hambergermenu

قسمت ۱۲ سریال یاغی را چگونه زودتر از همه دانلود کنیم؟

اپیزود 12 از سریال جذاب و تماشایی یاغی در آستانه پخش قرار گرفته است. در این پست شیوه های دانلود قسمت دوازدهم یاغی، قسمت 3 آفتاب پرست، قسمت 2 شبکه مخفی زنان و قسمت پنجم سریال روزی روزگاری مریخ را برای استفاده کاربران گرامی مهیا کرده ایم. فیلم جدید گل به خودی، مجبوریم، روز صفر و آتابای نیز از دیگر محصولاتی هستند که در این ماه در وبسایت کول دانلود پخش می شوند.

 

  • قسمت 3 سریال آفتاب پرست

 

به گزارش سایت کول دانلود ، آفتاب پرست – Aftab Parast  یک سریال کمدی و طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در سایت کول دانلود پخش می شود. این سریال که قبلا جواد پورشه نام داشت با تصمیم کارگردان و تهیه کننده به آفتاب پرست تغییر کرد. این سریال در واقع جایگزین سریال تازه به پایان رسیده راز بقا می باشد که با مضمونی طنز در همان سبک و سیاق تولید شده است و امید می رود که مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد. آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جواد پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! از وی سوال می کنند که این نام را برای خود انتخاب کرده ای و او نیز می گوید که: بین ماشین ها، پورشه ابه سرعت و قدرت معروفه، دقیقا مثل من! ماجراهای جواد پورشه را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

قسمت 3 سریال آفتاب پرست

 

  • شما می توانید قسمت 3 سریال آفتاب پرست و همچنین دیگر قسمت های آن را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

 

 

بازیگران آفتاب پرست چه کسانی هستند؟

در این سریال تماشایی، آتیلا پسیانی , امیرحسین رستمی , باران کوثری , پژمان جمشیدی , حسن پورشیرازی , حمیدرضا آذرنگ , شبنم قربانی , غلامرضا نیکخواه , گوهر خیراندیش , روشنک گرامی , سولماز غنی , سیاوش چراغی‌ پور , گلاره عباسی , حسن زارعی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

موضوع و داستان سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جمال پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! این سریال کمدی در واقع داستان دو رفیق خفت گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت گیری را دارند اما از بی عرضگی و بدشانسی گیر پلیس می‌ افتند و به زندان می‌ روند. جمال در زندان به همه می‌ گوید که در سطح یک فقط پورشه‌ سوار خفت کرده‌ اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌ شود و…

 

در قسمت های گذشته آفتاب پرست چه گذشت؟

در قسمت 1 و 2 دیدیم که منوچ و جمال پورشه عمری را با کیف قاچی و زورگیری به سر کرده اند در یکی از این عملیات های خود به چنگ پلیس می افتند. در ادامه آن ها به زندان می روند ولی چون جمال جرم کمتری را مرتکب شده بود پس از یک سال از عفو می شود و از زندان آزاد می شود. در هنگام آزادی وی، منوچ از او می خواهد که سراغ خانواده و به ویژه خواهرش برود و از او بخواهد که هر چیز قیمتی که دارد را بفروشد تا منوچ بتواند با دادن طلب هایش و گرفتن رضایت از شاکی هایش از زندان رهایی یابد. وضع به همین منوال پیش می رود تا این که جمال با دیدن خواهر منوچ از او خوشش می آید و تصمیم می گیرد که این بار با او یک تیم خلافکار را تشکیل داده و به تلکه کردن مردم بپردازند.

 

  • قسمت 12 سریال یاغی

 

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت یکی از شگفتی های نه تنها امسال که کل شبکه نمایش خانگی بوده است، به نحوی که این سریال توانسته رکورد دانلود سریال های محبوب و پرطرفداری مثل شهرزاد، قورباغه و زخم کاری را بشکند و در حال حاضر پرفروش ترین سریال نمایش خانگی می باشد. سریال یاغی فیلمنامه بسیار غنی و قوی دارد و شاید مهم ترین و کلیدی ترین عامل موفقیت این اثر باشد. از سویی دیگر کارگردانی و فیلمبرداری نیز بسیار مطلوب و خوب است. بازی های خوب که در وقتی همه این المان ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند یک سریال خوب و موفق را تشکیل داده اند. در کنار همه این موارد استفاده از پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی که به شدت بازیگران مشکل پسند و سختگیری هستند و کمتر جلوی دوربین ظاهر می شوند به طوری که پارسا پیروزفر اصلا در هیچ اثر نمایش خانگی بازی نکرده و طناز طباطبایی نیز تنها یک تجربه دارد که آن هم به سالیان دور و سریال شاهگوش بازمی گردد. با همه این توضیحات در حال حاضر یاغی محبوب ترین، پرفروش ترین و پرکشش ترین سریال در حال پخش شبکه نمایش خانگی می باشد که به طور جد پیشنهاد می کنیم که تماشای آن را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

 

قسمت 12 سریال یاغی

 

  • شما می توانید قسمت 12 و همچنین سایر قسمت های سریال یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

آبان عسکری ، الیکا ناصری ،  امیر جعفری ، پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی ، فرهاد اصلانی ، علی شادمان ، نیکی کریمی ، عباس جمشیدی ، مه لقا باقری ، مهدی حسینی نیا ، نیکی کریمی و جواد خواجوی

 

در قسمت های گذشته یاغی چه گذشت؟

قسمت های پیشین با حمله افراد مزدور اسی قلک به طلا خانوم پیگیری شده. آن ها در یک نقشه از پیش تعیین شده سعی کردند که با پاشیدن اسید به چهره وی از بهمن خان زهر چشم بگیرند! نقشه در حال اجرا بود که به ناگهان جاوید از راه رسیده و ناجی جان طلا مطلا می شود. در قسمت هشتم نیز بهمن خان و افرادش با طعمه قرار دادن طلا خانوم سعی در یافتن فرد سوقصدکننده می کنند ولی با همه تمهیداتی که از پیش چیده بودند نمی توانند که کاری از پیش ببرند و فرد مورد نظر از مهلکه جان سالم به در می برد. در انتهای این اپیزود نیز اتفاق عجیب دیگری می افتد و آن هم این که شخصی با بازی نیکی کریمی به سریال وارد شده و به بهانه این که پسرش با جاوید تصادف کرده و اکنون حال جاوید وخیم و در بیمارستان بستری است، عاطی را در واقع دزدیده و اقدام به بیهوشی وی می کند. هنوز مشخص نیست که ربط و ارتباط معنایی این خانم به داستان چیست و یا این که وی از چه سمت و سویی خط می گیرد.

در قسمت دهم یاغی سرانجام جاوید به بهمن خان می گوید که چرا نمی تواند دیگر به خوبی کشتی بگیرد. وی عنوان می کند که خواهرش عاطی را گروگان گرفته اند و به همین خاطر او تمرکز و توان خود را نمی تواند صرف مسابقات کند. همچنین بهمن خان اسامی اشخاصی که این آدم ربایی را مرتکب شده اند را از او می پرسد و جاوید نیز می گوید که این فرد کسی نیست جز همسر سابق آقا بهمن. قسمت 11 ولی به منوال دیگری گذشت. در این اپیزود بهمن خان تصمیم به طرح ریزی نقشه ای جهت شناسایی افرادی می کند که خانه وی را تحت نظر دارند. وی هنگامی پی به این موضوع برد که متوجه شد درست همان زمانی که جاوید از خانه خارج می شود، شیما به او زنگ می زند. به هر ترتیبی که است بهمن با کمک اسی قلک و… یک نقشه ابتکاری بسیار جالب را طرح ریزی می کنند و سرانجام موفق می شوند فرد مورد نظر را در خانه ای حوالی خانه خودشان پیدا کنند ولی درست در همین جا ادامه داستان به اپیزود 12 موکول می شود. حال باید دید که در این قسمت یاغی چه اتفاقاتی قرار است که بیفتد و بهمن و جاوید چگونه می خواهند به عاطی برسند و او را نجات دهند. پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه تماشای قسمت 12 یاغی را از دست ندهید.

 

 

  • قسمت 2 سریال شبکه مخفی زنان

 

سریال شبکه مخفی زنان – Shabake Makhfi Zanan از محصولات سال 1400 می باشد که در امردادماه 1401 به پخش در شبکه نمایش خانگی و سایت کول دانلود رسید. نویسنده این اثر محمد رحمانیان ، تهیه کننده جواد نوروزبیگی و کارگردان افشین هاشمی می باشد. شبکه مخفی زنان در ژانر طنز و کمدی تولید و ساخته شده است.

 

قسمت 2 سریال شبکه مخفی زنان

 

  • شما می توانید قسمت 2 و همچنین سایر قسمت های این سریال جذاب را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

موضوع سریال شبکه مخفی زنان درباره چه چیزی است؟

در ابتدای قرن چهاردهم خورشیدی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد. وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌ های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌ رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسوولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیرحسین رستمی , باران کوثری , حمید فرخ نژاد , رضا بهبودی , سیامک انصاری , شبنم مقدمی , شقایق دهقان , لیلا حاتمی , مهدی هاشمی مونا فرجاد , یلدا عباسی, شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد

 

در قسمت اول سریال چه گذشت؟

قسمت 1 شبکه مخفی زنان را می توان در حوادث منتهی به قانونی شدن و در واقع الزامی شدن استفاده و گرفتن شناسنامه به وسیله مردم و به دستور رضا شاه دانست. و همچنین کل داستان مخشخصا در اداره ثبت احوال آن زمان که با ریاست آقای رنبورک چی بود، می گذشت. به طور کلی اتفاق خاصی در این قسمت رخ نداد که قابل ذکر و شایان توجه باشد.

 

  • قسمت 5 سریال روزی روزگاری مریخ

 

روزی روزگاری مریخ – Rozi Rozegari Merikh یک سریال طنز و کمدی مربوط به سال 1400 می باشد که به تهیه کنندگی محسن چگینی ، نویسنده و کارگردانی پیمان قاسم خانی تولید شده است.

 

قسمت 5 سریال روزی روزگاری مریخ

 

  • لینک دسترسی به این سریال جذاب و تماشایی:

 

 

در این سریال در حالی الناز حبیبی , امیر کاظمی , امیرمهدی ژوله , بهادر مالکی , بهروز رهبری فرد , رامین ناصرنصیر , سام درخشانی , سریال , فرناز رهنما , فلامک جنیدی , لیلی رشیدی , مهراب قاسم خانی , نگار فروزنده , ویشکا آسایش ، امیر نوروزی، عبدالله روا، ناهید مسلمی، نوشین تبریزی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: در روزگاری هستیم که همه موجودات از سیارات مختلف به مریخ سفر می کنند شما چطور؟

 

منبع: CoolDl.Net

 

کول دانلود یکی از به روزترین و معتبرترین وبسایت ها در زمینه پخش و توزیع و همچنین دانلود سریال و فیلم های جدید ایرانی و جهان است که با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه سال هاست که به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این سایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *