hambergermenu

رزرو اقامتگاه در هرجای دنیا با بهترین قیمت ها از ایران

چکیده : پرداخت با استفاده از ووچر پرفکت مانی و همچنین شارژ حساب پی پال اقامتگاه مورد نظر، دو راه مطمئن برای رزرو اقامتگاه در هرجای دنیا با بهترین قیمت‌ها از ایران هستند.

 

رزرو اقامتگاه یکی از اولین قدم‌های یک سفر خوب است. به هرکجای دنیا که بخواهید سفر کنید، باید جایی برای اقامت داشته باشید و به همین دلیل لازم است قبل از آغاز به سفر رزرو اقامتگاه را در داخل ایران انجام دهید. با توجه به تحریم‌هایی که بر علیه ایران اعمال شده، احتمالا نمی‌توانید به‌شکل مستقیم هزینه رزرو را پرداخت کنید و به‌همین دلیل لازم است از شرکت‌های ثالث یا راه‌های پرداخت ارزی که برای خرید از داخل ایران به‌وجود آمده‌اند استفاده کنید. پرداخت با استفاده از ووچر پرفکت مانی و همچنین شارژ حساب پی پال اقامتگاه مورد نظر از طریق نوین پرداخت، دو راه مطمئن برای رزرو اقامتگاه در هرجای دنیا با بهترین قیمت‌ها از ایران هستند. بیایید هر کدام از این راه‌ها را بررسی کنیم.

 

رزرو اقامتگاه در هرجای دنیا

 

رزرو اقامتگاه با شارژ حساب پی پال

 

پی پال یک سرویس مالی آنلاین است که به افراد امکان ارسال و دریافت پول با استفاده از یک حساب اینترنتی امن را می‌دهد. افراد، اطلاعات حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را به پی پال اضافه می‌کنند تا بتوانند بدون مشخص‌شدن اطلاعات حساب خود، پرداخت‌های بین‌المللی را انجام دهند.

هر زمان که با استفاده از PayPal پولی پرداخت می‌شود، پول از حساب لینک‌شده خارج می‌شود و هر زمان که از طریق پی پال پول دریافت می‌کنید، پول دریافتی در حساب پی پال قرار می‌گیرد. پول موجود در حساب پی پال می‌تواند برای پرداخت و خرید استفاده شود یا به حساب بانکی فرد منتقل شود.

هنگام رزرو اقامتگاه، تا حد امکان نباید اطلاعات مالی و حساس خود را ارسال کنید. به‌همین دلیل هم هست که بسیاری از افراد از پی پال برای رزرو اقامتگاه در سراسر دنیا استفاده می‌کنند؛ چون با این روش، تنها با استفاده از یک ایمیل و رمز پرداخت، رزرو اقامتگاه انجام می‌شود.

اگر پی پال ندارید و می‌خواهید با استفاده از این روش رزرو اقامتگاه را انجام دهید، می‌توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید. با استفاده از این خدمات شما در عرض چند ثانیه می‌توانید درخواست انتقال را ثبت کنید و کارمزد کمی را هم پرداخت کنید.

 

روش رزرو اقامتگاه با پی پال با استفاده از خدمات نوین پرداخت

 

کافی است به سایت نوین پرداخت سری بزنید و یک حساب کاربری در آن باز کنید. باز کردن حساب در این سایت خدمات ارزی، بسیار ساده و همچنین رایگان است. پس از باز کردن حساب کاربری، وارد آن شوید و از بخش سفارشات گزینه‌های «شارژ حساب پی پال» و یا «خرید با پی پال» را انتخاب کنید. با استفاده از این دو گزینه شما با وارد کردن ایمیل پی پالی که قرار است پول به آن واریز شود و همچنین مبلغ واریزی، به‌راحتی می‌توانید مبلغ رزرو اقامتگاه را به حساب پی پال مورد نظر واریز کرده و رزرو را انجام دهید. حتی اگر برای این کار نیاز به کارت اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت هم داشته باشید، باز هم می‌توانید با استفاده از خدمات ویزا کارت و مستر کارت نوین پرداخت در بخش سفارشات، پرداخت خود را تکمیل کنید.

اگر خودتان پی پال دارید و فقط لازم است آن را شارژ کنید، می‌توانید به‌راحتی از طریق نوین پرداخت مبلغ مورد نظر را به آن واریز کنید و بقیه فرآیند خرید را ادامه دهید. حتی اگر پاسپورت یک کشور معتبر برای پی پال را داشته باشید، نوین پرداخت می‌تواند برای شما حساب پی پال باز کند.

 

خدمات مسافرت خارجی

 

رزرو اقامتگاه با خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی راهی است که شما را برای پرداخت‌های مختلف مستقل می‌کند و دیگر نیازی به استفاده از خدمات شرکت‌های واسطه نخواهید داشت. با این حال باید در نظر بگیرید که پرفکت مانی یک رمزارز است و شما می‌توانید با استفاده از آن به رزرو اقامتگاه‌هایی بپردازید که این رمزارز را می‌پذیرند. بسیاری از کشورهای حوزه خاورمیانه این رمزارز را به عنوان راهی برای پرداخت قبول می‌کنند. اگر اقامتگاهی که قصد رزرو آن را دارید رمزارز را می‌پذیرد، احتمالا می‌تواید از پرفکت مانی برای پرداخت استفاده کنید. ووچر پرفکت مانی علاوه بر رزرو اقامتگاه، به‌عنوان راهی برای خرید و سایر پرداخت‌های آنلاین هم قابل استفاده است. برای مثال سایت ای‌بی پرفکت مانی را می‌پذیرد و شما می‌تواید به‌راحتی با خرید ووچر پرفکت مانی از این سایت خرید کنید. بیایید ببینیم ووچر پرفکت مانی چیست، چطور آن را تهیه کنیم و اقامتگاه را با آن رزرو کنیم.

 

ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی در حقیقت نوعی کارت اعتباری دیجیتال است که حاوی نوعی رمزارز به نام پرفکت مانی است. این رمزارز توسط یک شرکت روسی ارائه می‌شود که خوشبختانه هیچ تحریمی را بر علیه ایران پیاده نکرده است. این بدان معنا است که شما می‌توانید به سایت پرفکت مانی مراجعه کنید و با افتتاح حساب در آن، پرفکت مانی بخرید. با این حال اگر تمایل ندارید این پروسه پر پیچ و خم را طی کنید، می‌توانید به‌راحتی ووچرهای پرفکت مانی را خریداری کنید که شبیه کارت هدیه بانکی هستند. با خرید این ووچرها شما دو سری عدد دریافت می‌کنید که یکی از آنها رمز کارت شماست. برای پرداخت کافی است در هر سایتی که پرفکت مانی را می‌پذیرد اطلاعات ووچر خود را وارد کنید تا با پرداخت قیمت، خرید را انجام دهید. این خرید می‌تواند شامل رزرو اقامتگاه یا هتل هم باشد.

برای خرید ووچر پرفکت مانی کافی است به‌راحتی در نوین پرداخت حساب باز کنید و از قسمت سفارشات این سایت، گزینه خرید ووچر پرفکت مانی را انتخاب نمایید. با پرداخت هزینه و ارسال اطلاعات، شما فورا ووچر خود را دریافت می‌کنید. از این پس شما برای خرید کاملا مستقل هستید و می‌توانید خریدهای ارزی خود را انجام دهید.

 

خرید ووچر پرفکت مانی

 

رزرو اقامتگاه در هرجای دنیا با استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت بسیار ساده شده است. شما می‌توانید با پرداخت کارمزد کم و به آسانی هر اقامتگاهی را که می‌خواهید رزرو کنید. در نظر داشته باشید که برای رزرو شما می‌توانید از انواع سایت‌های بوکینگ بین‌المللی مثل سایت‌های زیر استفاده کنید:

  • Booking
  • Expedia
  • Kayak
  • Scott’s Cheap Flights
  • Tripadvisor
  • Priceline
  • Hotwire
  • Orbitz
دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی