hambergermenu

[ فرشور ] ; راه حل تشخیص برند های بزرگ فرش و قالیشویی کشور!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد شده است، موضوع پیدا کردن یک قالیشویی معتبر است که بتوانند با خیالی آسوده فرش های خود را به آنها بسپارند.

 

متاسفانه امروزه بدلیل کم شدن نظارت های سازمانی، تعداد قالیشویی های بی اصل و اعتبار مخصوصا در ایام عید به طرزی عجیب افزایش یافته و اعتماد به آنها به معنای ازبین بردن فرش های گرانبهای ما میباشد.

 

در این مقاله تلاش داریم تا به بررسی و معرفی بهترین و معتبرترین قالیشویی های کشور در رسانه بزرگ فرشور بپردازیم اما قبل از آن به چند نکته مهم در شناسایی قالیشویی های حرفه ای در شستشوی فرش میپردازیم!

 

  1. 1. مواد شوینده مخصوص

. محصولات نانو و کم خطر

قالیشویی باید از محصولات شستشوی فرش نانو و بی‌ضرر و بدون ایجاد اثرات جانبی استفاده کند تا به قالی‌ها آسیب نرساند.

 

متاسفانه بسیاری از قالیشویی های نامعتبر از مواد شوینده بسیار نامرغوب و بی کیفیتی استفاده میکنند که آسیب های فراوان و جبران ناپذیری به بافت قالی وارد میکند. ما در فرشور همواره تلاش داریم تا معتبرترین کارخانه های شستشوی فرش را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده فرش های خود را به قالیشویی بسپارید.

 

. مطابقت با استانداردهای صنعت

مواد شستشوی فرش باید با استانداردهای بین المللی صنعت فرش مطابقت داشته باشند تا به کیفیت شستشوی قالی افزوده شود.

 

استاندارد های بین المللی ISO 9001 (استاندارد ایزو مدیریت کیفیت) و  ISO 10004(استاندارد ایزو رضایت مشتری) از جمله استاندارد های لازمه و معتبر سطح کیفی مواد بکار گرفته شده در قالیشویی میباشد.

 

راه حل تشخیص برند های بزرگ فرش و قالیشویی کشور

 

  1. 2. تخصص و تجربه

 تخصص در شناخت انواع متفاوت قالی‌ و فرش

هر نوع قالی و فرشی نیازمند روش‌ خاص و مواد مخصوص به خود برای تمیزکاری است.

 

بهترین قالیشویی باید در تمیزکاری انواع مختلف قالی‌ها تخصص داشته باشد. چنانچه قالیشویی از روشی یکسان در شستشوی فرش های ماشینی و فرش های دستباف و مخصوصا دستباف های ابریشمی استفاده کند، با اطمینان خاطر میتوان گفت که بافت و رنگ فرش گرانبهای دستباف از بین میرود!

 

.  تجربه در شستشوی فرش و قالی

یک قالیشویی با سابقه و برتر باید دارای اعتبار و تجربه کافی در زمینه تمیزکاری قالی و فرش‌ها باشد.

 

این تخصص به اطمینان از حفظ کیفیت و ارزش قالی‌ها کمک می‌کند. همواره معتبرترین برند های شستشوی فرش و قالیشویی در صدر لیست های اتحادیه های فرش حضور دارند که میتوانید با تماس با اتحادیه قالیشویی شهر خود، از معتبرترین قالیشویی های شهر مطلع شوید.

 

  1. 3. تجهیزات و فناوری

. استفاده از روش‌های پیشرفته

استفاده از روش‌های های مختلف و آشنایی با آنها می‌تواند مانع از آسیب به قالی‌ها شود و به نگهداری آن‌ها کمک کند. روش های تمام اتومات، نیمه اتومات و یا دستی برای هر نوع قالی و فرشی منحصر به فرد است و این به تجربه و میزان مجهز بودن آن قالیشویی برمیگردد.

 

. استفاده از تجهیزات مدرن

قالیشویی های ممتاز و برگزیده باید از تجهیزات مدرن و به‌روز استفاده کنند تا به بهبود کیفیت شستشوی فرش کمک ‌کند. بهره گیری از دستگاه های تمام اتومات و خشک کن های لوله ای و مدرن میتواند علاوه بر کیفیت بالای شستشو، از بروز بسیاری مشکلات شستشو مانند شکستگی و یا چین و چروک و پارگی فرش جلوگیری کند.

 

. تخصص در شناخت انواع متفاوت قالی‌ و فرش

 

  1. 4. خدمات جانبی و کارگاه های مجهز

. خدمات رفوگری و رنگرزی فرش

بعضی از بهترین معیار های انتخاب قالیشویی‌ها خدمات جانبی و تنوع کارگاه های ترمیم فرش آنها میباشد. بسیاری از فرش هایی که دچار سوختگی و یا پارگی شده اند فقط توسط رفوگران حرفه ای قابل رفع و برگردانده شدن به وضعیت اولیه خود را دارند.

 

تعهدات و وظایف قالیشویی

 

  1. 5. تعهدات و وظایف قالیشویی

. تحویل به موقع

خدمات قالیشویی باید به موقع و بدون تأخیر ارائه شوند تا مشتریان به راحتی از قالی‌های خود استفاده کنند.

 

تاخیر در تحویل قالیشویی و معطلی های بی دلیل قطعا از جمله موارد بسیار رایجی است که همواره در فرشور در رابطه با قالیشویی های بی مسئولیت و بی اعتبار گفته میشود. زمان استاندارد آماده سازی فرش ها همواره 48ساعت کاری میباشد که اکثر قالیشویی های معتبر در رسانه فرشور نیز از این متد استفاده میکنند.

 

. تضمین کیفیت

قالیشویی باید تضمین کند که پس از شستشوی فرش، قالی ها در شرایط سالم، عالی و بدون مشکل بازگردانده می‌شوند.

 

همواره ضمانت شستشو و تمیزی فرش ها از جمله مهمترین عوامل تفکیک قالیشویی های معتبر و ممتاز در فرشور بوده که شما میتوانید با استناد به آن، قالیشویی مورد اعتماد خود را پیدا کنید.

 

و  اما معتبر ترین قالیشویی های کشور که تمامی این ویژگی ها را دارند، کدام اند؟

قالیشویی ادیب تهران

یکی از قالیشویی های قدیمی و باتجربه در ایران که همواره با داشتن شعب مختلف و متمرکز در کلان شهر تهران، توانسته تا خدمات بسیاری را در زمینه فرش و خدمات جانبی قالیشویی ارائه دهد.

 

این برند کهنه کار با داشتن سالن های شستشوی مجهز و پرسنلی کارآزموده و همچنین ناوگان های گسترده شهری، به یکی از محبوب ترین برند های قالیشویی در سراسر کشور از جمله قالیشویی اصفهان و قالیشویی قم تبدیل شده است.

 

قالیشویی آئین خراسان مشهد

بهترین و ممتازترین قالیشویی یک دهه اخیر در شهر مقدس مشهد میباشد که همواره با ارائه با کیفیت ترین و متمایز ترین خدمات شستشوی فرش و دارا بودن کارگاه های مجهز و پیشرفته خدمات جانبی قالی توانسته تا به معتبرترین برند قالیشویی مشهد تبدیل شود.

 

ناوگان گسترده سرویس دهی این قالیشویی باعث شده تا به سراسر شهر مشهد مقدس، سرویس دهی کاملا رایگان داشته باشد تا مشتریان متحمل هزینه های گزاف و بالای قالیشویی در سفارشات خود نشوند.

 

همواره در کشور برند های بزرگی چون شهرفرش، آئین خراسان و آقای فرش بعنوان معتبرترین برندهای فرش و خدمات آن شناخته میشوند که شما میتوانید برای بهره گیری از خدمات و شرایط های ویژه این قالیشویی بزرگ به سایت آئین خراسان مشهد ( https://aeincarpet.ir ) مراجعه کنید.

 

در طی سالیان اخیر اعتماد کردن به برند های فرش و قالیشویی بسیار سخت شده چراکه با افزایش خودسرانه و بی رویه تعداد قالیشویی های غیرمجاز و عدم کنترل اتحادیه ها و واحد های صنفی، تفکیک برند های معتبر از نا معتبر بدلیل اشباع بیش از اندازه بازار فرش تا حدودی غیر ممکن شده است.

 

یکی از بهترین راهکار ها برای پیدا کردن برند های قالیشویی و شستشوی فرش معتبر و مجاز، رجوع به رسانه های بزرگی چون دیوار, فرشور و شیپور میباشد که همواره تلاش دارند تا معتبرترین و با سابقه ترین واحد های صنفی در هر شهر را به مردم معرفی کنند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه، فرش های خود را به واحد های بزرگ و متخصص شستشوی فرش بسپارند.

 

شما میتوانید برای مطلع شدن از قالیشویی های مجاز و معتبر شهر خود، به سایت فرشور مراجعه کنید و همچنین از جدیدترین نرخنامه های قالیشویی اتحادیه فرش مطلع شوید. (  https://farshour.ir )

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *