hambergermenu

راه‌های گرفتن اقامت در امارات

چکیده : مهاجرت به امارات از طریق استخدام رسمی، تحصیل در دانشگاه محلی، ‌سرمایه‌گذاری در کشور و همچنین افتتاح شرکت خود امکان پذیر است.

 

مهاجرت به امارات از طریق استخدام رسمی، تحصیل در دانشگاه محلی، ‌سرمایه‌گذاری در کشور و همچنین افتتاح شرکت خود امکان پذیر است.

 

مهاجرت به امارات از طریق استخدام رسمی

 

برای مهاجرت به دبی برای اقامت دائم، اتباع خارجی باید زمینه مناسبی را برای قانونی شدن اقامت خود در این کشور انتخاب کنند.

 

مجوز اخذ شهروندی در امارات متحده عربی دشوار است، اما افراد حرفه‌ای با مهارت‌های بالا و ‌سرمایه‌گذاران بزرگ این شانس را دارند که طی کمترین زمان، اجازه اقامت را دریافت کنند.

 

مزیت داشتن خانه در دبی

 

مزیت داشتن خانه در دبی

 

1. ‌سرمایه‌گذاری معاف از مالیات

یکی از جذاب‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در بازار املاک دبی، معاف بودن از مالیات است. برخلاف بسیاری از شهرهای پیشرفته دیگر، دبی مالیات بر دارایی اعمال نمی‌کند.

 

2. ثبات بازار املاک و مستغلات

علیرغم نوسانات اقتصادی جهانی، بازار املاک دبی انعطاف‌پذیر باقی مانده است و ‌سرمایه‌گذاران را به دنبال ‌سرمایه‌گذاری‌های مطمئن و سودآور جذب می‌کند.

 

3. گزینه‌های ملکی متنوع

چشم انداز املاک و مستغلات دبی طیف متنوعی از گزینه‌های ملک را برای مطابقت با ترجیحات ‌سرمایه‌گذاران مختلف ارائه می‌دهد. خواه به ویلاهای مجلل، آپارتمان‌های مجلل، املاک کنار آب یا فضاهای تجاری علاقه‌مند باشید، دبی همه اینها را در خود دارد.

 

4. حقوق مالکیت خارجی

در دبی، خارجی‌ها مجاز به خرید ملک آزاد در مناطق تعیین شده هستند. این املاک به آنها حق مالکیت کامل می‌دهد.

 

5. آرامش ویزای طلایی

دولت امارات اخیراً تسهیلاتی را در برنامه ویزای طلایی ایجاد کرده است و به افرادی که به دنبال زندگی، کار، انجام تجارت یا ایجاد ‌سرمایه‌گذاری در امارات هستند، اقامت طولانی مدت اعطا کرده است.

 

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ‌سرمایه‌گذاری 2 میلیون درهم ویزای طلایی دریافت کنند و مدت زمان ویزا از 5 سال به 10 سال افزایش یافته است.

 

6. زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در سطح جهانی

دبی به دلیل زیرساخت‌های جهانی و امکانات بی نظیرش مشهور است. از پیشرفته‌ترین سیستم‌های حمل و نقل گرفته تا امکانات بهداشتی درجه یک، موسسات آموزشی و جاذبه‌های تفریحی، این شهر کیفیت زندگی استثنایی را ارائه می‌دهد.

 

ثبت شرکت در دبی در کمترین زمان ممکن

 

ثبت شرکت در دبی در کمترین زمان ممکن

 

آیا به دنبال ثبت شرکت در دبی هستید؟ ما در زمینه تاسیس انواع شرکت‌ها در دبی و به طور کلی امارات متحده عربی فعالیت داریم و مشاوره شایسته و کاربردی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

 

در واقع، تأسیس، ثبت، الحاق، تشکیل و راه‌اندازی مؤثر یک شرکت نوپا در دبی ساده است. در بیشتر اوقات، زمان مورد نیاز برای راه اندازی و ثبت هر نوع کسب و کار در امارات کمتر از 1 هفته خواهد بود و حضور سهامداران برای تشکیل تجارت الزامی نیست.

 

مدارک لازم جهت افتتاح حساب در امارات

برای افتتاح حساب در امارات ، کارت شناسایی امارات، کپی گذرنامه، ویزای فعلی یا مدارک دیگری مبنی بر اقامت امارات و نامه‌ای از کارفرمای شما که موارد مختلف را تأیید می‌کند لازم خواهد بود.

 

ممکن است اسناد دیگری هم نیاز باشد که با توجه به نوع کسب و کار شما متفاوت است و برای اطلاع از آن، توصیه می‌شود از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

راه‌های خرید خانه در دبی

 

راه‌های خرید خانه در دبی

 

مشخص کنید که چه مقدار هزینه می‌توانید بپردازید

به یاد داشته باشید که برای خرید خانه در دبی 2٪ کارمزد نمایندگی و 4٪ کارمزد انتقال وجود دارد که باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود.

 

آیا قصد دارید وام مسکن بدهید؟ شما در ازای وام خود سود پرداخت خواهید کرد که میزان آن متفاوت است، اما بسته به مدت وام و بانک حدود 3-4٪ خواهد بود.

 

به عنوان یک خریدار مالی، آیا از قبل تایید شده‌اید؟

از قبل تایید شدن نه تنها بودجه شما را تایید می‌کند، بلکه شما را در موقعیت خرید قوی‌تری قرار می‌دهد.

 

یک نماینده املاک و شرکتی که به آن اعتماد دارید پیدا کنید.

یک نماینده باتجربه پیدا کنید تا با شما کار کند تا بودجه کامل، خواسته‌ها و نیازهای شما را درک نماید.

 

هنگام کار با کارشناسان صنعت، هر چه در مرحله مقدماتی به جزئیات بیشتری بپردازید، زمان کمتری برای یافتن ملک مناسب نیاز است.

 

پیشنهاد بدهید

برای دستیابی به بیشترین شانس پذیرش، توصیه می‌کنیم پیشنهاد خود را به صورت کتبی با یک کپی چک سپرده 10 درصدی به همراه کپی پاسپورت و شناسه امارات همه طرف‌هایی که در سند مالکیت قرار دارند، ارائه کنید.

 

هنگامی که پیشنهاد موافقت شد، تفاهم نامه امضا کنید.

نماینده شما یک تفاهم‌نامه را پیش‌نویس می‌کند که مخفف یادداشت تفاهم است و به عنوان فرم F نیز شناخته می‌شود.

 

فرایند پیشرفت فروش

اگر خریدار با وام مسکن خرید می‌کند، به دخالت بانک نیاز است. ارزیابی بانکی ملک مورد نیاز بوده و خریدار باید نامه پیشنهادی نهایی را از وام دهنده دریافت کند، که شانس وام مسکن را تضمین خواهد کرد.

 

برای NOC درخواست دهید.

همه طرف‌ها در دفاتر توسعه‌دهنده ملاقات خواهند کرد تا برای NOC برای فروش ملک درخواست دهند.

 

انتقال مالکیت

پس از صدور NOC، همه طرفین می‌توانند برای انتقال رسمی مالکیت به دفتر دپارتمان زمین دبی مراجعه کنند.

 

سخن پایانی

با انجام اقدامات مناسب و استفاده از تمامی گزینه‌های قانونی، می‌توان اجازه اقامت دائم در امارات را دریافت کرد.

 

متخصصان مهاجرت که به خوبی در تمام مراحل قانونی مسلط هستند به شما در این راه کمک می‌کنند. پس در صورت داشتن هرگونه سوال، می‌توانید از متخصصان ما کمک بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *