hambergermenu

رزرو هتل نزدیک حرم با صبحانه

رزرو هتل نزدیک حرم با صبحانه

خوب است بدانید که بیشتر هتل های مشهد چه نزدیک حرم و چه دور از حرم، خدمات اقامتی خود را همراه صبحانه رایگان ارائه می دهند. بسیاری از هتل های مشهد نزدیک حرم 5 ستاره و 4 ستاره هستند که صبحانه هایی با کیفیت دارند. از این رو بهتر است تعدادی هتل نزدیک حرم با صبحانه عالی را بشناسید.

هتل قصر مشهد

هتل قصر مشهد یک هتل نزدیک حرم با صبحانه است که تنوع بی نظیر صبحانه آن، هوش از سر شما می برد. این هتل 5 ستاره است که تا حرم مطهر 8 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل قصر بین المللی مشهد زیبا و جذاب طراحی شده که علاوه بر اتاق هایی لوکس، خدمات و امکاناتی ایده آل را ارائه می دهد. زمانی که برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنید با انبوهی از صبحانه های سرد و گرم، آبمیوه های طبیعی و نوشیدنی های مختلف مواجه خواهید شد.

 

رستوران هتل قصر مشهد

 

هتل رز درویشی مشهد

نام یک هتل دیگر نزدیک حرم با صبحانه، هتل رز درویشی مشهد است که تا باب الجواد تنها 4 قدم پیاده فاصله دارد. هتل رز درویشی مشهد یک هتل 4 ستاره است که صبحانه بوفه سلف سرویس آن بسیار متنوع می باشد. رستوران بسیار با کیفیت، پارکینگ، اینترنت و اتاق هایی مجلل از دیگر شاخصه های این هتل نزدیک حرم با صبحانه است.

هتل اترک مشهد

یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم هتل اترک مشهد نام دارد. هتل اترک مشهد یک هتل 4 ستاره با کیفیت می باشد که فاصله آن تا حرم مطهر تنها 3 دقیقه پیاده روی است. صبحانه بوفه هتل اترک مشهد شامل املت های متنوع، آبمیوه های طبیعی، چای و قهوه، انواع پنیر گردو، گوجه، خیار و … می شود.

هتل قصرالضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد یک هتل نزدیک حرم با صبحانه عالی است که اقامتی فوق العاده را در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به شما هدیه می دهد. هتل قصر الضیافه قدس مشهد یک هتل نوساز است که با بهره گیری از آشپزهای ماهر توانسته وعده های غذایی و صبحانه های با کیفیت را تهیه کند.

 

رستوران گردان هتل الماس 2 مشهد

 

هتل الماس 2 مشهد

اگر به دنبال یک هتل نزدیک حرم با صبحانه هستید که کیفیتی عالی داشته باشد، هتل الماس 2 مشهد است. در هتل الماس 2 مشهد اتاق هایی مجلل و زیبا وجود دارد که با الماس کشورهای مختلف تزئین شده است. صبحانه های متنوع همراه نوشیدنی های سرد و گرم، نوید بخش یک روز پر انرژی است.

ارزان ترین هتل نزدیک حرم با صبحانه

بسیاری از افراد به دلیل وضعیت اقتصادی، دنبال ارزان ترین هتل های مشهد هستند. اهمیت این موضوع باعث شد تا به نام تعدادی هتل نزدیک حرم با صبحانه که قیمت ارزانی دارند اشاره نماییم.

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد یک هتل نزدیک حرم با صبحانه است که قیمت ارزانی داشته و کیفیت صبحانه آن به نسبت مطلوب می باشد. هتل ادریس مشهد یک هتل 2 ستاره است که فاصله آن تا باب الجواد حدود 2 دقیقه می باشد. در بین ارزان ترین هتل های مشهد که کیفیت خوبی هم داشته باشد، هتل ادریس مشهد بهترین انتخاب خواهد بود.

 

نمای بیرونی هتل ادریس مشهد

 

هتل کوثر مشهد

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های مشهد که در نزدیکی حرم واقع شده، هتل کوثر مشهد است. هتل کوثر مشهد نیز یک هتل 2 ستاره می باشد که تا حرم مطهر حدود 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. صبحانه هتل کوثر مشهد نیز بوفه سلف سرویس می باشد که شامل صبحانه های سرد و گرم و نوشیدنی های مختلف می شود.

هتل جواهری مشهد

به دنبال انتخاب هتلی ارزان هستید؟ یکی دیگر از ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم، هتل جواهری مشهد نام دارد. هتل جواهری مشهد یک هتل 2 ستاره است که در خیابان امام رضا واقع شده و تنها 4 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. کیفیت صبحانه هتل جواهری مشهد به نسبت قیمتی که پرداخت می کنید، مطلوب است.

هتل قدس مشهد

از دیگر هتل های ارزان مشهد که کیفیت بسیار خوبی دارد، هتل قدس مشهد است. هتل قدس یک هتل 2 ستاره است که رو به روی باب الجواد قرار گرفته است. موقعیت مکانی عالی و صبحانه ی با کیفیت هتل قدس مشهد باعث شده تا یک هتل محبوب به شمار رود. با رزرو هتل قدس مشهد می توانید سفری ارزان قیمت و با کیفیت همجوار امام رضا علیه السلام تجربه کنید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی