hambergermenu

روش های تشخیص سرویس پلاستیک اصل از تقلبی

 

تشخیص سرویس پلاستیک اصل

یکی از دغدغه‌های اساسی و مهم زوجین جوان به خصوص دختران تازه عروس که در روزهای اول آشنایی و ازدواج هستند، خرید جهیزیه است که متاسفانه در این راستا معمولاً به صورت هیجان زده عمل کرده و گاها دچار انتخاب و سردرگمی های اشتباه می شوند. این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز رایج بوده و به عنوان یکی از موضوعات اساسی شناخته می شود. همان طور که می دانید از قدیم الایام نیز این مسئله و مبحث بیان شده که آشپزخانه قلب هر خانه بوده و افرادی که در این محیط در حال فعالیت هستند, باید اهمیت زیادی به آن ها داده شود.

 

بنابراین بسیار طبیعی بوده لوازمی که در این محیط و فضا به کار می رود, از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا علاوه بر پخته پزی آسان, فرد را دچار خستگی نکند. همانطور که تاکنون دیده اید و یا تجربه کرده اید؛ بسیاری از فروشندگان در سطح بازار هیچگونه اطلاعاتی در زمینه تشخیص اصلی بودن کالاهای خود ارائه نمی‌دهند. 

 

بنابراین تا پایان این مقاله بسیار حائز اهمیت با فروشگاه هایپرجهاز همراه باشید تا اطلاعات کارآمدی را در زمینه تشخیص اجناس پلاستیکی اصل و همچنین استفاده بهینه از آن ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

سرویس پلاستیک عروس

یکی از باورهای امروزه و بسیار رایجی که در میان بانوان خانه دار بسیار رایج بوده، این است که از سرویس پلاستیک به عنوان ابزاری سرسخت و مقاوم در زمینه محیط خانه و آشپزخانه یاد می‌کنند. این تفکر به تنهایی باعث شده که بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی و خارجی اقدام به تولید کالاهای مورد نیاز مردم با مواد اولیه مرغوب کنند که سرویس پلاستیک عروس نمونه بارزی از آن است. مثال واضح تری که در این زمینه می توان گفت عبارتند از: جانانی، جارو‌دستی، وسایل پلاستیکی حمام و سرویس بهداشتی، و غیره می باشد. بنابراین با توجه به موضوع گفته شده بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه اطلاعات بسیار مفید و ضروری به همراه داشته باشید تا منجر به انتخاب و خرید ناآگاهانه شما در این زمینه نشود. در ادامه سعی داریم تا شما هموطنان عزیز را با روش هایی برای تشخیص اصل بودن و مرغوب بودن این دسته از کالاها آشنا می کنیم که فراگیری این دانش باعث چشم‌اندازی روشن در زمینه خریدهای شما خواهد شد.

 

سرویس پلاستیک عروس

 

روش های تشخیص ظروف پلاستیکی مرغوب از بی کیفیت  

همانطور که در موارد بالا نیز بیان می‌کردیم در هنگام خرید اقلام پلاستیکی باید بسیار زیاد به نکات ظریف و ریز توجه داشته باشید چرا که هرگونه بی‌توجهی نسبت به این موضوع منجر به افتادن در دام افراد کلاهبردار خواهد شد. بنابراین بدین منظور برای تشخیص ظروف پلاستیکی خوب باید از یک سری نکات بسیار حائز اهمیت با خبر باشید و تمامی این نکته ها عبارتند از:

  1. اولین و مهمترین نکته‌ای که باید به آن بسیار توجه کنیم, ضخامت پلاستیک مورد نظر است. هرچقدر که وسایل پلاستیکی ضخیم تر باشند, منجر به افزایش مرغوبیت آن در این زمینه شده و دوام بالایی برای سالیان آینده به همراه خواهد داشت.
  2. مورد دوم که بسیاری از افراد باتجربه و زیرک نسبت به آن آگاهی دارند, وجود رگه های مختلف در بافت های داخلی کالا می باشد. بسیاری از اقلام بی کیفیت در درون خود دارای رگه هایی نازک همچون مو به رنگ مشکی هستند که وجود آن نشان از بی کیفیتی محصول مورد نظر و بازیافتی بودن آن خواهد داد.
  3. یکی از فوت های کوزه گری که بسیاری از افراد در این زمینه اطلاعاتی نداشته و یا اگر هم داشته باشند به شما ارائه نمی دهند, استفاده از رنگ مات در این حوزه است. همان طور که می دانید رنگ سفید بعد از مدتی جذابیت خود را از دست خواهد داد و بنابراین توصیه می‌کنیم که در زمینه سرویس پلاستیک از این رنگ استفاده کنید.
  4. بسیاری از اقلام پلاستیکی تحمل گرما و یا سرمای بیش از اندازه را ندارند و شما در این زمینه باید محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر دارا بودن این قابلیت ها, امکان استفاده در فریزر و یا دیگر موارد را داشته باشد.خوشبختانه در سال‌های اخیر بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی در این زمینه قدم های موفقیت آمیزی را برداشته و اقدام به تولید مواد پلیمری مرغوب و در نتیجه تولید محصول نهایی کرده اند.
  5. یکی از روش هایی که برای تشخیص اجناس پلاستیکی بسیار رایج بوده و از قدیم‌الایام بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کردند, استفاده از حس بویایی و استشمام است.در این زمینه شما با بو کردن این اقلام خواهید دانست که محصول مورد نظر از چه کیفیتی است. با این کار خواهید دانست که محصول مورد نظر از چه کیفیتی برخوردار بوده و اگر محصول مورد نظر بوی بدی را داشته باشد, بدون شک کالای مورد نظراز مواد اولیه بازیافتی تهیه شده است.
  6. اگر می‌خواهید که نسبت به این موضوعات اطمینان خاطر داشته باشید و دغدغه هیچ کدام از این موارد نداشته باشید سعی کنید از برندهای مطمئن و فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید وسایل خود کنید که هیچ کدام از این مسادل در فروشگاه های معتبر رخ نخواهد داد.

 

تشخیص ظروف پلاستیک مرغوب

 

بهترین پیشنهادی که ما در این زمینه نسبت به شما مشتریان عزیز داریم, سعی کنید سرویس پلاستیک خود را در زمان ازدواج تهیه کنید, چرا که به دلیل طولانی شدن مدت ازدواج آن ها وسایل پلاستیکی قدیمی شده و از جذابیت خود کاسته می شوند. بنابراین توصیه ای که در این زمینه داریم سعی کنید که اقلام خود را در زمان موعد ازدواج تهیه نمایید تا علاوه بر داشتن محصولی جدید, از تعجیل های نابهنگام جلوگیری کرده باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *