hambergermenu

سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش را از دست ندهید

سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش

کیش معروفه به شهر رویایی و اسرارآمیز. چرا؟ به دلایلی زیادی که گفتنِ همشون، جاش اینجا نیست. بی خود نیست که کیش و مات رو با هم به کار می برن. واقعا اگه به کیش برید، مات زیبایی های این شهر میشید. مخصوصا اگه سری هم به سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش بزنید. ما اینجا فقط می خوایم این سه تا پارک رو خدمتتون معرفی کنیم و کاری به زیبایی های دیگه شهر نداریم.

 

سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش که رفتن به اونجا، خاطرات تکرار نشدنی رو براتون هدیه می کنه، پارکای سفر به دور دنیا، پارک دلفین و پارک آبی اوشن هستن. از پارک تفریحی سفر به دور دنیا کیش شروع می کنیم.

 

پارک سفر به دور دنیا کیش پر از زیبایی است.

 

پارک سفر به دور دنیا کیش پر از زیبایی است

 

سفر به دور دنیا

چین، تایلند، هند، ژاپن، ایتالیا، فرانسه و …! معلومه که خیلی دوست دارید به این کشورا سفر کنید. چرا؟ می خواید با آثار باستانی و جاهای دیدنی اونا آشنا بشید؟ می خواید بدونید رسم و رسوم و سنت های مردم اونجا چیه؟ می خواید بدونید موسیقی مورد علاقه مردم این کشورها چه جوریه؟ و کلی دونستنی های دیگه! نگران نباشید. پارک سفر به دور دنیا، مخصوص دونستن همین چیزاست. اگه خیلی وقته که به کیش سفر نکردید، احتمالا تو سفر قبلی تون، هنوز این پارک افتتاح نشده بود. تعطیلات پیش رو بهترین فرصته. دست زن و بچه رو بگیرید و یه سفر کوتاه به این شهر رویایی و این پارک مرموز داشته باشید. شاید کلا دو سه ساعت وقتتون رو بیشتر نگیره، ولی تو این دو سه ساعت، اندازه دو سه سال چیزای جدید یاد می گیرید. مطمئنا بازدید از پارک سفر به دور دنیا کیش تا مدت ها تو ذهنتون باقی می مونه.

 

یه سفر شبیه سازی شده به کلی جاهای دیدنی از کشورهای مختلف! اگه آسیا می خواید برید، هند و چین و ژاپن بهترین جاست. اگه می خواید از کشورای اروپایی دیدن کنید، فرانسه و ایتالیا و روسیه پیشنهاد جهانگردای حرفه ایه. راستی دیدنی های مصر تو قاره آفریقا رو از دست ندید. داشت یادمون می رفت! برزیل و آرژانتین و آمریکا!!! همه اینا تو یک سفر کوتاه چند ساعته! عکسای یادگاری، تصاویر سه بعدی، طبیعت کشورها، لوکیشن های جذاب، موسیقی بی نظیر، بازم بگم؟؟؟

 

بی خود نیست که پارک سفر به دور دنیا، جزء سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش و بهتر بگیم، بهترین جاهای دیدنی کیش به حساب میان. خیلیا نظر شون اینه که کیش، با اون همه جای دیدنی یه طرف و سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش یه طرف! باز بین اینا، اولی یعنی پارک سفر به دور دنیا یه چیز دیگه اس. می تونید امتحان کنید. تو مرکز دیپلمات مال، محله صفین کیش منتظرتون هستیم.

 

از نمایش های عجیب و غریب دلفین ها در پارک دلفین کیش لذت ببرید.

 

از نمایش های عجیب و غریب دلفین ها در پارک دلفین کیش لذت ببرید

 

پارک دلفین کیش

بعیده که از زیبایی های پارک دلفین تو کیش چیزی نشنیده باشین! مگه اینکه اهل ایران نباشید. اگه تا حالا نرفتید، فرصت رو از دست ندید. پارک دلفین رو همه به عنوان یکی از سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش می شناسن. چرا؟ ما الان بهتون می گیم. می گن دلفینای پارک رو با یه پرواز اختصاصی از ژاپن آوردن. نمی دونم راسته یا دروغ، ولی هرچی که هست، دیدن نمایش جذاب و کلاسیک اونا هر آدم بی ذوق و هنری رو هم به وجد میاره. مگه میشه به کیش بری و به دلفیناریوم پارک دلفین کیش سر نزنی؟ از پارک پرندگان این پارک هم غافل نشید. مطمئن باشید که پارک دلفین کیش به دیدنش میرزه وگر نه اون رو بین سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش به حساب نمیاوردن.

 

فضای سبز و درختای خرمای سر به فلک کشیده و پرندگان جور واجور و نمایش عجیب و غریب دلفین ها و کلی چیزای دیدنی دیگه تو این پارک وجود داره. با درخت بنجامین آشنا هستین؟ انجیر معابد چی؟ کهور، آکاسیا، مورد، گل ختمی، شیشه شور، تکوما، جونیا، پروس و کلی درخت و گیاه آشنا و نا آشنای دیگه. همه اینا رو می تونید تو طبیعت بکر پارک دلفین کیش ببینید و باهاشون آشنا بشید. تازه پارک پرندگان هم کلی پرنده و جک و جونور عجیب و غریب وجود داره که به احتمال قریب به یقین خیلیاشون رو برای بار اول اونجا می بینید.

 

پارک آبی اوشن کیش

 

نمی دونم از کدوم یک از قسمتای پارک آبی اوشن کیش براتون بگم؟ استخر و سونا و جکوزی که به جای خود، شما می تونید تو پارک آبی اوشن کیش می تونید ازخیلی تفریحا و مسابقات دیگه لذت ببرید. مثلا:

 

پیچالوب پارک آبی: حتما می پرسید پیچالوب پارک چیه دیگه؟ می رید بالای برج خورشید و از اونجا با سرعت 12 متر بر ثانیه سقوط می کنید. نترسید همه چی امن و آرومه. شما فقط لذتش رو ببرید.

 

دینگل پارک: دینگل پارک آبی اوشن کیش یکی دیگه از تفریحات پارک به حساب میاد. سوار یک تیوپ دو نفره می شید و از بالای برج 12 متری داتیس، با تیوپ می پرید داخل استخر. حتی تصورش هم هیجان آوره.

 

رالی راید پارک آبی اوشن کیش: روی تشکچه مخصوص می شنید و با فرمان داور، مسابقه رو شروع می کنید. چه لذتی داره وقتی که به عنوان نفر اول به پایین سرسره می رسید.

 

راید برکو: البته این یکی مخصوص بچه هاست. شما می تونید هیجان بچه هاتون رو وقتی از سرسره های پر پیچ و خم راید عبور می کنند، تماشا کنید.

 

آدرس و برنامه کاری پارک آبی اوشن کیش

 

آدرس و برنامه کاری پارک آبی اوشن کیش

 

خلاصه بگم پارک آبی اوشن کیش کلی هیجان داره که تونسته خودشو رو بین سه پارک تفریحی پرطرفدار کیش جا بده.

 

استخر دینگو، استخر آبتین، استخر آبان، کافه و کافی شاپ و رستوران و کلی بازی و هیجان، همه و همه فقط تو یک پارک بی نظیر به نام پارک آبی اوشن کیش جمع شده. تازه ماساژ و اسپاپارک و برکو و خیلی امکانات دیگر رو هم می تونید اضافه کنید.  راستی داشت یادم می رفت. پارک آبی اوشن کیش یه شعار داره که خیالتون رو راحت می کنه. شعار پارک اینه: “سلامتیتون مهمه” یعنی اینکه تو این پارک برای امنیت بیشتر و سلامتی شما و بچه ها دلبندتون فکر همه جا را کردیم. با خیال راحت به همراه اعضای خانواده به پارک آبی اوشن کیش بیاید و از تفریحاتش لذت ببرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی