hambergermenu

سینمای فضای باز با تلویزیون شهری پارسه ال ای دی

سینمای فضای باز شهری ساده است. اشتیاق ما این است که شما یا مشتریانتان را قادر می‌سازیم تا فیلم‌های مورد علاقه خود/خود را روی یک صفحه غول پیکر تجربه کنید. با این حال چیزی که ما را متفاوت می کند این است که این امر را زیر ستاره ها انجام می دهیم. چه کسی می گوید سینما باید در جعبه های همگن و دارای تهویه مطبوع باشد؟ نه ما، سینمای شهری جدیدترین فناوری AIRSCREEN را در تلویزیون شهری  سینمای فضای باز بادی و نمایش با وضوح بالا ارائه می دهد. ما یک شرکت اجاره‌ای پیشرو در این محصولات هستیم و نه تنها فناوری کلاس جهانی را ارائه می‌کنیم، بلکه تکنسین‌ها و مدیران رویداد را نیز متناسب با آن ارائه می‌کنیم.

 

شرکت پارسه ال ای دی بزرگترین تولید کننده  تلویزیون شهری ال ای دی در خاورمیانه و اروپا است که صفحه‌نمایش سینمای بادی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. نه تنها این، بلکه ما ارائه دهنده برتر تجهیزات سینمای فضای باز در امارات هستیم. از فناوری‌هایی که در جشنواره فیلم دبی فیلم‌های ساحلی را برای شما به ارمغان آورد، مفتخریم که شریک رسمی AIRSCREEN در خاورمیانه هستیم.

 

بنابراین، چه به دنبال شب‌های فیلم در ساحل باشید، چه به دنبال نمایش سینما در پشت بام یا فیلم در پارک هستید، نصب تلویزیون شهری  همه‌کاره و انعطاف‌پذیر ما می‌تواند برای هر رویدادی پاسخگو باشد.

 

رانندگی در سینما

 

 

هدف سینمای شهری ( تلویزیون شهری ) ارائه یک پیچ و تاب مدرن جدید در مفهوم کلاسیک Drive in Cinema با استفاده از تکنولوژی کاملاً جدید و پیشرفته است، اما همچنان نوستالژی درایو اصلی در سینماهای دهه 1950 را حفظ می کند. با توجه به اینکه خاورمیانه به خاطر صحنه ماشین های مجلل و شیک آن شهرت دارد، یک سینمای درایو مطمئنا شبی بی نظیر برای همه حاضران خواهد بود. چه به دنبال یک رویداد منحصر به فرد برای مشتریان (خانه های خودرو، نمایندگی های خودرو) باشید یا به سادگی مایل به برگزاری یک رویداد سینمایی درایو باشید، ما می توانیم بسته مناسبی را برای نیازهای شما تنظیم کنیم.

 

موسیقی متن فیلم مستقیماً از طریق استریو به داخل ماشین پخش می‌شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید، صدا را مطابق میل خود تنظیم کنید و به دوران گذشته برگردید و از جادوی سینمای درایو لذت ببرید.

 

 

شرکت پارسه ال ای دی  به استفاده از قطعات با بالاترین کیفیت افتخار می کند. به همین دلیل است که ما فقط از صفحه های سینمای بادی AIRSCREEN در فضای باز استفاده می کنیم. علاوه بر این صنایع الکتریکی پارسه  شریک رسمی خاورمیانه برای معتبرترین برند پروژکتور جهان، کریستی است. این همان چیزی است که صنایع الکتریکی پارسه را به رهبران واضح در صنعت سینمای فضای باز تبدیل می کند.

 

تکنسین ها و مدیران رویداد ما در سراسر  ایران خاورمیانه و آسیا از جمله امارات متحده عربی، قطر، سنگاپور کار کرده اند، بنابراین شما می توانید به ما اعتماد کنید تا استانداردهای دقیقی را که شما و ما نیز می خواهید ارائه دهیم.

 

صفحات بادی سینمای فضای باز AIRSCREEN ما بسیار بیشتر از صفحه نمایش های معمولی سینمای فضای باز شما هستند، ما با AIRSCREEN سیستم های صفحه نمایش سینمای باز با کیفیت بی نظیر را ارائه می دهیم.

 

این باعث می‌شود که صنایع الکتریکی پارسه پیشرو آشکار در صنعت سینمای فضای باز باشد.

 

راهنمای اندازه های مختلف تلویزیون شهری

صفحه نمایش های سینمای شهری در اندازه های مختلف متناسب با نیاز شما موجود است:

الف) 10 فوت x 5.6 فوت (NANO) – حداکثر 50 نفر در حال مشاهده

ب) 16 فوت x 9 فوت – حداکثر 100 نفر در حال مشاهده

ج) 24 فوت x 13.5 فوت – حداکثر 250 نفر در حال مشاهده

د) 30 فوت x 17 فوت – حداکثر 1000 نفر در حال مشاهده

e ) 40 فوت × 20 فوت – تا 5000 + نفر در حال مشاهده

f) 52 فوت x 26 فوت – تا 8000 + نفر در حال مشاهده

 

واپیماهای سرگرمی شهری را می توان در عرض چند دقیقه باد کرد و ایمن ترین راه حل غربالگری در فضای باز در صنعت است، ایراسکرین های ما همچنین دارای سطح صفحه نمایش درجه یک بهینه شده برای مشاهده در فضای باز هستند.

 

تلویزیون شهری  ما مزایای بسیاری را ارائه می دهند –

1. زمان راه اندازی سریع و آسان.

 

2. کاهش سریع تورم، مناسب برای شرایط آب و هوایی شدید.

 

3. سطح صفحه نمایش بدون چروک، ایده آل برای پروژکتورهای HD ما.

 

4. سبک وزن، بدون آسیب پس از رویداد به زمین.

 

5. می تواند به هر جایی در داخل یا خارج از خانه بروید.

 

این است که پیشرو واضح در صنعت فیلم در فضای باز باشد، با ارائه سیستم های صفحه بادی با بالاترین کیفیت و راه حل های نوآورانه برای پخش که در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند.

 

منبع: parseled.com

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *