hambergermenu

برای کادو نامزدی چی بخرم؟

برای کادو نامزدی چی بخرم؟

دوران نامزدی از جمله دوران‌های خوش عشاق است. این دوران را می‌توان یکی از زیباترین و قشنگ‌ترین دوران‌های زندگی دانست. اغلب افراد برای خرید کادو برای دوران نامزدی و یا حتی روز نامزدی سردرگم هستند. گزینه‌های بسیاری برای کادو نامزدی وجود دارد، از جمله خرید زیورآلات، خرید بالبینگ چهره ، خرید عطر، گل و بسیاری از گزینه‌هایی که در این محتوا به آن اشاره خواهیم کرد. اما پیشنهاد ما به شما یک خرید به یاد ماندنی و خاطره انگیز است. هدیه‌ای که می‌تواند برای همیشه یادآور روز نامزدی باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با انواع کادوهای روز نامزدی آشنا کنیم.

 

انواع کادو برای روز نامزدی چیست؟

هدیه خریدن برای روز نامزدی از جمله رسم هایی است که بایستی حتماً برایش هدیه‌ای تدارک ببینید. در واقع روز نامزدی بدون هدیه دادن نمی شود. حالا اینکه چه نوع هدیه‌ای تهیه کنیم به تنهایی چالش بسیار بزرگی است. به دلیل آنکه شما به عنوان داماد حتماً باید از سلیقه پارتنرتان خبر داشته باشید. یا حداقل نشانه‌هایی از سلیقه او را بدانید. وگرنه بایستی دست به دامن اینترنت شوید. اگر نمی‌دانید که برای روز نامزدی چه هدیه‌ای تهیه کنید. نگران نباشید ما در این محتوا قصد داریم رایج‌ترین و بهترین کادوهای نامزدی را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

خرید زیورآلات برای روز نامزدی

اولین گزینه‌ای که به فکر هر کسی می‌رسد، خرید زیورآلات است. شما می‌توانید ارزان‌ترین یا گران‌ترین زیورالات را برای نامزد خود خریداری کنید. زیورآلات متنوعی در بازار موجود است که بر اساس نوع سنگ، فلز به کار رفته در آن، نگین، وزن و غیره قیمت‌های متفاوتی را شامل می‌شود. البته همین تنوع بسیار در بازار، سبب می‌شود که انتخاب را برایتان سخت‌تر کند. از سوی دیگر اگر نامزد شما اهل انداختن زیورآلات نباشد، خرید زیورآلات دشوارتر می‌شود. اما گزینه‌های بهتری هم وجود دارد، پس همچنان برای خرید کادوی روز نامزدی نا امید نباشید.

 

خرید بالبینگ برای روز نامزدی

اگر به دنبال یک هدیه به یاد ماندنی و همیشگی هستید که رمانتیک و خیره کننده باشد، ما به شما خرید بالبینگ نوری را پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید بالبینگ با طرح عشق را تهیه کنید. حتی از همه بهتر امکان خرید بالبینگ سفارشی هم وجود دارد. بدین ترتیب که با ارسال عکس دو نفره خود و نامزدتان، طرح تصویر بر روی صفحه بالبینگ حک و طراحی می‌شود. بالبینگ‌ها در دو نوع ساده و موزیکال هستند. برای جلوه رمانتیک‌تر و خاص‌تر حتی می‌توانید بالبینگ موزیکال را انتخاب کنید. بالبینگ موزیکال قابلیت نصب فلش را دارد و همچنین قابلیت اتصال به بلوتوث را هم داراست. با انتخاب یک بالبینگ فول آپشن با طرح خود و نامزدتان، یک هدیه ویژه و خاص را به نامزدتان هدیه دهید. تندیس نورانی با طرح تصویر خودتان، همان چیزیست که شما را همیشه به یاد روز نامزدی خواهد انداخت. حتی از نظر قیمتی هم بسیار به صرفه تر از خرید زیورالات است. اما جنبه معنوی و احساسی آن بسیار بالاست.

 

خرید بالبینگ برای روز نامزدی

 

خرید گل برای روز نامزدی

خرید گل از دیگر هدیه های رایجی است که در روز نامزدی داده می‌شود. گل‌های زینتی و رنگارنگ در انواع و اقسام گوناگون بسیار چشمگیر و زیبا هستند. اما پیشنهاد می‌شود که گل در کنار هدیه اصلی باشد. به دلیل آنکه اگرچه گل زیبا و با طراوت است اما همراه با هدیه اصلی جلوه جذاب‌تری خواهد داشت. از سوی دیگر از آنجایی که عمر گل یکی دو روز بیشتر نیست، از آن نمی‌توان به عنوان یک هدیه همیشگی و رمانتیک انتظار داشت. هدیه روز نامزدی بایستی به گونه‌ای باشد که همیشه شما را به یاد این روز خاص بیندازد. پس خرید گل برای روز نامزدی را فراموش نکنید. اما آن را در کنار هدیه اصلی قرار دهید.

 

خرید قاب عکس برای روز نامزدی

از دیگر هدیه‌های مرسوم، دادن قاب عکس به عنوان کادوی روز نامزدی است. شما می‌توانید با قرار دادن تصویر دو نفره خود درون قاب عکس، آن را مهیج‌تر و به یاد ماندنی‌تر کنید. اگرچه از قاب عکس به عنوان یکی از هدایای رایج روز نامزدی استفاده می‌شود اما قاب عکس کمی قدیمی شده است. به نظر اگر می‌خواهید هدیه شامل تصویر خودتان باشد، بهتر آن است که خرید بالبینگ نوری را جایگزین قاب عکس کنید. بالبینگ نوری با طراحی مدرن، نور لایت و جلوه لوکس و دکوری‌اش، یه هدیه بسیار ارزشمندی از قاب عکس خواهد بود. پس سعی کنید کمی برای این روز خاص خلاقانه تر بیندیشید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

لوازم آرایش به همراه کیف آرایش برای روز نامزدی

لوازم آرایش مورد علاقه تمامی خانم‌ها است. در‌واقع به ندرت یک خانم پیدا می‌شود که از لوازم آرایش بدش بیاید. تهیه لوازم آرایش و پکیج کامل آن یکی از گزینه‌های هیجان آور است. اما از آنجایی که روز نامزدی یک روز خاص و فراموش نشدنی است، پیشنهاد می‌شود که هدایای مصرفی نخرید. منظور از هدایای مصرفی، هدایایی است که تمام می‌شود. روز نامزدی یک روز به یاد ماندنی است، پس تا حد امکان از دادن هدایای مصرفی اجتناب کنید. شما می‌توانید لوازم آرایش را در یک وقت دیگری به نامزدتان هدیه دهید. ترجیحاً برای این روز خاص هدایای ارزشمند دکوری و به یاد ماندنی تهیه کنید.

 

لوازم آرایش به همراه کیف آرایش برای روز نامزدی

 

پرتره شخصی برای روز نامزدی

انتخاب پرتره شخصی از انتخاب لوازم آرایش برای روز نامزدی بهتر و قابل قبول‌تر است. شما می‌توانید پرتره شخصی خود و همسرتان را در اندازه دلخواه سفارش دهید تا چاپ بزنند. یا حتی می‌توانید پرتره را روی شاسی و یا بوم سفارش دهید. اما شاید کمی از نظر قیمتی برایتان بالا تمام شود. اما پرتره شخصی مانند بالبینگ نوری یک هدیه به یاد ماندنی و ارزشمند است که جنبه معنوی و احساسی آن بالاست. از سوی دیگر اندازه و سایز پرتره از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. اما نکته مورد توجه آن است که تا قبل از دوران نامزدی و یا حتی پس از آن شما وارد منزل شخصی دو نفره خود نشدید. پس بهتره برای سفارش پرتره دست نگه دارید. شاید بهتر باشد که انتخاب پرتره شخصی را برای اولین سالگرد ازدواجتان انتخاب کنید. اگر می‌خواهید حتماً از تصویر دو نفره‌تان در هدیه روز نامزدی استفاده کنید، بالبینگ نوری بهترین انتخاب است.

 

کلام پایانی

در این مطلب تا حد امکان به توضیح مختصری درباره انواع کادوی نامزدی پرداختیم. از آنجایی که روز نامزدی از جمله روزهای فراموش نشدنی است، هدیه شما باید ویژگی‌های احساسی خاصی را داشته باشد. هدیه روز نامزدی بیانگر احساسات شما به فرد مقابلتان است. به همین جهت اگر می‌خواهید اوضاع خوب مالی‌تان را به نامزدتان یادآور شوید، برایش زیورآلات بخرید. اما اگر می‌خواهید از سطح احساسات عمیق شما با خبر شود، از هدایای احساسی و رمانتیک استقبال کنید. خرید بالبینگ نوری موزیکال با طرح خود و نامزدتان می‌تواند بهترین گزینه برای یادآوری روز قشنگ نامزدی باشد. سایت معتبر آسمان رسا به عنوان مرجع فروش بالبینگ، انواع بالبینگ ساده، موزیکال، فول آپشن و بالبینگ چهره آماده دریافت سفارش‌های شما عزیزان است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *