به خانه کوچک خود، از مبلمان ساده با کوسن‌های گل‌دار را انتخاب کنید.

 

توجه داشته باشید که مبلمان چوبی زودتر غبارگیری و تمیز می‌شوند.

 

انتخاب مبلمان با وزن مناسب

مبلمانی را انتخاب کنید که وزن زیادی نداشته و سبک باشند تا در زمان جابه‌جایی و یا تغییر دکوراسیون حمل آن ساده و راحت باشد و آسیب نبیند.

 

راحتی مبلمان را در نظر بگیرید

مبلمان وسیله‌ای است که در طول روز به کرات مورد استفاده قرار خواهد گرفت به خصوص مبل‌های نشیمن در نتیجه بهتر است از مبلمان مدرن، سبک و راحت استفاده کنید که با استاندارهای روز دنیا تطابق داشته باشد.

 

سخن آخر در رابطه با دکوراسیون و مبلمان

در انتخاب دکوراسیون و المان‌های مورد استفاده بهترین گزینه مشورت با یک طراح دکوراسیون داخلی است. قبل از اینکه به مد روز یا قیمت کالا توجه کنید دقت کنید از یک برند معروف که با رعایت استانداردهای روز دنیا ساخته شده است، خرید کنید. به منظور حفظ سلامت ستون فقرات و مهره‌های گردن استفاده از مبلمان‌های استاندارد ضروری است. همه لوازم زندگی شما باید در خدمت آسایش و سلامتی شما باشند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *